Материалдар / Ашық сабақ Ауа райы деген не?

Ашық сабақ Ауа райы деген не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға ҚМЖ құруға пайдалы материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2018
545
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Дүниетану Мектеп:№21 ЖОББМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Тусупбекова А.ССынып: 1 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыАуа райы деген не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):1.2.2.1 ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Жыл мезгілдеріне тән ауа райының белгілерін анықтау Көптеген оқушылар: Ауа райының адам өміріне ықпалын білуКейбір оқушылар:Өзінің тұратын жерінің ауа райын бақылау
Бағалау критерийлеріАуа райының белгілерін біледі.Ауа райының адам өміріне ықпалын анықтайды.Өзі тұратын жердің ауа райын бақылайды
Тілдік мақсаттарІс-әрекет,ауа райы, жыл мезгілдері, қыс, көктем, жаз, күз
Құндылықтарды дарытуҚұрметтеу; ынтымақтастық; еңбек және шығармашылық.
Пәнаралық байланыстарортақ тақырыптар аясында бейнелеу,жаратылыстану.математика пәндерімен байланысады
АКТ қолдану дағдыларыДереккөздер,бақылау дәптері, жыл мезгілдерінің суреттері, шартты белгілері бар плакат
Бастапқы білімӨз мекен жайы туралы біледі
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы 5мин























Сабақтың ортасы 20 мин







































































































































Сабақтың соңы

І. Ұйымдастыру кезеңі(Ұ)Ширату жаттығуы:Күнім күліп арайлы,Тереземнен қарайды.Достарыммен шеңберге,Тұрғанымды қарайды.Аспан ашық көгілдір,Күн шуағын төгіп тұр.Қол ұстасқан біздерді,Тереземнен қарап тұр.ІІ. Топқа бөлу- Ал енді балалар, топқа бөлінейік,- балаларды жыл мезгілі бойынша топқа бөлу

1. (Т) «Суреттер сыры» әдісіТабиғат құбылыстары. Бұл тапсырманы топта орындаймыз. Әр топ жыл мезгілін сипаттайды. Оқушыларға оқулықтағы суреттерді қарауға ұсыныңыз. Топ кем дегенде 5 құбылысты анықтауы керек.Күз: 1) жаңбыр жауып тұр; 2) жапырақтар түсе бастады; 3) жел соғып жыатыр; 4) құстар жылы жаққа ұшып кетеді; 5) суытады.Көктем: 1) қар ериді; 2) жылғалардан су ағады; 3) ағаштар бүршік жарады; 4) бәйшешектер өсіп шығады; 5) жыл құстары ұшып келеді.Қыс: 1) қар жауып тұр; 2) аязды күндер басталды; 3) тайғақ; 4) ұйқы басатын кез; 5)Боран болады.Жаз: 1) ыстық; 2) айналада барлығы гүлденеді; 3) құстар сайрайды; 4) барлығы шомылып жүр; 6) масалар шағады. ҚБ. Топтар бір-бірін «Басмармақ» әдісі арқылы ынталандырады 2 (Ұ)«Менің көңіл күйім» әдісі

ҚБ. Бутерброд арқылы ынталандырамынІІІ. Сергіту сәті «Ауа-райы» Қатар қатармен шеңбер жасауға шақырады. Мұғалімнің айтқандары бойынша жаттығу жұмысын жасайды. Мысалы: күн бұлттанып, найзағай ойнады. Кенет тырс тырс етіп жаңбыр тамшылады. Жаңбыр қатты жауа бастады. Жаңбыр басылып, кемпірқосақ шықты. Күн шайдай ашылды. (Осы қимылдарды қолдарымен бір бірінің арқаларына жасайды) ІV. Оқулықпен жұмыс. 3.(Ж)«Көп сөйлеме» ойыны түрінде өткізсеңіз болады. Оқушыларға адамдардың әр жыл мезгілінде әртүрлі ойындар ойлап тапқанын айтыңыз. Оқулықтағы сұрақтарға жауап беруін ұсыныңыз. Ол үшін оқушылар өз сүйікті ойындарын қимылмен және ыммен көрсетуі тиіс.Жауабы: Қыс – шаңғы, коньки, шана тебу, қармен ойнау. Көктем – суға кемелер жіберу. Жаз — суға шомылу, футбол ойнау.ҚБ. Жұппен бірін-бірі бағалайды.(Жарайсың,тамаша т.б)4-тапсырма (Т)«Орындап көр» әдісі Заттар мен киімдерді ауа райына карай сәйкестендіруҚБ. Топты смайликтермен ынталандырамын.V.Дәптермен жұмыс(Ө)Тапсырма «Ауа райын бақыла»Бүгінгі ауа-райын бақылап дәптерге белгілеуДескриптор:Ауа райын бақылай аладыТапсырма арқылы саралауА) Ауа райының шартты белгілерін біліп отырВ) Шартты белгілерін және ауа райын бақылап отыр.С) Шартты белгілерін , ауа райын бақылап және бақылау дәптеріне белгілеп отыр.Есте қалған қызықты оқиғаТоп дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.

Рефлекция:











Жыл мезгілдері суреттері арқылы топқа бөлу















































А3 қағазда күн,қолғап,қолшатыр,қар,көзайнек,тақияның суреттерін сәйкестендіріп сызу
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
Тапсырма арқылы саралауА) Ауа райының шартты белгілерін біліп отырВ) Шартты белгілерін және ауа райын бақылап отыр.С) Шартты белгілерін , ауа райын бақылап және бақылау дәптеріне белгілеп отыр.

«Суреттер сыры» әдісі:топпен бірін-бірі «Басмармақ» әдісі арқылы ынталандырамын.«Менің көңіл күйім» әдісі:дескрипторлар құру арқылы бағалаймын.«Көп сөйлеме»ойынында жұппен бірін-бірі (Жарайсың,тамаша,керемет т.б) ынталандырамын.«Орындап көр» әдісі: смайликтермен ынталандырамын.



Сергіту сәті кезіңде қауіпсіздік ережесін сақталуын қадағалау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ