|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3. Физикалық география 3.2 Атмосфера |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Аскарова А.С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауа райы және метеорологиялық элементтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.3.2.3 -«ауа райы» ұғымын түсіндіреді 7.3.2.4 температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ауа райы ұғымын және оны құрайтын элементтерін құбылыстарын және метеорологиялық құралдарды анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Метеорологиялық құралдарды анықтап, қай ауа райы элементін өлшейтінін түсіндіреді. Метеорологиялық элементтерді сипаттап, зерттеу маңыздылығын талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ауа-райы элементтерін өлшейтін құралдарды қолданып, ауа-райы күнделігін жүргізіп, ойларын дәлелдеп қорғайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысы |
Білу және түсіну, қолдану, Жоғары деңгей дағдылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқылым: Ауа райы және метеорологилық элементтерді оқи отырып негізгі ойды зерделейді Тыңдалым: Бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды. Айтылым,жазылым:. Суреттерді қоладана отырып, метеорологиялық құрал-жабдықтарды атайды, ажырата алады.мәтіндерді, графиктерді қолданып, есептеулер жасай алады. Диалогке/ жазылымға қажетті тіркестер: Ауа райының ерекшеліктері........ ауа-райы дегеніміз - …. Терминдерге анықтама береді: термометр, гигорометр, барометр, анероид, анемометр, флюгер Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық. ауа райы, метеорологиялық элементтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Спирал қағидатына байланысты оқушылар осыған дейін ауа райын, ауа райының. элементтерін айта алады. 5-6 сыныптағы білімдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар ланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Ұйымдастыру 1.Оқушылармен сәлемдесу,сабаққа даярлықтарына назар аудару. 2. Психологиялық ахуал туғызу «Қызыл микрафон» арқылы бүгінгі күнгі көңіл күйлерін білдіру. Оқушыларды тақырыпқа байланысты ауа райын өлшейтін құралдар арқылы топқа бөлу. 1 топ
«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі. оқушыларға осы фотосуреттерге қатысты мынандай сұрақтарға жауап беру тапсырылады Қайда? Бұл фотосуреттерді қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? Қалай? Өз тәжірибеңізден осы фотосуреттерді қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? Қандай? Осы сабақта бұл фотосуреттер қандай қолданыста болады деп ойлайсыз? |
«Қызыл микрафон» Ауа райын өлшейтін құралдар дың суреттері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6 минут 6 минут 1 минут 13 минут 6 минут 5 минут |
(Т)«Бір минут» әдісі №1 Тапсырма 1. Төмендегі сұрақтарды кітапты пайдаланып топта талдаңыз 1 топ 33-35 беттеріндегі мәтінді пайдаланып кластер құраңыз? 2 топ «Попс әдісі» арқылы ауа райын білудің маңызын түсіндіру 3 топ 33-35 беттердегі мәтінді пайдаланып FilA кестесіне салыңыз
ҚБ Бірін-бірі топтар стикер арқылы бағалайды. «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....» (С) Өздік жұмыс №2 тапсырма Суреттегі метеорологиялық құралдардың аттарын жазыңыз, қолданылуын түсіндіріңіз, өлшем бірліктерін атаңыз
ҚБ Сөйлемді толықтыру Мен бүгін … жаттап алдым. Сергіту сәті 1 минут Ауада мұрынмен жазу 1-ден 10-ға дейінгі сандарды ауада мұрынмен жазып шығу (Д) «Бұл қалай» тәсілі Шығарылған есепке (орындалған тапсырмаға) түсіндірме жасай отырып, әр қадамын сатылап тексереді. №3 Тапсырма
Мамырдың 10 күнінің
ауа температурасын өлшеу нәтижелері: Тәуліктік жиынтық 10 0С+5 0С+15 0С+6
0С= +36 0С. +36 0С:4=+9 0С. Амплитудасы 15°С- 5°С=10°С 1. Ауа температурасын, атмосфералық қысымды анықтауға арналған есептерді шығарыңыз. А) 7,6 км биіктікте температура -34 0 C болса, теңіз деңгейіндегі (0м) температура қанша? В) Туристер саяхат жасау барысында 800 метр таудан бастап, 1 650 м, 2 400 және және 3 260 метр биіктіктерге тоқтап, атмосфералық қысымды өлшеді? Сонда ол биіктіктердің атмосфералық қысымдары нешеге тең? 3. Тапсырма А нүктесінің жылдық барысының графигін пайдаланып: А) ең жылы айдың орташа температурасын; Ә) ең суық айдың орташа температурасын; Б) ауа температурасының жылдық амплитудасын анықта
4 тапсырма Ауа ылғалдылығының салыстырмалы және абсолюттік көрсеткіштерін қарастырыңыз, көрсеткіштердің әр түрлі болуын түсіндіріңіз.
ҚБ бағдаршам (Жж) “Тәжірибеңе сүйен” әдісі Берілген ауа райы элементтерін өлшейтін құралдарды пайдаланып, ауа райы күнделігін жүргізіп, ауа райының барлық элементтерінің байланысына қорытынды жаса.
ҚБ Басбармақ (Д) Тірек сөздер арқылы шағын эссе жазу Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық, температура, жел, бриз, жауын-шашын, ылғалдылық.термометр, барометр,жауын-шашын өлшегіш. |
Оқулық География 7 сынып Алматы «Атамұра» баспасы 2017ж §18-19 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Атлас карта. ИБТ Оқулық География 7 сынып 2017ж Ауа райы элементтерін өлшейтін құралдар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Рефлексия парағы
|
Рефлексия парақшалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау тапсырмасына «Бұл қалай» тәсілі арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар беру. Қабілеттеріне қарай оқушылар берілген мәндерді қолданып,өз мүмкіндіктерін барынша пайдалана отырып есептеулер жасайды. |
ҚБ Бірін-бірі стикер арқылы бағалайды. «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....» ҚБ Сөйлемді толықтыру Мен бүгін … жаттап алдым. ҚБ Басбармақ ҚБ Бағдаршам |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәті 1 минут Ауада мұрынмен жазу 1-ден 10-ға дейінгі сандарды ауада мұрынмен жазып шығу Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Ауа райын өлшейтін құралдарды пайдалану ережесімен таныстырамын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ауа райының метеорологиялық элементтері" 7 сынып
Ашық сабақ "Ауа райының метеорологиялық элементтері" 7 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3. Физикалық география 3.2 Атмосфера |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Аскарова А.С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауа райы және метеорологиялық элементтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.3.2.3 -«ауа райы» ұғымын түсіндіреді 7.3.2.4 температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ауа райы ұғымын және оны құрайтын элементтерін құбылыстарын және метеорологиялық құралдарды анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Метеорологиялық құралдарды анықтап, қай ауа райы элементін өлшейтінін түсіндіреді. Метеорологиялық элементтерді сипаттап, зерттеу маңыздылығын талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ауа-райы элементтерін өлшейтін құралдарды қолданып, ауа-райы күнделігін жүргізіп, ойларын дәлелдеп қорғайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысы |
Білу және түсіну, қолдану, Жоғары деңгей дағдылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқылым: Ауа райы және метеорологилық элементтерді оқи отырып негізгі ойды зерделейді Тыңдалым: Бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды. Айтылым,жазылым:. Суреттерді қоладана отырып, метеорологиялық құрал-жабдықтарды атайды, ажырата алады.мәтіндерді, графиктерді қолданып, есептеулер жасай алады. Диалогке/ жазылымға қажетті тіркестер: Ауа райының ерекшеліктері........ ауа-райы дегеніміз - …. Терминдерге анықтама береді: термометр, гигорометр, барометр, анероид, анемометр, флюгер Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық. ауа райы, метеорологиялық элементтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Спирал қағидатына байланысты оқушылар осыған дейін ауа райын, ауа райының. элементтерін айта алады. 5-6 сыныптағы білімдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар ланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Ұйымдастыру 1.Оқушылармен сәлемдесу,сабаққа даярлықтарына назар аудару. 2. Психологиялық ахуал туғызу «Қызыл микрафон» арқылы бүгінгі күнгі көңіл күйлерін білдіру. Оқушыларды тақырыпқа байланысты ауа райын өлшейтін құралдар арқылы топқа бөлу. 1 топ
«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі. оқушыларға осы фотосуреттерге қатысты мынандай сұрақтарға жауап беру тапсырылады Қайда? Бұл фотосуреттерді қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? Қалай? Өз тәжірибеңізден осы фотосуреттерді қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? Қандай? Осы сабақта бұл фотосуреттер қандай қолданыста болады деп ойлайсыз? |
«Қызыл микрафон» Ауа райын өлшейтін құралдар дың суреттері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6 минут 6 минут 1 минут 13 минут 6 минут 5 минут |
(Т)«Бір минут» әдісі №1 Тапсырма 1. Төмендегі сұрақтарды кітапты пайдаланып топта талдаңыз 1 топ 33-35 беттеріндегі мәтінді пайдаланып кластер құраңыз? 2 топ «Попс әдісі» арқылы ауа райын білудің маңызын түсіндіру 3 топ 33-35 беттердегі мәтінді пайдаланып FilA кестесіне салыңыз
ҚБ Бірін-бірі топтар стикер арқылы бағалайды. «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....» (С) Өздік жұмыс №2 тапсырма Суреттегі метеорологиялық құралдардың аттарын жазыңыз, қолданылуын түсіндіріңіз, өлшем бірліктерін атаңыз
ҚБ Сөйлемді толықтыру Мен бүгін … жаттап алдым. Сергіту сәті 1 минут Ауада мұрынмен жазу 1-ден 10-ға дейінгі сандарды ауада мұрынмен жазып шығу (Д) «Бұл қалай» тәсілі Шығарылған есепке (орындалған тапсырмаға) түсіндірме жасай отырып, әр қадамын сатылап тексереді. №3 Тапсырма
Мамырдың 10 күнінің
ауа температурасын өлшеу нәтижелері: Тәуліктік жиынтық 10 0С+5 0С+15 0С+6
0С= +36 0С. +36 0С:4=+9 0С. Амплитудасы 15°С- 5°С=10°С 1. Ауа температурасын, атмосфералық қысымды анықтауға арналған есептерді шығарыңыз. А) 7,6 км биіктікте температура -34 0 C болса, теңіз деңгейіндегі (0м) температура қанша? В) Туристер саяхат жасау барысында 800 метр таудан бастап, 1 650 м, 2 400 және және 3 260 метр биіктіктерге тоқтап, атмосфералық қысымды өлшеді? Сонда ол биіктіктердің атмосфералық қысымдары нешеге тең? 3. Тапсырма А нүктесінің жылдық барысының графигін пайдаланып: А) ең жылы айдың орташа температурасын; Ә) ең суық айдың орташа температурасын; Б) ауа температурасының жылдық амплитудасын анықта
4 тапсырма Ауа ылғалдылығының салыстырмалы және абсолюттік көрсеткіштерін қарастырыңыз, көрсеткіштердің әр түрлі болуын түсіндіріңіз.
ҚБ бағдаршам (Жж) “Тәжірибеңе сүйен” әдісі Берілген ауа райы элементтерін өлшейтін құралдарды пайдаланып, ауа райы күнделігін жүргізіп, ауа райының барлық элементтерінің байланысына қорытынды жаса.
ҚБ Басбармақ (Д) Тірек сөздер арқылы шағын эссе жазу Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық, температура, жел, бриз, жауын-шашын, ылғалдылық.термометр, барометр,жауын-шашын өлшегіш. |
Оқулық География 7 сынып Алматы «Атамұра» баспасы 2017ж §18-19 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Атлас карта. ИБТ Оқулық География 7 сынып 2017ж Ауа райы элементтерін өлшейтін құралдар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Рефлексия парағы
|
Рефлексия парақшалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау тапсырмасына «Бұл қалай» тәсілі арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар беру. Қабілеттеріне қарай оқушылар берілген мәндерді қолданып,өз мүмкіндіктерін барынша пайдалана отырып есептеулер жасайды. |
ҚБ Бірін-бірі стикер арқылы бағалайды. «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....» ҚБ Сөйлемді толықтыру Мен бүгін … жаттап алдым. ҚБ Басбармақ ҚБ Бағдаршам |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәті 1 минут Ауада мұрынмен жазу 1-ден 10-ға дейінгі сандарды ауада мұрынмен жазып шығу Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Ауа райын өлшейтін құралдарды пайдалану ережесімен таныстырамын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















