Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ: Ауа.Ауа құрамы.Жану
Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәнінің мұғалімдеріне көмек болады.Дайын қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Қырқүйек 2018
889
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді: ______________
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
Қасымбекова З.З
13.12.2017ж
Сабақ жоспары
САБАҚ: 7.2В: Ауа. Жану реакциясы
Мектеп: ЖББ №5
КҮНІ: 13.12.2017
Мұғалім: Төлегенова Ә.Т
СЫНЫП: 7А
Қатыспағандар
Қатысқандар
Сабақ тақырыбы:
Ауа. Ауа құрамы.Жану
Осы сабақ мүмкін ететін оқыту мақсаты
7.3.1.1 ауаның құрамын білу;
7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру
Сабақ мақсаты
Ауа газдар қоспасы екенін біледі.
Жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді
Жану кезінде атмосфера ауасының ластанатының түсінеді
Бағалау критерийлері
Оқушылар:
- aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады;
- ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;
- жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді;
- жану өнімдерін анықтай алады;
- жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді;
-жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады;
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен май шамның ауада жану сынақ нәтижелерін ауызша сипаттайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ауа, ауа құрамы, азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар, көмірсутек, су буы, жалын, күйе, жану, жану өнімдері.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Ауа құрамы .... газдардан тұрады.
..... жанған кезде ..... өнімдер түзіледі.
..... бірден өшпейді, ...... тікелей өшер алдында сары түске еніп ......түзіледі, бұл жағдайда стаканның ішкі бөлігі .......... бөленеді.
Пәнаралық байланыс
География.
7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау
(үй тапсырмасында география пәнімен байланыс)
Құндылықтарды дарыту
Бір-біріне құрмет
Жауапкершілік
Өмір бойы оқу
Бастапқы білім
Жер атмосферасы (Жаратылыстану 5-сынып 5.2 Ғылымға кіріспе 1-4 сыныптар
Жоспар
Жоспарланған мерзімдер
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Оқушыларды түгендеу.
Жаңа сабақ тақырыбы және мақсаттары айтылады және жаңа сөздер беріледі.
1.Белсенділік тапсырмасы.
Ауа құрамының диаграммасын құру
Әр оқушыға газдар мен көлемдік үлестері жазылған карталар таратады.
(Б) Бағалау: Мадақтау.
Презентация
Қосымша 1
Ортасы
5 минут
2 минут
1 минут
3 минут видео
Постер жасау 7 минут
Қорғау 3 минут
1 минут
5 минут
5 минут
1 минут
2.(Э).(Жж) Ауаны құрамын зерттеу зертханалық жұмысы орындалады. (парафин видео)
Оқушыларға стаканмен май шамды жапқан кезде, май шам жалыны баяу өшетінін түсінулеріне мұмкіндік беріледі. Судың көтерілу деңгейіне назар аудару керектігі айтылады. Оқушылар судың деңгейі 1/5 бөлікке көтерілгендігін түсіндіреді.
Оқушылар мұқият бақылап, жаңа сөздерді қолдана отырып өз қорытындыларын жазады.
(Б) Бағалау: бағалау критерийлері бойынша бағаланады.
(К) Оқушыларға ауаның ластануы туралы видео көрсетіледі.
3.(Т) Джигсо әдісі
Оқушылар атмосфералық ауаның ластанудан қорғау жайында постер дайындап, сыныптың алдында баяндайды.
Постерге қойылатын талаптар:
Тақырыптың мазмұның аша білу (3 балл)
Ғылыми тілде жеткізе білу (3 балл)
Эстетикалық көркемділігі (3 балл)
Қолданылған ресурстар тізімі (3 балл)
(Б) Жоғардағы талаптар бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Ең жоғарғы 12 балл
4. Конверттегі сұрақтар.
5.Cабақ бойынша қорытынды тест тапсырмасы беріледі.
(Б) Бағалау: Блоб ағашы бойынша
Қосымша 2
майшам, шыны, стақандар, шыны бет, петри табақшасы, маркер, сіріңке
Балауыз шаммен тәжірибе үшін оқушыларға арналған жұмыс парақтары:
Соңы
2 минут
Үй тапсырмасы беріледі
Рефлексия
Нені білдім
Не оңай болды
Нені тағы толықтыру керек
Қосымша ақпарат
Дифференциация – кең қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Барынша қабілетті оқушылар үшін қандай жұмыс түрлерін жоспарлап отырсыз?
Бағалау- Оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлай-сың?
Айқаспа оқу сілтемелері
Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру
АТ-сілтемелер
Шамаларға сілтемелер
Барлық оқушылар: aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады;
- ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;
- жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді;
Көптеген оқушылар:
- жану өнімдерін анықтай алады;
- жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді;
Кейбір оқушылар: -жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады;
- 7-8 сұраққа дұрыс жауап береді.
- жұмсалған газбен не болатынын болжай алады;
Ынталандыру сөздері арқылы, зертханалық жұмысты жетістік критерийі арқылы бағаланады, бірі-бірін бағалайды
Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз!
Рефлексия
Сабақ мақсаты/зерттеу мақсаты дұрыс қойылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциациям жақсы жұмыс істеді ме? Берілген уақытты тиімді, дұрыс пайдалана алдым ба? Менің жоспарым бойынша қандай өзгерістер болды және неге?
Сабақ бойынша ой жүгірту үшін бос бағананы пайдалану керек. Сол жақтағы бағанадан сабақ туралы анағұрлым маңызды сұрақтарға жауап беру керек.
Қысқаша бағалау
Қандай екі зат барынша жақсы болды (сабақ беру мен игеруді қарастыру)?
1:
Қандай екі зат сабақты жақсартты (сабақ беру мен игеруді қарастыру)?
1:
Менің келесі сабағым өтетін сынып пен жеке тұлғаларға қатысты осы сабақта мен не игердім
Қосымша1
Сынып: 7
Оқушы аты-жөні:
Оқу бағдарламасына сілтеме
Оқу мақсаты
7.2 В
7.3.1.1. ауа құрамын
Дағдылар
Бағалау критерийі
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
х
Білу және түсіну
- Ауа құрамын біледі
- ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;
- aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады;
Қосымша 2
Сынап: 7
Оқушы аты-жөні:
Оқу бағдарламасына сілтеме
Оқу мақсаты
7.2 В
7.3.1.1 ауаның құрамын білу;
7.3.1.2 заттың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттек жұмсалатынын білу;
Дағдылар
Бағала критерийі
Оқушы оқу мақсатына жетеді,егер
х
Білу және түсіну
- жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді;
- жұмсалған газбен не болатынын болжай алады;
- жану өнімдерін анықтай алады;
- жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді;
-жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады;
Ауа құрамын анықтау зертханалық жұмысы
Жұмыс мақсаты: жану процесіне ауаның 1/5 жұмсалатының түсінеді.
Құрал – жабдықтар: пенопластқа бекітілген майшам, су, Петри табақшасы, стақан, сіреңке.
Қауіпсіздік ережесі: Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз!
Жұмыс барысы:
Петри табақшасына су құйып, оның үстіне пенопластқа бекітілген майшамды қойыңыз.
Стақанды 5 бөлікке бөліп, маркермен белгілеңіз.
Майшамды жағыңыз.
Үстінен стаканмен жабыңыз.
Бақылаулар:
Майшам жалынына не болды? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Судың көтерілу деңгейіне назар аударыңыз. Себебін түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жану үшін не қажет?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Стакан не үшін буланды? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жану процессінің өнімдерін атаңыз?
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Неліктен су стақанның 1/5 бөлігіне дейін көтерілді?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қорытынды:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қосымша 3
Ауа құрамында кездесетін газдардың сапалық және сандық құрамын ата және сызбасын сал.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қосымша 4
Сыныбы: 7
Оқушының аты- жөні:
Мектеп бағдарла-масына сілтеме
Оқу мақсаттары
Химия.
7.2 А Жану реакциясы
География.
7.2А Атмосфера
7.3.1.1 ауаның құрамын білу
7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау
Дағдылар
Бағалау критерийлері
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
х
Қолдану
Ауа құрамындағы кездейсоқ газдардың болу себебін түсіндіреді
Оның қауіптілігін атайды
Тазалықты сақтау шараларын мысал келтіріп атайды
Ауа құрамында кездейсоқ газдардың болу себептерін атаңыздар. Олар неге қауіпті?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Атмосфера тазалығын сақтау үшін елімізде қандай шаралар іске асырылып жатқанын мысалдар келтіре отырып айтып беріңіздер.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қосымша 4
Сыныбы: 7
Оқушының аты- жөні:
Мектеп бағдарла-масына сілтеме
Оқу мақсаттары
Химия.
7.2 А Жану реакциясы
География.
7.2А АтмосфераHYPER13 HYPERLINK "http://sk.nis.edu.kz/Bank/List?subject=13¶lel=7&topic=8298&group=24" \o "1. Атмосфераның құрамын сипаттау." HYPER14
HYPER15
7.3.1.1 ауаның құрамын білу
7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау
Дағдылар
Бағалау критерийлері
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
х
Қолдану
Ауа құрамындағы кездейсоқ газдардың болу себебін түсіндіреді
Оның қауіптілігін атайды
Тазалықты сақтау шараларын мысал келтіріп атайды
Ауа құрамында кездейсоқ газдардың болу себептерін атаңыздар. Олар неге қауіпті?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Атмосфера тазалығын сақтау үшін елімізде қандай шаралар іске асырылып жатқанын мысалдар келтіре отырып айтып беріңіздер.
Издание 1
Дата: 28/03/2012
Оттек
0,9%
21%
21%
Инертті газдар
Азот
Көмірқышқыл газы
78%
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
Қасымбекова З.З
13.12.2017ж
Сабақ жоспары
САБАҚ: 7.2В: Ауа. Жану реакциясы
Мектеп: ЖББ №5
КҮНІ: 13.12.2017
Мұғалім: Төлегенова Ә.Т
СЫНЫП: 7А
Қатыспағандар
Қатысқандар
Сабақ тақырыбы:
Ауа. Ауа құрамы.Жану
Осы сабақ мүмкін ететін оқыту мақсаты
7.3.1.1 ауаның құрамын білу;
7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру
Сабақ мақсаты
Ауа газдар қоспасы екенін біледі.
Жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді
Жану кезінде атмосфера ауасының ластанатының түсінеді
Бағалау критерийлері
Оқушылар:
- aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады;
- ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;
- жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді;
- жану өнімдерін анықтай алады;
- жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді;
-жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады;
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен май шамның ауада жану сынақ нәтижелерін ауызша сипаттайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ауа, ауа құрамы, азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар, көмірсутек, су буы, жалын, күйе, жану, жану өнімдері.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Ауа құрамы .... газдардан тұрады.
..... жанған кезде ..... өнімдер түзіледі.
..... бірден өшпейді, ...... тікелей өшер алдында сары түске еніп ......түзіледі, бұл жағдайда стаканның ішкі бөлігі .......... бөленеді.
Пәнаралық байланыс
География.
7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау
(үй тапсырмасында география пәнімен байланыс)
Құндылықтарды дарыту
Бір-біріне құрмет
Жауапкершілік
Өмір бойы оқу
Бастапқы білім
Жер атмосферасы (Жаратылыстану 5-сынып 5.2 Ғылымға кіріспе 1-4 сыныптар
Жоспар
Жоспарланған мерзімдер
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Оқушыларды түгендеу.
Жаңа сабақ тақырыбы және мақсаттары айтылады және жаңа сөздер беріледі.
1.Белсенділік тапсырмасы.
Ауа құрамының диаграммасын құру
Әр оқушыға газдар мен көлемдік үлестері жазылған карталар таратады.
(Б) Бағалау: Мадақтау.
Презентация
Қосымша 1
Ортасы
5 минут
2 минут
1 минут
3 минут видео
Постер жасау 7 минут
Қорғау 3 минут
1 минут
5 минут
5 минут
1 минут
2.(Э).(Жж) Ауаны құрамын зерттеу зертханалық жұмысы орындалады. (парафин видео)
Оқушыларға стаканмен май шамды жапқан кезде, май шам жалыны баяу өшетінін түсінулеріне мұмкіндік беріледі. Судың көтерілу деңгейіне назар аудару керектігі айтылады. Оқушылар судың деңгейі 1/5 бөлікке көтерілгендігін түсіндіреді.
Оқушылар мұқият бақылап, жаңа сөздерді қолдана отырып өз қорытындыларын жазады.
(Б) Бағалау: бағалау критерийлері бойынша бағаланады.
(К) Оқушыларға ауаның ластануы туралы видео көрсетіледі.
3.(Т) Джигсо әдісі
Оқушылар атмосфералық ауаның ластанудан қорғау жайында постер дайындап, сыныптың алдында баяндайды.
Постерге қойылатын талаптар:
Тақырыптың мазмұның аша білу (3 балл)
Ғылыми тілде жеткізе білу (3 балл)
Эстетикалық көркемділігі (3 балл)
Қолданылған ресурстар тізімі (3 балл)
(Б) Жоғардағы талаптар бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Ең жоғарғы 12 балл
4. Конверттегі сұрақтар.
5.Cабақ бойынша қорытынды тест тапсырмасы беріледі.
(Б) Бағалау: Блоб ағашы бойынша
Қосымша 2
майшам, шыны, стақандар, шыны бет, петри табақшасы, маркер, сіріңке
Балауыз шаммен тәжірибе үшін оқушыларға арналған жұмыс парақтары:
Соңы
2 минут
Үй тапсырмасы беріледі
Рефлексия
Нені білдім
Не оңай болды
Нені тағы толықтыру керек
Қосымша ақпарат
Дифференциация – кең қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Барынша қабілетті оқушылар үшін қандай жұмыс түрлерін жоспарлап отырсыз?
Бағалау- Оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлай-сың?
Айқаспа оқу сілтемелері
Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру
АТ-сілтемелер
Шамаларға сілтемелер
Барлық оқушылар: aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады;
- ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;
- жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді;
Көптеген оқушылар:
- жану өнімдерін анықтай алады;
- жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді;
Кейбір оқушылар: -жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады;
- 7-8 сұраққа дұрыс жауап береді.
- жұмсалған газбен не болатынын болжай алады;
Ынталандыру сөздері арқылы, зертханалық жұмысты жетістік критерийі арқылы бағаланады, бірі-бірін бағалайды
Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз!
Рефлексия
Сабақ мақсаты/зерттеу мақсаты дұрыс қойылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциациям жақсы жұмыс істеді ме? Берілген уақытты тиімді, дұрыс пайдалана алдым ба? Менің жоспарым бойынша қандай өзгерістер болды және неге?
Сабақ бойынша ой жүгірту үшін бос бағананы пайдалану керек. Сол жақтағы бағанадан сабақ туралы анағұрлым маңызды сұрақтарға жауап беру керек.
Қысқаша бағалау
Қандай екі зат барынша жақсы болды (сабақ беру мен игеруді қарастыру)?
1:
Қандай екі зат сабақты жақсартты (сабақ беру мен игеруді қарастыру)?
1:
Менің келесі сабағым өтетін сынып пен жеке тұлғаларға қатысты осы сабақта мен не игердім
Қосымша1
Сынып: 7
Оқушы аты-жөні:
Оқу бағдарламасына сілтеме
Оқу мақсаты
7.2 В
7.3.1.1. ауа құрамын
Дағдылар
Бағалау критерийі
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
х
Білу және түсіну
- Ауа құрамын біледі
- ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;
- aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады;
Қосымша 2
Сынап: 7
Оқушы аты-жөні:
Оқу бағдарламасына сілтеме
Оқу мақсаты
7.2 В
7.3.1.1 ауаның құрамын білу;
7.3.1.2 заттың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттек жұмсалатынын білу;
Дағдылар
Бағала критерийі
Оқушы оқу мақсатына жетеді,егер
х
Білу және түсіну
- жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді;
- жұмсалған газбен не болатынын болжай алады;
- жану өнімдерін анықтай алады;
- жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді;
-жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады;
Ауа құрамын анықтау зертханалық жұмысы
Жұмыс мақсаты: жану процесіне ауаның 1/5 жұмсалатының түсінеді.
Құрал – жабдықтар: пенопластқа бекітілген майшам, су, Петри табақшасы, стақан, сіреңке.
Қауіпсіздік ережесі: Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз!
Жұмыс барысы:
Петри табақшасына су құйып, оның үстіне пенопластқа бекітілген майшамды қойыңыз.
Стақанды 5 бөлікке бөліп, маркермен белгілеңіз.
Майшамды жағыңыз.
Үстінен стаканмен жабыңыз.
Бақылаулар:
Майшам жалынына не болды? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Судың көтерілу деңгейіне назар аударыңыз. Себебін түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жану үшін не қажет?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Стакан не үшін буланды? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жану процессінің өнімдерін атаңыз?
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Неліктен су стақанның 1/5 бөлігіне дейін көтерілді?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қорытынды:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қосымша 3
Ауа құрамында кездесетін газдардың сапалық және сандық құрамын ата және сызбасын сал.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қосымша 4
Сыныбы: 7
Оқушының аты- жөні:
Мектеп бағдарла-масына сілтеме
Оқу мақсаттары
Химия.
7.2 А Жану реакциясы
География.
7.2А Атмосфера
7.3.1.1 ауаның құрамын білу
7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау
Дағдылар
Бағалау критерийлері
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
х
Қолдану
Ауа құрамындағы кездейсоқ газдардың болу себебін түсіндіреді
Оның қауіптілігін атайды
Тазалықты сақтау шараларын мысал келтіріп атайды
Ауа құрамында кездейсоқ газдардың болу себептерін атаңыздар. Олар неге қауіпті?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Атмосфера тазалығын сақтау үшін елімізде қандай шаралар іске асырылып жатқанын мысалдар келтіре отырып айтып беріңіздер.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қосымша 4
Сыныбы: 7
Оқушының аты- жөні:
Мектеп бағдарла-масына сілтеме
Оқу мақсаттары
Химия.
7.2 А Жану реакциясы
География.
7.2А АтмосфераHYPER13 HYPERLINK "http://sk.nis.edu.kz/Bank/List?subject=13¶lel=7&topic=8298&group=24" \o "1. Атмосфераның құрамын сипаттау." HYPER14
HYPER15
7.3.1.1 ауаның құрамын білу
7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау
Дағдылар
Бағалау критерийлері
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
х
Қолдану
Ауа құрамындағы кездейсоқ газдардың болу себебін түсіндіреді
Оның қауіптілігін атайды
Тазалықты сақтау шараларын мысал келтіріп атайды
Ауа құрамында кездейсоқ газдардың болу себептерін атаңыздар. Олар неге қауіпті?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Атмосфера тазалығын сақтау үшін елімізде қандай шаралар іске асырылып жатқанын мысалдар келтіре отырып айтып беріңіздер.
Издание 1
Дата: 28/03/2012
Оттек
0,9%
21%
21%
Инертті газдар
Азот
Көмірқышқыл газы
78%
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша