
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Ауа.Ауа құрамы.Жану
Бекітілді: ______________
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
Қасымбекова З.З
13.12.2017ж
Сабақ жоспары
САБАҚ: 7.2В: Ауа. Жану реакциясы |
Мектеп: ЖББ №5 |
|
|||||||
КҮНІ: 13.12.2017 |
Мұғалім: Төлегенова Ә.Т |
|
|||||||
СЫНЫП: 7А |
Қатыспағандар Қатысқандар |
|
|
||||||
Сабақ тақырыбы: |
Ауа. Ауа құрамы.Жану |
|
|||||||
Осы сабақ мүмкін ететін оқыту мақсаты |
7.3.1.1 ауаның құрамын білу; 7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру |
|
|||||||
Сабақ мақсаты |
Ауа газдар қоспасы екенін біледі. Жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді Жану кезінде атмосфера ауасының ластанатының түсінеді |
|
|||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар: - aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады; - ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді; - жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді; - жану өнімдерін анықтай алады; - жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді; -жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады; |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен май шамның ауада жану сынақ нәтижелерін ауызша сипаттайды Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ауа, ауа құрамы, азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар, көмірсутек, су буы, жалын, күйе, жану, жану өнімдері. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
|
|
|||||||
Пәнаралық байланыс |
География. 7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау (үй тапсырмасында география пәнімен байланыс) |
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Бір-біріне құрмет Жауапкершілік Өмір бойы оқу |
|
|||||||
Бастапқы білім |
Жер атмосферасы (Жаратылыстану 5-сынып 5.2 Ғылымға кіріспе 1-4 сыныптар |
|
|||||||
Жоспар |
|
||||||||
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
Басталуы 5 минут |
Оқушыларды түгендеу. Жаңа сабақ тақырыбы және мақсаттары айтылады және жаңа сөздер беріледі. 1.Белсенділік тапсырмасы. Ауа құрамының диаграммасын құру Әр оқушыға газдар мен көлемдік үлестері жазылған карталар таратады. (Б) Бағалау: Мадақтау. |
Презентация Қосымша 1 |
|||||||
Ортасы 5 минут 2 минут 1 минут 3 минут видео Постер жасау 7 минут Қорғау 3 минут 1 минут 5 минут 5 минут 1 минут |
2.(Э).(Жж) Ауаны құрамын зерттеу зертханалық жұмысы орындалады. (парафин видео) Оқушыларға стаканмен май шамды жапқан кезде, май шам жалыны баяу өшетінін түсінулеріне мұмкіндік беріледі. Судың көтерілу деңгейіне назар аудару керектігі айтылады. Оқушылар судың деңгейі 1/5 бөлікке көтерілгендігін түсіндіреді. Оқушылар мұқият бақылап, жаңа сөздерді қолдана отырып өз қорытындыларын жазады. (Б) Бағалау: бағалау критерийлері бойынша бағаланады. (К) Оқушыларға ауаның ластануы туралы видео көрсетіледі. 3.(Т) «Джигсо» әдісі Оқушылар атмосфералық ауаның ластанудан қорғау жайында постер дайындап, сыныптың алдында баяндайды. Постерге қойылатын талаптар:
(Б) Жоғардағы талаптар бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Ең жоғарғы 12 балл 4. Конверттегі сұрақтар. 5.Cабақ бойынша қорытынды тест тапсырмасы беріледі.
(Б) Бағалау: «Блоб ағашы» бойынша |
Қосымша 2 майшам, шыны, стақандар, шыны бет, петри табақшасы, маркер, сіріңке Балауыз шаммен тәжірибе үшін оқушыларға арналған жұмыс парақтары:
|
|||||||
Соңы 2 минут |
Үй тапсырмасы беріледі Рефлексия Нені білдім Не оңай болды Нені тағы толықтыру керек |
|
|||||||
Қосымша ақпарат |
|
||||||||
Дифференциация – кең қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Барынша қабілетті оқушылар үшін қандай жұмыс түрлерін жоспарлап отырсыз? |
Бағалау- Оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлай-сың? |
Айқаспа оқу сілтемелері Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АТ-сілтемелер Шамаларға сілтемелер |
|
||||||
Барлық оқушылар: aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады; - ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді; - жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді; Көптеген оқушылар: - жану өнімдерін анықтай алады; - жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді; Кейбір оқушылар: -жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады; - 7-8 сұраққа дұрыс жауап береді. - жұмсалған газбен не болатынын болжай алады; |
Ынталандыру сөздері арқылы, зертханалық жұмысты жетістік критерийі арқылы бағаланады, бірі-бірін бағалайды |
Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз! |
|
||||||
Рефлексия Сабақ мақсаты/зерттеу мақсаты дұрыс қойылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциациям жақсы жұмыс істеді ме? Берілген уақытты тиімді, дұрыс пайдалана алдым ба? Менің жоспарым бойынша қандай өзгерістер болды және неге? |
Сабақ бойынша ой жүгірту үшін бос бағананы пайдалану керек. Сол жақтағы бағанадан сабақ туралы анағұрлым маңызды сұрақтарға жауап беру керек. |
|
|||||||
|
|
||||||||
Қысқаша бағалау Қандай екі зат барынша жақсы болды (сабақ беру мен игеруді қарастыру)? 1: Қандай екі зат сабақты жақсартты (сабақ беру мен игеруді қарастыру)? 1: Менің келесі сабағым өтетін сынып пен жеке тұлғаларға қатысты осы сабақта мен не игердім |
|
Қосымша1
|
Қосымша 2
Жұмыс мақсаты: жану процесіне ауаның 1/5 жұмсалатының түсінеді. Құрал – жабдықтар: пенопластқа бекітілген майшам, су, Петри табақшасы, стақан, сіреңке. Қауіпсіздік ережесі: Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз! Жұмыс барысы:
Бақылаулар: Майшам жалынына не болды? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Судың көтерілу деңгейіне назар аударыңыз. Себебін түсіндіріңіз. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Жану үшін не қажет? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Стакан не үшін буланды? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Жану процессінің өнімдерін атаңыз? _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Неліктен су стақанның 1/5 бөлігіне дейін көтерілді? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қорытынды: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Қосымша 3
Ауа құрамында кездесетін газдардың сапалық және сандық құрамын ата және сызбасын сал.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қосымша 4
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Қосымша 4
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|

