|
Сыныбы: |
МАД мұғалімі: Айтуғанова Гүлім |
|||||
|
Ұ.О.Қ: |
Сауат ашу негіздері |
|||||
|
Тақырыбы: |
Б дыбысы |
|||||
|
Бөлім / бөлімше |
Тыңдалым және айтылым Сөздердің дыбысталу формаларын ажырату |
|||||
|
Ұ.О.Қ мақсаты: |
Б дыбысын дұрыс дыбыстау, б дыбысының айтылу артикуляциясы, б-дыбысы дауыссыз дыбыс, ол сөздің тек басы мен ортасында кездесетіні туралы балаларға айту. Б-дыбысы бар сөздерді буынға бөлгізіп үйрету. Балалардың танымдық қабілеті мен қызығушылығын арттыру. Балаларды жан-жақтылыққа тәрбиелеу. |
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Бала үні, 4 К-коммуникативтілік, сыни ойлау, командалық жұмыс,жеке жұмыс,өнім арқылы саралау,мадақтау. |
|||||
|
Ресурстар, дамытушы орта: |
Бейнесабақ, слайд , тақырыпқа байланысты суреттер. |
|||||
|
Жоспарлау |
||||||
|
Ұ.О.Қ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Баланың әрекеті |
||||
|
Ұйымдастырылған оқу қызметінің басталуы 4 К-коммуникативтілік бөлімі
|
Ғажайып сәт. -Балалар мына қорапшаға назар аударайықшы.
- Қорапшада не бар ,- деп ойлайсыздар? - Олай болса мына сұраққа жауап берейік. - Дыбыстар нешеге бөлінеді ? - Балалардың жауабы. - Жарайсыздар балалар. - Олай болса қорапшаны ашып дауысты, дауыссыз дыбыстар болып екі топқа бөлінеміз.
«Ойлан тап» Бірлікте бар, Тірлікте жоқ. Болжамда бар, Айжанда жоқ
Бала, балапан, балық, бақа, бауырсақ сөздері қай дыбыстан басталған ? Б дыбысын тағы қандай сөздерден естіп тұрсыңдар, сөздегі орнын табыңдар. Б дыбысын балаларға көрсетемін.
Балалар , б дыбысына қатысты тағы қандай сөздер білесіңдер ? -Балалар жауабы. -Баларлар бақа,балық сөздерін буынға бөлейік. -Балалар ,б дыбысын айтып көрейікші. -Б дыбысы созып айтуға келмейді. -Б дыбысы дауыссыз дыбыс көк текшемен белгіленеді. -Б дыбысы дауыссыз дыбыс. П /О: »Ұстап ал » Тәрбиеші сөйлемді оқиды,балалар сөйлемде қанша сөз бар екенін санмен көрсетеді, сонымен ұстап алады. -Балалар балық аулады . (3) -Бекзат бөлке нан алды .(4) -Әжем бауырсақ пісірді .( 3) т.б Қ /О : »Жасырынған дыбыстар » (Дыбыстық талдау)
|
Б-б-б-б-б
|
||||
|
Ұйымдастырылған оқу қызметінің негізгі бөлігі
|
Тіл ұстарту жаттығуы. Ба-ба –ба Бақылдайды бақа Бақ-бақ-бақ Ас салатын табақ
|
Ба-ба –ба Бақылдайды бақа Бақ-бақ-бақ Ас салатын табақ
|
||||
|
Ұйымдастырылған оқу қызметінің қорытынды бөлігі
|
Е /О : Суреттерді ата ,б дыбысы қай сөзде кездеседі, сол суреттерді поездың вагонына орналастыр.
|
|
||||
|
Рефлекциялық –түзетушілік :
|
« Баспалдақ сатысы »
|
|
||||
|
ҰОҚ алған әсерлерімізді баспалдақ сатысы арқылы көрсетейік.
|
-Бүгін қандай дыбыспен таныстық ? -Б дыбысы қандай дыбыс ? - Қандай сөздерден Б дыбысын кездестірдік? -Б дыбысы қалай ән салады?
|
|
||||
Балалардың
дыбысымен танысу
сәті


ʺ№2 мектеп-гимназияʺКММ
Білім беру саласы:Қатынас
Ұ.О.Қ. Сауат ашу негіздері

МАД сынып мұғалімі: Айтуғанова Гүлім
Шалқар қаласы
2020-2021 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: Б дыбысы .
Ашық сабақ: Б дыбысы .
|
Сыныбы: |
МАД мұғалімі: Айтуғанова Гүлім |
|||||
|
Ұ.О.Қ: |
Сауат ашу негіздері |
|||||
|
Тақырыбы: |
Б дыбысы |
|||||
|
Бөлім / бөлімше |
Тыңдалым және айтылым Сөздердің дыбысталу формаларын ажырату |
|||||
|
Ұ.О.Қ мақсаты: |
Б дыбысын дұрыс дыбыстау, б дыбысының айтылу артикуляциясы, б-дыбысы дауыссыз дыбыс, ол сөздің тек басы мен ортасында кездесетіні туралы балаларға айту. Б-дыбысы бар сөздерді буынға бөлгізіп үйрету. Балалардың танымдық қабілеті мен қызығушылығын арттыру. Балаларды жан-жақтылыққа тәрбиелеу. |
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Бала үні, 4 К-коммуникативтілік, сыни ойлау, командалық жұмыс,жеке жұмыс,өнім арқылы саралау,мадақтау. |
|||||
|
Ресурстар, дамытушы орта: |
Бейнесабақ, слайд , тақырыпқа байланысты суреттер. |
|||||
|
Жоспарлау |
||||||
|
Ұ.О.Қ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Баланың әрекеті |
||||
|
Ұйымдастырылған оқу қызметінің басталуы 4 К-коммуникативтілік бөлімі
|
Ғажайып сәт. -Балалар мына қорапшаға назар аударайықшы.
- Қорапшада не бар ,- деп ойлайсыздар? - Олай болса мына сұраққа жауап берейік. - Дыбыстар нешеге бөлінеді ? - Балалардың жауабы. - Жарайсыздар балалар. - Олай болса қорапшаны ашып дауысты, дауыссыз дыбыстар болып екі топқа бөлінеміз.
«Ойлан тап» Бірлікте бар, Тірлікте жоқ. Болжамда бар, Айжанда жоқ
Бала, балапан, балық, бақа, бауырсақ сөздері қай дыбыстан басталған ? Б дыбысын тағы қандай сөздерден естіп тұрсыңдар, сөздегі орнын табыңдар. Б дыбысын балаларға көрсетемін.
Балалар , б дыбысына қатысты тағы қандай сөздер білесіңдер ? -Балалар жауабы. -Баларлар бақа,балық сөздерін буынға бөлейік. -Балалар ,б дыбысын айтып көрейікші. -Б дыбысы созып айтуға келмейді. -Б дыбысы дауыссыз дыбыс көк текшемен белгіленеді. -Б дыбысы дауыссыз дыбыс. П /О: »Ұстап ал » Тәрбиеші сөйлемді оқиды,балалар сөйлемде қанша сөз бар екенін санмен көрсетеді, сонымен ұстап алады. -Балалар балық аулады . (3) -Бекзат бөлке нан алды .(4) -Әжем бауырсақ пісірді .( 3) т.б Қ /О : »Жасырынған дыбыстар » (Дыбыстық талдау)
|
Б-б-б-б-б
|
||||
|
Ұйымдастырылған оқу қызметінің негізгі бөлігі
|
Тіл ұстарту жаттығуы. Ба-ба –ба Бақылдайды бақа Бақ-бақ-бақ Ас салатын табақ
|
Ба-ба –ба Бақылдайды бақа Бақ-бақ-бақ Ас салатын табақ
|
||||
|
Ұйымдастырылған оқу қызметінің қорытынды бөлігі
|
Е /О : Суреттерді ата ,б дыбысы қай сөзде кездеседі, сол суреттерді поездың вагонына орналастыр.
|
|
||||
|
Рефлекциялық –түзетушілік :
|
« Баспалдақ сатысы »
|
|
||||
|
ҰОҚ алған әсерлерімізді баспалдақ сатысы арқылы көрсетейік.
|
-Бүгін қандай дыбыспен таныстық ? -Б дыбысы қандай дыбыс ? - Қандай сөздерден Б дыбысын кездестірдік? -Б дыбысы қалай ән салады?
|
|
||||
Балалардың
дыбысымен танысу
сәті


ʺ№2 мектеп-гимназияʺКММ
Білім беру саласы:Қатынас
Ұ.О.Қ. Сауат ашу негіздері

МАД сынып мұғалімі: Айтуғанова Гүлім
Шалқар қаласы
2020-2021 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз




























