-
Сауат ашу пәні «Бауырсақ пен құрт. Б дыбысы мен әрпі» тақырыбы. Мақсатым –Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлужəне сөзсіз жекеайту.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз,жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрысдыбыстау.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгісызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.Бұл сабағымда алдыңғы сабақтағы сәтсіз болған тұстарын ескеруге тырыстым.
«Қызығушылығын ояту» арқылы қажетті ақпаратты тану үшін жаңа тақырыпты табуға жол ашуды мақсатқа алып. Оқушылар отырғызылғаннан кейін жаңа тақырыпты ашу үшін наубаушыны шақырып, онымен сұхбат жүргіздім. Балалар наубайшының сұрағына жауап берді, менде олардың жауаптарын толықтырып отырдым. «Бауырсақ пен құрт» ертегісін оқып бердім және түсіндіріп өттім. Осы ертегінің ішінде кездескен «Нан –қадірлі ас» деген ұғымды түсіндірдім. Бауырсақ сөзіне дыбыстық талдау жасаттым. Оқушылар өздері сөйлем құрады. Сурет көрсетіп сол суреттердің ішінен Б дыбысы естілетін зат атауларын тапқыздым. Бауырсақ, бұзау, бота сөздерін үш топқа бөліп беріп, берілген сызба бойынша буынға бөлгіздім. Осы жұмыстар арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып кеттім.
Б әрпін сандар қатарында 6-ның пігініне келетінін айтып, Г және о әріптері арқылы ермексаздан оқушылардың өздеріне Б әрпін құрастырғыздым.
Б дыбысының артикуляциясына сай дыбыстатып, бірнеше рет қайталаттым. Дәптермен жұмыс Б дыбысының бас және кіші әрпінің элементтерімен таныстырдым, ауада жаздырдым. Дәптерге суретке қарап ю әрпін жазып шықты.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Б дыбысы мен әрпі
Ашық сабақ Б дыбысы мен әрпі
-
Сауат ашу пәні «Бауырсақ пен құрт. Б дыбысы мен әрпі» тақырыбы. Мақсатым –Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлужəне сөзсіз жекеайту.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз,жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрысдыбыстау.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгісызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.Бұл сабағымда алдыңғы сабақтағы сәтсіз болған тұстарын ескеруге тырыстым.
«Қызығушылығын ояту» арқылы қажетті ақпаратты тану үшін жаңа тақырыпты табуға жол ашуды мақсатқа алып. Оқушылар отырғызылғаннан кейін жаңа тақырыпты ашу үшін наубаушыны шақырып, онымен сұхбат жүргіздім. Балалар наубайшының сұрағына жауап берді, менде олардың жауаптарын толықтырып отырдым. «Бауырсақ пен құрт» ертегісін оқып бердім және түсіндіріп өттім. Осы ертегінің ішінде кездескен «Нан –қадірлі ас» деген ұғымды түсіндірдім. Бауырсақ сөзіне дыбыстық талдау жасаттым. Оқушылар өздері сөйлем құрады. Сурет көрсетіп сол суреттердің ішінен Б дыбысы естілетін зат атауларын тапқыздым. Бауырсақ, бұзау, бота сөздерін үш топқа бөліп беріп, берілген сызба бойынша буынға бөлгіздім. Осы жұмыстар арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып кеттім.
Б әрпін сандар қатарында 6-ның пігініне келетінін айтып, Г және о әріптері арқылы ермексаздан оқушылардың өздеріне Б әрпін құрастырғыздым.
Б дыбысының артикуляциясына сай дыбыстатып, бірнеше рет қайталаттым. Дәптермен жұмыс Б дыбысының бас және кіші әрпінің элементтерімен таныстырдым, ауада жаздырдым. Дәптерге суретке қарап ю әрпін жазып шықты.
шағым қалдыра аласыз






















