(Ұ) Педагог ортаға наубайшыны
шақырады.
Наубайшы қолында табаққа
салынған нан түрлері мен бауырсағын
алакеледі?
Педагог:
Наубайшы,
сен ұннан неше түрлі тəтті тоқаш пен дəмді бауырсақтар пісіресің.
Сол ұнның қайдан келетінін білесің
бе?
Наубайшы:
Жоқ,
менде де осы ұнның қайдан келетінін білмеппін. Мүмкін балалар
білер, солардан сұрап көрейікші.
Педагог: Сұрасақ сұрайық!
Балалар, ұнның неден жасалатынын білесіңдер
ме?
Балалар өз ойларын
айтады.
Педагог слайд көрсете отырып,
балалардың жауабын
толықтырады.
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен
жұмыс
1-тапсырма.
Педагог
«Бауырсақ пен құрт» туралы шағын
ертегіні оқып
береді. «Нан – қадірлі
ас» деген
ұғымды
түсінеді. Педагог балалардан
ұлттық тағамдар жəне дəстүрлер туралы
сұрайды.
Педагог балалар
жауабын толықтырады.
Балалар «Ас атасы –
нан» мақалын естеріне
сақтайды.
Бауырсақ туралы
ертегіні мазмұндайды.
Бауырсақ сөзін буынға бөледі. Осы сөзді
қатыстырып, сөйлем
құрайды.
2-тапсырма. Суреттен Б дыбысы естілетін
зат атауларын ата.
Сурет бойынша əңгіме
құрайды.
Балалар суреттегі
заттарды атайды.
Бауырсақ, табақ,
бота, бұзау.
Қазаннан шыққан бу
туралы балаларға педагог
түсіндіреді.
Сол сияқты жаңбыр
туралы айтып өтеді.
Заттардың
атауларының астындағы дыбыстық сызбаға
қарап,
сөздерді буынға
бөліп, дыбыстық талдау
жасайды.
Педагог балаларға сұрақ қойып,
тапсырманы пысықтайды.
Қазан бетінен аспанға ұшып
жатқан не?
Бауырсақ, бұзау,
бота сөздеріне арналып сызылған
төртбұрыштардың ішіне осы сөздерді дыбыстық белгілермен жазып
көрсетеді.
Тамақ
сөзіндегі
м дыбысының орнына б дыбысын қойып, табақ деген сөз шығатынын
анықтайды.
3-тапсырма.
Осы
тапсырманы орындау арқылы бауырсақты неден жəне қалай пісіретіні
туралы мəлімет алады. Масақ, ұн,
нан сөздеріне дыбыстық талдау
жүргізіледі.
М
асақ сөзіне сөздік жұмыс
жүргізіледі.
Масақ – астық дақылдарының
дəнді басы.
Б – ұяң дауыссыз
дыбыс.
(Ұ) Сергіту
сəті.
Нан қоқымын шашпаңдар, Жерде жатса
баспаңдар.
Теріп алып, қастерлеп, Торғайларға
тастаңдар.
Өлеңді қимылмен 2-3 рет
қайталап, есте сақтайды.
4-тапсырма.
Б əрпімен
танысайық. Б дыбысын айтқанда еріннің бір-біріне əуелі нық тиіп,
артынша кілт ашылуынан пайда
болады.
Педагог тақтаға Б əрпінің
баспа түрін іліп қояды. Балалар Б əрпіне ұқсас заттарды
атайды.
Педагог атаған образдарды
атайды.
Ауада Б əрпінің баспа түрін
жазады.
5-тапсырма.
Қай цифр Б-ға
ұқсайды?
Тақтаға 1-ден 6-ға дейінгі
цифрларды іліп қояды. Балалар тура жəне кері
санайды. 5-тен кейін қандай цифр тұратынын
табады.
Тақтадағы үзік сызықпен
берілген 6 цифрын балалар бастырып
салады.
6-тапсырма. Педагог балаларға
таяқшалар беріп, б əрпін жасауды көрсетеді. Балалар
қайталайды.
Ермексаздан педагог Г жəне о
əрпілерін бейнелейді. Енді осы əріптердің көмегімен Б əрпін
құрастырады.
Балалар берілген ермексаздан
педагогтің көрсетуімен Б əрпін
жасайды.
Жазу дəптеріне Б əрпінің баспа
түрін жазады. Алдымен ауада жазып
көрсетеді.
|