|
Педагогтің аты-жөні |
№4 мектеп-лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Мұқашева Г.Қ. |
||||
|
Күні: 3.02 |
|||||
|
Сынып: 1 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Қарап тұрып көршіме қолымды мен бұлғайын, Жылы-жылы жүзбенен маңдайынан сипайын, Ыстық алақаныммен қолыңды бер қысайын Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Ыстық орындық» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін еске түсіреді. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар өздері сұрақ қойып, сұраққа жауап береді. Дескриптор: 1.Сұрақты нақты дұрыс қояды. 2. Сұраққа жауап толық беріледі. 3.3сұраққа нақты ,түгел жауап береді. |
ҚБ: әр жауапқа бір ұпайдан беріліп отырады. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырма лары. |
|
|
Ортасы |
Жаңа сабаққа ену: «Елестет»әдісі бойынша дыбысты тыңдау арқылы сыртқы ортыны болжайды.
-Біз қайда келдік? -Көл жағасында нелер өсіп тұр? -Ағаш айналасында нелерді көріп тұрсың? -Ағаш бұтағынан нені бейқадың? -Ағаш маңында нелер ұшып жүр? -Бала не істеп отыр? Суретке тақырып қойғызу : «Әсем табиғат», «Көл жағасында», «Балықта»т.б.
«Балықта»деген тақырыпты таңдап, сабақ мақсатымен таныстырамын -Балалар,жаңа сендер ненің дыбысын естідіңдер? Олардың не туралы сөйлескендерін білгілерің келе ме? Сахналау: «Бақа мен балық» -Сендер не білдіңдер? Сергіту сәті: «Бала,бала балапан» «Балық аулау»ойыны:асқабақ,қарбыз,сәбіз,бұрыш –деген сөздерді тақтаға жаздырып, дыбыстық талдау жасайды. Белсенді оқу тапсырмалары(жұпта,топта) Буыннан сөздер құрау. Б дыбысы бар сөздерді табу Б-дан келетін сөздерді жазу Буратиноны бояу Көп нүктенің орнына әріпті жазу. . |
«Табиғатқа саяхат»бөлімшесі болғандықтан көл жағасына саяхаттаймыз. Дескриптор: 1.Сұрақтарға толық жауап береді. 2.Жауапты нақты айтады. 3.Сөздерді орфоэпиялық нормаға сай айтады. Әр жауаптары бағаланып отырады Дескриптор: 1.Тақтаға қатесіз жазады. 2.Дыбыстық талдау жасай алады. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор: 1.Буыннан сөздер құрайды. 2.Б дыбысы бар сөздерді табады. 3.Б-дан келетін сөздерді жазады. 4.Буратиноны амалды дұрыс орындау арқылы түстерге дұрыс бояйды 5.Көп нүктенің орнына әріпті дұрыс жазады. |
ҚБ:Сұрақтарға толық жауап бере алған балаға 1 ұпайдан беріліп отырады 2 балмен бағаланады
ҚБ: Әр жұпқа ұпай беріледі. |
Айтылым Тыңдалым Жазылым Оқылым, жазылым тапсырмалары. https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB% |
|
|
Соңы |
Бағалау: Ұпай сандарын санау. |
|
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Алма ағашы» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін алманың түсі арқылы білдіреді. Қызыл-«Жақсы түсіндім» Сары-«Көңілім толмады» Жасыл-«Белсенділігім төмен болды» |
«Алма ағашы» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Б дыбысы мен әрпі 1-сынып
Ашық сабақ Б дыбысы мен әрпі 1-сынып
|
Педагогтің аты-жөні |
№4 мектеп-лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Мұқашева Г.Қ. |
||||
|
Күні: 3.02 |
|||||
|
Сынып: 1 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Қарап тұрып көршіме қолымды мен бұлғайын, Жылы-жылы жүзбенен маңдайынан сипайын, Ыстық алақаныммен қолыңды бер қысайын Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Ыстық орындық» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін еске түсіреді. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар өздері сұрақ қойып, сұраққа жауап береді. Дескриптор: 1.Сұрақты нақты дұрыс қояды. 2. Сұраққа жауап толық беріледі. 3.3сұраққа нақты ,түгел жауап береді. |
ҚБ: әр жауапқа бір ұпайдан беріліп отырады. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырма лары. |
|
|
Ортасы |
Жаңа сабаққа ену: «Елестет»әдісі бойынша дыбысты тыңдау арқылы сыртқы ортыны болжайды.
-Біз қайда келдік? -Көл жағасында нелер өсіп тұр? -Ағаш айналасында нелерді көріп тұрсың? -Ағаш бұтағынан нені бейқадың? -Ағаш маңында нелер ұшып жүр? -Бала не істеп отыр? Суретке тақырып қойғызу : «Әсем табиғат», «Көл жағасында», «Балықта»т.б.
«Балықта»деген тақырыпты таңдап, сабақ мақсатымен таныстырамын -Балалар,жаңа сендер ненің дыбысын естідіңдер? Олардың не туралы сөйлескендерін білгілерің келе ме? Сахналау: «Бақа мен балық» -Сендер не білдіңдер? Сергіту сәті: «Бала,бала балапан» «Балық аулау»ойыны:асқабақ,қарбыз,сәбіз,бұрыш –деген сөздерді тақтаға жаздырып, дыбыстық талдау жасайды. Белсенді оқу тапсырмалары(жұпта,топта) Буыннан сөздер құрау. Б дыбысы бар сөздерді табу Б-дан келетін сөздерді жазу Буратиноны бояу Көп нүктенің орнына әріпті жазу. . |
«Табиғатқа саяхат»бөлімшесі болғандықтан көл жағасына саяхаттаймыз. Дескриптор: 1.Сұрақтарға толық жауап береді. 2.Жауапты нақты айтады. 3.Сөздерді орфоэпиялық нормаға сай айтады. Әр жауаптары бағаланып отырады Дескриптор: 1.Тақтаға қатесіз жазады. 2.Дыбыстық талдау жасай алады. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор: 1.Буыннан сөздер құрайды. 2.Б дыбысы бар сөздерді табады. 3.Б-дан келетін сөздерді жазады. 4.Буратиноны амалды дұрыс орындау арқылы түстерге дұрыс бояйды 5.Көп нүктенің орнына әріпті дұрыс жазады. |
ҚБ:Сұрақтарға толық жауап бере алған балаға 1 ұпайдан беріліп отырады 2 балмен бағаланады
ҚБ: Әр жұпқа ұпай беріледі. |
Айтылым Тыңдалым Жазылым Оқылым, жазылым тапсырмалары. https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB% |
|
|
Соңы |
Бағалау: Ұпай сандарын санау. |
|
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Алма ағашы» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін алманың түсі арқылы білдіреді. Қызыл-«Жақсы түсіндім» Сары-«Көңілім толмады» Жасыл-«Белсенділігім төмен болды» |
«Алма ағашы» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
шағым қалдыра аласыз
















