Сабақтың
ортасы
30
мин
|
(Ұ) 1- тапсырма «Жұптық
жұмыс» әдісі арқылы жүзеге
асады.
А)
Баға, сан, құн ұғымдарын есіңе
түсір.
Көрсетілген бағаны қандай
қағаз ақша және монеталармен жинауға
болады?
Ә) 1)Кесте бойынша есеп құрап
шығар.
Әділде 800 тг бар. Ол 600 тг
киіз үй макетін сатып алды. Оның қанша теңгесі
қалды?
2)Анардың 1000 тг бар. Ол 700
тг қуыршақ, 200тг домбыра сатып алды. Оның қанша теңгесі
қалды?
Дескриптор:
- Баға, сан, құн
ұғымдарын қайталайды.
- Есеп құрап
шығарады.
4-тапсырма:
Келесі біздің орындайтын
тапсырмамыз жан-жануарларды қоректендіру.Біз қалай қоректендіреміз.
Есептерді шығару арқылы
қоректендіреміз.
Сергіту сәтінде «Пазл
құрастыру » арқылы сергиді.
(Д) 2- тапсырма «Есептеп
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
А) Теңдеулерді
шеш.
85-х=35 27+у=92
61-х=12
Х=85-35 у=92-27
х=61-12
Х=50 у=65
х=49
85-50=35
27+65=92 61-49=12
35=35 92=92
12=12
5
Дескриптор:
- Теңдеуді
шешеді.
|
- Баға, сан, құн
ұғымдарын қайталайды.
- Есеп құрап
шығарады:
Ш:
800тг-600тг=200тг
Ж: Әділдің 200тг
қалды.
Ш:
800тг-300тг=500тг
Ж: Айгүлдің 200тг
қалды.
Ш:
1000тг-700тг-200тг=100тг
Ж: Анардың 100тг
қалды.
- Теңдеуді
шешеді.
- Есептемей
салыстырады.
|
ҚБ:
1-10
балдық жүйе.
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|