Материалдар / Ашық сабақ Баға Сан Құн
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Баға Сан Құн

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Математика 2- сынып Тақырып Баға Сан Құн Мақсаты: Оқушылар заттардың бағасын санын құнын білетін болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2022
309
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Көбейту және бөлу. Есептер

Мұғалімнің аты-жөні

Разиева М

Күні:

21.02.2022ж

Сынып: 2 ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Баға. Сан. Құн

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.3 - бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: бірдей қосылғыштардың қосындысын тауып, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдайды және шығарады.

Көптеген оқушылар: өрнектердің мәнін есептемей салыстыра алады.

Кейбір оқушылар: кері есеп құрастырып шығара алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Қызығушылығын арттыру «Кім дүкенші болғысы келеді?» әдісі арқылы жүреді:

-Өткен сабақта не үйрендік? (Теңге, монета, қағаз ақша)

-Ақшаны не үшін пайдаланамыз?

-Ендеше бүгінгі сабағымызда заттың бағасы мен санына қарап құнын есептейге арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.

Ширату жаттығуларын жасайды.



Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады.


«Бағдаршам» әдісі


Сабақтың ортасы

30 мин


































(Ұ) 1- тапсырма «Жұптық жұмыс» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Баға, сан, құн ұғымдарын есіңе түсір.

Көрсетілген бағаны қандай қағаз ақша және монеталармен жинауға болады?

Ә) 1)Кесте бойынша есеп құрап шығар.

Әділде 800 тг бар. Ол 600 тг киіз үй макетін сатып алды. Оның қанша теңгесі қалды?

2)Анардың 1000 тг бар. Ол 700 тг қуыршақ, 200тг домбыра сатып алды. Оның қанша теңгесі қалды?

Дескриптор:

- Баға, сан, құн ұғымдарын қайталайды.

- Есеп құрап шығарады.

4-тапсырма:

Келесі біздің орындайтын тапсырмамыз жан-жануарларды қоректендіру.Біз қалай қоректендіреміз. Есептерді шығару арқылы қоректендіреміз.

Сергіту сәтінде «Пазл құрастыру » арқылы сергиді.


(Д) 2- тапсырма «Есептеп көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Теңдеулерді шеш.

85-х=35 27+у=92 61-х=12

Х=85-35 у=92-27 х=61-12

Х=50 у=65 х=49

85-50=35 27+65=92 61-49=12

35=35 92=92 12=12


5

Дескриптор:

- Теңдеуді шешеді.

- Баға, сан, құн ұғымдарын қайталайды.

- Есеп құрап шығарады:

Ш: 800тг-600тг=200тг

Ж: Әділдің 200тг қалды.

Ш: 800тг-300тг=500тг

Ж: Айгүлдің 200тг қалды.

Ш: 1000тг-700тг-200тг=100тг

Ж: Анардың 100тг қалды.











- Теңдеуді шешеді.

- Есептемей салыстырады.


ҚБ: 1-10 балдық жүйе.




























ҚБ: 1-10 балдық жүйе.




Оқулық, дәптер





























Оқулық, дәптер




Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: 2-4 сандарының көбейту кестесін жаттау.

Рефлексия жасайды.



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


АКТ қолдануда қауіпсіздік техникасын сақталуын қадағалау



ДОІЖО: Абилова Г








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!