Сабақ жоспары: Қазақ тілі 4-сынып
Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы: «Бағдаршам».
Грамматика:
Септік жалғау
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:
оқушыларға бағдаршам, көше ережелері жайында түсінік беру, мәтінмен
жұмыс жасауға, сұрақ қоя білуге,
жауап бере
алуға, септік жалғауларын дұрыс жалғай алуға
үйрету.
Дамытушылық:
оқушылардың ой – өрісін, сөздік қорын, шығармашылық, ізденімпаздық
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: жол
жүру ережелерімен таныстыра отырып, балалардың өз қауіпсіздіктеріне
мән берулеріне тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:
жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі:
түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ-жауап, диалог,
монолог.
Көрнекіліктер:
суреттер, оқулық, тірек
сызба.
Сабақтың
барысы:
I. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу. Гимн айту. Балалардың көңіл- күйлерін сұрау.
Міндеттері:
Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету;
Оқушыларды қарым-қатынасқа психологиялық дайындау;
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру.
II. Үй тапсырмасын тексеру: Өткен тақырыптарды қайталау.
III. Жаңа
сабақ
1. Сөздікпен
жұмыс:
а) берілген
сөздердің оқылуымен, аудармасымен, қолданылу аясымен
таныстыру
ә) сөздерді
хормен, жекелеп оқытып шығу
б) сол сөздерді
қатыстыра отырып, сөз тіркестерін, сөйлемдер
құрату
бағдаршам –
светофор,
көше – улица,
2. Мәтінмен
жұмыс:
-оқушыларға
мәтінді жекелеп, кезекпе-кезек оқытып
шығу,
-мәтінді
аударту
-мәтін бойынша
сұрақ-жауап ұйымдастыру.
Бағдаршамда үш түс бар. Олар: қызыл, сары және жасыл түстер. Бағдаршамның қызыл түсі жанғанда – жолдан өтуге болмайды дегенді білдіреді. Сары түсі жанғанда - жолдан өтуге дайындаламыз. Ал бағдаршамның жасыл түсі жанғанда – жолдан өтуге болады дегенді білдіреді. Жолдан өтер кезде, өте мұқият болу керек.
Жазылым әрекеті: Мәтіннен зат есімдерді теріп жазу.
Сергіту сәті: «Көңілді күн»
- Сәлеметсің бе, Гүлжан!
- Сәлеметсің бе, Жандос!
- Бағдаршамда неше түс бар?
- Бағдаршамда үш түс бар.
- Олар қандай түстер?
- Олар: қызыл, сары және жасыл түстер.
- Қызыл түс нені білдіреді?
- Қызыл түс жолдан өтуге болмайды дегенді білдіреді.
-Сары түс нені білдіреді?
- Сары түс жанғанда - жолдан өтуге дайындаламыз.
- Жасыл түс нені білдіреді?
- Жасыл түс - жолдан өтуге болады дегенді білдіреді.
- Жарайды, жолың болсын!
- Рақмет, сау бол!
ІҮ.Сабақты
бекіту:
«Бағдаршам»
сөзін септеу, «Бағдаршам» сөзіне фонетикалық талдау
жасау.
Ү.Қорытынды:
Сұрақ – жауап:
Бағдаршам не үшін қажет?
Бағдаршамның түстері нені білдіреді?
YІ. Үйге тапсырма: деңгейлік тапсырмалар:
«Бағдаршам» тақырыбында диалог құрау немесе әңгімелеу.
YIІ. Бағалау:
үй тапсырмасы бойынша және сабаққа белсенді қатысқаны
бойынша.
YIІI.
Рефлексия.
Сабағымыз аяқталды, сау болыңдар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Бағдаршам" тақырыбында
Ашық сабақ "Бағдаршам" тақырыбында
Сабақ жоспары: Қазақ тілі 4-сынып
Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы: «Бағдаршам».
Грамматика:
Септік жалғау
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:
оқушыларға бағдаршам, көше ережелері жайында түсінік беру, мәтінмен
жұмыс жасауға, сұрақ қоя білуге,
жауап бере
алуға, септік жалғауларын дұрыс жалғай алуға
үйрету.
Дамытушылық:
оқушылардың ой – өрісін, сөздік қорын, шығармашылық, ізденімпаздық
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: жол
жүру ережелерімен таныстыра отырып, балалардың өз қауіпсіздіктеріне
мән берулеріне тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:
жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі:
түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ-жауап, диалог,
монолог.
Көрнекіліктер:
суреттер, оқулық, тірек
сызба.
Сабақтың
барысы:
I. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу. Гимн айту. Балалардың көңіл- күйлерін сұрау.
Міндеттері:
Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету;
Оқушыларды қарым-қатынасқа психологиялық дайындау;
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру.
II. Үй тапсырмасын тексеру: Өткен тақырыптарды қайталау.
III. Жаңа
сабақ
1. Сөздікпен
жұмыс:
а) берілген
сөздердің оқылуымен, аудармасымен, қолданылу аясымен
таныстыру
ә) сөздерді
хормен, жекелеп оқытып шығу
б) сол сөздерді
қатыстыра отырып, сөз тіркестерін, сөйлемдер
құрату
бағдаршам –
светофор,
көше – улица,
2. Мәтінмен
жұмыс:
-оқушыларға
мәтінді жекелеп, кезекпе-кезек оқытып
шығу,
-мәтінді
аударту
-мәтін бойынша
сұрақ-жауап ұйымдастыру.
Бағдаршамда үш түс бар. Олар: қызыл, сары және жасыл түстер. Бағдаршамның қызыл түсі жанғанда – жолдан өтуге болмайды дегенді білдіреді. Сары түсі жанғанда - жолдан өтуге дайындаламыз. Ал бағдаршамның жасыл түсі жанғанда – жолдан өтуге болады дегенді білдіреді. Жолдан өтер кезде, өте мұқият болу керек.
Жазылым әрекеті: Мәтіннен зат есімдерді теріп жазу.
Сергіту сәті: «Көңілді күн»
- Сәлеметсің бе, Гүлжан!
- Сәлеметсің бе, Жандос!
- Бағдаршамда неше түс бар?
- Бағдаршамда үш түс бар.
- Олар қандай түстер?
- Олар: қызыл, сары және жасыл түстер.
- Қызыл түс нені білдіреді?
- Қызыл түс жолдан өтуге болмайды дегенді білдіреді.
-Сары түс нені білдіреді?
- Сары түс жанғанда - жолдан өтуге дайындаламыз.
- Жасыл түс нені білдіреді?
- Жасыл түс - жолдан өтуге болады дегенді білдіреді.
- Жарайды, жолың болсын!
- Рақмет, сау бол!
ІҮ.Сабақты
бекіту:
«Бағдаршам»
сөзін септеу, «Бағдаршам» сөзіне фонетикалық талдау
жасау.
Ү.Қорытынды:
Сұрақ – жауап:
Бағдаршам не үшін қажет?
Бағдаршамның түстері нені білдіреді?
YІ. Үйге тапсырма: деңгейлік тапсырмалар:
«Бағдаршам» тақырыбында диалог құрау немесе әңгімелеу.
YIІ. Бағалау:
үй тапсырмасы бойынша және сабаққа белсенді қатысқаны
бойынша.
YIІI.
Рефлексия.
Сабағымыз аяқталды, сау болыңдар!
шағым қалдыра аласыз













