Сабақ жоспары
|
|
Сабақ: Қазақ тілі Тақырыбы: 4.4.Бай баласы мен жарлы баласы. Күрделі етістіктер |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспа ғандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.ӘТН4.Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мәтін мазмұнын түсінеді,сұрақтарға жауап береді. Мәтін ішінен күрделі етістіктерді табады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мәтіннің мазмұнын ашып түсіндіреді.Күрделі етістіктердің жасалу жолын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша тілдік талдау тапсырмаларын орындап, достық туралы пікірлерін білдіреді.Мәтін ішіндегі күрделі етістіктерді табады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мәтінді түсініп оқиды,сұраққа жауап береді,өз ойларын айтады,күрделі етістіктер бойынша тапсырмалар орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күрделі етістік,құрама етістік,құранды етістік. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шынайы достық,бай баласы мен жарлы баласы,Асан мен Үсен. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
1. Берілген мәтін жайында не білесіңдер? 2. Оқиға қалай аяқталады? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Не себепті .... деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Не себепті әңгіме «Бай баласы мен жарлы баласы»деп аталған деп ойлайсыңдар? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
ишара: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мақұлдау |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Алдыңғы білім |
«Жігітті жолдасына қарап бағала»,негізгі және көмекші етістіктер |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспарланған |
Жаттығу түрлері |
Ресурс тар |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу 2.Топқа бөлу «Бөлмедегі заттар» 3.«Бес қадам» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру Мақсаты:өткен сабақтағы білімдерін жаңғырту. Нәтиже:-өткен сабақтағы білімдерін еске түсіреді. -ойын арқылы сұрақтарға жауап береді,мысалдар келтіреді. Дескриптор: Ортаға табан іздері тасталады.Сыныптан 5 оқушы ойынға шығады. Оқушы берілген табан іздерін баса отырып жылдам жауап береді. Сұрақ үлгілері: Етістік дегеніміз не? Негізгі етістік дегеніміз не? Көмекші етістік дегеніміз не? Мәнсіз етістіктерді ата Толымды,толымсыз көмекші етістіктерді ата |
Интер белсенді тақта Қағаз, конверт Табан іздері |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Ортасы 25 минут |
1-тапсырма «Жұптас,ойлан,бөліс»әдісі Тапсырма:«Бай баласы мен жарлы баласы» мәтінін оқу,ойды жалғастыру,ойтүрткі сұрақтарға жауап беру,өз сөзімен баяндау. Мақсаты: мәтінді оқи отырып,еске түсіру,ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Нәтиже:-мәтінді оқиды; -әңгіменің жалғасын еске түсіреді,өз сөзімен баяндайды; -ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы сөйлеу дағдылары дамиды; Дескриптор: 1.Мәтінді оқиды,әңгімені еске түсіреді. 2.Мәтіндегі кейіпкерлерді салыстырады. 3.Тірек сөздерді пайдалана отырып,ойтүрткі сұрақтарға жауап береді. ҚБ: «Бас бармақ» ТІЛДІК БАҒДАР 2-тапсырма Саралау тапсырмалары Тапсырма: әр түрлі оқушылардың оқу мүмкіндіктерін ескере отырып,саралау тапсырмаларын орындау. Нәтиже:оқушылар өз мүмкіндіктеріне сай саралау тапсырмаларын орындау арқылы мәтінмен жұмыс жасайды,сөйлем құрайды,эссе жазады.
Дескриптор:Шын және жалған ақпаратты анықтап, кестеге белгілейді.
Дескриптор:1Сөздерді күрделі етістікке айналдырады; 2.Сөйлем құрайды;
«Менің досым» Дескриптор: күрделі етістіктерді қолдана отырып,эссе жазады ҚБ: «Үш шапалақ» |
Қазақ тілі оқулығы 108-бет
Түрлі-түсті конверт
С |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Соңы 8 минут |
Кері байланыс . «Кезбе тілші» әдісі. Тапсырма: сабақ мақсатына сай сұрақтарға жауап береді. Нәтиже: сабақ барысында өтілген ақпараттарды жинақтайды,есте сақтайды. Рефлексия «Алма ағашы» Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Сары түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым: көңіл – күйім жоқ. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). |
||||||||||||||||||||||||||
|
А. «Шын және жалған» В. «Көпір» С. «5 минуттық эссе» |
1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. 2.Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолданады. |
Әдебиет Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
|
||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ "Бай баласы мен жарлы баласы"7-сынып
ашық сабақ "Бай баласы мен жарлы баласы"7-сынып
Сабақ жоспары
|
|
Сабақ: Қазақ тілі Тақырыбы: 4.4.Бай баласы мен жарлы баласы. Күрделі етістіктер |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспа ғандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.ӘТН4.Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мәтін мазмұнын түсінеді,сұрақтарға жауап береді. Мәтін ішінен күрделі етістіктерді табады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мәтіннің мазмұнын ашып түсіндіреді.Күрделі етістіктердің жасалу жолын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша тілдік талдау тапсырмаларын орындап, достық туралы пікірлерін білдіреді.Мәтін ішіндегі күрделі етістіктерді табады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мәтінді түсініп оқиды,сұраққа жауап береді,өз ойларын айтады,күрделі етістіктер бойынша тапсырмалар орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күрделі етістік,құрама етістік,құранды етістік. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шынайы достық,бай баласы мен жарлы баласы,Асан мен Үсен. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
1. Берілген мәтін жайында не білесіңдер? 2. Оқиға қалай аяқталады? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Не себепті .... деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Не себепті әңгіме «Бай баласы мен жарлы баласы»деп аталған деп ойлайсыңдар? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
ишара: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мақұлдау |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Алдыңғы білім |
«Жігітті жолдасына қарап бағала»,негізгі және көмекші етістіктер |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспарланған |
Жаттығу түрлері |
Ресурс тар |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу 2.Топқа бөлу «Бөлмедегі заттар» 3.«Бес қадам» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру Мақсаты:өткен сабақтағы білімдерін жаңғырту. Нәтиже:-өткен сабақтағы білімдерін еске түсіреді. -ойын арқылы сұрақтарға жауап береді,мысалдар келтіреді. Дескриптор: Ортаға табан іздері тасталады.Сыныптан 5 оқушы ойынға шығады. Оқушы берілген табан іздерін баса отырып жылдам жауап береді. Сұрақ үлгілері: Етістік дегеніміз не? Негізгі етістік дегеніміз не? Көмекші етістік дегеніміз не? Мәнсіз етістіктерді ата Толымды,толымсыз көмекші етістіктерді ата |
Интер белсенді тақта Қағаз, конверт Табан іздері |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Ортасы 25 минут |
1-тапсырма «Жұптас,ойлан,бөліс»әдісі Тапсырма:«Бай баласы мен жарлы баласы» мәтінін оқу,ойды жалғастыру,ойтүрткі сұрақтарға жауап беру,өз сөзімен баяндау. Мақсаты: мәтінді оқи отырып,еске түсіру,ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Нәтиже:-мәтінді оқиды; -әңгіменің жалғасын еске түсіреді,өз сөзімен баяндайды; -ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы сөйлеу дағдылары дамиды; Дескриптор: 1.Мәтінді оқиды,әңгімені еске түсіреді. 2.Мәтіндегі кейіпкерлерді салыстырады. 3.Тірек сөздерді пайдалана отырып,ойтүрткі сұрақтарға жауап береді. ҚБ: «Бас бармақ» ТІЛДІК БАҒДАР 2-тапсырма Саралау тапсырмалары Тапсырма: әр түрлі оқушылардың оқу мүмкіндіктерін ескере отырып,саралау тапсырмаларын орындау. Нәтиже:оқушылар өз мүмкіндіктеріне сай саралау тапсырмаларын орындау арқылы мәтінмен жұмыс жасайды,сөйлем құрайды,эссе жазады.
Дескриптор:Шын және жалған ақпаратты анықтап, кестеге белгілейді.
Дескриптор:1Сөздерді күрделі етістікке айналдырады; 2.Сөйлем құрайды;
«Менің досым» Дескриптор: күрделі етістіктерді қолдана отырып,эссе жазады ҚБ: «Үш шапалақ» |
Қазақ тілі оқулығы 108-бет
Түрлі-түсті конверт
С |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Соңы 8 минут |
Кері байланыс . «Кезбе тілші» әдісі. Тапсырма: сабақ мақсатына сай сұрақтарға жауап береді. Нәтиже: сабақ барысында өтілген ақпараттарды жинақтайды,есте сақтайды. Рефлексия «Алма ағашы» Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Сары түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым: көңіл – күйім жоқ. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). |
||||||||||||||||||||||||||
|
А. «Шын және жалған» В. «Көпір» С. «5 минуттық эссе» |
1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. 2.Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолданады. |
Әдебиет Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
|
||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















