Ашық сабақ. Бәйшешек.Жауқазын. 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Бәйшешек.Жауқазын. 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Айналаны қоршаған ортадағы өсімдіктер дүниесімен танысу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні Әдебиеттік оқу.

1 сынып

2018


Тақырыбы:

Бәйшешек,жауқазын.


Мақсаты


Өсімдіктердің тіршілік иесі, яғни тірі ағза екені туралы түсінік қалыптастыру. Өсімдіктердің табиғатта, адамдар мен жануарлардың тіршілігінде алатын орнын ұғындыру. Сыни ойлауға, ынтымақтаса жұмыс жасауға баулу. Өз ойларын ашып айтуға, күнделікті өмірден көргендерінен ой түюге үйрету.


Күтілетін нәтиже

Өсімдіктер тірі ағза, тіршілік иесі екені туралы ғылыми түсінік алады. Өсімдіктердің пайдасын айта отырып, оның табиғаттағы алатын орны туралы білімдерін толықтырады. Сыни ойланады. Күнделікті өмірден көргендерінен ой қорытып айта алады.


Сабақ кезеңдері:

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

ресурстар


Кіріспе


Психологиялық тренинг арқылы ынтымақтастық орта қалыптастыру.«Гүл сыйлаймын» тренингі.

Топқа бөлу: Қызғалдақ,бәйшешек,жауқазын. 3 – топқа орналасады.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. «Сауысқан мен көкек» ертегіні әңгімелеу.

Үй тапсырмасын бекіту мақсатында гүлдер артындағы сұрақтарға жауап береді.

  1. Сауысқан ұяны қалай салды?

  2. Көкектің ойы қандай болды?

  3. Көкек қандай құс?

Оқушылар шаттық шңберінде тұрып, бір-біріне гүлді неліктен сыйлай -тынын айтып береді.


Топ ережесін еске түсіріп, топ басшысын сайлайды.


Қайтымды сұрақтарға жауап береді.


Құстар туралы ақпараттар алады.








Жаңа сабақтың таныстырылымы

Видео – ролик көрсету арқылы тақырыпты ашу.

Бәйшешек,жауқазын. Н.Әлімқұлов.Н.Айтов.

Блум таксономиясы : Анықтауыш сұрақтар

Мына бейне баяннан нені көрдіңдер, нені

аңғардыңдар?

Бұлардың адам өміріндегі маңызы қандай?

Гүлдер не үшін керек?

Қандай гүлдерді білесіңдер?

Бәйшешек пен жауқазын туралы түсінік беру.

Гүлдер– тірі ағза. Өсімдік қоректенеді,

тыныс алады, өседі, көбейеді, өледі.


Эпизодтық жады сақталады.

Ашық сұрақтарға жауап береді.



Сабақты дүниетану пәнімен байланыстырады.



Тақырыпты түсінеді.




От шашу бағалау

акт

видео-ролик




Слайд№ 2

Гүлдер суреті


Жаңа материалды қолдану.

Блум таксономиясы: Білу: «Желпуіш»

әдісі арқылы ойын толықтырады.

Көктемде ең алғаш өсетін қай өсімдік?

Қандай гүлдерді білесіңдер?

Гүлдер қандай жерлерде өседі?

Гүлдер туралы не білеміз?

Өз үйіңде қандай гүлдер өседі?

Ауылыңда қандай гүлдер өседі?

Түсіну: Гүлдер-тірі ағза. Олар жер бетіндегі тауда, орманда, далалы жерде, суда да өседі. Олардан дәрі – дәрмек әртүрлі заттар жасалады.

Бәйшешек көктемде бірінші шығады.Жауқазын күн күркірегенде шығады.

Қолдану: Оқулықпен жұмыс.Өлеңді бөліктерге бөліп беріп,оқыту.Жекелей оқу.Топта талдау

Әр топ өздеріне сәйкес гүлдерді атып, түсіндіреді.

Топтық жұмыс

1-топ: Гүлдер. «Ассосация» әдісі

Тірі табиғат, тыныс алады ,қуаныш сыйлайды.

көбейеді қурайды

2-топ: Гүлді қорғау. «Көзбен көретін айғақтар» әдісі .Гүлдерді өсіру, қорғау,көбейту,сүю.

3-топ:. Өлең шығарту.Шығармашылық жұмыс.

Әр топ өз жұмыстарын шығып қорғайды.

«Түртіп алу» әдісі арқылы дәптерге жазып алады.

Сергіту сәтін орындау:

Би терапеясы: Гүлдер биі




Әр түрлі деңгейдегі сұрақтарға жауап береді.

Өсімдіктер туралы жаңа ақпараттар алады.

Дүниетанымы қалыптасады.


Физиологиялық фактор жүзеге асады.



Метасана қалыптасады.



Мәнерлеп оқу арқылы ауызша сауаттылығы артады.


Шығармашылық қабілеттері артады.


Дарындылық,таланттылық қабілеттері дамиды.


Топтық жұмыста белсенділік танытады.


Эмоциясы артады.














смайликтер











Қорытынды

«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сабақты қорыту.





Екі жұлдыз, бір тілек



Оқулық

Атамұра 2013


Үш түрлі жағдайдағы гүлдер


Үйге тапсырма

Түсініп оқу. Әр топ өз атауларына байланысты

альбом жасау.





Топ басшының және мұғалімнің бағасы

Басына киетін маскалар


Рефлексия


«Ағаш сұлбасы» әдісі арқылы

Жапырақтарға бүгінгі сабақтан не білгендерін жазып іледі.



Қысқа мерзімді жоспар













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
876
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі