Материалдар / Ашық сабақ "Балықтарға жалпы сипаттама" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Балықтарға жалпы сипаттама" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып оқушыларына арналған, оқушылардың ой өрісін дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
354
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Биология Сынып: 7 сынып Сабақтың тақырыбы: Балықтарға жалпы сипаттама. Сүйекті балықтар класы. Сүйекті балықтардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер. Мақсаттары:Тақырып туралы түсініктер қалыптасады, тақырыпты қолдану арқылы тапсырмаларды орындауды түсінеді Күтілетін нәтиже: Оқушылар балықтарға жалпы сипаттама туралы түсініп, құрамы мен құрылысы туралы мәліметтер алады Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)Бағалау: Топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтарыӘдіс тәсілдер: Суреттер сөйлейді, Ротация, Аквариум әдісі.

Сабақтың мазмұныМұғалімнің іс – әрекеті

Оқушының іс – әрекеті
I.Кіріспе2.Ұйымдастыру кезені3.Психологиялық атмосфера құру.4.3 топ құру.7минІ.Ұйымдастыру бөлімі Келісім қабылдауБіз барлығымыз өзімізді оқыту үшінЖауаптымызБір-бірімізді тыңдаймызӨз ойларымызбен бөлісемізУақытты үнемді пайдаланамызОқушыларды топтарға бөлу1 топ – Шортан2 топ – Алабұға3топ – Сазан

Оқушылар түсті қағаздарға жазылған біржасушалы және көпжасушалы балдырлардың атаулары арқылы топқа бөлініп отырады.Оқушылардың теориялық білім деңгейін қаншалықты меңгергенін байқау.

II.Тұсаукесер5.Өткенді еске түсіру,бекіту.10минМиға шабуыл . Сұрақты тап.1.Оқушыларға жауаптар интербелсенді тақтада беріледі. Оқушылар жауаптарға қарай сұрақтарын айтады.І топ – жұтқыншақ, тыныс алуІІ топ – жүйке жүйесі, желбезекІІІ топ – аналь тесігі, даражынысты

Топпен жұмыс жасайды. Айтқандарын дәлелдейді, Өмірмен байланыстырады.Талқылайды, сұраққояды, бағалайды.
III.Негізгі бөлім3 мин15 мин«Ассоциация» әдісі бойынша «Сүйекті балықтар» тақырыбына байланысты өздері білетін ақпаратты жазады.



«Ротация» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту. Тақырыпты бірнеше бөліктерге бөліп, топтардағы оқушыларға беру. 1. Тіршілігі мен сыртқы құрылысы2. Жүзбеқанаттары3. Қаңқасы

Нәтижені жеке содан соң шағын топта талқылайды. Барлық топтар «Балық» тақырыбына жазғандары бойынша презентазия жасайды. Жалпы сыныпқа тақырып бойынша алынған бүкіл ақпараттың тізімі жасалады.1.Топта талқылай отырып,өз ойларын постерге түсіріп,қорғайды2.Тақырыпты толықтыра отырып ізденеді.3. Бақылаушы топтар арқылы білімдерін толықтырады.4.Оқушылар топ болып бірлесе жұмыс атқарады. Оқушылар оқулықпен жұмыс істей отырып, алған білімдерін , түйген ойларын, шығармашылық қабілеттерін постерге түсіреді, топтан бір оқушы шығып қорғайды.
IY.Қорытынды.7 минАлтын балыққа арналған аквариум әдісі.Шығармашылық жұмыс. «Ой толғаныс»
  • Балықтардың ұрпағына қамқорлық жасау;
  • Балықтардың халық шаруашылығыдағы маңызы;
  • Балық байлығын молайту және қорғау.


  • Бірінші топ балық болып,қалған екі топ аквариум болып қоршап тұрады.Балықтарға сұрақ қойылады.
    Рефлексия





    Бағалау



    Үйге тапсырма3 мин
    Кері байланыс. «Смайлик» әдісі.Мұрын: ! – Мен түсіндім ? – Мен түсінбедімАуыз: + - Маған ұнады = - Маған ұнамады Қорытындылау. Жаңа тақырып бойынша бірнеше оқушылар шығады.Оқушыларды жетондар арқылы қалыптастырушы бағалау, сабақ соңында жиынтық бағалау.Үй тапсырмасы: «Сүйекті балықтардың құрылысы» , «Балдырлы көлде балық көп» тақырыбында эссе жазуӨткен сабақ бойынша сұрақ қою, белгілеу және тұжырымдау. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қоя тыңдайды. Сабаққа деген жауапкершілігі артады. Ақпаратпен жұмыс жасау арқылы ынтасы артады.

    Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!