Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:

    Экономика негіздері

    Оқытушы:

    Абдрашова Акерке Калдыбековна

    Күні:

    24.11.22ж

    Уақыт:

    09.40-11.10

    Аудитория:

    АКТ

    Топ:

    И-1-19

    Курс: IV


    Мамандық: 0111000 «Негізгі орта білім беру»

    Біліктілігі: 0111093 «Информатика мұғалімі»

    Сабақтың тақырыбы:

    Бәсеке және монополия


    Сабаққа негізделген

    оқу мақсаты:

    Бәсеке, олигополия, монополия ұғымдарын түсіну

    Сабақ нәтижесі:

    Барлығы орындай алады: Тақырыпты оқулықтан оқып шығады, түсінеді. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Бәсеке және монополия туралы білімін шыңдайды.

    Көпшілігі орындай алады: Бір-біріне үйретеді. Өз бетінше жұмыс жасайды. Әдістерді пайдаланып сұрақтарға жауап береді.

    Кейбіреулері орындай алады: Берілген күрделі тапсырмаларды өз бетінше орындайды. Бәсеке және монополия тақырыбын тереңінен түсінеді, түсіндіре алады, тақырыпта берілген мәліметке ғылыми сипаттама бере алады.

    Сабақтың типі:

    Жаңа білімді игерту сабағы 

    Сабақтың түрі:

    Диспут сабақ (білімі мен дағдысын қалыптастыру)

    Ойлау деңгейлері:

    Білу, түсіну, қолдану, талдау

    Бағалау критерийі:

    1. Бәсеке, монополия, олигополия ұғымдарын әңгімелейді;

    2. Бәсекенің жағымды, жағымсыз жақтарын өмірден мысал келтіре отыра түсіндіреді.

    3. Бәсеке, олигоплия, монополияның нысандары, түрлері, мақсаты жөнінде ой тұжырымдайды.

    Бағалау түрі:

    Балдық жүйе

    «5»: 90-100 балл

    «4»: 70-89 балл

    «3»: 50-69 балл

    Тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:

    монополия, олигополия,       картель, синдикат, трест, концерн, конгломерат.


    Құндылықтарға баулу:

    Жауапкершілік сезімі және бәсекелес болуға ынтасы бар қоғамның әлеуметтік белсенді тұлғасын тәрбиелеу.

    Жалпы адамзаттық

    құндылықтар:

    Дұрыс әрекет, ақиқат

    Ресурстар:

    Интерактивті тақта, ұялы телефон, оқу-құралдары, стикер.

    Әдіс-тәсілдер:

    Сәйкестендір-байланыстыр, «БOM Intervention», QR код арқылы тест, WordWall.

    Пәнаралық байланыс:

    Құқық негіздері, саясаттану және әлеуметтану негіздері

    Алдыңғы білім:

    Өндіріс шығыны және пайда

         

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Студенттің әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    15 минут



    4 минут







    3 минут




    8 минут

    -Сәлемдесу, аудитория реттілігін қадағалау, студенттерді түгендеу, сабақтың өту шарты мен бағалауды түсіндіру.


    -Ынтымақтастық атмосферасын және сенімділікті қалыптастыру мақсатында студенттерге өлең оқыту.




    -Студенттердің өз ұялы телефондары арқылы 3 топқа бөлу.


    -Үй тапсырмасын сұрау:

    «Өндіріс шығыны және пайда» тақырыбы бойынша сұрақтар қою.

    -Wordwall платформасы арқылы тапсырма беру.






    Барлығы бірге:

    «Өзіңді оят!

    Адам екеніңді еске алып,

    Білімнің жолын, ілімнің жолын төске алып.

    Әрекет ет, әрекет - өмір өзегі,

    Тұтансын сенде

    Ұлы арман және бір үміт»


    -Студенттер өткен тақырыптарға қатысты термин сөздерді айтады, өз телефондары тұрған орынға барады.

    -Сұрақтарға жауап береді.




    -«Сәйкестендір, байланыстыр» әдісі бойынша берілген ұғымдардың анықтамасын сәйкестендіреді. https://wordwall.net/resource/38146911



















    10 балл




    10 балл

    Интерактивті тақта





















    Интерактивті тақта

    Сабақтың ортасы

    65 минут


    Жаңа тақырып:

    1 минут



    1 минут


    2 минут







    7 минут



    10 минут





    1 минут



    15 минут



    10 минут





    12 минут





    7 минут

    -Студенттердің назарын аудару, ынталандыру, мотивация беру.


    -Бәсеке және монополия тақырыбын тақтаға жазу

    -Суреттер көрсету және оның мәнін сұрау.

    -Видео көрсету


    -Нарық жағдайындағы бәсеке теориясының түрлерін, әртүрлі бәсекелестік жағдайындағы баға мен өнім көлемін таңдау тетіктерін қарастыратындығын айту.


    -Жаңа тақырыпты презентация арқылы түсіндіру.


    -«БOM Intervention» әдісі бойынша студенттерге тапсырма беру.

    Ноутбукте тақырып бойынша видео сабақ қосылып тұрады.




    Студенттерді тыңдайды, бағалайды.







    Plickers платформасы арқылы тест сұрақтарын қояды.




    -«Миллион кімге бұйырады?» сұрақ-жауап жүргізеді.

    (барлығы 6 сұрақ)







    -Студенттер суреттерге түсініктеме береді.

    -Адасқан әріптер арқылы топтың атын анықтайды: «Бәсеке», «Монополия», «Олигополия.

    -Сабақ жоспарын жазады:

    1. Бәсеке, оның түрлері. Бәсекенің нарықтағы орны.

    2. Монополия түрлері: табиғи, жасанды, ашық, жабық.

    3. Олигополия: мәні, сипаттамалары, артықшылықтары мен кемшіліктері.

    - Әр топ студенттері топ атына байланысты өз беттерінше дәрісте берілген ақпаратпен танысып, дәптерге жазады.

    -«БOM-Intervention» әдісі арқылы топтар бір-бірімен араласады.

    -Студенттер бір-бірімен алған білімдерін бөліседі, өзгелерге түсіндіріп, өздері үйретеді.

    -Әр топтан бір студенттен шығып: бәсеке, монополия, олигополия ұғымдарына кеңінен түсінік береді.

    -QR код арқылы тест тапсырмаларын орындайды

    https://www.plickers.com/classes/636a8602ec7f780012fed2ba


    Әр топтан бір студенттен шығып, сұрақтарға жауап береді, жауабына байланысты «теңге» алады.

    https://learningapps.org/watch?v=pxv3w3mqn22






























    50 балл



    20 балл





    30 балл





    20 балл









    Интерактивті тақта,

    ноутбук,

    оқулық, дәптер.

    Сабақтың соңы

    10 минут


    5 минут





    2 минут










    3 минут





    Кері байланыс жүргізеді





    Үйге тапсырма береді










    Мұғалім «Бағалаушының» қалыптастырушы бағасымен санаса отырып, жиынтық баға қояды.


    -WordWall платформасы арқылы сабақты қорытындылайды.


    Мен алған ақпарат...................

    Менің ой түйгенім..................

    Маған сабақ ұнады, себебі............

    Менің келесі сабаққа ұсынысым..

    Менің келешекке бағдарым........


    1-деңгей: тақырыптың соңындағы сұраққа жауап беру, жазба жұмыс, жаңа сөздерге анықтама іздеу.

    2-деңгей: оқулықтан тыс жұмыс, әлемдік нарықтағы бәсекелес, монополия, олигополия компаниялары туралы мәлімет табу.


    -Студенттер стикерде өздері есептеп жазған балл бойынша қорытынды бағаларын айтады.

    «5»: 90-100 балл

    «4»: 70-89 балл

    «3»: 50-69 балл


    .

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдрашова Акерке Калдыбековна
    15 Желтоқсан 2022
    788
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Бәсеке және монополия" 4-курс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Бәсеке және монополия" 4-курс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Бәсеке және монополия" тақырыбындағы ашық сабақтың үлгі жоспары "Экономика негіздері" пәні бойынша құрастырылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:

    Экономика негіздері

    Оқытушы:

    Абдрашова Акерке Калдыбековна

    Күні:

    24.11.22ж

    Уақыт:

    09.40-11.10

    Аудитория:

    АКТ

    Топ:

    И-1-19

    Курс: IV


    Мамандық: 0111000 «Негізгі орта білім беру»

    Біліктілігі: 0111093 «Информатика мұғалімі»

    Сабақтың тақырыбы:

    Бәсеке және монополия


    Сабаққа негізделген

    оқу мақсаты:

    Бәсеке, олигополия, монополия ұғымдарын түсіну

    Сабақ нәтижесі:

    Барлығы орындай алады: Тақырыпты оқулықтан оқып шығады, түсінеді. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Бәсеке және монополия туралы білімін шыңдайды.

    Көпшілігі орындай алады: Бір-біріне үйретеді. Өз бетінше жұмыс жасайды. Әдістерді пайдаланып сұрақтарға жауап береді.

    Кейбіреулері орындай алады: Берілген күрделі тапсырмаларды өз бетінше орындайды. Бәсеке және монополия тақырыбын тереңінен түсінеді, түсіндіре алады, тақырыпта берілген мәліметке ғылыми сипаттама бере алады.

    Сабақтың типі:

    Жаңа білімді игерту сабағы 

    Сабақтың түрі:

    Диспут сабақ (білімі мен дағдысын қалыптастыру)

    Ойлау деңгейлері:

    Білу, түсіну, қолдану, талдау

    Бағалау критерийі:

    1. Бәсеке, монополия, олигополия ұғымдарын әңгімелейді;

    2. Бәсекенің жағымды, жағымсыз жақтарын өмірден мысал келтіре отыра түсіндіреді.

    3. Бәсеке, олигоплия, монополияның нысандары, түрлері, мақсаты жөнінде ой тұжырымдайды.

    Бағалау түрі:

    Балдық жүйе

    «5»: 90-100 балл

    «4»: 70-89 балл

    «3»: 50-69 балл

    Тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:

    монополия, олигополия,       картель, синдикат, трест, концерн, конгломерат.


    Құндылықтарға баулу:

    Жауапкершілік сезімі және бәсекелес болуға ынтасы бар қоғамның әлеуметтік белсенді тұлғасын тәрбиелеу.

    Жалпы адамзаттық

    құндылықтар:

    Дұрыс әрекет, ақиқат

    Ресурстар:

    Интерактивті тақта, ұялы телефон, оқу-құралдары, стикер.

    Әдіс-тәсілдер:

    Сәйкестендір-байланыстыр, «БOM Intervention», QR код арқылы тест, WordWall.

    Пәнаралық байланыс:

    Құқық негіздері, саясаттану және әлеуметтану негіздері

    Алдыңғы білім:

    Өндіріс шығыны және пайда

         

    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Студенттің әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    15 минут



    4 минут







    3 минут




    8 минут

    -Сәлемдесу, аудитория реттілігін қадағалау, студенттерді түгендеу, сабақтың өту шарты мен бағалауды түсіндіру.


    -Ынтымақтастық атмосферасын және сенімділікті қалыптастыру мақсатында студенттерге өлең оқыту.




    -Студенттердің өз ұялы телефондары арқылы 3 топқа бөлу.


    -Үй тапсырмасын сұрау:

    «Өндіріс шығыны және пайда» тақырыбы бойынша сұрақтар қою.

    -Wordwall платформасы арқылы тапсырма беру.






    Барлығы бірге:

    «Өзіңді оят!

    Адам екеніңді еске алып,

    Білімнің жолын, ілімнің жолын төске алып.

    Әрекет ет, әрекет - өмір өзегі,

    Тұтансын сенде

    Ұлы арман және бір үміт»


    -Студенттер өткен тақырыптарға қатысты термин сөздерді айтады, өз телефондары тұрған орынға барады.

    -Сұрақтарға жауап береді.




    -«Сәйкестендір, байланыстыр» әдісі бойынша берілген ұғымдардың анықтамасын сәйкестендіреді. https://wordwall.net/resource/38146911



















    10 балл




    10 балл

    Интерактивті тақта





















    Интерактивті тақта

    Сабақтың ортасы

    65 минут


    Жаңа тақырып:

    1 минут



    1 минут


    2 минут







    7 минут



    10 минут





    1 минут



    15 минут



    10 минут





    12 минут





    7 минут

    -Студенттердің назарын аудару, ынталандыру, мотивация беру.


    -Бәсеке және монополия тақырыбын тақтаға жазу

    -Суреттер көрсету және оның мәнін сұрау.

    -Видео көрсету


    -Нарық жағдайындағы бәсеке теориясының түрлерін, әртүрлі бәсекелестік жағдайындағы баға мен өнім көлемін таңдау тетіктерін қарастыратындығын айту.


    -Жаңа тақырыпты презентация арқылы түсіндіру.


    -«БOM Intervention» әдісі бойынша студенттерге тапсырма беру.

    Ноутбукте тақырып бойынша видео сабақ қосылып тұрады.




    Студенттерді тыңдайды, бағалайды.







    Plickers платформасы арқылы тест сұрақтарын қояды.




    -«Миллион кімге бұйырады?» сұрақ-жауап жүргізеді.

    (барлығы 6 сұрақ)







    -Студенттер суреттерге түсініктеме береді.

    -Адасқан әріптер арқылы топтың атын анықтайды: «Бәсеке», «Монополия», «Олигополия.

    -Сабақ жоспарын жазады:

    1. Бәсеке, оның түрлері. Бәсекенің нарықтағы орны.

    2. Монополия түрлері: табиғи, жасанды, ашық, жабық.

    3. Олигополия: мәні, сипаттамалары, артықшылықтары мен кемшіліктері.

    - Әр топ студенттері топ атына байланысты өз беттерінше дәрісте берілген ақпаратпен танысып, дәптерге жазады.

    -«БOM-Intervention» әдісі арқылы топтар бір-бірімен араласады.

    -Студенттер бір-бірімен алған білімдерін бөліседі, өзгелерге түсіндіріп, өздері үйретеді.

    -Әр топтан бір студенттен шығып: бәсеке, монополия, олигополия ұғымдарына кеңінен түсінік береді.

    -QR код арқылы тест тапсырмаларын орындайды

    https://www.plickers.com/classes/636a8602ec7f780012fed2ba


    Әр топтан бір студенттен шығып, сұрақтарға жауап береді, жауабына байланысты «теңге» алады.

    https://learningapps.org/watch?v=pxv3w3mqn22






























    50 балл



    20 балл





    30 балл





    20 балл









    Интерактивті тақта,

    ноутбук,

    оқулық, дәптер.

    Сабақтың соңы

    10 минут


    5 минут





    2 минут










    3 минут





    Кері байланыс жүргізеді





    Үйге тапсырма береді










    Мұғалім «Бағалаушының» қалыптастырушы бағасымен санаса отырып, жиынтық баға қояды.


    -WordWall платформасы арқылы сабақты қорытындылайды.


    Мен алған ақпарат...................

    Менің ой түйгенім..................

    Маған сабақ ұнады, себебі............

    Менің келесі сабаққа ұсынысым..

    Менің келешекке бағдарым........


    1-деңгей: тақырыптың соңындағы сұраққа жауап беру, жазба жұмыс, жаңа сөздерге анықтама іздеу.

    2-деңгей: оқулықтан тыс жұмыс, әлемдік нарықтағы бәсекелес, монополия, олигополия компаниялары туралы мәлімет табу.


    -Студенттер стикерде өздері есептеп жазған балл бойынша қорытынды бағаларын айтады.

    «5»: 90-100 балл

    «4»: 70-89 балл

    «3»: 50-69 балл


    .

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Экономика Ашық сабақ Басқа
    15.12.2022
    788
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдрашова Акерке Калдыбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации