Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Бәсеке және монополия" 4-курс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: |
Экономика негіздері |
Оқытушы: |
Абдрашова Акерке Калдыбековна |
Күні: |
24.11.22ж |
Уақыт: |
09.40-11.10 |
Аудитория: |
АКТ |
Топ: |
И-1-19 |
Курс: IV |
Мамандық: 0111000 «Негізгі орта білім беру» Біліктілігі: 0111093 «Информатика мұғалімі» |
Сабақтың тақырыбы: |
Бәсеке және монополия |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
Бәсеке, олигополия, монополия ұғымдарын түсіну |
Сабақ нәтижесі: |
Барлығы орындай алады: Тақырыпты оқулықтан оқып шығады, түсінеді. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Бәсеке және монополия туралы білімін шыңдайды. |
Көпшілігі орындай алады: Бір-біріне үйретеді. Өз бетінше жұмыс жасайды. Әдістерді пайдаланып сұрақтарға жауап береді. |
|
Кейбіреулері орындай алады: Берілген күрделі тапсырмаларды өз бетінше орындайды. Бәсеке және монополия тақырыбын тереңінен түсінеді, түсіндіре алады, тақырыпта берілген мәліметке ғылыми сипаттама бере алады. |
|
Сабақтың типі: |
Жаңа білімді игерту сабағы |
Сабақтың түрі: |
Диспут сабақ (білімі мен дағдысын қалыптастыру) |
Ойлау деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
Бағалау критерийі: |
|
Бағалау түрі: |
Балдық жүйе «5»: 90-100 балл «4»: 70-89 балл «3»: 50-69 балл |
Тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология: |
монополия, олигополия, картель, синдикат, трест, концерн, конгломерат.
|
Құндылықтарға баулу: |
Жауапкершілік сезімі және бәсекелес болуға ынтасы бар қоғамның әлеуметтік белсенді тұлғасын тәрбиелеу. |
Жалпы адамзаттық құндылықтар: |
Дұрыс әрекет, ақиқат |
Ресурстар: |
Интерактивті тақта, ұялы телефон, оқу-құралдары, стикер. |
Әдіс-тәсілдер: |
Сәйкестендір-байланыстыр, «БOM Intervention», QR код арқылы тест, WordWall. |
Пәнаралық байланыс: |
Құқық негіздері, саясаттану және әлеуметтану негіздері |
Алдыңғы білім: |
Өндіріс шығыны және пайда |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Студенттің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 15 минут 4 минут 3 минут 8 минут |
-Сәлемдесу, аудитория реттілігін қадағалау, студенттерді түгендеу, сабақтың өту шарты мен бағалауды түсіндіру. -Ынтымақтастық атмосферасын және сенімділікті қалыптастыру мақсатында студенттерге өлең оқыту. -Студенттердің өз ұялы телефондары арқылы 3 топқа бөлу. -Үй тапсырмасын сұрау: «Өндіріс шығыны және пайда» тақырыбы бойынша сұрақтар қою. -Wordwall платформасы арқылы тапсырма беру. |
Барлығы бірге: «Өзіңді оят! Адам екеніңді еске алып, Білімнің жолын, ілімнің жолын төске алып. Әрекет ет, әрекет - өмір өзегі, Тұтансын сенде Ұлы арман және бір үміт» -Студенттер өткен тақырыптарға қатысты термин сөздерді айтады, өз телефондары тұрған орынға барады. -Сұрақтарға жауап береді. -«Сәйкестендір, байланыстыр» әдісі бойынша берілген ұғымдардың анықтамасын сәйкестендіреді. https://wordwall.net/resource/38146911 |
10 балл 10 балл |
Интерактивті тақта Интерактивті тақта |
|||||
Сабақтың ортасы 65 минут Жаңа тақырып: 1 минут 1 минут 2 минут 7 минут 10 минут 1 минут 15 минут 10 минут 12 минут 7 минут |
-Студенттердің назарын аудару, ынталандыру, мотивация беру.
-Бәсеке және монополия тақырыбын тақтаға жазу -Суреттер көрсету және оның мәнін сұрау. -Видео көрсету -Нарық жағдайындағы бәсеке теориясының түрлерін, әртүрлі бәсекелестік жағдайындағы баға мен өнім көлемін таңдау тетіктерін қарастыратындығын айту. -Жаңа тақырыпты презентация арқылы түсіндіру.
-«БOM Intervention» әдісі бойынша студенттерге тапсырма беру. Ноутбукте тақырып бойынша видео сабақ қосылып тұрады.
Студенттерді тыңдайды, бағалайды.
Plickers платформасы арқылы тест сұрақтарын қояды.
-«Миллион кімге бұйырады?» сұрақ-жауап жүргізеді. (барлығы 6 сұрақ)
|
-Студенттер суреттерге түсініктеме береді. -Адасқан әріптер арқылы топтың атын анықтайды: «Бәсеке», «Монополия», «Олигополия. -Сабақ жоспарын жазады: 1. Бәсеке, оның түрлері. Бәсекенің нарықтағы орны. 2. Монополия түрлері: табиғи, жасанды, ашық, жабық. 3. Олигополия: мәні, сипаттамалары, артықшылықтары мен кемшіліктері. - Әр топ студенттері топ атына байланысты өз беттерінше дәрісте берілген ақпаратпен танысып, дәптерге жазады. -«БOM-Intervention» әдісі арқылы топтар бір-бірімен араласады. -Студенттер бір-бірімен алған білімдерін бөліседі, өзгелерге түсіндіріп, өздері үйретеді. -Әр топтан бір студенттен шығып: бәсеке, монополия, олигополия ұғымдарына кеңінен түсінік береді. -QR код арқылы тест тапсырмаларын орындайды https://www.plickers.com/classes/636a8602ec7f780012fed2ba Әр топтан бір студенттен шығып, сұрақтарға жауап береді, жауабына байланысты «теңге» алады. https://learningapps.org/watch?v=pxv3w3mqn22 |
50 балл
20 балл
30 балл
20 балл |
Интерактивті тақта, ноутбук, оқулық, дәптер. |
|||||
Сабақтың соңы 10 минут 5 минут 2 минут 3 минут |
Кері байланыс жүргізеді Үйге тапсырма береді Мұғалім «Бағалаушының» қалыптастырушы бағасымен санаса отырып, жиынтық баға қояды. |
-WordWall платформасы арқылы сабақты қорытындылайды.
1-деңгей: тақырыптың соңындағы сұраққа жауап беру, жазба жұмыс, жаңа сөздерге анықтама іздеу. 2-деңгей: оқулықтан тыс жұмыс, әлемдік нарықтағы бәсекелес, монополия, олигополия компаниялары туралы мәлімет табу.
-Студенттер стикерде өздері есептеп жазған балл бойынша қорытынды бағаларын айтады. «5»: 90-100 балл «4»: 70-89 балл «3»: 50-69 балл |
. |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |