|
Бөлім |
Сырнай сыныбы |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айсағалиев Арманда Мирланұлы |
||||
|
Күні: |
20.09.2024ж |
||||
|
Сынып: |
1 сынып . Жетібай Шыңғысхан |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Баянда отыру әдісі. Оң және сол жақ пернелермен танысу жаттығулар» |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Педагог оқу процесінде ладтық, үндестілік, ырғақтық және әуендік ерекшеліктерін ескере отырып, қазақ халық әндері мен күйлерінің өңдеулерін, қазақстандық композиторлардың шығармаларын кеңінен қолданады. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
-Оқушыларға баян аспабында дұрыс отыру әдісін үйрету. -Оң жақ және сол жақ пернелердің орналасуын түсіндіру. -Саусақ қимылдарын дамытуға арналған жаттығуларды орындау. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
1.Денсаулықты сақтау: Дұрыс отыру әдісі арқаның, қодың және мойынның шаршап қалмауын қамтамасыз етеді. 2.Әсерлі орындау: Дене қалпы дұрыс болған кезде, техникалық мүмкіндіктер артып,музыка сапалы орындалады. 3.Ыңғайлылық пен ұзақ ойнау: Оқушы ұзақ уақыт бойы өзін жайлы сезініп, еркін ойнай алады. 4.Жауапкершілік:Музыкалық мәдениетті дамытуға және кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. 5.Эстетикалық тәрбие:Музыка арқылы оқушылардың шығармашалақ қабілетін арттыру,және өнерге деген сүйіспеншілігін қалыптастыру. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушымен амандасу. Сабақтың мақсаты мен мазмұнын түсіндіру. Баян аспабын дұрыс ұстау және отыру ережелерін қысқаша түсіндіру. |
-Мұғалімді тыңдайды. -Сабаққа дайындалады. -Белсенділік танытады. |
|
Баян аспабы. Музыкалық дәптер,ноталар. Визуалды материалдар(суреттер, бейнежазбалар) |
|
|
10 минут
10минут 5 минут 5 минут
2 минут |
1.Үй тапсырмасы: Музыкалық есту қабілетін дамыту. Аспаппен таныстыру. Музыкалық есту қабілетін жақсарту үшін келесі жаттығуларды орындату. - Дыбыстарды салыстыру – екі немесе одан да көп нотаны тыңдап, олардың жоғары немесе төмен екенін ажырату. - Интервалдарды тану – белгілі бір интервалдарды (мысалы, прима, секунда, терция) анықтау. - Мелодияларды қайталау – қысқа әуендерді тыңдап, оларды қайталап айту немесе ойнау. - Ритмдік жаттығулар – әртүрлі ырғақтық фигураларды тыңдап, оларды қолмен шапалақтап немесе аспапта орындау.
2. Жаңа сабақ: «Киіз үй» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Қорапшадағы киіз үй суретінен есігін ашу арқылы тақырыпты оқу, және қорап ішінен слайдты шығару арқылы сонымен танысу. Практикалық бөлім : -Баян аспабына жалпы шолу. - Отыру әдісі: ✔ Аспапты тізеге дұрыс орналастыру. ✔ Арқаны тік ұстау маңыздылығы. ✔ Белбеуді дұрыс реттеу. - Пернелердің орналасуы: ✔ Оң жақ пернелер – әуен ойнауға арналған. ✔ Сол жақ пернелер – сүйемелдеу және аккордтар үшін. 3. Сергіту сәті: «Көңілді ноталар әні» 4. Қорытындылау және рефлексия - Оқушының орындауын талдау. - Қатесін түзету және ұсыныстар беру. - Кері байланыс: «Не үйрендік?», «Қандай қиындықтар кездесті?». - Үй тапсырмасы: пернелерді қайталау, қол қимылдарын дамыту жаттығулары. «Бағдаршам»әдісі. 5. Үйге тапсырма: 1. Отыру қалпын жаттықтыру – айна алдында дұрыс отыруды бірнеше рет қайталау. 2. Қолдарды дұрыс ұстау – баянды ұстап,қолдардың еркін қозғалуын бақылау. 3. Негізгі гамма жаттығулары – баянда C-dur гаммасын ойнап көру. 4. Орындықтың биіктігін дұрыс таңдау – үйде баянмен ойнау үшін ыңғайлы орындық қолдану. |
Оқушы мұғалімнің нұсқаулығын тыңдап, дыбыстарды ажырата білуге дағдылану. Әуендерді қайталау. Ритмдік жаттығуларды шапалақпен қайталау.
Оқушы киіз үйдің есігін ашады. Қорап ішінен слайдты шығарады. Мұғалімнің көрсетуі бойынша баян аспабына отырады. Және оң жақ , сол жақ пернелерді басып, ойнап көрсетеді.
https://youtu.be/5VEdEmRz0kI?si=_fFFcdj_-f38XklK Оқушы дөңгелекпен бағдаршам түстерін көрсетеді. Сабақты жақсы түсінген болса жасыл, толық түсінбесе сары, маған көмек керек десе қызыл түсті қолданады. Оқушы нота бойынша дайындалуға дағдыланады.
|
|
Баян аспабы. Музыкалық дәптер,ноталар. Визуалды материалдар(суреттер, бейнежазбалар)
|
|
|
3 минут |
6. Бағалау: Оқушыны бағалау. -Мұғалімнің ауызша кері байланысы арқылы «Смарт сағат» әдісі 1. *Дұрыс отыру және аспапты ұстау (10 ұпай): - Дене қалпы дұрыс сақталған - Аспапты тұрақты және ыңғайлы ұстайды - Орындық биіктігі дұрыс таңдалған 2. Қолдардың дұрыс орналасуы және қозғалысы (15 ұпай): - Саусақтардың дұрыс қойылымы - Оң қолдың клавиатураны еркін басқаруы - Сол қолдың мехпен дұрыс жұмыс жасауы 3. Ритм мен штрихтарды сақтау (20 ұпай): - Орындалатын шығарманың ырғағын дәл сақтау - Музыкалық фразаларды дұрыс орындау 4. Дыбыс сапасы (20 ұпай): - Әуеннің таза әрі анық шығуы - Динамикалық реңктерді қолдана білуі 5. Музыканы сезіну және орындау мәнері (20 ұпай): - Шығарманың көркемдік ойынын жеткізе білуі - Эмоционалды реңктерді дұрыс беруі 6. Жалпы орындаушылық дағдылары (15 ұпай): - Шығарманы жатқа ойнау мүмкіндігі - Өзін-өзі бақылау және еркіндік деңгейі Жалпы ұпай: 100 |
Оқушы мұғалімнің берген ұпайы бойынша Смарт сағатты қолына тағады |
|
|
|
|
Нәтиже: |
- Оқушылар баян аспабында дұрыс отыру әдісін меңгереді. - Оң жақ және сол жақ пернелердің қызметін ажыратады. - Саусақтарды дұрыс орналастырып, қарапайым жаттығуларды орындайды. |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. "Баянда отыру әдісі. Оң және сол қол пернелермен танысу жаттығулар"
Ашық сабақ. "Баянда отыру әдісі. Оң және сол қол пернелермен танысу жаттығулар"
|
Бөлім |
Сырнай сыныбы |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айсағалиев Арманда Мирланұлы |
||||
|
Күні: |
20.09.2024ж |
||||
|
Сынып: |
1 сынып . Жетібай Шыңғысхан |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Баянда отыру әдісі. Оң және сол жақ пернелермен танысу жаттығулар» |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Педагог оқу процесінде ладтық, үндестілік, ырғақтық және әуендік ерекшеліктерін ескере отырып, қазақ халық әндері мен күйлерінің өңдеулерін, қазақстандық композиторлардың шығармаларын кеңінен қолданады. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
-Оқушыларға баян аспабында дұрыс отыру әдісін үйрету. -Оң жақ және сол жақ пернелердің орналасуын түсіндіру. -Саусақ қимылдарын дамытуға арналған жаттығуларды орындау. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
1.Денсаулықты сақтау: Дұрыс отыру әдісі арқаның, қодың және мойынның шаршап қалмауын қамтамасыз етеді. 2.Әсерлі орындау: Дене қалпы дұрыс болған кезде, техникалық мүмкіндіктер артып,музыка сапалы орындалады. 3.Ыңғайлылық пен ұзақ ойнау: Оқушы ұзақ уақыт бойы өзін жайлы сезініп, еркін ойнай алады. 4.Жауапкершілік:Музыкалық мәдениетті дамытуға және кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. 5.Эстетикалық тәрбие:Музыка арқылы оқушылардың шығармашалақ қабілетін арттыру,және өнерге деген сүйіспеншілігін қалыптастыру. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушымен амандасу. Сабақтың мақсаты мен мазмұнын түсіндіру. Баян аспабын дұрыс ұстау және отыру ережелерін қысқаша түсіндіру. |
-Мұғалімді тыңдайды. -Сабаққа дайындалады. -Белсенділік танытады. |
|
Баян аспабы. Музыкалық дәптер,ноталар. Визуалды материалдар(суреттер, бейнежазбалар) |
|
|
10 минут
10минут 5 минут 5 минут
2 минут |
1.Үй тапсырмасы: Музыкалық есту қабілетін дамыту. Аспаппен таныстыру. Музыкалық есту қабілетін жақсарту үшін келесі жаттығуларды орындату. - Дыбыстарды салыстыру – екі немесе одан да көп нотаны тыңдап, олардың жоғары немесе төмен екенін ажырату. - Интервалдарды тану – белгілі бір интервалдарды (мысалы, прима, секунда, терция) анықтау. - Мелодияларды қайталау – қысқа әуендерді тыңдап, оларды қайталап айту немесе ойнау. - Ритмдік жаттығулар – әртүрлі ырғақтық фигураларды тыңдап, оларды қолмен шапалақтап немесе аспапта орындау.
2. Жаңа сабақ: «Киіз үй» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Қорапшадағы киіз үй суретінен есігін ашу арқылы тақырыпты оқу, және қорап ішінен слайдты шығару арқылы сонымен танысу. Практикалық бөлім : -Баян аспабына жалпы шолу. - Отыру әдісі: ✔ Аспапты тізеге дұрыс орналастыру. ✔ Арқаны тік ұстау маңыздылығы. ✔ Белбеуді дұрыс реттеу. - Пернелердің орналасуы: ✔ Оң жақ пернелер – әуен ойнауға арналған. ✔ Сол жақ пернелер – сүйемелдеу және аккордтар үшін. 3. Сергіту сәті: «Көңілді ноталар әні» 4. Қорытындылау және рефлексия - Оқушының орындауын талдау. - Қатесін түзету және ұсыныстар беру. - Кері байланыс: «Не үйрендік?», «Қандай қиындықтар кездесті?». - Үй тапсырмасы: пернелерді қайталау, қол қимылдарын дамыту жаттығулары. «Бағдаршам»әдісі. 5. Үйге тапсырма: 1. Отыру қалпын жаттықтыру – айна алдында дұрыс отыруды бірнеше рет қайталау. 2. Қолдарды дұрыс ұстау – баянды ұстап,қолдардың еркін қозғалуын бақылау. 3. Негізгі гамма жаттығулары – баянда C-dur гаммасын ойнап көру. 4. Орындықтың биіктігін дұрыс таңдау – үйде баянмен ойнау үшін ыңғайлы орындық қолдану. |
Оқушы мұғалімнің нұсқаулығын тыңдап, дыбыстарды ажырата білуге дағдылану. Әуендерді қайталау. Ритмдік жаттығуларды шапалақпен қайталау.
Оқушы киіз үйдің есігін ашады. Қорап ішінен слайдты шығарады. Мұғалімнің көрсетуі бойынша баян аспабына отырады. Және оң жақ , сол жақ пернелерді басып, ойнап көрсетеді.
https://youtu.be/5VEdEmRz0kI?si=_fFFcdj_-f38XklK Оқушы дөңгелекпен бағдаршам түстерін көрсетеді. Сабақты жақсы түсінген болса жасыл, толық түсінбесе сары, маған көмек керек десе қызыл түсті қолданады. Оқушы нота бойынша дайындалуға дағдыланады.
|
|
Баян аспабы. Музыкалық дәптер,ноталар. Визуалды материалдар(суреттер, бейнежазбалар)
|
|
|
3 минут |
6. Бағалау: Оқушыны бағалау. -Мұғалімнің ауызша кері байланысы арқылы «Смарт сағат» әдісі 1. *Дұрыс отыру және аспапты ұстау (10 ұпай): - Дене қалпы дұрыс сақталған - Аспапты тұрақты және ыңғайлы ұстайды - Орындық биіктігі дұрыс таңдалған 2. Қолдардың дұрыс орналасуы және қозғалысы (15 ұпай): - Саусақтардың дұрыс қойылымы - Оң қолдың клавиатураны еркін басқаруы - Сол қолдың мехпен дұрыс жұмыс жасауы 3. Ритм мен штрихтарды сақтау (20 ұпай): - Орындалатын шығарманың ырғағын дәл сақтау - Музыкалық фразаларды дұрыс орындау 4. Дыбыс сапасы (20 ұпай): - Әуеннің таза әрі анық шығуы - Динамикалық реңктерді қолдана білуі 5. Музыканы сезіну және орындау мәнері (20 ұпай): - Шығарманың көркемдік ойынын жеткізе білуі - Эмоционалды реңктерді дұрыс беруі 6. Жалпы орындаушылық дағдылары (15 ұпай): - Шығарманы жатқа ойнау мүмкіндігі - Өзін-өзі бақылау және еркіндік деңгейі Жалпы ұпай: 100 |
Оқушы мұғалімнің берген ұпайы бойынша Смарт сағатты қолына тағады |
|
|
|
|
Нәтиже: |
- Оқушылар баян аспабында дұрыс отыру әдісін меңгереді. - Оң жақ және сол жақ пернелердің қызметін ажыратады. - Саусақтарды дұрыс орналастырып, қарапайым жаттығуларды орындайды. |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз




















