Ашық сабақ "Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қайталау"8класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қайталау"8класс

Материал туралы қысқаша түсінік
8кластың химия курсы бойынша ұсынылып отырған сабақ жоспары мұғалімге әдістемелік көмек ретінде ұсынылады деп ойлаймын. әр мұғалімге өзіне керекті әдіс-тәсілдерді сабағына пайдалануға көмегі тиер деген ойдамын
Материалдың қысқаша нұсқасы



Үш тілде оқытатын 21 орта мектеп — гимназиясы



















Сабақтың тақырыбы: Бастапқы химиялық ұғымдар тарауын қайталау













Өткізген: Әбдіғалиева Қ.Н.

Химия пәні мұғалімі

Класы: 8 «Б»



















Ақтөбе қаласы





Класы 8б



Уақыты:22.10.2014ж.




Тақырыбы:

Бастапқы химиялық ұғымдар тарауын қайталау




Мақсаты:

Білімділік: Бастапқы химиялық ұғымдар тарауы бойынша алған білімдерін жүйелей отырып,білім-білік дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың химия пәні бойынша жаңа бастаған ұғымдарды қаншалықты меңгергенін тексеріп,химияның басқа пәндермен тығыз байланыстылығына көз жеткізу

Дамытушылық: Оқушының жеке тұлға ретінде дүниені тану,қиялдау,өз ойын жүйелеп айту,іздену,шығармашылық жұмысқа ұмтылу белсенділігін дамыту

Тәрбиелік: Жеке,топтық.ұжымдық жұмыс түрлерін ұйымдастыру арқылы оқушыларды достық қарым-қатынасқа,өзіне сенімді,білім бәсекесіне құзыретті тұлға болып шығуға тәрбиелеу





Күтілетін нәтиже:

Оқушылар тарау бойынша алған білімдерін жүйелейді,химияның басқа пәндермен байланыстылығына көз жеткізеді,бірлесіп жұмыс жүргізу машықтарын жетілдіреді.





Түйінді идеялар:

«Қайталау-оқу анасы»



Уақыты

Сабақтағы іс-әрекет

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

бөлімі



1.Амандасу

2.Топқа бөлу .Химиялық приборлар,химиялық элемент таңбалары, химиялық формулалар, химиялық реакциялар бойынша топқа бөлінеді

3. Мұғалім оқушыларға биылғы оқу жылында танысқан химия пәнінің алғашқы тарауын аяқтағанын айта келіп оқушылардың ортасына аузында құлпы жоқ,бірақ өздігінен ашыл майтын «Сиқырлы сандықшаны»,, «Құпия хатты» және «Ғажайып картаны» әкеледі. Оқушыларға осы құпияның сырын бүгінгі сабақта ашу үшін «Білім» кемесіне мініп, «Химия әлеміне» саяхатқа шығатындықтарын хабарлайды.Саяхат кезінде не істеу қажеттілігін білу үшін «Құпия хаттың» мазмұнымен таныстырылады:

« Құпия хат !»

Қымбатты 8 «б» класс оқушылары,болашақ химиктер,ғалымдар !!!

Сіздер болашақта Қазақстан Республикасының дені сау, іскер,білім бәсекелеріне қатыса алатын саламатты азаматтары болып шығатындарыңызға сеніп ,ұстаз ретінде сіздерге мына «Сиқырлы сандықшаны» аманат етемін.Оны ашу үшін «Құпия картада» көрсетілген бірнеше патшалықтың есігін айқара ашып ,түрлі сынақтардан өтесіздер,сонда ғана алға қойған арман-мақсаттарыңа жетелейтін ғажайып сиқырлы дүниенің есігі ашылмақ.

Әртүрлі патшалықты басып өту үшін олардың химиямен байланысын көрсететін тапсырмаларына шапшаң , әрі нақты дұрыс жауабын беру керек,сонда ғана олар сіздерді сыннан өткізіп,келесі әлемге жету жолын сілтеп отырады.«Білім инемен құдық қазғандай» дегенді естен шығармай қасыңдағы жолдасыңды, досыңды қатарыңнан қалдырмай егемен елдігіңді, бірлігіңді, татулығыңды, білімпаздығыңды көрсететін сәт туды.

Себебі бұл сандықты ғасырлар бойы тек білімділер мен жүректілер ғана аша білген. «Сиқырлы сандықты» ашуға білектің емес, білім мен бірлік, ақыл-ой мен ерік-жігер керек, іске сәт менің жас достарым !!!

Құрметпен : Химия әліппесін таныстырушы,өздеріңді жақсы көретін Құралай апайларың . Сапарға шығар ұлдары мен қыздарына дана халқымыз Ақ жол тілеп,ақ батасын берген олай болса, бір-біріңізге «Химия патшалығына » саяхатқа шығар алдында игі тілек айтайық(Оқушылар жақсы тілектерді стикерге жазып, сағат тілі бойынша бір-біріне береді.)

Өте жақсы жауап берсе, алтын түстес

жақсы жауап берсе, күміс түстес

орташа жауап берсе, темір түстес жетонмен бағаланады.







АКТ






Негізгі бөлім












































































































Қорытын-дылау

Мағынаны ашу: Ойын-саяхат

География патшалығы

1.Қазақстанның қазба байлықтарын зерттеген,тұңғыш академик-ғалым

а) Ш.Уәлиханов ә)Д.И.Менделеев б) Қ.И.Сәтбаев в) А.Қошқарбаев

2. (Оқушылар ия немесе жоқ деп жауап береді)

а) Қазақстан мұнай өндіруден дуние жүзінде 1 орында –

б) Арал теңізінің суы тұзды –

в) Қоспа екі немесе одан да көп заттан тұрады -

г) Бұлттану- химиялық құбылыс

3.Химиялық құбылысқа жататындар: а) қардың еруі ә)сүттің ашуы б) ағашта қыраудың пайда болуы в) судың қайнауы

4.Химиялық реакцияға тән белгілерді ата:а) агрегаттық күйінің өзгеруі ә)тұнбаның түсуі б) затты ұсақтау в) газдың бөлінуі

Биология патшалығы

1. Адам организмінде кездесетін қандай маңызы химиялық элементтерді білесің?

2.Жасушаның химиялық құрамы қандай заттардан тұрады?

3.Сәйкестендір:

Йод қаназдық

Темір сүйектің сынғыштығы

Кальций бақшаңкөз

4. Кестені толтыр:

Формуласы

4Н2

3CН4

3FeCl32

2H2

SO2

Коэффициент






Индекс






Әдебиет патшалығы

1.Бірінші бөлігі-көп емес, екінші бөлігі-тілсіз жау. Бұл қай элемент?

2. Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсің

Ол жоқ жерде,онсыз өмір сүрмейсің ...?

3.Өзі химиялық элемент, оған –ан қосымшасын жалғасаң, қыстың қаһарлы күндерін есіңе түсіреді.Бұл қай элемент?

4. «Бір құмалақ бір қарын майды шірітеді» деген халық мақалында қандай құбылыс туралы айтылған?

Физика патшалығы

«Бастама-жауап-әрекет» әдісі бойынша әр топқа плакат беріледі, әр оқушы 1сұрақтан жазады, келесі топқа береді, олар жауабын жазбаша немесе ауызша айтады,сұрақ жазған оқушы өз сұрағына дұрыс жауап бергендігін бақылайды.

Сергіту «Қызықты химия» видео көрсету

Химия патшалығына қош келдіңіздер !!!

Топтық тапсырмалар:

1.«Мені таны» берілген элементтердің таңбаларын тақтаға жазу:

1 топқа : Алюминий, қорғасын, темір, калий, марганец

2 топқа : Кальций, фосфор, натрий, барий, литий

3 топқа : Азот, бор, кремний, күміс,мыс

4топқа:күкірт, хлор,магний, оттегі, көміртегі

2.« Кім зерек ?»

1 топқа: Мына қосылыстың CuSO4 құрамындағы элементтердің массалық үлесін анықта

2 топқа: Массасы 50 грамм темір(111) оксидінің құрамындағы темірдің массасын есепте

3 топқа :48 грам Ас тұзының (NaCl ) зат мөлшерін есепте

4 топқа:2моль судағы молекула санын есепте.

3. Берілген реакция теңдеулерін теңестіріп, типін анықтаңдар

а) Zn + HCL = ZnCL2 + H2

ә) K + O2 = K2O

б) HgO = Hg + O2

в) NaCI + H2SO4 = Na2SO4 + HCI





Рефлексия

«Инсерт» әдісі

V

Әлдеқашан белгілі

+

Қызықты және тосын нәрсе

?

Көбірек білуге құштарлық






Бағалау:Жинаған жетондары, топ жетекшісінің бағалау парақшасы бойынша бағаланады

Үйге тапсырма: Тарауды қайталау







Топ жетекшілерінің бағалауы









Топтық бағалау






жетондар






























Бірін-бірі бағалау
















Топтық бағалау




Бағалау тақтасы


жетондар







АКТ





АКТ


























Плакат, маркер




АКТ















Маркер, плакат,жетондар



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
17.12.2017
880
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі