Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп — гимназиясы
Сабақтың тақырыбы: Бастапқы химиялық ұғымдар тарауын қайталау
Өткізген: Әбдіғалиева Қ.Н.
Химия пәні мұғалімі
Класы: 8 «Б»
Ақтөбе қаласы
|
Класы 8б |
Уақыты:22.10.2014ж. |
|
|
|
Тақырыбы: |
Бастапқы химиялық ұғымдар тарауын қайталау |
|
|
|
Мақсаты: |
Білімділік: Бастапқы химиялық ұғымдар тарауы бойынша алған білімдерін жүйелей отырып,білім-білік дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың химия пәні бойынша жаңа бастаған ұғымдарды қаншалықты меңгергенін тексеріп,химияның басқа пәндермен тығыз байланыстылығына көз жеткізу Дамытушылық: Оқушының жеке тұлға ретінде дүниені тану,қиялдау,өз ойын жүйелеп айту,іздену,шығармашылық жұмысқа ұмтылу белсенділігін дамыту Тәрбиелік: Жеке,топтық.ұжымдық жұмыс түрлерін ұйымдастыру арқылы оқушыларды достық қарым-қатынасқа,өзіне сенімді,білім бәсекесіне құзыретті тұлға болып шығуға тәрбиелеу |
|
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар тарау бойынша алған білімдерін жүйелейді,химияның басқа пәндермен байланыстылығына көз жеткізеді,бірлесіп жұмыс жүргізу машықтарын жетілдіреді. |
|
|
|
Түйінді идеялар: |
«Қайталау-оқу анасы» |
|
|
|
Уақыты |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе бөлімі |
1.Амандасу 2.Топқа бөлу .Химиялық приборлар,химиялық элемент таңбалары, химиялық формулалар, химиялық реакциялар бойынша топқа бөлінеді 3. Мұғалім оқушыларға биылғы оқу жылында танысқан химия пәнінің алғашқы тарауын аяқтағанын айта келіп оқушылардың ортасына аузында құлпы жоқ,бірақ өздігінен ашыл майтын «Сиқырлы сандықшаны»,, «Құпия хатты» және «Ғажайып картаны» әкеледі. Оқушыларға осы құпияның сырын бүгінгі сабақта ашу үшін «Білім» кемесіне мініп, «Химия әлеміне» саяхатқа шығатындықтарын хабарлайды.Саяхат кезінде не істеу қажеттілігін білу үшін «Құпия хаттың» мазмұнымен таныстырылады: « Құпия хат !» Қымбатты 8 «б» класс оқушылары,болашақ химиктер,ғалымдар !!! Сіздер болашақта Қазақстан Республикасының дені сау, іскер,білім бәсекелеріне қатыса алатын саламатты азаматтары болып шығатындарыңызға сеніп ,ұстаз ретінде сіздерге мына «Сиқырлы сандықшаны» аманат етемін.Оны ашу үшін «Құпия картада» көрсетілген бірнеше патшалықтың есігін айқара ашып ,түрлі сынақтардан өтесіздер,сонда ғана алға қойған арман-мақсаттарыңа жетелейтін ғажайып сиқырлы дүниенің есігі ашылмақ. Әртүрлі патшалықты басып өту үшін олардың химиямен байланысын көрсететін тапсырмаларына шапшаң , әрі нақты дұрыс жауабын беру керек,сонда ғана олар сіздерді сыннан өткізіп,келесі әлемге жету жолын сілтеп отырады.«Білім инемен құдық қазғандай» дегенді естен шығармай қасыңдағы жолдасыңды, досыңды қатарыңнан қалдырмай егемен елдігіңді, бірлігіңді, татулығыңды, білімпаздығыңды көрсететін сәт туды. Себебі бұл сандықты ғасырлар бойы тек білімділер мен жүректілер ғана аша білген. «Сиқырлы сандықты» ашуға білектің емес, білім мен бірлік, ақыл-ой мен ерік-жігер керек, іске сәт менің жас достарым !!! Құрметпен : Химия әліппесін таныстырушы,өздеріңді жақсы көретін Құралай апайларың . Сапарға шығар ұлдары мен қыздарына дана халқымыз Ақ жол тілеп,ақ батасын берген олай болса, бір-біріңізге «Химия патшалығына » саяхатқа шығар алдында игі тілек айтайық(Оқушылар жақсы тілектерді стикерге жазып, сағат тілі бойынша бір-біріне береді.) Өте жақсы жауап берсе, алтын түстес жақсы жауап берсе, күміс түстес орташа жауап берсе, темір түстес жетонмен бағаланады. |
|
АКТ |
|
Негізгі бөлім
Қорытын-дылау |
Мағынаны ашу: Ойын-саяхат География патшалығы 1.Қазақстанның қазба байлықтарын зерттеген,тұңғыш академик-ғалым а) Ш.Уәлиханов ә)Д.И.Менделеев б) Қ.И.Сәтбаев в) А.Қошқарбаев 2. (Оқушылар ия немесе жоқ деп жауап береді) а) Қазақстан мұнай өндіруден дуние жүзінде 1 орында – б) Арал теңізінің суы тұзды – в) Қоспа екі немесе одан да көп заттан тұрады - г) Бұлттану- химиялық құбылыс 3.Химиялық құбылысқа жататындар: а) қардың еруі ә)сүттің ашуы б) ағашта қыраудың пайда болуы в) судың қайнауы 4.Химиялық реакцияға тән белгілерді ата:а) агрегаттық күйінің өзгеруі ә)тұнбаның түсуі б) затты ұсақтау в) газдың бөлінуі Биология патшалығы 1. Адам организмінде кездесетін қандай маңызы химиялық элементтерді білесің? 2.Жасушаның химиялық құрамы қандай заттардан тұрады? 3.Сәйкестендір: Йод қаназдық Темір сүйектің сынғыштығы Кальций бақшаңкөз 4. Кестені толтыр:
Әдебиет патшалығы 1.Бірінші бөлігі-көп емес, екінші бөлігі-тілсіз жау. Бұл қай элемент? 2. Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсің Ол жоқ жерде,онсыз өмір сүрмейсің ...? 3.Өзі химиялық элемент, оған –ан қосымшасын жалғасаң, қыстың қаһарлы күндерін есіңе түсіреді.Бұл қай элемент? 4. «Бір құмалақ бір қарын майды шірітеді» деген халық мақалында қандай құбылыс туралы айтылған? Физика патшалығы «Бастама-жауап-әрекет» әдісі бойынша әр топқа плакат беріледі, әр оқушы 1сұрақтан жазады, келесі топқа береді, олар жауабын жазбаша немесе ауызша айтады,сұрақ жазған оқушы өз сұрағына дұрыс жауап бергендігін бақылайды. Сергіту «Қызықты химия» видео көрсету Химия патшалығына қош келдіңіздер !!! Топтық тапсырмалар: 1.«Мені таны» берілген элементтердің таңбаларын тақтаға жазу: 1 топқа : Алюминий, қорғасын, темір, калий, марганец 2 топқа : Кальций, фосфор, натрий, барий, литий 3 топқа : Азот, бор, кремний, күміс,мыс 4топқа:күкірт, хлор,магний, оттегі, көміртегі 2.« Кім зерек ?» 1 топқа: Мына қосылыстың CuSO4 құрамындағы элементтердің массалық үлесін анықта 2 топқа: Массасы 50 грамм темір(111) оксидінің құрамындағы темірдің массасын есепте 3 топқа :48 грам Ас тұзының (NaCl ) зат мөлшерін есепте 4 топқа:2моль судағы молекула санын есепте. 3. Берілген реакция теңдеулерін теңестіріп, типін анықтаңдар а) Zn + HCL = ZnCL2 + H2 ә) K + O2 = K2O б) HgO = Hg + O2 в) NaCI + H2SO4 = Na2SO4 + HCI
Рефлексия «Инсерт» әдісі
Бағалау:Жинаған жетондары, топ жетекшісінің бағалау парақшасы бойынша бағаланады Үйге тапсырма: Тарауды қайталау
|
Топ жетекшілерінің бағалауы Топтық бағалау жетондар Бірін-бірі бағалау Топтық бағалау |
Бағалау тақтасы жетондар АКТ АКТ Плакат, маркер АКТ Маркер, плакат,жетондар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қайталау"8класс
Ашық сабақ "Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қайталау"8класс
Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп — гимназиясы
Сабақтың тақырыбы: Бастапқы химиялық ұғымдар тарауын қайталау
Өткізген: Әбдіғалиева Қ.Н.
Химия пәні мұғалімі
Класы: 8 «Б»
Ақтөбе қаласы
|
Класы 8б |
Уақыты:22.10.2014ж. |
|
|
|
Тақырыбы: |
Бастапқы химиялық ұғымдар тарауын қайталау |
|
|
|
Мақсаты: |
Білімділік: Бастапқы химиялық ұғымдар тарауы бойынша алған білімдерін жүйелей отырып,білім-білік дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың химия пәні бойынша жаңа бастаған ұғымдарды қаншалықты меңгергенін тексеріп,химияның басқа пәндермен тығыз байланыстылығына көз жеткізу Дамытушылық: Оқушының жеке тұлға ретінде дүниені тану,қиялдау,өз ойын жүйелеп айту,іздену,шығармашылық жұмысқа ұмтылу белсенділігін дамыту Тәрбиелік: Жеке,топтық.ұжымдық жұмыс түрлерін ұйымдастыру арқылы оқушыларды достық қарым-қатынасқа,өзіне сенімді,білім бәсекесіне құзыретті тұлға болып шығуға тәрбиелеу |
|
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар тарау бойынша алған білімдерін жүйелейді,химияның басқа пәндермен байланыстылығына көз жеткізеді,бірлесіп жұмыс жүргізу машықтарын жетілдіреді. |
|
|
|
Түйінді идеялар: |
«Қайталау-оқу анасы» |
|
|
|
Уақыты |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе бөлімі |
1.Амандасу 2.Топқа бөлу .Химиялық приборлар,химиялық элемент таңбалары, химиялық формулалар, химиялық реакциялар бойынша топқа бөлінеді 3. Мұғалім оқушыларға биылғы оқу жылында танысқан химия пәнінің алғашқы тарауын аяқтағанын айта келіп оқушылардың ортасына аузында құлпы жоқ,бірақ өздігінен ашыл майтын «Сиқырлы сандықшаны»,, «Құпия хатты» және «Ғажайып картаны» әкеледі. Оқушыларға осы құпияның сырын бүгінгі сабақта ашу үшін «Білім» кемесіне мініп, «Химия әлеміне» саяхатқа шығатындықтарын хабарлайды.Саяхат кезінде не істеу қажеттілігін білу үшін «Құпия хаттың» мазмұнымен таныстырылады: « Құпия хат !» Қымбатты 8 «б» класс оқушылары,болашақ химиктер,ғалымдар !!! Сіздер болашақта Қазақстан Республикасының дені сау, іскер,білім бәсекелеріне қатыса алатын саламатты азаматтары болып шығатындарыңызға сеніп ,ұстаз ретінде сіздерге мына «Сиқырлы сандықшаны» аманат етемін.Оны ашу үшін «Құпия картада» көрсетілген бірнеше патшалықтың есігін айқара ашып ,түрлі сынақтардан өтесіздер,сонда ғана алға қойған арман-мақсаттарыңа жетелейтін ғажайып сиқырлы дүниенің есігі ашылмақ. Әртүрлі патшалықты басып өту үшін олардың химиямен байланысын көрсететін тапсырмаларына шапшаң , әрі нақты дұрыс жауабын беру керек,сонда ғана олар сіздерді сыннан өткізіп,келесі әлемге жету жолын сілтеп отырады.«Білім инемен құдық қазғандай» дегенді естен шығармай қасыңдағы жолдасыңды, досыңды қатарыңнан қалдырмай егемен елдігіңді, бірлігіңді, татулығыңды, білімпаздығыңды көрсететін сәт туды. Себебі бұл сандықты ғасырлар бойы тек білімділер мен жүректілер ғана аша білген. «Сиқырлы сандықты» ашуға білектің емес, білім мен бірлік, ақыл-ой мен ерік-жігер керек, іске сәт менің жас достарым !!! Құрметпен : Химия әліппесін таныстырушы,өздеріңді жақсы көретін Құралай апайларың . Сапарға шығар ұлдары мен қыздарына дана халқымыз Ақ жол тілеп,ақ батасын берген олай болса, бір-біріңізге «Химия патшалығына » саяхатқа шығар алдында игі тілек айтайық(Оқушылар жақсы тілектерді стикерге жазып, сағат тілі бойынша бір-біріне береді.) Өте жақсы жауап берсе, алтын түстес жақсы жауап берсе, күміс түстес орташа жауап берсе, темір түстес жетонмен бағаланады. |
|
АКТ |
|
Негізгі бөлім
Қорытын-дылау |
Мағынаны ашу: Ойын-саяхат География патшалығы 1.Қазақстанның қазба байлықтарын зерттеген,тұңғыш академик-ғалым а) Ш.Уәлиханов ә)Д.И.Менделеев б) Қ.И.Сәтбаев в) А.Қошқарбаев 2. (Оқушылар ия немесе жоқ деп жауап береді) а) Қазақстан мұнай өндіруден дуние жүзінде 1 орында – б) Арал теңізінің суы тұзды – в) Қоспа екі немесе одан да көп заттан тұрады - г) Бұлттану- химиялық құбылыс 3.Химиялық құбылысқа жататындар: а) қардың еруі ә)сүттің ашуы б) ағашта қыраудың пайда болуы в) судың қайнауы 4.Химиялық реакцияға тән белгілерді ата:а) агрегаттық күйінің өзгеруі ә)тұнбаның түсуі б) затты ұсақтау в) газдың бөлінуі Биология патшалығы 1. Адам организмінде кездесетін қандай маңызы химиялық элементтерді білесің? 2.Жасушаның химиялық құрамы қандай заттардан тұрады? 3.Сәйкестендір: Йод қаназдық Темір сүйектің сынғыштығы Кальций бақшаңкөз 4. Кестені толтыр:
Әдебиет патшалығы 1.Бірінші бөлігі-көп емес, екінші бөлігі-тілсіз жау. Бұл қай элемент? 2. Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсің Ол жоқ жерде,онсыз өмір сүрмейсің ...? 3.Өзі химиялық элемент, оған –ан қосымшасын жалғасаң, қыстың қаһарлы күндерін есіңе түсіреді.Бұл қай элемент? 4. «Бір құмалақ бір қарын майды шірітеді» деген халық мақалында қандай құбылыс туралы айтылған? Физика патшалығы «Бастама-жауап-әрекет» әдісі бойынша әр топқа плакат беріледі, әр оқушы 1сұрақтан жазады, келесі топқа береді, олар жауабын жазбаша немесе ауызша айтады,сұрақ жазған оқушы өз сұрағына дұрыс жауап бергендігін бақылайды. Сергіту «Қызықты химия» видео көрсету Химия патшалығына қош келдіңіздер !!! Топтық тапсырмалар: 1.«Мені таны» берілген элементтердің таңбаларын тақтаға жазу: 1 топқа : Алюминий, қорғасын, темір, калий, марганец 2 топқа : Кальций, фосфор, натрий, барий, литий 3 топқа : Азот, бор, кремний, күміс,мыс 4топқа:күкірт, хлор,магний, оттегі, көміртегі 2.« Кім зерек ?» 1 топқа: Мына қосылыстың CuSO4 құрамындағы элементтердің массалық үлесін анықта 2 топқа: Массасы 50 грамм темір(111) оксидінің құрамындағы темірдің массасын есепте 3 топқа :48 грам Ас тұзының (NaCl ) зат мөлшерін есепте 4 топқа:2моль судағы молекула санын есепте. 3. Берілген реакция теңдеулерін теңестіріп, типін анықтаңдар а) Zn + HCL = ZnCL2 + H2 ә) K + O2 = K2O б) HgO = Hg + O2 в) NaCI + H2SO4 = Na2SO4 + HCI
Рефлексия «Инсерт» әдісі
Бағалау:Жинаған жетондары, топ жетекшісінің бағалау парақшасы бойынша бағаланады Үйге тапсырма: Тарауды қайталау
|
Топ жетекшілерінің бағалауы Топтық бағалау жетондар Бірін-бірі бағалау Топтық бағалау |
Бағалау тақтасы жетондар АКТ АКТ Плакат, маркер АКТ Маркер, плакат,жетондар |
шағым қалдыра аласыз













