|
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: 5.3. А. Сақтар |
Мектеп: №14. Н.Оңдасынов ЖОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 21.01.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Сералиева Д |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «Б» |
Оқушының қатысқаны: |
Оқушының қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Берел қорғандары Зерттеу сұрағы:Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.1.2 –ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау. 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы: Берел қорғандары туралы біледі. Басым көпшілігі: Берел қорғандарының орналасқан жерлерін картадан көрсете алады. Кейбір оқушылар: Шілікті және Бесшатыр ескерткіштерімен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажырата алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білу және түсіну дағдысы: Берел археологиялық ескерткіштердің құрылысымен танысады. Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Қорым, Саркофаг, Бальзамдау, Мәңгі тоң Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар:
Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Зайырлы қоғам және жоғары руханият. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы бөлім |
Археологиялық ескерткіштер: Есік, Шілікті, Бесшатыр қорымдары туралы түсініктері бар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттері |
Ресурстар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Ой шақыру мақсатында тақырыптың маңыздылығын ашу үшін оқушыларға қорғандардың суреттері көрсетіледі.
Үй тапсырманы. «Сұрақ менен жауап сізден». 1. Қорған дегеніміз не? 2. Шілікті қорымы қай өңірден табылған? 3. Бесшатыр қорымын зерттеген ғалым? 4. Шілікті қорғанында қанша обалар табылған? 5. Есік қаласынан қандай олжа табылған? 6. 4303 алтын бұйымдар табылған қорған? ҚБ. Мақтап мадақтау арқылы бағалау. |
Қазақстан-ның картасы Суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мұғалім түсіндірмесі: «Берел қорғаны» тақрыбына. Топтық жұмыс: «ЖИГСО» әдісі. Оқушылар мәтінмен танысады. І-топ: «Шілікті» тобы: Берел қорымына тірек сызба жасайды. ІІ-топ: «Бесшатыр» тобы Шілікті қорымы мен Берел қорымының ұқсастығы мен айырмашылығы туралы венн диаграмма жасайды. ІІІ-топ: «Берел» тобы: Шілікті және Бесшатыр қорымдарымен салыстыра отырып, үш ерекшелігін анықтайды. Дескриптор:
ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.
ҚБ. Екі жұлдыз бір тілек Сергіту сәті «Мақалды жалғастыру»
Бидің ісі – параға түседі.
Өткендерін жек көрген – өшпендіктің белгісі.
Көп қыдырған – ел таниды.
Термин сөздермен жұмыс. Жазылым тапсырмасы Саркофаг – қима ағашты табыт Мәңгі тоң – оба асты суық Бальзамдау – ұзақ сақтау Жұптық жұмыс. Картамен жұмыс.
ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау Жеке жұмыс. Қалыптастырушы тапсырма. Кесте толтыру.
Дескриптор: Білім алушы.
ҚБ. Өзін-өзі бағалау. Сабақты қорытындылау. «Ромашка блумы». 1.Сақтардың әлеуметтік топтарын атаңыздар? 2.Берел қорғаны қай жерден табылды? 3.Есік қаласында табылған жәдігер? 4.Берел қорымының хронологиялық кезеңі? 5.Берел қорымын сипаттаңыз? 6. Бальзамдау деген не? ҚБ. Геометриялық бұрыштар арқылы бағалау. |
Оқулық Маркер Плакат
Карта
Түрлі түсті қағаз
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жасайды:
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сералиева Динара ИлесбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ "Берел қорғаны" 5 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Берел қорғаны" 5 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
біліктілік арттыру үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














