Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:

    5.3. А. Сақтар

    Мектеп: №14. Н.Оңдасынов ЖОМ


    Күні: 21.01.2020ж

    Мұғалімнің аты-жөні:Сералиева Д

    Сынып: 5 «Б»

    Оқушының қатысқаны:

    Оқушының қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Берел қорғандары

    Зерттеу сұрағы:Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттады?

    Оқу мақсаты:



    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.2.1.2 –ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау.

    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты:




    Барлығы: Берел қорғандары туралы біледі.

    Басым көпшілігі: Берел қорғандарының орналасқан жерлерін картадан көрсете алады.

    Кейбір оқушылар: Шілікті және Бесшатыр ескерткіштерімен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажырата алады

    Бағалау критерийі


    Білу және түсіну дағдысы: Берел археологиялық ескерткіштердің құрылысымен танысады. Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология:

    Қорым, Саркофаг, Бальзамдау, Мәңгі тоң

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Берел қорымының ерекшелігі неде?

    • Неліктен берелдіктер мәйіттер мен жылқылардың денесін ұзақ уақыт сақтап қалғысы келді?

    Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар:

    • Оқулықпен жұмыс, сурет арқылы тапсырмалар орындау, терминдер анықтамасын жазады.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну,

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

    Пәнаралық байланыс

    География,

    Алдыңғы бөлім

    Археологиялық ескерткіштер: Есік, Шілікті, Бесшатыр қорымдары туралы түсініктері бар

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттері

    Ресурстар


    Сабақтың басы



















    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу.

    Ой шақыру мақсатында тақырыптың маңыздылығын ашу үшін оқушыларға қорғандардың суреттері көрсетіледі.


    Үй тапсырманы. «Сұрақ менен жауап сізден».

    1. Қорған дегеніміз не?

    2. Шілікті қорымы қай өңірден табылған?

    3. Бесшатыр қорымын зерттеген ғалым?

    4. Шілікті қорғанында қанша обалар табылған?

    5. Есік қаласынан қандай олжа табылған?

    6. 4303 алтын бұйымдар табылған қорған?


    ҚБ. Мақтап мадақтау арқылы бағалау.


    Қазақстан-ның картасы




    Суреттер

    Сабақтың ортасы






































































    Мұғалім түсіндірмесі: «Берел қорғаны» тақрыбына.


    Топтық жұмыс: «ЖИГСО» әдісі.

    Оқушылар мәтінмен танысады.

    І-топ: «Шілікті» тобы: Берел қорымына тірек сызба жасайды.

    ІІ-топ: «Бесшатыр» тобы Шілікті қорымы мен Берел қорымының ұқсастығы мен айырмашылығы туралы венн диаграмма жасайды.

    ІІІ-топ: «Берел» тобы: Шілікті және Бесшатыр қорымдарымен салыстыра отырып, үш ерекшелігін анықтайды.

    Дескриптор:

    • Шілікті қорымы мен Берел қорымының

    ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.

    • Берел қорымын тірек сызба жайлы айтады.

    • Қорымның үш ерекшелігін анықтайды

    ҚБ. Екі жұлдыз бір тілек


    Сергіту сәті «Мақалды жалғастыру»

    1. Ханның ісі – қараға түседі,

    Бидің ісі – параға түседі.

    1. Өткендерді ескерген – өскендіктің белгісі,

    Өткендерін жек көрген – өшпендіктің белгісі.

    1. Көп жүрген – жер таниды,

    Көп қыдырған – ел таниды.


    Термин сөздермен жұмыс. Жазылым тапсырмасы

    Саркофаг – қима ағашты табыт

    Мәңгі тоң – оба асты суық

    Бальзамдау – ұзақ сақтау


    Жұптық жұмыс. Картамен жұмыс.

    1. Шілікті қорғаны суретін орналастырыңыз?

    2. Бесшатыр қорғаны суретін картаға орналастырыңыз?

    3. Берел қорғанының суретін картаға орнатыңыз?

    4. Алтын бесжұлдыз нені білдіреді ол қай жерден табылды?

    5. Алтын адам қай өңірден табылды?

    6. Грифон мүсіні табылған аймақ?

    7. Қанатты және мүйізді ат бейнелі әшекей бұйым қай жерден табылған?

    8. Тәж киген адам бейнеленген мөр-жүзік қай аймақтан табылды?

    ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау


    Жеке жұмыс. Қалыптастырушы тапсырма.

    Кесте толтыру.

    Қорғандар

    Мерзімі

    Табылған жер

    Зерттеген ғалым

    Табылған олжалар

    Есік





    Шілікті





    Бесшатыр





    Берел






    Дескриптор: Білім алушы.

    • Есік, Шілікті, Бесшатыр, Берел қорғандардың мерзімін анықтайды.

    • Қазақстанның қай жерлерінен табылғандығын анықтайды.

    • Зерттеген ғалымдарды атайды.

    • Қорғандардан табылған олжаларды атайды.


    ҚБ. Өзін-өзі бағалау.

    Сабақты қорытындылау. «Ромашка блумы».

    1.Сақтардың әлеуметтік топтарын атаңыздар?

    2.Берел қорғаны қай жерден табылды?

    3.Есік қаласында табылған жәдігер?

    4.Берел қорымының хронологиялық кезеңі?

    5.Берел қорымын сипаттаңыз?

    6. Бальзамдау деген не?

    ҚБ. Геометриялық бұрыштар арқылы бағалау.








    Оқулық

    Маркер

    Плакат

























    Карта


    Түрлі түсті қағаз


    Сабақтың соңы



    Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жасайды:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сералиева Динара Илесбековна
    09 Қараша 2020
    1138
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Берел қорғаны" 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Берел қорғаны" 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    біліктілік арттыру үшін
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:

    5.3. А. Сақтар

    Мектеп: №14. Н.Оңдасынов ЖОМ


    Күні: 21.01.2020ж

    Мұғалімнің аты-жөні:Сералиева Д

    Сынып: 5 «Б»

    Оқушының қатысқаны:

    Оқушының қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Берел қорғандары

    Зерттеу сұрағы:Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттады?

    Оқу мақсаты:



    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.2.1.2 –ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау.

    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты:




    Барлығы: Берел қорғандары туралы біледі.

    Басым көпшілігі: Берел қорғандарының орналасқан жерлерін картадан көрсете алады.

    Кейбір оқушылар: Шілікті және Бесшатыр ескерткіштерімен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажырата алады

    Бағалау критерийі


    Білу және түсіну дағдысы: Берел археологиялық ескерткіштердің құрылысымен танысады. Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология:

    Қорым, Саркофаг, Бальзамдау, Мәңгі тоң

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Берел қорымының ерекшелігі неде?

    • Неліктен берелдіктер мәйіттер мен жылқылардың денесін ұзақ уақыт сақтап қалғысы келді?

    Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар:

    • Оқулықпен жұмыс, сурет арқылы тапсырмалар орындау, терминдер анықтамасын жазады.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну,

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

    Пәнаралық байланыс

    География,

    Алдыңғы бөлім

    Археологиялық ескерткіштер: Есік, Шілікті, Бесшатыр қорымдары туралы түсініктері бар

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттері

    Ресурстар


    Сабақтың басы



















    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу.

    Ой шақыру мақсатында тақырыптың маңыздылығын ашу үшін оқушыларға қорғандардың суреттері көрсетіледі.


    Үй тапсырманы. «Сұрақ менен жауап сізден».

    1. Қорған дегеніміз не?

    2. Шілікті қорымы қай өңірден табылған?

    3. Бесшатыр қорымын зерттеген ғалым?

    4. Шілікті қорғанында қанша обалар табылған?

    5. Есік қаласынан қандай олжа табылған?

    6. 4303 алтын бұйымдар табылған қорған?


    ҚБ. Мақтап мадақтау арқылы бағалау.


    Қазақстан-ның картасы




    Суреттер

    Сабақтың ортасы






































































    Мұғалім түсіндірмесі: «Берел қорғаны» тақрыбына.


    Топтық жұмыс: «ЖИГСО» әдісі.

    Оқушылар мәтінмен танысады.

    І-топ: «Шілікті» тобы: Берел қорымына тірек сызба жасайды.

    ІІ-топ: «Бесшатыр» тобы Шілікті қорымы мен Берел қорымының ұқсастығы мен айырмашылығы туралы венн диаграмма жасайды.

    ІІІ-топ: «Берел» тобы: Шілікті және Бесшатыр қорымдарымен салыстыра отырып, үш ерекшелігін анықтайды.

    Дескриптор:

    • Шілікті қорымы мен Берел қорымының

    ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.

    • Берел қорымын тірек сызба жайлы айтады.

    • Қорымның үш ерекшелігін анықтайды

    ҚБ. Екі жұлдыз бір тілек


    Сергіту сәті «Мақалды жалғастыру»

    1. Ханның ісі – қараға түседі,

    Бидің ісі – параға түседі.

    1. Өткендерді ескерген – өскендіктің белгісі,

    Өткендерін жек көрген – өшпендіктің белгісі.

    1. Көп жүрген – жер таниды,

    Көп қыдырған – ел таниды.


    Термин сөздермен жұмыс. Жазылым тапсырмасы

    Саркофаг – қима ағашты табыт

    Мәңгі тоң – оба асты суық

    Бальзамдау – ұзақ сақтау


    Жұптық жұмыс. Картамен жұмыс.

    1. Шілікті қорғаны суретін орналастырыңыз?

    2. Бесшатыр қорғаны суретін картаға орналастырыңыз?

    3. Берел қорғанының суретін картаға орнатыңыз?

    4. Алтын бесжұлдыз нені білдіреді ол қай жерден табылды?

    5. Алтын адам қай өңірден табылды?

    6. Грифон мүсіні табылған аймақ?

    7. Қанатты және мүйізді ат бейнелі әшекей бұйым қай жерден табылған?

    8. Тәж киген адам бейнеленген мөр-жүзік қай аймақтан табылды?

    ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау


    Жеке жұмыс. Қалыптастырушы тапсырма.

    Кесте толтыру.

    Қорғандар

    Мерзімі

    Табылған жер

    Зерттеген ғалым

    Табылған олжалар

    Есік





    Шілікті





    Бесшатыр





    Берел






    Дескриптор: Білім алушы.

    • Есік, Шілікті, Бесшатыр, Берел қорғандардың мерзімін анықтайды.

    • Қазақстанның қай жерлерінен табылғандығын анықтайды.

    • Зерттеген ғалымдарды атайды.

    • Қорғандардан табылған олжаларды атайды.


    ҚБ. Өзін-өзі бағалау.

    Сабақты қорытындылау. «Ромашка блумы».

    1.Сақтардың әлеуметтік топтарын атаңыздар?

    2.Берел қорғаны қай жерден табылды?

    3.Есік қаласында табылған жәдігер?

    4.Берел қорымының хронологиялық кезеңі?

    5.Берел қорымын сипаттаңыз?

    6. Бальзамдау деген не?

    ҚБ. Геометриялық бұрыштар арқылы бағалау.








    Оқулық

    Маркер

    Плакат

























    Карта


    Түрлі түсті қағаз


    Сабақтың соңы



    Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жасайды:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 5 сынып
    09.11.2020
    1138
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сералиева Динара Илесбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации