Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көпмүшелер

    Мектеп: Исатай орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абилова Айдана Аманжоловна

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Безу теоремасы. Горнер схемасы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.1.10 – көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Көпмүшенің түбірлерін табуда Горнер схемасын қолдана алады

    Бағалау критерийі

    -көпмүшенің түбірлерін табуда Горнер схемасын қолданады;

    -көпмүшені биномға бөлу барысында Горнер схемасын қолданады;


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты қолданылатын лексика және терминология:

    коэфиццент,айнымалы,түбір,қалдық,бөлінді,сызықтық көбейткіш,

    квадраттық көбейткіш,көбейткітерге жіктеу,канондық форма

    Қолданылатын сөз тіркестері:

    Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу…

    Көпмүшенің түбірлерін қолданып…

    Коэффиценттерін табу…

    Горнер схемасын қолданып…

    Қалдықты табу үшін…

    Құндылықтарға баулу




    Өз бетімен ақпаратты табу, есептерді талдау және саралау, мәселелерді қою және шешім қабылдау, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу, өзгелердің пікірін тыңдау, шағын топтық жұмыстарда бір-біріне қолдау көрсету арқылы құрмет құндылығы қалыптасады. Өзін өзі бағалау, бірін бағалау кезінде ашықтық құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Физика пәнімен байланыс орнатылады. Көпмүшені көпмүшеге бөлу барысында көпмүшенің дәрежелерімен жұмыс жүреді,яғни «көпмүшені стандарт түрде жазу» физика пәнінің формулаларын қорытып шығару барысында қолданылады

    Алдыңғы білім


    Көпмүшені көпмүшеге бөлу тәсілдері,қалдықпен оқу,сонымен қатар төменгі сыныптардан білетін көпмүшені көбейткіштерге жіктеу арқылы түбірлерін табу,қысқаша көбейту формулалары, көбейткіштерге жіктеу тәсілдері туралы білімі бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы









    5минут









    Ұйымдастыру кезеңі:

    Өтілген материалдар бойынша оқушы білімін тексеру және топқа бөлу

    1.Анықтама 1.Шетінен бірдей қашықтыққа

    орналасқан мүшелердің көэфиценттері

    тең болатын бір айнымалысы бар

    n-ші дәрежелі көпмүше

    симметриялы көпмүше деп аталады

    2.Безу теоремасы. Кез келген көпмүшені

    (х-а) екімүшесіне бөлгенде

    шыққан қалдық

    бөлінгіш көпмүшенің

    х=а болғандағы мәніне тең

    3.Анықтама.Егер х=х0 болғанда

    Р(х) көпмүшенің

    мәні нөлге тең

    болса, онда х0 санын Р(х)

    көпмүшесінің түбірі деп аталады

    Анықтамаларды құрастырған соң, оқушылар сол анықтаманы оқып, өткен тақырыпты қайталайды, еске түсіреді, өздері құрастырған анықтама бойынша топ аттарын қояды


    Сабақтың ортасы


    7минут



























    10минут























    10минут





























    7минут

    Сабақтың мақсаты бағалау критерийлері таныстыралады.

    (Т) 1-тапсырма. «Есепті шешіп, ғалымның атын тап!» сәйкестендіру әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды.

    Г

    О

    Р

    Н

    Е

    Р

    3

    -2

    0

    4

    -14

    0

    Е. Р (х)=+9 көпмүшесін (х+2)-ге

    Р. Р (х)=+4 көпмүшесін (х-1)-ге


    Н. Р (х)= көпмүшесін (х+2)-ге


    Г. Р (х)= көпмүшесін (х-1)-ге


    О. Р (х)= көпмүшесін (х+2)-ге


    Дескриптор: Білім алушы

    -горнер схемасын пайдаланады;

    -көпмүшенің коэфиценттерін табады;

    -көпмүшедегі қалдықты табады;

    -кестедегі есептің жауабын сәйкес әріптерді қояды;

    -ғалымның атын табады.

    КБ. «Еркін пікір» әдісі ( бойынша топтар бір бірінің есептерін бағалайды)

    (Ж) 2-тапсырма. «Детективті әдіс» (сараланған тапсырма «HandAnimation» бағдарламасы арқылы құрылған сандық білім беру ресурстары арқылы есеп беріледі)

    Тапсырма

    а) - көпмүшесін (х-1) екімүшесіне бөліп, бөліндіні көбейткіштерге жіктеп,түбірлерін табыңдар

    Дескриптор: Білім алушы

    -көпмүшені екімүшеге бөледі

    -бөлінді мен қалдықты табады

    -бөліндіні көбейткішке жіктейді

    -түбірлерін табады

    Қосымша есеп: (саралау: қарқын)

    Горнер схемасын қолданып р саны Р(х)= көпмүшесінің түбірі болатындай

    а параметрінің барлық мәндерін табыңдар

    ҚБ. «Минуттық шешім»әдісі (дескриптор бағалау арқылы өз-өзін бағалайды)

    (ЖЖ) 3-тапсырма. «Көршіңмен кеңес» әдісі бойынша оқушылар жұптық жұмыс жасайды.

    Тақ нөмірлі карточкалардағы тапсырма:

    Берілген сандар түбірлері болатын төртінші дәрежелі көпмүшені жазыңдар:

    1) 2, 0, 2, 3 2) -3,-1, 1, 3 3)6,-3,3,5 4) 0, -1, 2, 4

    Жұп нөмірлі карточкалардағы тапсырма:

    3)-3,-1,0,3 4) -2, 1, 2, 5 3)4,-7,0,2 4) 0, -1, -2, 3

    Дескриптор: Білім алушы

    • виет теоремасын қолданады

    • ықшамдайды;

    • көпмүшені жазады;

    КБ. «Кел,талқылайық» әдісі (жұптар бірін бірі бағалайды)

    (Ж) 4-тапсырма. «Элективті тест» әдісі (оқушылар жауаптары жазылған түрлі түсті карточка көтеру арқылы жауап береді)

    1. Көпмүшені көпмүшеге бөлуде қандай тәсілдерді білесіңдер?

    Қызыл: виет теоремасы,безу теоремасы

    Сары:бұрыштап бөлу, горнер схемасы

    Жасыл: виет теоремасы,горнер схемасы

    2.Қандай жағдайда Горнер схемасы қолдана алады?

    Қызыл:бөлінді үшмүше болғанда

    Сары: көпмүшені көпмүшеге бөлгенде

    Жасыл: бөлінді екімүше болғанда

    3. өрнегінің коэфициенттерінің қосындысының мәнін табыңдар.

    Қызыл:-33

    Сары:-32

    Жасыл:-31

    4. Неліктен көпмүшесі симмертиялы бола ма?

    Қызыл:болады

    Сары:болмайды

    5. Р(х) көпмүшесінің алғашқы түрін ата

    Бөлінгіштің коэф.

    2

    3

    -5

    -7

    2

    а=3






    Бөліндінің коэф.

    2

    9

    22

    59

    179

    Қызыл:

    Сары:

    Жасыл:

    ҚБ: «Үш сұрақ» әдісі (сұрақ жауап арқылы мұғалім оқушыны бағалайды)

    Әбілқасымова А.Е.

    Корчевский В.Е.

    Жұмағұлова З.Е.

    «Алгебра және анализ бастамалары»

    Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану –математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық 2 бөлім Алматы Мектеп 2019











    http://expert.keleshek-2030.kz/geo10 kz.php



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абилова Айдана Аманжоловна
    17 Ақпан 2021
    3622
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Безу теоремасы.Горнер схемасы 10 сынып.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Безу теоремасы.Горнер схемасы 10 сынып.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бұл менің ашық сабағаым мұғалімдерге өте қажет сабақ, жаңартылған білім мазмұнымен жасалған ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көпмүшелер

    Мектеп: Исатай орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абилова Айдана Аманжоловна

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Безу теоремасы. Горнер схемасы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.1.10 – көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Көпмүшенің түбірлерін табуда Горнер схемасын қолдана алады

    Бағалау критерийі

    -көпмүшенің түбірлерін табуда Горнер схемасын қолданады;

    -көпмүшені биномға бөлу барысында Горнер схемасын қолданады;


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты қолданылатын лексика және терминология:

    коэфиццент,айнымалы,түбір,қалдық,бөлінді,сызықтық көбейткіш,

    квадраттық көбейткіш,көбейткітерге жіктеу,канондық форма

    Қолданылатын сөз тіркестері:

    Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу…

    Көпмүшенің түбірлерін қолданып…

    Коэффиценттерін табу…

    Горнер схемасын қолданып…

    Қалдықты табу үшін…

    Құндылықтарға баулу




    Өз бетімен ақпаратты табу, есептерді талдау және саралау, мәселелерді қою және шешім қабылдау, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу, өзгелердің пікірін тыңдау, шағын топтық жұмыстарда бір-біріне қолдау көрсету арқылы құрмет құндылығы қалыптасады. Өзін өзі бағалау, бірін бағалау кезінде ашықтық құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Физика пәнімен байланыс орнатылады. Көпмүшені көпмүшеге бөлу барысында көпмүшенің дәрежелерімен жұмыс жүреді,яғни «көпмүшені стандарт түрде жазу» физика пәнінің формулаларын қорытып шығару барысында қолданылады

    Алдыңғы білім


    Көпмүшені көпмүшеге бөлу тәсілдері,қалдықпен оқу,сонымен қатар төменгі сыныптардан білетін көпмүшені көбейткіштерге жіктеу арқылы түбірлерін табу,қысқаша көбейту формулалары, көбейткіштерге жіктеу тәсілдері туралы білімі бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы









    5минут









    Ұйымдастыру кезеңі:

    Өтілген материалдар бойынша оқушы білімін тексеру және топқа бөлу

    1.Анықтама 1.Шетінен бірдей қашықтыққа

    орналасқан мүшелердің көэфиценттері

    тең болатын бір айнымалысы бар

    n-ші дәрежелі көпмүше

    симметриялы көпмүше деп аталады

    2.Безу теоремасы. Кез келген көпмүшені

    (х-а) екімүшесіне бөлгенде

    шыққан қалдық

    бөлінгіш көпмүшенің

    х=а болғандағы мәніне тең

    3.Анықтама.Егер х=х0 болғанда

    Р(х) көпмүшенің

    мәні нөлге тең

    болса, онда х0 санын Р(х)

    көпмүшесінің түбірі деп аталады

    Анықтамаларды құрастырған соң, оқушылар сол анықтаманы оқып, өткен тақырыпты қайталайды, еске түсіреді, өздері құрастырған анықтама бойынша топ аттарын қояды


    Сабақтың ортасы


    7минут



























    10минут























    10минут





























    7минут

    Сабақтың мақсаты бағалау критерийлері таныстыралады.

    (Т) 1-тапсырма. «Есепті шешіп, ғалымның атын тап!» сәйкестендіру әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды.

    Г

    О

    Р

    Н

    Е

    Р

    3

    -2

    0

    4

    -14

    0

    Е. Р (х)=+9 көпмүшесін (х+2)-ге

    Р. Р (х)=+4 көпмүшесін (х-1)-ге


    Н. Р (х)= көпмүшесін (х+2)-ге


    Г. Р (х)= көпмүшесін (х-1)-ге


    О. Р (х)= көпмүшесін (х+2)-ге


    Дескриптор: Білім алушы

    -горнер схемасын пайдаланады;

    -көпмүшенің коэфиценттерін табады;

    -көпмүшедегі қалдықты табады;

    -кестедегі есептің жауабын сәйкес әріптерді қояды;

    -ғалымның атын табады.

    КБ. «Еркін пікір» әдісі ( бойынша топтар бір бірінің есептерін бағалайды)

    (Ж) 2-тапсырма. «Детективті әдіс» (сараланған тапсырма «HandAnimation» бағдарламасы арқылы құрылған сандық білім беру ресурстары арқылы есеп беріледі)

    Тапсырма

    а) - көпмүшесін (х-1) екімүшесіне бөліп, бөліндіні көбейткіштерге жіктеп,түбірлерін табыңдар

    Дескриптор: Білім алушы

    -көпмүшені екімүшеге бөледі

    -бөлінді мен қалдықты табады

    -бөліндіні көбейткішке жіктейді

    -түбірлерін табады

    Қосымша есеп: (саралау: қарқын)

    Горнер схемасын қолданып р саны Р(х)= көпмүшесінің түбірі болатындай

    а параметрінің барлық мәндерін табыңдар

    ҚБ. «Минуттық шешім»әдісі (дескриптор бағалау арқылы өз-өзін бағалайды)

    (ЖЖ) 3-тапсырма. «Көршіңмен кеңес» әдісі бойынша оқушылар жұптық жұмыс жасайды.

    Тақ нөмірлі карточкалардағы тапсырма:

    Берілген сандар түбірлері болатын төртінші дәрежелі көпмүшені жазыңдар:

    1) 2, 0, 2, 3 2) -3,-1, 1, 3 3)6,-3,3,5 4) 0, -1, 2, 4

    Жұп нөмірлі карточкалардағы тапсырма:

    3)-3,-1,0,3 4) -2, 1, 2, 5 3)4,-7,0,2 4) 0, -1, -2, 3

    Дескриптор: Білім алушы

    • виет теоремасын қолданады

    • ықшамдайды;

    • көпмүшені жазады;

    КБ. «Кел,талқылайық» әдісі (жұптар бірін бірі бағалайды)

    (Ж) 4-тапсырма. «Элективті тест» әдісі (оқушылар жауаптары жазылған түрлі түсті карточка көтеру арқылы жауап береді)

    1. Көпмүшені көпмүшеге бөлуде қандай тәсілдерді білесіңдер?

    Қызыл: виет теоремасы,безу теоремасы

    Сары:бұрыштап бөлу, горнер схемасы

    Жасыл: виет теоремасы,горнер схемасы

    2.Қандай жағдайда Горнер схемасы қолдана алады?

    Қызыл:бөлінді үшмүше болғанда

    Сары: көпмүшені көпмүшеге бөлгенде

    Жасыл: бөлінді екімүше болғанда

    3. өрнегінің коэфициенттерінің қосындысының мәнін табыңдар.

    Қызыл:-33

    Сары:-32

    Жасыл:-31

    4. Неліктен көпмүшесі симмертиялы бола ма?

    Қызыл:болады

    Сары:болмайды

    5. Р(х) көпмүшесінің алғашқы түрін ата

    Бөлінгіштің коэф.

    2

    3

    -5

    -7

    2

    а=3






    Бөліндінің коэф.

    2

    9

    22

    59

    179

    Қызыл:

    Сары:

    Жасыл:

    ҚБ: «Үш сұрақ» әдісі (сұрақ жауап арқылы мұғалім оқушыны бағалайды)

    Әбілқасымова А.Е.

    Корчевский В.Е.

    Жұмағұлова З.Е.

    «Алгебра және анализ бастамалары»

    Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану –математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық 2 бөлім Алматы Мектеп 2019











    http://expert.keleshek-2030.kz/geo10 kz.php



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 10 сынып
    17.02.2021
    3622
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абилова Айдана Аманжоловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации