Материалдар / Ашық сабақ Безу теоремасы.Горнер схемасы 10 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Безу теоремасы.Горнер схемасы 10 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл менің ашық сабағаым мұғалімдерге өте қажет сабақ, жаңартылған білім мазмұнымен жасалған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2021
3268
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көпмүшелер

Мектеп: Исатай орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абилова Айдана Аманжоловна

Сынып: 10

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Безу теоремасы. Горнер схемасы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.1.10 – көпмүше түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолдану

Сабақтың мақсаты

Көпмүшенің түбірлерін табуда Горнер схемасын қолдана алады

Бағалау критерийі

-көпмүшенің түбірлерін табуда Горнер схемасын қолданады;

-көпмүшені биномға бөлу барысында Горнер схемасын қолданады;


Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты қолданылатын лексика және терминология:

коэфиццент,айнымалы,түбір,қалдық,бөлінді,сызықтық көбейткіш,

квадраттық көбейткіш,көбейткітерге жіктеу,канондық форма

Қолданылатын сөз тіркестері:

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу…

Көпмүшенің түбірлерін қолданып…

Коэффиценттерін табу…

Горнер схемасын қолданып…

Қалдықты табу үшін…

Құндылықтарға баулу




Өз бетімен ақпаратты табу, есептерді талдау және саралау, мәселелерді қою және шешім қабылдау, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу, өзгелердің пікірін тыңдау, шағын топтық жұмыстарда бір-біріне қолдау көрсету арқылы құрмет құндылығы қалыптасады. Өзін өзі бағалау, бірін бағалау кезінде ашықтық құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Физика пәнімен байланыс орнатылады. Көпмүшені көпмүшеге бөлу барысында көпмүшенің дәрежелерімен жұмыс жүреді,яғни «көпмүшені стандарт түрде жазу» физика пәнінің формулаларын қорытып шығару барысында қолданылады

Алдыңғы білім


Көпмүшені көпмүшеге бөлу тәсілдері,қалдықпен оқу,сонымен қатар төменгі сыныптардан білетін көпмүшені көбейткіштерге жіктеу арқылы түбірлерін табу,қысқаша көбейту формулалары, көбейткіштерге жіктеу тәсілдері туралы білімі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы









5минут









Ұйымдастыру кезеңі:

Өтілген материалдар бойынша оқушы білімін тексеру және топқа бөлу

1.Анықтама 1.Шетінен бірдей қашықтыққа

орналасқан мүшелердің көэфиценттері

тең болатын бір айнымалысы бар

n-ші дәрежелі көпмүше

симметриялы көпмүше деп аталады

2.Безу теоремасы. Кез келген көпмүшені

(х-а) екімүшесіне бөлгенде

шыққан қалдық

бөлінгіш көпмүшенің

х=а болғандағы мәніне тең

3.Анықтама.Егер х=х0 болғанда

Р(х) көпмүшенің

мәні нөлге тең

болса, онда х0 санын Р(х)

көпмүшесінің түбірі деп аталады

Анықтамаларды құрастырған соң, оқушылар сол анықтаманы оқып, өткен тақырыпты қайталайды, еске түсіреді, өздері құрастырған анықтама бойынша топ аттарын қояды


Сабақтың ортасы


7минут



























10минут























10минут





























7минут

Сабақтың мақсаты бағалау критерийлері таныстыралады.

(Т) 1-тапсырма. «Есепті шешіп, ғалымның атын тап!» сәйкестендіру әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды.

Г

О

Р

Н

Е

Р

3

-2

0

4

-14

0

Е. Р (х)=+9 көпмүшесін (х+2)-ге

Р. Р (х)=+4 көпмүшесін (х-1)-ге


Н. Р (х)= көпмүшесін (х+2)-ге


Г. Р (х)= көпмүшесін (х-1)-ге


О. Р (х)= көпмүшесін (х+2)-ге


Дескриптор: Білім алушы

-горнер схемасын пайдаланады;

-көпмүшенің коэфиценттерін табады;

-көпмүшедегі қалдықты табады;

-кестедегі есептің жауабын сәйкес әріптерді қояды;

-ғалымның атын табады.

КБ. «Еркін пікір» әдісі ( бойынша топтар бір бірінің есептерін бағалайды)

(Ж) 2-тапсырма. «Детективті әдіс» (сараланған тапсырма «HandAnimation» бағдарламасы арқылы құрылған сандық білім беру ресурстары арқылы есеп беріледі)

Тапсырма

а) - көпмүшесін (х-1) екімүшесіне бөліп, бөліндіні көбейткіштерге жіктеп,түбірлерін табыңдар

Дескриптор: Білім алушы

-көпмүшені екімүшеге бөледі

-бөлінді мен қалдықты табады

-бөліндіні көбейткішке жіктейді

-түбірлерін табады

Қосымша есеп: (саралау: қарқын)

Горнер схемасын қолданып р саны Р(х)= көпмүшесінің түбірі болатындай

а параметрінің барлық мәндерін табыңдар

ҚБ. «Минуттық шешім»әдісі (дескриптор бағалау арқылы өз-өзін бағалайды)

(ЖЖ) 3-тапсырма. «Көршіңмен кеңес» әдісі бойынша оқушылар жұптық жұмыс жасайды.

Тақ нөмірлі карточкалардағы тапсырма:

Берілген сандар түбірлері болатын төртінші дәрежелі көпмүшені жазыңдар:

1) 2, 0, 2, 3 2) -3,-1, 1, 3 3)6,-3,3,5 4) 0, -1, 2, 4

Жұп нөмірлі карточкалардағы тапсырма:

3)-3,-1,0,3 4) -2, 1, 2, 5 3)4,-7,0,2 4) 0, -1, -2, 3

Дескриптор: Білім алушы

  • виет теоремасын қолданады

  • ықшамдайды;

  • көпмүшені жазады;

КБ. «Кел,талқылайық» әдісі (жұптар бірін бірі бағалайды)

(Ж) 4-тапсырма. «Элективті тест» әдісі (оқушылар жауаптары жазылған түрлі түсті карточка көтеру арқылы жауап береді)

1. Көпмүшені көпмүшеге бөлуде қандай тәсілдерді білесіңдер?

Қызыл: виет теоремасы,безу теоремасы

Сары:бұрыштап бөлу, горнер схемасы

Жасыл: виет теоремасы,горнер схемасы

2.Қандай жағдайда Горнер схемасы қолдана алады?

Қызыл:бөлінді үшмүше болғанда

Сары: көпмүшені көпмүшеге бөлгенде

Жасыл: бөлінді екімүше болғанда

3. өрнегінің коэфициенттерінің қосындысының мәнін табыңдар.

Қызыл:-33

Сары:-32

Жасыл:-31

4. Неліктен көпмүшесі симмертиялы бола ма?

Қызыл:болады

Сары:болмайды

5. Р(х) көпмүшесінің алғашқы түрін ата

Бөлінгіштің коэф.

2

3

-5

-7

2

а=3






Бөліндінің коэф.

2

9

22

59

179

Қызыл:

Сары:

Жасыл:

ҚБ: «Үш сұрақ» әдісі (сұрақ жауап арқылы мұғалім оқушыны бағалайды)

Әбілқасымова А.Е.

Корчевский В.Е.

Жұмағұлова З.Е.

«Алгебра және анализ бастамалары»

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану –математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық 2 бөлім Алматы Мектеп 2019











http://expert.keleshek-2030.kz/geo10 kz.php



















770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!