Ашық сабақ: "Биквадрат"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Биквадрат"

Материал туралы қысқаша түсінік
математикадан
Материалдың қысқаша нұсқасы













Ашық сабақ:


8 сынып







Өткізген: Cеитова Г.К










































Сабақтың тақырыбы: Биквадрат теңдеулер. Теңдеулерді жаңа айнымалылар енгізу арқылы шешу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Биквадрат теңдеулерді формулар бойынша шешуді есептер шығаруда қолдана алуға үйрету. Теңдеулерді шешудің тиімді жолдарын таңдай білу дағдыларын қалыптастыру.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру.

Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, негізгі мақсатқа табандылықпен жетуге өз мүмкіндігіне сүйенуге және үлкен жетістікке жетуге ұмтылуға үйрету.


Сабақтың түрі: деңгейлеп оқытуға негізделген саяхат сабақ


Сабақтың көрнекіліктері: мультипроектор, үлестірмелі карточкалар, сызба плакаттар т.б.


Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Оқушыларды Жезқазған – Астана поездына отырғызу.

Ұйымдастыру кезеңінен кейін сабақтың жүру тәртібімен және сабақтың

мақсатымен таныстырамын. Астана қаласына саяхатқа бару үшін оқушыларды ортақ вагонға үшінші қатарға тізіп отырғызамын. Оқушыларға билет есебінде сұрақтары бар карточкалар таратамын.

  1. «Қайталау» станциясы

а) Биквадрат теңдеу дегеніміз не?

ә) Алгебралық өрнектер дегеніміз не?

б) М.М.Ж. дегеніміз не?

в) Теңдеудің түбірі дегеніміз не?

г) Мәндес теңдеулер дегеніміз не?

д) Теңдеудің салдары дегеніміз не?

е) Рационал теңдеу дегеніміз не?


  1. «Үй жұмысы» станциясы

А) № 850 (5; 6) В) № 853 (2) С) № 856 (1)

  1. «Пысықтау» станциясы

А) № 851 (1) В) № 852 (1) С) № 857 (1)

  1. «Ауызша есептеу» станциясы

Ауызша жаттығуларды деңгейлік тапсырмалар бойынша шығартамын.

А. Анаграмманы шешіңдер.

Ң У Т Д Е Е, Р А В Д А Т Б К И

В. Мына биквадрат теңдеулерді а коэффициенттерінің кему ретімен орналастырыңдар. Сонда француз математигінің кім екенін білесіңдер.

4 – 5х2 – 2 = 0 И

х4 + 3х2 – 10 = 0 Т

4 – 7х2 + 4 = 0 Е

4 – х2 – 1 = 0 В

С. Шахмат ойыны: Мына суретте шахмат тақтасының бір бөлігі көрсетілген. Шахмат атының жүру тәртібі бойынша оқығанда қазақ математигінің қанатты сөздері шығады.

да

математика

қамқоршысы

бастаушысы

жанашыры

де

сан

жаңалықтары

ғылымның

іргетасы

химия

физика

Жауабы: Орынбек Ахметұлы Жәутіков физика – математика ғылымының қазақ арасынан шыққан тұңғыш докторы. 220-дай еңбегі жарияланған. «Сан математика ғылымының іргетасы»



  1. «Қортындылау» станциясы.

Тест. А деңгейі

Теңдеуді шешіңдер

4 – 4х2 + 5 = 0

А) 1; 4 В) түбірі жоқ С) 5; 2 Д) 3; 2

В деңгейі

х4 – 7х2 + 12 = 0

А) ± 3; ± 2 В) ø С) ; Д) ± 4; ± 3

С деңгейі

2 + 3х + 1) (х2 + 3х + 3) + 1 = 0

А) -2; -1 В) ± 1; ± 3 С) 0; ± 1 Д) ; ± 1



II - нұсқа

А деңгейі

Теңдеуді шешіңдер

4 – 5х2 – 21 = 0

А) ± 3; ± 7 В) 4; 5

С) Д) ø



В деңгейі

4 – 12х2 + 4 = 0

А) ± 2; ± 3 В) 3; 2

С) ± 2; ± 5 Д)

С деңгейі

(х + 1) (х2 + 2х) = 12

А) -3; -1 В) ± 1; ± 2 С) ± 2; Д) 6; ± 2


Тесттің кілті

I – нұсқа II - нұсқа

1

2

3

С

Д

А


1

2

3

В

С

А


  1. «Үйге тапсырма беру» станциясы

А) № 851 (2; 3) В) № 854 С) № 850 (8)

8. «Сергіту сәті» станциясы

Математикалық терминдерді айтқанда қолымызды көтереміз. Басқа сөздер айтқанда көтермейміз. 1) Дискриминант

2) Сынып

3) Безу теоремасы

4) Рационал сандар

5) Мектеп

9. «Бағалау» станциясы

«Қайталау» станциясына келіп тоқтаймыз. Одан кейін «Үй жұмысы» станциясына келіп тоқтаймыз. «Сабақты пысықтау» станциясы. А. № 850, В. №854, С. №856. Деңгейлеп тапсырмаларды орындап оны тексергеннен кейін оқушыларды сәйкес плацкарт купе вагондарына ауыстырып отырғызамын. «Қорытынды» станциясы Астана қаласына жетіп, оның әсем ғимараттарын мультипроектор арқылы көрсетемін. Өз еңбектерінің нәтижесінде елордасы Астанаға келіп қалдық. Елордасы Астана еліміздің ертеңгі болашағы. Бәйтеректей болып өсейік. Жарайсыңдар, балалар! Енді елге оралуды ойлайық. Ертеңгі сабағымызда осындай деңгейлік тапсырмалар орындау арқылы Астана – Жезқазған бағытындағы поездға отырып, Сәтпаев қаласына ораламыз.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
444
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі