Материалдар / Ашық сабақ: "Биквадрат"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Биквадрат"

Материал туралы қысқаша түсінік
математикадан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













Ашық сабақ:


8 сынып







Өткізген: Cеитова Г.К










































Сабақтың тақырыбы: Биквадрат теңдеулер. Теңдеулерді жаңа айнымалылар енгізу арқылы шешу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Биквадрат теңдеулерді формулар бойынша шешуді есептер шығаруда қолдана алуға үйрету. Теңдеулерді шешудің тиімді жолдарын таңдай білу дағдыларын қалыптастыру.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру.

Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, негізгі мақсатқа табандылықпен жетуге өз мүмкіндігіне сүйенуге және үлкен жетістікке жетуге ұмтылуға үйрету.


Сабақтың түрі: деңгейлеп оқытуға негізделген саяхат сабақ


Сабақтың көрнекіліктері: мультипроектор, үлестірмелі карточкалар, сызба плакаттар т.б.


Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Оқушыларды Жезқазған – Астана поездына отырғызу.

Ұйымдастыру кезеңінен кейін сабақтың жүру тәртібімен және сабақтың

мақсатымен таныстырамын. Астана қаласына саяхатқа бару үшін оқушыларды ортақ вагонға үшінші қатарға тізіп отырғызамын. Оқушыларға билет есебінде сұрақтары бар карточкалар таратамын.

  1. «Қайталау» станциясы

а) Биквадрат теңдеу дегеніміз не?

ә) Алгебралық өрнектер дегеніміз не?

б) М.М.Ж. дегеніміз не?

в) Теңдеудің түбірі дегеніміз не?

г) Мәндес теңдеулер дегеніміз не?

д) Теңдеудің салдары дегеніміз не?

е) Рационал теңдеу дегеніміз не?


  1. «Үй жұмысы» станциясы

А) № 850 (5; 6) В) № 853 (2) С) № 856 (1)

  1. «Пысықтау» станциясы

А) № 851 (1) В) № 852 (1) С) № 857 (1)

  1. «Ауызша есептеу» станциясы

Ауызша жаттығуларды деңгейлік тапсырмалар бойынша шығартамын.

А. Анаграмманы шешіңдер.

Ң У Т Д Е Е, Р А В Д А Т Б К И

В. Мына биквадрат теңдеулерді а коэффициенттерінің кему ретімен орналастырыңдар. Сонда француз математигінің кім екенін білесіңдер.

4 – 5х2 – 2 = 0 И

х4 + 3х2 – 10 = 0 Т

4 – 7х2 + 4 = 0 Е

4 – х2 – 1 = 0 В

С. Шахмат ойыны: Мына суретте шахмат тақтасының бір бөлігі көрсетілген. Шахмат атының жүру тәртібі бойынша оқығанда қазақ математигінің қанатты сөздері шығады.

да

математика

қамқоршысы

бастаушысы

жанашыры

де

сан

жаңалықтары

ғылымның

іргетасы

химия

физика

Жауабы: Орынбек Ахметұлы Жәутіков физика – математика ғылымының қазақ арасынан шыққан тұңғыш докторы. 220-дай еңбегі жарияланған. «Сан математика ғылымының іргетасы»



  1. «Қортындылау» станциясы.

Тест. А деңгейі

Теңдеуді шешіңдер

4 – 4х2 + 5 = 0

А) 1; 4 В) түбірі жоқ С) 5; 2 Д) 3; 2

В деңгейі

х4 – 7х2 + 12 = 0

А) ± 3; ± 2 В) ø С) ; Д) ± 4; ± 3

С деңгейі

2 + 3х + 1) (х2 + 3х + 3) + 1 = 0

А) -2; -1 В) ± 1; ± 3 С) 0; ± 1 Д) ; ± 1



II - нұсқа

А деңгейі

Теңдеуді шешіңдер

4 – 5х2 – 21 = 0

А) ± 3; ± 7 В) 4; 5

С) Д) ø



В деңгейі

4 – 12х2 + 4 = 0

А) ± 2; ± 3 В) 3; 2

С) ± 2; ± 5 Д)

С деңгейі

(х + 1) (х2 + 2х) = 12

А) -3; -1 В) ± 1; ± 2 С) ± 2; Д) 6; ± 2


Тесттің кілті

I – нұсқа II - нұсқа

1

2

3

С

Д

А


1

2

3

В

С

А


  1. «Үйге тапсырма беру» станциясы

А) № 851 (2; 3) В) № 854 С) № 850 (8)

8. «Сергіту сәті» станциясы

Математикалық терминдерді айтқанда қолымызды көтереміз. Басқа сөздер айтқанда көтермейміз. 1) Дискриминант

2) Сынып

3) Безу теоремасы

4) Рационал сандар

5) Мектеп

9. «Бағалау» станциясы

«Қайталау» станциясына келіп тоқтаймыз. Одан кейін «Үй жұмысы» станциясына келіп тоқтаймыз. «Сабақты пысықтау» станциясы. А. № 850, В. №854, С. №856. Деңгейлеп тапсырмаларды орындап оны тексергеннен кейін оқушыларды сәйкес плацкарт купе вагондарына ауыстырып отырғызамын. «Қорытынды» станциясы Астана қаласына жетіп, оның әсем ғимараттарын мультипроектор арқылы көрсетемін. Өз еңбектерінің нәтижесінде елордасы Астанаға келіп қалдық. Елордасы Астана еліміздің ертеңгі болашағы. Бәйтеректей болып өсейік. Жарайсыңдар, балалар! Енді елге оралуды ойлайық. Ертеңгі сабағымызда осындай деңгейлік тапсырмалар орындау арқылы Астана – Жезқазған бағытындағы поездға отырып, Сәтпаев қаласына ораламыз.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!