Материалдар / Ашық сабақ "Биосфера және оның құрамдас бөліктері" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Биосфера және оның құрамдас бөліктері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек дүни
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
2834
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлау

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:

Физикалық география.

Биосфера

Мектеп: Алматы қаласы, № 72 ЖББ мектеп

Күні:12

Мұғалімнің аты-жөні: Қадырханова Жансая Жәнібекқызы

Сынып: 7

Қатысқандар: 24

Қатыспағандар:1

Сабақтың тақырыбы

Биосфера және оның құрамдас бөліктері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.4.1 Биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды




Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар

  • Биосфераның құрылымы мен құрамын біледі.

  • Терминдер мен анықтамаларға жауап бере алады.

Оқушылардың көпшілігі

  • Биосфераның төменгі және жоғарғы шекараларын анықтай алады.

  • Биосфераның төменгі және жоғарғы шекараларының өту себебін түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар

  • Биосферадағы зат айналымын түсіндіре алады.

  • Зат айналымын сызба түрінде қолдана алады

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу және түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

  • Биосфераның шекараларын анықтайды.

  • Ағзалардың көптүрлілігін сипаттайды.

Биосферадағы зат айналымын сызбада көрсетіп, түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар


Тірі заттар,биогенді заттар, биокосты зат, тұтастық, орталықтандыру, ашықтық, өзін-өзі реттеу, алуан түрлілік,

Құндылықтарға баулу




Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы

Пәнаралық байланыс

Биология. Тірі ағзалардың өмір сүру ортасы

Жаратылыстану.

Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау

Жерде тіршіліктің пайда болуы

Алдыңғы білім


5-6 сыныптың, Жаратылыстану пәнінен алған биосфера, тірі ағзалар туралы білімдерін еске түсіру


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

10-15 мин

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

  • Психологиялық ахуал қалыптастыру,

Тренинг «Комплименттер бұрқасыны»

  • «Мозайка» әдісі бойынша топқа бөлу

4 суретті киып, мозайка әдісі арқылы оқушылар құрастырып, топқа бөлінеді.

Атмофера,гидросфера, биосфера литосфера қабықтар бойынша топқа біріктіріледі.




  • Өткен білімді пысықтау

«Динамика – статистика» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтайды.

Дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастырып,шешу жолдарын тақырыбында сұрақ жауап беру арқылы пысықтайды


  • Жаңа сабақтың құпиясы

Суреттер бойынша тақырып анықтап, мақсатымен танысады







  • «Миға шабуыл» әдісі.

Биосфера дегеніміз не?

Биосфераның шекарасы бар ма?

Биосфераның құрамына не кіреді?


Суреттер





























































презентация 2,3.

Сабақтың ортасы

20-25 мин

Тапсырма бойынша нұсқаулық;

- мұғалім тапсырманы түсіндіреді

- түсінгенін 1,2 оқушыдан сұрайды



  1. Тапсырма «Көршіге қонаққа бару» әдісі.

Жұптық жұмыс

Жер планетасының биосферасы – адам және басқа барлық тірі организмдердің тіршілік ету ортасы. Бұл – планетадағы тірі заттардың тіршілік аймағы. Биосфераның құрлымы, құрлысы және энергетикасы онда тіршілік ететін тірі организмдердің тіршілік процестерінің жиынтығымен анықталады. Биосфераның ең төменгі шегарасы құрлық бетінен 3км тереңдікте және теңіз түбінен 0.5 төменгі қабатта орналасқан деп есептелінеді. Жоғарғы шегарасы трофеспераны және жер бетінен 25км биіктікке дейінгі стратосфераның төменгі қабатын алып жатыр. В.И. Вернадский өз ілімінде алуан түрлі компонеттерден тұратын биосфера құрамын анықтады. Басты және негізгі компонент- тірі заттар. Сіреспе зат – тірі организмдердің қатысуынсыз түзілетін өлі денелер. Тірі организмдер түзетін және қайта өңдейтін – биогенді заттар. Биокосты зат – бұл организмдердің тіршілік әрекеті мен өлі табиғатта болатын үдерістердің бірге әрекеттесуі әсерінен пайда болатын заттар.

Дескриптор

-Биосфераның құрылымы мен құрамын біледі.



2.Тапсырма

Семантикалық карта” әдісі арқылы терминдерді анықтамалармен сәйкестендіріңіз:

Жұптық жұмыс





1

Биосфера

A

деп тірі ағзада өтетін барлық химиялық реакциялардың жиынын айтамыз. Зат алмасу нәтижесінде ағзаға қажет заттар түзіледі және энергия бөлінеді


2

Биоценоз

B

жер шарындағы тірі организмдер мен олардың топтарының таралуы мен орналасу заңдылықтарын зерттейтін ғылым саласы; өсімдіктер мен жануарлардың және олардың бірлестіктерінің жер шарында таралуы мен олардың бөлектеніп мекендеу сипатын зерттейтін ғылым


3

Биогеоценоз

C

жасыл жапырақ органоидтері, яғни хлоропласт арқылы Күн сәулесі энергиясының химиялық байланыс энергиясына айналу процесі


4

Биогеография

D

мекен ету ортасы бір, бір-бірімен байланысты түрінің жиынтығы


5

Зат алмасу

E

жердің тіршілік қабаты.


6

Фотосинтез

F

тіршілік ету жағдайлары ұқсас, белгілі аумақта өсетін өзара байланысты түрлердің (популяциялардың) тыныс-тіршілік ортасы


Дескриптор

- терминдер мен анықтамаларды сәйкестендіреді;

3- тапсырма. Жұптық жұмыс.

«Қос шеңбер” әдісі арқылы оқушылар суретті қолдана отырып биосфера шекарасына түсіндіру:


Атмосфера (км)______________________________________

Гидросфера (км)_________________

_____________________


Дескриптор

  • биосфераның шекараларын анықтайды;

4 - тапсырма. Топпен жұмыс

Биосферадағы зат айналымын, таралу шекараларын «Рөлдік ойын» әдісі арқылы түсіндіреді.














Дескриптор

  • ағзалардың таралу аймақтарын көрсетеді;

  • биосферадағы зат айналымын түсіндіреді;

  • зат айналымын рөлдік ойын түрінде қолданады.















Мәтінмен жұмыс





























































Сабақтың соңы

3-4 мин

Қорытындылау.

Сабақты «Веер» әдісі бойынша қорытындылайды. Қағаздан веер жасап 2 ашық сұрақ жазады да , келесі топтағы оқушымен алмастырады. Жауап жазып қайта алмастырып, жауаптарын тексереді.

Shape2





Picture 5


Қағаз, маркер

Сабақ бойынша рефлексия

2-3 мин


«Плюс – Минус – Қызығамын» кестесі


«Плюс» (+)

Сабақта қызық,пайдалы болған жайтты жазады.

«Минус» (-)

Сабақта сәтсіз шыққан мәселе жазылады.

«Қызығамын» (?)

«Не білгім келеді?» деген сұраққа жауап келтіру.








Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

  1. «Көршіге қонаққа бару» әдісіарқылы биосфераның құрамы мен құрылысын түсіндіріңдер.

  2. Биосфераның төменгі және жоғарғы шекараларын анықтап, әңгімелеңіз

  3. Биосферадағы зат айналымын, таралу шекараларын «Рөлдік ойын» әдісі арқылы түсіндіреді






1.тапсырма

Смайлик арқылы топ бірін –бірі бағалайды







2. тапсырма

«Қошемет» әдісі арқылы бағалау.













3. тапсырма

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау









4. тапсырма

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топ бір-бірін бағалайды.





Сергіту сәті «Көңілді күн»

https://www.youtube.com/watch?v=TwD0jZdUuC8

Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!