Материалдар / Ашық сабақ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеу. 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеу. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеу. 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Тамыз 2024
101
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ы.Алтынсарин атындағы ЖОББМ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары. №82сабақ
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу.

Бөлім:


6.3А. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Нұрхатова А.Б

Күні:

20.01.2022ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу;

6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

Сабақтың мақсаты

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын біледі;

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

5 минут

Ұйымдастыру. Амандасу.

Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау.

Сабақ мақсатымен таныстыру

Үй тапсырмасын тексеру,

оқушылар бір-бірінің дәптерлерін қима қағаздар көрсету арқылы тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды.

Қызыл, жазыл карточка

Қима қағаздар


Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут



«Кір жаю» әдісі

Сұрақтар:

-Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не?

-Мәндес теңдеулер дегеніміз не?

-Теңдеудің түбірі дегеніміз не?

-Теңдеудің қандай қасиеттері бар?

-Математика ғылымының дамуына көп еңбек сіңірген қазақ ғалымы

-Ұқсас қосылғыштар дегеніміз не?

Shape1

Жауабы:

  1. ах=b түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады (мұндағы х-айнымалы, а,в – қандайда бір сан)

  2. Түбірлері бірдей болатын немесе түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады

  3. Айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні

  4. 2қасиеті бар: теңдеудің екі жақ бөлігіне бірдей сан қоссақ мәндес теңдеуге түрленеді және екі жақ бөлігін көбейтсе

  5. Жәутіков Орынбек Ахметбекұлы (академик,профессор,математика ғылымы докторы)

  6. Арифметикалық есептердегі әріптік бөліктері бірдей қосылғыштар

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Қима қағаздар

қыстырғыштар

Топпен жұмыс

15 минут





«Домино» ойыны

  • Әр топқа 2 тапсырма беріледі. Әр тапсырманың жанында өзге тапсырма жауаптары тұрады. Топ тапсырмаларды орындап болған соң, топ басшылары шығып басқа топтың домино парағымен жауаптарын сәйкестендіріп қояды.

  • 3х+2=3,5х-2

  • 2х-1,2=4х+4,8

  • 4х-5,6=3х-2,7

  • 7х-3=х+9

  • -12-2х=х-3

  • -50-17х=-15х-14



Shape2

Жауабы:

  1. х=8

  2. х=-3

  3. х=2,9

  4. х=2

  5. х=-3

  6. х=-18

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Домино парақтары

Жеке жұмыс

10 минут

Тақтамен жұмыс

«Бинго»ойыны

Лототрон айналып 1 шар экранға шығады. Сол шарға сәйкес берілген есепті шығару керек

  1. 21х+45=17+14х

  2. 13х+27=16х+4,5

  3. 4х+5(3-2х)=5-11х

  4. 19-2(3х+8)=2х-37

  5. 8х+3(7-2х)=4х+3

  6. 23-4(3х+8)=1-17х

Shape3

Жауабы:

  1. х=-4

  2. х=7,5

  3. х=-2

  4. х=5

  5. х=9

  6. х=2

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Презентация


«Математикалық поезд»ойыны

Билеттер:

1. Купеге билет алу үшін тест тапсырмасынан 4-5балл алу

2. Плацкартқа билет алу үшін

тест тапсырмасынан 3балл алу

3. Жалпы вагонға билет алу

үшін тест тапсырмасынан

2балл алу керек

1. Теңдеуді шешу: 0х=5

а) 0; в) 5; с) түбірі жоқ

2. Теңдеуді шешу: 7х+3 = х+15

а) 2; в) 2,25; с) 3

3. Теңдеуді шешу: 0х = 0

а) 0; в) х- кез-келген сан с) 1;

4. Теңдеуді шешу: 6х-7 = х+3

а) 2; в) -4/7 с) -4

5. Теңдеуді шешу: 3х = 1

а) 1/3; в) 3 с) 1

Оқушылар алған билеттеріне байланысты деңгейлік тапсырмаларды орындайды.


Жалпы вагондағы оқушыларға тапсырма:

7+4х=25-5х

Плацкарт билетті оқушыларға тапсырма:

3(х+5)=7-5х

Купе билетті оқушыларға тапсырма:

8х-7=3х+n, теңдеудің түбірі -0,2 болатындай етіп, n санын таңдап алыңыз





  1. х=2

  2. х=-1

  3. n=-8

Shape4

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Соңы

5 минут

Рефлексия:






Үйге тапсырма: №846,847

Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып бағдаршамға жапсырады

Shape5

Смайликтер арқылы «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Стикерлер

Бағалау парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!