Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру. Амандасу.
Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық
ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау.
Сабақ мақсатымен таныстыру
Үй тапсырмасын
тексеру,
|
оқушылар бір-бірінің дәптерлерін қима қағаздар
көрсету арқылы тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада
орындайды.
|
Қызыл, жазыл
карточка
|
Қима
қағаздар
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
10 минут
|
«Кір жаю»
әдісі
Сұрақтар:
-Бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеу дегеніміз не?
-Мәндес теңдеулер
дегеніміз не?
-Теңдеудің түбірі
дегеніміз не?
-Теңдеудің қандай
қасиеттері бар?
-Математика ғылымының
дамуына көп еңбек сіңірген қазақ
ғалымы
-Ұқсас қосылғыштар
дегеніміз не?
|
Жауабы:
-
ах=b түріндегі теңдеу бір
айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады (мұндағы х-айнымалы, а,в
– қандайда бір сан)
-
Түбірлері бірдей болатын
немесе түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер деп
аталады
-
Айнымалының теңдеуді тура
теңдікке айналдыратын мәні
-
2қасиеті бар: теңдеудің екі
жақ бөлігіне бірдей сан қоссақ мәндес теңдеуге түрленеді және екі
жақ бөлігін көбейтсе
-
Жәутіков Орынбек Ахметбекұлы
(академик,профессор,математика ғылымы
докторы)
-
Арифметикалық есептердегі әріптік бөліктері бірдей
қосылғыштар
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Қима
қағаздар
қыстырғыштар
|
Топпен
жұмыс
15 минут
|
«Домино»
ойыны
-
3х+2=3,5х-2
-
2х-1,2=4х+4,8
-
4х-5,6=3х-2,7
-
7х-3=х+9
-
-12-2х=х-3
-
-50-17х=-15х-14
|
Жауабы:
-
х=8
-
х=-3
-
х=2,9
-
х=2
-
х=-3
-
х=-18
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Домино
парақтары
|
Жеке
жұмыс
10
минут
|
Тақтамен жұмыс
«Бинго»ойыны
Лототрон айналып 1 шар экранға шығады. Сол шарға
сәйкес берілген есепті шығару керек
-
21х+45=17+14х
-
13х+27=16х+4,5
-
4х+5(3-2х)=5-11х
-
19-2(3х+8)=2х-37
-
8х+3(7-2х)=4х+3
-
23-4(3х+8)=1-17х
|
Жауабы:
-
х=-4
-
х=7,5
-
х=-2
-
х=5
-
х=9
-
х=2
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Презентация
|
|
«Математикалық поезд»ойыны
Билеттер:
1.
Купеге билет алу үшін тест тапсырмасынан 4-5балл алу
2.
Плацкартқа билет алу үшін
тест
тапсырмасынан 3балл алу
3.
Жалпы вагонға билет алу
үшін
тест тапсырмасынан
2балл
алу керек
1.
Теңдеуді шешу: 0х=5
а) 0;
в) 5; с) түбірі жоқ
2.
Теңдеуді шешу: 7х+3 = х+15
а) 2;
в) 2,25; с) 3
3.
Теңдеуді шешу: 0х = 0
а) 0;
в) х- кез-келген сан с) 1;
4.
Теңдеуді шешу: 6х-7 = х+3
а) 2;
в) -4/7 с) -4
5.
Теңдеуді шешу: 3х = 1
а)
1/3; в) 3 с) 1
Оқушылар алған билеттеріне байланысты деңгейлік
тапсырмаларды орындайды.
Жалпы вагондағы оқушыларға тапсырма:
7+4х=25-5х
Плацкарт билетті оқушыларға тапсырма:
3(х+5)=7-5х
Купе билетті оқушыларға тапсырма:
8х-7=3х+n, теңдеудің түбірі -0,2 болатындай
етіп, n санын таңдап алыңыз
|
-
х=2
-
х=-1
-
n=-8
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
|
Соңы
5
минут
|
Рефлексия:
Үйге тапсырма:
№846,847
|
Оқушылар
стикерлерге өз ойларын жазып бағдаршамға
жапсырады
|
Смайликтер
арқылы «Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
Стикерлер
Бағалау
парағы
|