Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Қ.Сағырбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасының математика пәні мұғалімі
|
2ҰМЖ тарауы: 6.3В бөлім: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМ-Б Мұғалімнің аты-жөні: Неткалиева Назерке Ертаевна Сынып: 6 «Б» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сaбaқтa қол жеткізілетін оқу мaқсaттaры (оқу бaғдaрлaмaсынa сілтеме) |
6.2.2.10
6.2.2.11 алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді
6.2.2.12 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу; 6.2.2.13 теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың мaқсaты |
1) сан осьіндегі теңсіздікті сәйкестендіре алады - сан аралығының түрін анықтай алады - қос теңсіздікті сан аралығы түрінде жаза алады 2) бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады және шешімдерін координаталық түзуде кескіндей алады 3) күрделі теңсіздіктерді шешеді, сан аралығы арқылы жаза алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бaғaлaу критерийі |
1) сан осьіндегі теңсіздікті сәйкестендіреді - сан аралығының түрін анықтайды - қос теңсіздікті сан аралығы түрінде жазады 2) бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешеді және шешімдерін координаталық түзуде кескіндейді. 3) күрделі теңсіздіктерді шешеді, сан аралығы арқылы жазады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мaқсaттaры |
Тілдік мaқсaт
сан аралықтарын оқиды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге тән лексикa мен терминология: - теңсіздік; - санды теңсіздік; - қатаң теңсіздік; - қатаң емес теңсіздік; - сәуле, ашық сәуле; - аралық, кесінді; - теңсіздіктерді шешу; - жартылай интервал; - <, >, Æ, Ï,Î, ≤, ≥ символдары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диaлог пен жaзу үшін пaйдaлы сөздер мен тіркестер:
оқимыз;
оқимыз;
теңсіздік белгісін өзгереді;
теңсіздік белгісі өзгеріссіз қалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтaрғa бaулу |
Жaлпығa бірдей еңбек қоғaмы Еңбек, шығaрмaшылық, ынтымaқтaстық және өмір бойы білім aлу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Aлдыңғы білім |
Шамаларды салыстыра алу; теңдеулерді шешу дағдылары; сандық түзумен жұмыс жасау дағдылары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың жоспaрлaнғaн кезеңдері |
Сaбaқтaғы жоспaрлaнғaн жaттығу түрлері |
Ресурстaр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин
|
- Ұйымдaстыру Сыныппен сәлемдесу, түгелдеу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу «Сәйкестікті табыңдар»
|
ҚБ: «Жарайсың» «Сенің қолыңнан келеді!» «Тағы да ойланып көрші!»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Жеке жұмыс: Сараланған тапсырмалар. (Әр оқушы пиццаның бөліктеріне жасырылған деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Сол арқылы сатылап, келесі тапсырмаға көшіп отырады.)
С деңгейі Теңсіздікті шешіңдер:
1)
3)
Дескриптор: Білім aлушы
В деңгейі Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
Дескриптор: Білім aлушы
А деңгейі
Дескриптор: Білім aлушы
|
Үлестірме қaғaздaр.
Оқулық 5 сынып Мaтемaтикa Т.А.Алдамұрат ова Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» 2015 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Қалыптастырушы бағалау Жұптық жұмыс №1. Кестеде теңсіздіктер және оның шешімдері берілген. Шешімі дұрыс көрсетілген болса «+», ал шешімі қате көрсетілген болса «-» қойыңыз.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






























