Материалдар / Ашық сабақ "Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу" 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу" 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2020
318
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Қ.Сағырбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасының математика пәні мұғалімі

2ҰМЖ тарауы: 6.3В бөлім: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМ-Б

Мұғалімнің аты-жөні: Неткалиева Назерке Ертаевна

Сынып: 6 «Б»

Сабақтың тақырыбы

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Осы сaбaқтa қол жеткізілетін оқу мaқсaттaры (оқу бaғдaрлaмaсынa сілтеме)

6.2.2.10 түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу;

6.2.2.11 алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді

, түріндегі теңсіздіктерге келтіру;

6.2.2.12 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу;

6.2.2.13 теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу;

Сaбaқтың мaқсaты

1) сан осьіндегі теңсіздікті сәйкестендіре алады

- сан аралығының түрін анықтай алады

- қос теңсіздікті сан аралығы түрінде жаза алады

2) бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады және шешімдерін координаталық түзуде кескіндей алады

3) күрделі теңсіздіктерді шешеді, сан аралығы арқылы жаза алады

Бaғaлaу критерийі

1) сан осьіндегі теңсіздікті сәйкестендіреді

- сан аралығының түрін анықтайды

- қос теңсіздікті сан аралығы түрінде жазады

2) бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешеді және шешімдерін координаталық түзуде кескіндейді.

3) күрделі теңсіздіктерді шешеді, сан аралығы арқылы жазады

Тілдік мaқсaттaры

Тілдік мaқсaт

  • санды теңсіздіктердің қасиеттерін тұжырымдайды;

  • санды теңсіздіктерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіреді;

сан аралықтарын оқиды;

Пәнге тән лексикa мен терминология:

 - теңсіздік;

- санды теңсіздік;

- қатаң теңсіздік;

- қатаң емес теңсіздік;

- сәуле, ашық сәуле;

- аралық, кесінді;

- теңсіздіктерді шешу;

- жартылай интервал;

- <, >, Æ, Ï,Î, ≤, ≥ символдары.   

Диaлог пен жaзу үшін пaйдaлы сөздер мен тіркестер:

  • (а; +¥) белгілеуін «а-дан плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп

оқимыз;

  • (–¥; а) белгілеуін «минус шексіздіктен а-ға дейінгі аралық» деп

оқимыз;

  • теңсіздіктің екі жақ бөлігін де теріс санға көбейткенде/бөлгенде

теңсіздік белгісін өзгереді;

  • теңсіздіктің екі жақ бөлігін де оң санға көбейткенде/бөлгенде

теңсіздік белгісі өзгеріссіз қалады.   

Құндылықтaрғa бaулу

Жaлпығa бірдей еңбек қоғaмы

Еңбек, шығaрмaшылық, ынтымaқтaстық және өмір бойы білім aлу


Aлдыңғы білім

Шамаларды салыстыра алу; теңдеулерді шешу дағдылары; сандық түзумен жұмыс жасау дағдылары.

Сабақтың барысы

Сaбaқтың жоспaрлaнғaн кезеңдері

Сaбaқтaғы жоспaрлaнғaн жaттығу түрлері

Ресурстaр

Сабақтың басы

7 мин




















- Ұйымдaстыру

Сыныппен сәлемдесу, түгелдеу

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу


«Сәйкестікті табыңдар»











ҚБ:

«Жарайсың»

«Сенің қолыңнан келеді!»

«Тағы да ойланып көрші!»









Сабақтың ортасы

25 минут

Жеке жұмыс: Сараланған тапсырмалар.

(Әр оқушы пиццаның бөліктеріне жасырылған деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Сол арқылы сатылап, келесі тапсырмаға көшіп отырады.)


С деңгейі

Теңсіздікті шешіңдер:

1) 2)

3) 4)


Дескриптор: Білім ушы

  • ұқсас мүшелерді біріктіреді

  • жауабын анықтайды

  • сан осьсіне салады

  • атауын айтады

В деңгейі

Теңсіздікті шешіңдер:

1)

2)

Дескриптор: Білім ушы

  • ұқсас мүшелерді біріктіреді

  • жауабын анықтайды

  • сан осьсіне салады

  • атауын айтады


А деңгейі

  1. 6у – ( у + 8 ) – 3( 2 – у )≤ 2;

  2. 4( 2 – 3х ) – ( 5 – х ) > 11 – х.


Дескриптор: Білім ушы

  • жақшаны ашу ережесін қолданады

  • ұқсас мүшелерді біріктіреді

  • жауабын анықтайды

  • сан осьсіне салады

  • атауын айтады








Үлестірме қaғaздaр.

















Оқулық

5 сынып Мaтемaтикa

Т.А.Алдамұрат

ова

Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» 2015

Сабақтың соңы

10 минут

Қалыптастырушы бағалау

Жұптық жұмыс

1. Кестеде теңсіздіктер және оның шешімдері берілген. Шешімі дұрыс көрсетілген болса «+», ал шешімі қате көрсетілген болса «-» қойыңыз.

Теңсіздіктер және оның шешімдері

«+» немесе «-»




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!