Ашық сабақ "Бір және екі амалмен орындалатын есептер" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Бір және екі амалмен орындалатын есептер" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша облыстық семинар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Бір және екі амалмен орындалатын есептер

Мұғалімнің аты-жөні: Абишбаева А. М Күні: 16.10.2017жыл Пәні: Математика

СЫНЫП: 2

Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.2.7 екі таңбалы сандарды ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау 2.5.1.8 барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару. Екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу

Сабақ нәтижесі:


Есепті бір және екі амалмен модельдеуді үйренеді. Разрядтық қосылғыштарға жіктейді.100 көлеміндегі сандарды ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды меңгереді.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, музыка

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :


Оқушылардың іс-әрекеті

Басталуы

5 минут

І. Ұйымдастыру.Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Шаттық шеңбері

Қызығушылықты ояту

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Күз мезгілі

-Қай ай?

-Қазан айы

-Қазіргі таңда ауылдық жерлерде көкөністер мен жеміс-жидектерді жинау науқаны басталды. Ендеше, біз көкөністер мен жеміс-жидектер жинап, көмектесуге ауылға барамыз ба?

Топқа бөлемін : Жеміс-жидектер және көкөністер арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларсебеттен қияр, қызанақ, алма, алмұрт таңдап алып, топтарға бөлініп отырады.

Топ ережесімен таныстыру.

1-топ:

«Бақыт»

2-топ:

«Достық»

3-топ:

«Татулық»

4-топ: «Қуаныш»


Жаңа білім

10 минут








Білу және түсіну. Достармен ауылға саяхат. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Достық ауылының тапсырмасы

Жұптық жұмыс.

ҚShape1 ияр-6кг

кг көкөніс

Қызанақ-6кг

Ш: 6+6=12

Ж: 12 кг көкөніс

Топтық жұмыс.

Shape2

Алма-8кг

Алмұрт-10кг ? кг артық

Ш: 10-8=2

Ж: 2кг алмұрт артық



Оқулық,

мәтіндер.

Ұпай жинайды.

Ортасы

10 минут






Қолдану

Бақыт ауылының тапсырмасы

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

ТShape3 үсіндіру.

АShape4 Shape5 лма-8себет ? себет жеміс

Алмұрт-? 3себет кем

Ш: 8+(8-3)=13

Ж: 13 себет жеміс жинады.

Татулық ауылы

Жеке жұмыс

Сиқырлы сандар

23+5=28 26+4=30 26+7=33 26+17=43

26-2=24 25-13=12 12-7=5 35-17=18

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,

Ұпай жинайды.

Сергіту сәті

2 минут

«rain, rain go away»

Ән айту, би билеу


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой толғаныс.Қуаныш ауылы. Математикалық диктант

4. 2 мен 6сандарының қосындысына 8-ді қос.

10-ға 12 мен 6 сандарының айырмасын қос.

60 пен 10 сандарының айырмасынан 30-ды азайт.

8-ге 11 мен 7 сандарының айырмасын қос.

(2+6)+8=16 10+(12-6)=14 (60-10)-30=20 8+(11-7)=12

Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинайды.

Бағалау



5 минут





Кері байланыс

3 минут

«Білім қоржыны» кері байланыс

Тату-тәтті достығымыз жарасқан

Бақытты жан еңбекпенен достасқан

Қуаныштан бал жайнаған жүзіміз

Білім нәрін алдық бүгін бәріміз!!!

Picture 5

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Үйге тапсырма: 5 тапсырма

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенінтексеруді

қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

қорғауережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

қандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

Қорытындыбағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2018
3520
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі