Сабақтың тақырыбы: Бір және екі амалмен орындалатын есептер | Мұғалімнің аты-жөні: Абишбаева А. М Күні: 16.10.2017жыл Пәні: Математика |
СЫНЫП: 2 | Қатысқаноқушылар саны: | Қатыспағаноқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.2.7 екі таңбалы сандарды ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау 2.5.1.8 барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару. Екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу |
Сабақ нәтижесі:
| Есепті бір және екі амалмен модельдеуді үйренеді. Разрядтық қосылғыштарға жіктейді.100 көлеміндегі сандарды ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды меңгереді. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану, музыка |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы :
| Оқушылардың іс-әрекеті |
Басталуы5 минут | І. Ұйымдастыру.Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберіҚызығушылықты ояту-Қазір жылдың қай мезгілі?-Күз мезгілі-Қай ай?-Қазан айы -Қазіргі таңда ауылдық жерлерде көкөністер мен жеміс-жидектерді жинау науқаны басталды. Ендеше, біз көкөністер мен жеміс-жидектер жинап, көмектесуге ауылға барамыз ба?Топқа бөлемін : Жеміс-жидектер және көкөністер арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларсебеттен қияр, қызанақ, алма, алмұрт таңдап алып, топтарға бөлініп отырады.Топ ережесімен таныстыру. | 1-топ:«Бақыт» 2-топ:«Достық» 3-топ:«Татулық» 4-топ: «Қуаныш»
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну. Достармен ауылға саяхат. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Достық ауылының тапсырмасыЖұптық жұмыс. Қияр-6кг кг көкөнісҚызанақ-6кгШ: 6+6=12Ж: 12 кг көкөнісТоптық жұмыс.Алма-8кгАлмұрт-10кг ? кг артықШ: 10-8=2Ж: 2кг алмұрт артық |
Оқулық,мәтіндер.Ұпай жинайды. |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануБақыт ауылының тапсырмасыОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Алма-8себет ? себет жемісАлмұрт-? 3себет кемШ: 8+(8-3)=13Ж: 13 себет жеміс жинады.Татулық ауылыЖеке жұмысСиқырлы сандар23+5=28 26+4=30 26+7=33 26+17=4326-2=24 25-13=12 12-7=5 35-17=18 | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,Ұпай жинайды. |
Сергіту сәті2 минут | «rain, rain go away»Ән айту, би билеу
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Ой толғаныс.Қуаныш ауылы. Математикалық диктант4. 2 мен 6сандарының қосындысына 8-ді қос.10-ға 12 мен 6 сандарының айырмасын қос.60 пен 10 сандарының айырмасынан 30-ды азайт.8-ге 11 мен 7 сандарының айырмасын қос.(2+6)+8=16 10+(12-6)=14 (60-10)-30=20 8+(11-7)=12 | Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинайды. |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | «Білім қоржыны» кері байланысТату-тәтті достығымыз жарасқанБақытты жан еңбекпенен достасқанҚуаныштан бал жайнаған жүзімізБілім нәрін алдық бүгін бәріміз!!! | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
Үйге тапсырма: 5 тапсырма |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз? | ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгіноқушыларне білді?Сыныптағыахуалқандайболды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
ҚорытындыбағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |