Материалдар / Ашық сабақ "Бір және екі амалмен орындалатын есептер" 2 сынып

Ашық сабақ "Бір және екі амалмен орындалатын есептер" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша облыстық семинар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2018
3429
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Бір және екі амалмен орындалатын есептерМұғалімнің аты-жөні: Абишбаева А. М Күні: 16.10.2017жыл Пәні: Математика
СЫНЫП: 2Қатысқаноқушылар саны: Қатыспағаноқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.2.7 екі таңбалы сандарды ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау 2.5.1.8 барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару. Екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Сабақ нәтижесі:

Есепті бір және екі амалмен модельдеуді үйренеді. Разрядтық қосылғыштарға жіктейді.100 көлеміндегі сандарды ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды меңгереді.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысДүниетану, музыка
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :

Оқушылардың іс-әрекеті
Басталуы5 минутІ. Ұйымдастыру.Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберіҚызығушылықты ояту-Қазір жылдың қай мезгілі?-Күз мезгілі-Қай ай?-Қазан айы -Қазіргі таңда ауылдық жерлерде көкөністер мен жеміс-жидектерді жинау науқаны басталды. Ендеше, біз көкөністер мен жеміс-жидектер жинап, көмектесуге ауылға барамыз ба?Топқа бөлемін : Жеміс-жидектер және көкөністер арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларсебеттен қияр, қызанақ, алма, алмұрт таңдап алып, топтарға бөлініп отырады.Топ ережесімен таныстыру.1-топ:«Бақыт» 2-топ:«Достық» 3-топ:«Татулық» 4-топ: «Қуаныш»

Жаңа білім10 минут







Білу және түсіну. Достармен ауылға саяхат. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Достық ауылының тапсырмасыЖұптық жұмыс. Қияр-6кг кг көкөнісҚызанақ-6кгШ: 6+6=12Ж: 12 кг көкөнісТоптық жұмыс.Алма-8кгАлмұрт-10кг ? кг артықШ: 10-8=2Ж: 2кг алмұрт артық

Оқулық,мәтіндер.Ұпай жинайды.
Ортасы 10 минут





ҚолдануБақыт ауылының тапсырмасыОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Алма-8себет ? себет жемісАлмұрт-? 3себет кемШ: 8+(8-3)=13Ж: 13 себет жеміс жинады.Татулық ауылыЖеке жұмысСиқырлы сандар23+5=28 26+4=30 26+7=33 26+17=4326-2=24 25-13=12 12-7=5 35-17=18Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,Ұпай жинайды.
Сергіту сәті2 минут«rain, rain go away»Ән айту, би билеу

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутОй толғаныс.Қуаныш ауылы. Математикалық диктант4. 2 мен 6сандарының қосындысына 8-ді қос.10-ға 12 мен 6 сандарының айырмасын қос.60 пен 10 сандарының айырмасынан 30-ды азайт.8-ге 11 мен 7 сандарының айырмасын қос.(2+6)+8=16 10+(12-6)=14 (60-10)-30=20 8+(11-7)=12Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинайды.
Бағалау

5 минут



Кері байланыс3 минут
«Білім қоржыны» кері байланысТату-тәтті достығымыз жарасқанБақытты жан еңбекпенен достасқанҚуаныштан бал жайнаған жүзімізБілім нәрін алдық бүгін бәріміз!!!Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
Үйге тапсырма: 5 тапсырма
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз?ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгіноқушыларне білді?Сыныптағыахуалқандайболды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.
ҚорытындыбағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?








































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ