Материалдар / Ашық сабақ "Бір және екі амалмен орындалатын есептер" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Бір және екі амалмен орындалатын есептер" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша облыстық семинар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2018
3443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Бір және екі амалмен орындалатын есептер

Мұғалімнің аты-жөні: Абишбаева А. М Күні: 16.10.2017жыл Пәні: Математика

СЫНЫП: 2

Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.2.7 екі таңбалы сандарды ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау 2.5.1.8 барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару. Екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу

Сабақ нәтижесі:


Есепті бір және екі амалмен модельдеуді үйренеді. Разрядтық қосылғыштарға жіктейді.100 көлеміндегі сандарды ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды меңгереді.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, музыка

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :


Оқушылардың іс-әрекеті

Басталуы

5 минут

І. Ұйымдастыру.Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Шаттық шеңбері

Қызығушылықты ояту

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Күз мезгілі

-Қай ай?

-Қазан айы

-Қазіргі таңда ауылдық жерлерде көкөністер мен жеміс-жидектерді жинау науқаны басталды. Ендеше, біз көкөністер мен жеміс-жидектер жинап, көмектесуге ауылға барамыз ба?

Топқа бөлемін : Жеміс-жидектер және көкөністер арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларсебеттен қияр, қызанақ, алма, алмұрт таңдап алып, топтарға бөлініп отырады.

Топ ережесімен таныстыру.

1-топ:

«Бақыт»

2-топ:

«Достық»

3-топ:

«Татулық»

4-топ: «Қуаныш»


Жаңа білім

10 минут








Білу және түсіну. Достармен ауылға саяхат. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Достық ауылының тапсырмасы

Жұптық жұмыс.

ҚShape1 ияр-6кг

кг көкөніс

Қызанақ-6кг

Ш: 6+6=12

Ж: 12 кг көкөніс

Топтық жұмыс.

Shape2

Алма-8кг

Алмұрт-10кг ? кг артық

Ш: 10-8=2

Ж: 2кг алмұрт артық



Оқулық,

мәтіндер.

Ұпай жинайды.

Ортасы

10 минут






Қолдану

Бақыт ауылының тапсырмасы

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

ТShape3 үсіндіру.

АShape4 Shape5 лма-8себет ? себет жеміс

Алмұрт-? 3себет кем

Ш: 8+(8-3)=13

Ж: 13 себет жеміс жинады.

Татулық ауылы

Жеке жұмыс

Сиқырлы сандар

23+5=28 26+4=30 26+7=33 26+17=43

26-2=24 25-13=12 12-7=5 35-17=18

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,

Ұпай жинайды.

Сергіту сәті

2 минут

«rain, rain go away»

Ән айту, би билеу


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой толғаныс.Қуаныш ауылы. Математикалық диктант

4. 2 мен 6сандарының қосындысына 8-ді қос.

10-ға 12 мен 6 сандарының айырмасын қос.

60 пен 10 сандарының айырмасынан 30-ды азайт.

8-ге 11 мен 7 сандарының айырмасын қос.

(2+6)+8=16 10+(12-6)=14 (60-10)-30=20 8+(11-7)=12

Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинайды.

Бағалау



5 минут





Кері байланыс

3 минут

«Білім қоржыны» кері байланыс

Тату-тәтті достығымыз жарасқан

Бақытты жан еңбекпенен достасқан

Қуаныштан бал жайнаған жүзіміз

Білім нәрін алдық бүгін бәріміз!!!

Picture 5

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Үйге тапсырма: 5 тапсырма

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенінтексеруді

қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

қорғауережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

қандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

Қорытындыбағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!