Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық
картасы
Оқу іс-әрекеті: Қатынас.
Білім саласы: Ертегілер елінде.
Тақырыбы: «Бір қазан сүт».
Мақсаты: балалардың ертегіні тыңдауға деген
қызығушылықтарын ояту және оның мазмұнын түсінуге, образға енуін
қамтамасыз ету. Ертегіні әңгімелеуде балаларды байланыстырып
сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізуге баулу. Ертегіні рөлге бөліп,
балаларды еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Көру мүмкіндіктерін
дамыту.
Сөздік жұмыс:
Қажетті материалдар:қыз, апасы,
торғай.
Іс-әрекет бөлімдері
|
Тәрбиешінің іс-әрекеттері
|
Балалардың іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық, оятушылық
|
Балаларды
шеңбер жасап тұрғызып, бір-біріне ертеңгілік жылы лебіздерін
білдіру.
Армысың,
асыл күн!
Армысың,
асыл жер!
Армысың,
көк аспан!
Армысың,
жан досым!
Жылуыма
жылу қос,
Міне,
менің қолым!
|
Балалар бір-бірінің қолын ұстасып, жылы
лебіздерін сезінеді.
|
Ұйымдастырушылық, ізденушілік
|
Балалар,
бүгінгі оқу іс-әрекетімізде біз ертегімен танысамыз. «Бір қазан
сүт».
Тәрбиеші
ертегіні оқып береді.
Сұрақтар
бойынша жұмыс:
Ертегі не жайлы?
Нені пісіріп үйдің іргесіне
қойды?
Төгіліп қалды ма?
Біреу ішіп кетті
ме?
Бір қазан сүт қайда
кетті?
Нелер келіп ішіп
кетті?
Қазан түбін қырнап кеткен
қайсысы?
Ең соңы қалай
аяқталды?
Сергіту сәті «Орнымыздан
тұрайық». Көз жаттығуы: «оңға-солға»...(1-2 мин).
Балалар ертегіні сахналайды.
Тәрбиеші кейіпкерлерді бөліп береді.
Саусақ
театры (ертегінің көрініс көрсету).
Тәрбиеші қиналып отырған
балаларға көмектеседі.
Ертегінің көрініс сахналау.
|
Балалар
ертегіні мұқият тыңдайды.
Балалар
тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді.
Көздеріне
жаттығу жасайды.
Балалардың өз бетінше
сахналауы.
|
Баланың іс-әрекетін бағалау және
қорытындылау
|
Бүгінгі оқу іс-әрекетінде
қандай ертегімен таныстық?
Оқу іс-әрекеті сендерге
ұнады ма?
Бәрің де жақсы қатыстыңдар.
Рахмет.
|
Балалар өз ойларымен бөліседі.
|
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: ертегіні тыңдай білу.
Болу керек: баланың мазмұндауы және образға енуі болу
керек.
Үйрету керек: тыңдаған ертегіні естерінде сақтап, қайта
мазмұнын жеткізіп айтуға үйрету.