Ашық сабақ "Бірдей сандарды азайту" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Бірдей сандарды азайту" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға екі таңбалы және бір таңбалы сандарды қосу мен азайтуды, бірдей сандарды нәтижесінде нөл шығатындай етіп, азайтуды үйрету. 2.Математикалық ұғымдарды меңгерту,оқушылардың ережелерді орынды қолданып, шығармашылық ойын дамыту. 3.Өз әрекетімен саналы жұмыс жасай білуге , есептеу әдістерін күнделікті өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтыңтақырыбы: Бірдей сандарды азайту ( 2-сынып)


Сабақтың мақсаты:


1.Оқушыларға екі таңбалы және бір таңбалы сандарды қосу мен азайтуды, бірдей сандарды нәтижесінде нөл шығатындай етіп, азайтуды үйрету.
2.Математикалық ұғымдарды меңгерту,оқушылардың ережелерді орынды қолданып,

шығармашылық ойын дамыту.
3.Өз әрекетімен саналы жұмыс жасай білуге , есептеу әдістерін күнделікті өмірде

қолдана білуге тәрбиелеу.
Типі: Жаңа білімді жетілдіру

Түрі: Ойын сабақ

Көрнекілігі: Слайд, семантикалық карта , тест,

Қолданылатын әдіс: Ойын, сұрақ – жауап, жұптық, топтық жұмыс, түсіндіру

Көрнекілігі : слайд

Құндылығы : сүйіспеншілік

Қасиеті : достық, бір-біріне көмектесу, ұлттық салт - дәстүрді білдіру

Қолданылытын технология: СТО

Пән аралық байланыс: дүниетану,өзін-өзі тану


Сабақтың барысы:
І. Психологиялық дайындығы

Мейірімді жүрекпен

Үлкенге сіз

Ақпейілді тілекпен

Кішіге де сіз

Амандасып алайық

Сәлем бердік сіздерге

Бір жадырап қалаайық

Құрметпенен біз!
- Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз тыныш отырып көзімізді жұмайықшы.

Құстың шиқылдаған даусы шығады.

- Бұл ненің даусы? Көздеріңе не елестеді?

Көктем слайд

Дұрыс - ақ балалар, алдымызда бұйырса көктем мерекесі келе жатыр. Кім көктемді сағынып жүр?

Көктем өз жылылығымен , әдемілігімен келеді. Біз де бір- бірімізге жылылық сыйлап сабағымызды бастаймыз.


2. Өткенді еске түсіру.


Біз өткен сабақта не үйрендік? Бірдей сандарды қосуды.

Тақтаға кез – келген бірдей сандарды қосып көрсету.

2+2+2=6 т.с.с.

Осы бірдей сандарды қосумен қатар көбейту жолымен жазу керек.

Кім маған осы есепті көбейтуге айналдырып береді?

2*3=6 т.с.с. көбейтудің қандай қасиетін білеміз? Ауыстырымдылық қасиет.

Компоненттерін атау. + және *


3.Жаңа сабақ

Біз осы қосу амалын қалай тексереміз? азайтумен - бөлумен

Олай болса балалар біз бүгін бірдей сандарды азайту жолымен танысамыз.

Күн жады , тақырыбы.

Мана сабақ басында біз көктем мезгілі туралы айттық солай ма? Маған көктем мерекелерін атап беріңдерші. 8-наурыз. 22-наурыз. Құстар мерекесі.т.б.


-Наурыз - жыл басы. Наурызда бәрі әдемі киініп, бар реніштерін кешіріп достасады екен. Мен де бүгін әжемнен әдемі қапсырмаларын сұрап алдым. Мұны әйел адамдар кәжекейге, камзолға тағады екен.


-Менде 8 қапсырма бар. Оны екі балаға бірдей қылып бөліп бере алам ба?

Қане , жазып көрейік. Мұндағы ерекшелегі 0 шыққанша есептейміз екен.

8-4-4=0 8/4=2 8/2=4

Компоненттері : Бөлінгіш , бөлгіш , бөліндінің мәні



Топтық жұмыс

1-топ

Менде тағы 6 білезік бар. Соны 2 балаға кім бөліп береді? Тағы неше балаға бірдей қалдық қалмайтындай бөлуге болады? Бөлумен алмастыр.


2-топ сырға 10 10-2-2-2-2-2=0 10-5-5=0

3-топ жүзік 9 9-3-3-3=0

4-топ алқа -12 12-4-4-4-4=0 12-3-3-3-3=0 12-2-2-2-2-2-2=0

5-топ қазақы көйлек 14

6-топ ер адам киімі 15


Дұрыс,бәріміз әдеміленіп киініп болсақ, енді тойға барайық.

Тойға көп адам келіпті. Қане санап шығайық. Ол үшін 4 есепті шығарамыз

ЕShape3 Shape1 Shape2 ресектер-13 адам

Балалар-?, 49-ы артық ?адам

Шешуі:

13+(13+49)=75 адам


Жауабы: 75 адам


Сергітусәті


Көктемде ауа райы да өзгермелі болады. Жел соғады, жаңбыр жауады. Солай ма?

Олай болса бәріміз бойымызды сергітіп алайық

Жел тұрды

Жаңбыр жауды

Жаңбыр басылды

Күн ашылды.

Жаңбырдан кейін жерге не толып шығады? саңырауқұлақ.гүлдер.



«Кім жылдам?»

Бағандап шығарту


57+47=104 35+42 =77 60-16=44

19+8=27 37+44=81 100-65=35

27-16=11


5 есеп


Балалар,наурыз мерекесінде көптеген ұлттық ойындар ойналады.Ойындарды аташы.

Қазір біз " арқан тартыс" ойынын ойнайық. үш қатардың қайсысы жеңіп кетеді екен?!


Х + 54 = 89
Х = 89 – 54
Х = 35

89 – Х = 45
Х = 89 - 45
Х = 44

Х - 54 = 45
Х = 45 + 54
Х = 99

Ойын ұнаса « Қуыспақ » ойынын ойнайық


6 есеп

92-57 = 60-18+35 = 42+180=

65-38 = 91-35-36 = 50-21 =

70-31 = 14+82-45 = 75-47 =


Бекіту: "Асық ойыны"

7. " Кім зерек ? "

Бірліктерін қосқанда 17, ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі

таңбалы санның қосындысын жаз.

18+19 28+39 49+38

37-19 67-39 87-38

Қорытындылау: Не үйрендік? Жұптық жұмыс

Қатесін тап: тест:

10-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12:


Бағалау.

92-57 = 60-18+35 = 42+180=

65-38 = 91-35-36 = 50-21 =

70-31 = 14+82-45 = 75-47 =


92-57 = 60-18+35 = 42+180=

65-38 = 91-35-36 = 50-21 =

70-31 = 14+82-45 = 75-47 =


92-57 = 60-18+35 = 42+180=

65-38 = 91-35-36 = 50-21 =

70-31 = 14+82-45 = 75-47 =


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап:

10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Қатесін тап: тест:


10-5-5-5=0 10:2=510-5-5-5=0 10:2=5

9-3-3-3=0 9:3=39-3-3-3=0 9:3=3

4+4+4=12 4*3=12 4+4+4=12 4*3=12


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
807
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі