Ашық сабақ: Бірлігі жарасқан - ел (5 сынып)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Бірлігі жарасқан - ел (5 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ өткізу кезінде
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы

Мектеп: Александров МБК

Тақырыбы: Бірлігі жарасқан ел


Күні :

Мұғалімнің аты-жөні : Жасқайрат Талғат Рамазанұлы

Сынып : 5

Қатысқандар :

Қатыспағандар :

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары :

5.1.2.1.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау

5.2.5.1. берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

-мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне отырып, нақты ақпаратты анықтайды;

-берілген сұраққа лайықты жауап береді;

-шағын диалогке қатысады.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады :

мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, ақпаратты анықтайды және шағын диалогке қатысады.


Оқушылар көпшілігі орындай алады:

нақты ақпаратты пайдаланып, сұраққа лайықты жауап береді және шағын диалог құрастырады


Кейбір оқушылар орындай алады:

шағын диалог барысында нақты ақпаратқа, тақырыпқа қатысты өз пікірін білдіреді

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: анықтайды, диалогке қатысады, пікір білдіреді

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Ұлт өкілі,бірлік,ынтымақ,тату-тәтті,құшақ жая қарсы алу,бауырына басу

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Ұлт, достық, қарым-қатынас, көрші, тіл,тыныштық,қарсы алу,бірлік, мәдениет.

Не үшін ұлттар достастығы қажет деп ойлайсың?


Талқылауға арналған сұрақтар:

Не үшін ұлттар достастығы қажет деп ойлайсың?


Құндылықтар

Бірлік бар жерде, тірлік бар.

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану,тарих

АКТ-ны қолдану

Интерактивті тақта

Алдыңғы оқу:

Ұлт өкілдері туралы, достық, бірлік, қонақжайлылық, ел тарихы, салт-дәстүрлер туралы біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

40 мин

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

1мин


Топқа бөлу.Ұлттардың аттары жазылған қиындылар таратылады. Музыка ойналады, сол бойынша топқа бөлінеді.


Қағаз қиындылары

1мин


Ой қозғау сұрақтары

1. Сен тұратын жерде қандай ұлттар бар?

2. Олармен қарым-қатынастарың қандай?



1мин

Сөздікпен жұмыс. Мұғалім оқиды, оқушылар қайталайды.

Ұлт өкілі-представитель нации

Бірлік-Единство

Ынтымақ-Солидарность

Тату-тәтті- Спокоиство

Құшақ жая қарсы алу- встретить с открытыми объятиями

Бауырына басу – сдружиться







5 мин































7 мин






1-тапсырма. «Дара диаграмма» әдісі.

Аудиожазбаны тыңдаңыз. Мәтіннен елімізде тұратын ұлттарды диаграммаға орналастыр.

Қазақстан Республикасында 130-дан астам ұлттар өкілдері тұрады. Қазақстан орыс, дүнген, татар, неміс, ұйғыр, кәріс,түрік, қытай, өзбек, корей, украин және т.б. тату-тәтті өмір сүріп жатыр.

Қазақ халқы елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алды. Олардың қазақ жеріне қонытанып, өмір сүруіне жағдай жасады.

Қазақстан – түрлі ұлт өкілдерінің басын қосқан ұлы мекен. Қазақ халқы тарихтың түрлі кезеңдерінде юасқа ұлт өкілдерін ерекше ықыласпен бауырына басты. Олардың салт-дәстүрі, тілі мен мәдениеті жоғалмас үшін қолайлы жағдай жасады. Соның нәтижесінде ұлан-байтақ қазақ жерінде барлық ұлттың өкілдері бір атаның балаларындай ынтымақтастыққа өмір сүріп келеді.

Қазақстан бүгінде ұлттар мен ұлыстар мекендеген достық пен туысқандықтың, ынтымақ пен ырыстың ордасына айналды. Елбасы Н.Ә.Назарбаев жаңа әлемдегі жаңа Қазақстанның бейбітшілік мекені болуы міндет етіп қойды.



Қазақстанда қандай ұлттар бар?

Қазақстандағы ұлттар











Дескриптор: * аудиожазбаны мұқият тыңдайды.

* мәтін бойынша диаграмма толтырады

ҚБ. «Басбармақ» әдісі бойынша бағаланады.

2-тапсырма. «Жуан-жіңішке сұрақтар» әдісі. Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі үшін бірқатар ойландыратын сұрақтар беремін.

Әр топ сұрақтарға жауап беріңіз.Үш нақты ақпаратты анықта.

1.Қазақстанда қандай ұлт өкілдері тұрады?

2.Қазақ халқы өзге ұлт өкілдерін қалай қарсы алды?

3.Елбасы нені міндеттеп қойды?

4.Қазақ жерінде өзге ұлт өкіліне өз тілінде сөйлеуге еркіндік берілген бе?

5.Өзге ұлт өкілдерінің қазақша сөйлеуіне көзқарасың қалай?



Дескриптор: *Жетекші сұрақтарға жауап береді.

* Нақты ақпараттарды анықтайды.

ҚБ. «Бағдаршам» әдісі бойынша бағаланады.

(Қазақ тілі Бәйшешек оқулығынан 2 бөлім.Көкжиек баспасы. Алматы 2017жыл. 11 бөлім, 1-сабақ, Бірлігі жарасқан ел.84-беттегі, 3-тапсырманың мәтіні)

10 мин

3-тапсырма. «Бір минуттық әңгіме» әдісі. «Қазақстан- достық мекені» тақырыпта диалог құра.

Тірек сөздерді :

ұлт өкілдері, қарым-қатынас, көрші, достық, қонақжайлылық, салт-дәстүр, тіл, мәдениет, бейбітшілік, көмектесу, бірлік.

Саралау. Тапсырма.Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, оларға тірек сөздерді ұсынамыз.

Дескриптор: * Бір-біріне түсінгенін әңгімелейді.

* Жұптарын тыңдайды.



ҚБ. Мадақтау сөздер. «Өте керемет! Сабаққа керемет қатыстың!», «Жарайсың! Осы қалпыңды сақта!» «Жақсы келе жатсың! Кері шегінбе!»


Соңы







10мин























































Рефлексия











5мин



4-тапсырма. «Кейс-стади»әдісі.

Алдарыңызға берілген жағдаят бойынща әр топ кезекпен оқиды.Қалған топтар өз ойларыңызды білдіріңіз.

1-топқа. Мемлекетімізде өзге ұлт өкілдерінің тұруы дамуымызға өз үлесін қоса ма?

2-топқа.Өзге ұлт өкілдерінің тілі біздің тілімізге зиянын тигізе ме?

3-топқа.Біз неліктен бейбітшілікті сақтауымыз керек деп ойлайсың?

Дескриптор:

*Берілген жағдаятты топ ішінде

талқылайды.

*Жағдаятты топ мүшелері оқиды.

*Өз ойларын білдіреді.

ҚБ. «Смайликтер» арқылы бағаланады.





Бұл мен











Не оңай болды?

Не қызық болды?















Сабақтан не алдың?



Не қиын болды?
























Смайликтер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.06.2019
6855
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі