Ашық сабақ Битемирова Назыкул Акбердиевна

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Битемирова Назыкул Акбердиевна

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Абайдың шаңырағы. Абайдың отбасы туралы толық түсінік және оларды саралау. Абайдың ұлы тұлға екенін жастарға және жас буындарға барынша түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы Абдукадирова Р. Абай шаңырағы.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Абай шаңырағы» әңгімесіндегі мәтінді оқыту арқылы қазақтың салт-дәстүрі мен әдет-ғұрыптарынан мәліметтер беру, қазақтың киіз үй жабдықтары туралы түсіндіру
Сабақтың міндеттері.1 Білімділік:Саналы, дұрыстүсініпоқуғамашықтандыру.
Топтаса отырып, бірін-біріоқытуға, мазмұнынәңгімелейбілугеүйрету 
2. Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, сөйлеутіліндамыту
3. Тәрбиелік:Адамгершілікке, ұлттықсалт- дәстүрдісақтайбілугетәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: Аралассабақ.
Сабақтыңәдісі: түсіндіру, жигсоәдісі
Сабақтыңкөрнекілігі: А. Құнанбаевтыңпортреті,интерактивтітақта,презентацияслайдтар
Сабақтыңбарысы:
І. Ұйымдастырукезеңі.
1.Оқушыларды түгелдеу, назарынсабаққа аудару.1 мин
2.Психологиялық дайындық «Ақтілек, әсемкүлкі» 1мин
-Көңіл-күйлеріңізқалай? 
-Керемет!(қолдарынкөтереді) 
-Сабаққадайындықтарыңқалай? 
-Тамаша! (алақандарыншапалақтайды) 
-Ынталарыңызқалай? 
-Ғажап! (қолдарынкөтереді) 
-Ендешесабағымыздыбастайық! 
-О, о, о(бас бармағынкөтереді) 
-Міне, жүрегіміздегіосындайжылуменсабағымыздыбастаймыз. 
ІІІ Топқабөліну 2мин
Топқабөлу. Абай өлеңдеріненқиындыларжасапкеліп, солөлеңдербойыншатопқабөлу .
І топ «Жазғытұрым» , ІІ топ «Күз» , ІІІ топ «Қыс»
Әр топ өз топ басшысы мен спикер сайлапалужәнетобынақатысты Абай өлеңінхорменайту 
«Алтын ережені» сақтаудыеске салу
1.Ұйымшыл болу 
2.Бір-бірімізді тыңдау 
3.Бірлесіп жұмысжасау 
4. Бір- біріміздіқолдау
5.Уақытты үнемдеу
ІІ. Үйтапсырмасынсұрау. 10 мин
Үйгеберілген грузин ертегісі «Еңбекпентапқантиын» .
І топ- ертегінірөлгебөліпсахналау , ІІ топ-ертегініәріқарайжалғастыру , ІІІ топ-мәтінбойыншасурет салу.
Гүлөсірсеңтерлеп, Кестетіксеңзерлеп,
Мұныңаты – еңбек. Мұныңаты – еңбек.
СабағыңажөндепҚиындықтыңбәрін
Әзірленсең-еңбекЕңбекқанажеңбек.
Біздіңеліміз 25жыл ішіндееңбек пен білімніңарқасындамемлекетімізірідеңгейге жете алды.СендерОтанымыздыңболашағысындар.Сондықтан да адалеңбекету,жақсыбілімалу,адамгершілікқасиеттергеие болу сендердіңміндеттерің.
ІV Ойғашақыру БҮҮ кестесі 2 мин
Көрсең,
Алып тор жолдыпарақтай,
Жайсаң,
Қатарлапсызғанжолақтай.
/Кереге/
Қабырғасы тор көз,
Төбесіндезоркөз.
/Кереге; Шаңырақ/
Бір басы имек,
Бір басы үшкірсырық,
Қатар - қатартұрып,
Күмбезсындышеңберді,
Көккетіктепкөтерді.
/Уық/
Ұқсайтыншеңберге,
Қабырғасыжиылып, керіледі.
Жиһазы мол кеңбөлме,
Төбесіненжұлдыздаркөрінеді.
(киізүй)
Тіреусізкүмбез,
Сылақсызқабырға.
(киізүй)

Бірнәрсеөзібиік, ішіқуыс,
Олзаттыңсүйегікөпайқыш - ұйқыш.
Көзі бар жабырқағантөбесінде,
Жайсаүлкен, жиналғандабір - ақуыс.
(киізүй)
Шаңырақсөзінестігендеқандай ой ассоциясыкелетінінсұрау
Шаңырақсөзінебірнеше сын есімқосыпайтайықшы 

Балаларбүгінкімніңөлеңқиындыларыноқып, топқабөліндік? Демекбүгінбіз Абай Құнанбаевтыңшаңырағыжайлытанысамыз
V Жаңасабақ 4 мин
1.Ендеше, балалар, Абай Құнанбаевтуралы не білеміз? Абай кім?
Абай – ұлыақын, ойшыл, жазушы, аудармашы, сазгер
Дүниегекелгенжері: Семей облысы, Семей ауданы, Шыңғыстауында 1845 жылыдүниегекелген.
Шығармалары: «Жаз», «Күз», «Қыс», «45 қарасөзі», «Сегізаяқ», «Көзімніңқарасы» т. б.
2. «Абай- дана, Абай- дара қазақта» бейнебаян
3.Әңгіменің авторы КәменОразалин 1920 жылы 16 маусымда Семей облысы, Абай ауданы, Құндыздыауылынжайлымағлұмат беру. Белгіліабайтанушы,майдангержазушы, қазақәдебиетініңқадірмендіақсақалы. Әскерқатарынаалынып,ҰлыОтансоғысымайданында 365 атқыштарполкіндеболған. ОқушыларданҰлыотансоғысықайжылыболғанынсұрау. Биылқаншажылдығынтойлағалыотырмыздегенсияқтыжан-жақтысұрақтарқойыпотыру
4.-Абайдың үйінкөзітірікезіндегіқалпынанөзгертпейұстауміндетіауылдағыеңісмер , шебер, ақылдықолынаніскелетінкелін – Күнжанғатапсырылды. Міне ,бүгінгісабақта осы туралыбілетінболамыз. Әңгіме 3 бөлімнентұрады
5.Сөздік жұмыс.
•Шымши – өрнектептоқылған ши.
• Ызу – тігістіңтүрі
• Алаша – қойжүнінентоқылғантөсеніш
• Сүйектөсек – сүйекпенөрнектепжасалғантөсек
VІ Кітаппенжұмыс 10мин
1.Әңгіме үшбөліктентұрадыүш топ үшбөліктіоқиды ЖИГСО әдісінқолданады
Постер таратылады. Оқушыларберілгенәңгіменікезектесіпоқиды, талдайды.Әр спикер келесітопқатүсіндіреді.
2.Постермен жұмыс 
Ітоп:визуалдыайғақтар
ІІ топ:АбайҚұнанбаев.
ІІІ топ:Абайшаңырағын. 
3.Оқушылар өзпостерлерінқорғайды. 
VІІ Сергітусәті 1-2мин 
«Желсізтүндежарық ай» әніИнтерактивтітақтадансуреткеқарапжаттығуынжасайды
VІІІ Дәптерменжұмыс 3 мин
1. «Синквейн» әдісі (шығармашылықжұмыс) 
І топ «Абай » ІІтоп «шаңырақ», ІІІ топ «жайлау»
Затесімбірсөз 
Сын есімекісөз
Етістікүшсөз
Сөйлемтөртсөз
Баламасөз
2.Т- кестесі (ұжымдықжұмыс)
қызылкүрең сыр
ақжүнненкиіз
Қандай? 
-----төсеу
----- қонысы
------домбыра
-------кілем
------көрпелер
------ үстел
• Балалар, «Абай шаңырағы» мәтініүшбөлімнентұрады. Әрбөлімдімұқияттыңдап, түсініпоқимыз. Әрбөлімніңкейіпкерлерінемәнберіңдер. Бөлімдергеқалайатқояредіңдер?

ІбөлімКүнжанныңеңбегі 
БұлбөлімдеКүнжанныңкиізүйдіңуық, керегесініңкеткенінқайтажөндеткеніжәнешеберәйелдергешымшилердітоқыттырып, бауларын, таңғыштарынбітірудітапсырғаныайтылған. Жаңаданжасалатынбұйымдар да Абайдыңұнататынөрнек – бауларыменкөркемделген.

ІІ бөлімҚонақтардың Абай ауылынакелуі 
БұлбөлімдеӘуез, Кәрім, Кәкітай, Мекайіл, Закенсекілдікейіпкерлер бар. Кәкітайдың Абай шаңырағынкөріптаңғалып, разы болғансәттері осы бөлімдеанықайтылған.

ІІІ бөлімҚонақтардыңризашылығы 
ҮшіншібөлімдеӘуез бен Кәрімніңүйішіндегісәттерібейнеленген. ӘуездіңкиізүйдегіАбайдыңқаттапжиналғансүйектөсек, кітапшкабы мен үшішектідомбырасынкөріпкөңілібосапкеткенсәтібейнеленген. ӘуезАбайдың «Нағашы, төрлетіңіз!» дегенқоңырдаусынестігендейболыпқаттытолқиды. «Абай шаңырағы» бұлмәтіндеАбайдықайтатірілткендей.

ІХ Қорыту. Үшқадамнантұратынсұхбат 5 мин 
І топ - сұхбаталушы, ІІ топ-жауапберуші, ІІІ топ - жинақтаушы 
1.Абайдың үйінәдеміетіпұстағанкім?
2.Киіз үйдікөргенқартқандайкүйдеболды?
3.Киіз үйгеКәрім мен Кәкітайқандайбағаберді?
4. Күнжанныңеңбегіне сен қандайбағаберередің?
Х Үйгетапсырма 1мин
1.170-172бет оқу, мазмұнынайту. 
2.Абай шаңырағыныңсуретінсалыпкелу
3.Шаңырақ, отбасытуралымақал –мәтелдер
ХІ Бағалау 2 мин
( Топ жетекшісіөзтобындағыоқушылардыбағалау- формативтібағалау)
ХІІ Рефлексия 2 мин
Бүгін не үйрендік? Оқушыларстикердіжапсырады.
Смайлик арқылы
Көңілді смайлик- мен бүгінкөпүйрендім.
Жай смайлик – жартылайтүсіндім
Көңілсіз смайлик - мендеәлісұрақтар бар

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2021
521
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі