1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу
Сабаққа дайындау
2.Оқушыларды
4 топқа бөлемін.
1. Дұрыс бөлшек 2. Бұрыс
бөлшек
3. Аралас сан 4. Аликвоттық
бөлшектер
Оқушылар таңдап алған
бөлшектері бойынша топқа бөлінеді. Топ ережесі тақтаға
ілінеді.
Топтық
жұмыс: Сабақтың оқу мақсатын анықтау
мақсатында оқушыларға қиынды қағаз беріледі, осы қиындыны құрастыру
арқылы оқу мақсатын анықтайды.
-
Бөлімдері бірдей жай
бөлшектерді қосады және азайта
алады.
-
Бөлімдері әр түрлі жай
бөлшектерді қосады және азайта
алады.
3.Үй тапсырмасын
тексеру.
№509 (тақтада есеп шығарылуы
көрсетіледі, дәптерлерін ауыстыру арқылы және бірін-бірі бағалайды,
дескриптор жазылады.
2. 3.
4. 5.
6.
4.Өткен сабағымыз бойынша
қайталау сұрақтарына «Сәйкестендіру
тестісі» арқылы жауап
берейік. Смайликтерді тақтаға
жапсыру.
-
1) Бөлімдері бірдей екі
бөлшектің қайсысының алымы ... болса, сол бөлшек
үлкен
|
алымдарын
|
2) ... бойында үлкен бөлшек оң
жақта, ал одан кіші бөлшек сол жақта
кескінделеді.
|
толықтауыш
көбейткіш
|
3) Бөлімдері бірдей
бөлшектерді қосқанда, олардың ... қосып, алым етіп алып, сол
бөлімнің өзін қалдыру
керек.
|
үлкен
|
4) Бүтін бөліктері бірдей екі
аралас санның қайсысының ... үлкен болса, сол аралас сан үлкен
болады.
|
бөлімнің
|
5) Бөлімдері бірдей
бөлшектерді азайтқанда, азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын
азайтып, алым етіп жазып, сол ... өзін қалдыру
керек.
|
ең кіші ортақ
бөлімге
|
6) Бөлшекті жаңа бөлімге
келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де көбейтетін сан ... деп
аталады.
|
координаталық
сәуле
|
7) Бөлімдері әртүрлі
бөлшектерді қосу, азайту үшін бөлшектерді ... келтіру керек.
Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу, азайту ережесі
орындалады.
|
бөлшек
бөлігі
|
8) Жай бөлшекті қысқарту үшін ...
бірден өзгеше ортақ бөлгішіне
бөлеміз.
|
алымы мен
бөлімін
|
Ережелерді еске түсірген
болсақ, осы ережелерді қолданып, тапсырмаларды
орындайық.
5. Топтық
жұмыс.
Қосудың ауыстырымдылық және
терімділік қасиеттерін пайдаланып,
есептеңдер.
-
Дұрыс
бөлшектер
-
Бұрыс
бөлшектер
-
Аралас
сан
-
Аликвоттық бөлшектер
(
Дескриптор:
-
Қосудың ауыстырымдылық және
терімділік қасиеттерін пайдаланады.
-
Бөлімдері бірдей
бөлшектерді қосады.
-
Бөлімдері әр түрлі
бөлшектерді қосады.
6.Оқулықпен жұмыс
№510 «Жеке жұмыс» оқушылар бірін –бірі
бағалайды.
2. 3.
-
5. 6.
Әр топ тақырыпқа сай
бір-біріне тапсырмалар береді.
Кері
байланыс «Ортадағы
қаламсап»
әдісі
Сынып оқушыларынан
5-6 қалам жиналады. Оқушылар бүгінгі сабақ
бойынша ортаға сұрақ тастайды. Мұғалім бір
қаламды суырады , қаламсаптың иесі сұраққа
жауап береді. Оқушылар
смайликтермен бағаланады.
Оқушылар мадақтау арқылы
бағаланады.
Сабақты бағалау
Бағалау бармақпен жүзеге
асырылады.
Рефлекция
«Тазалық » ойыны
Оқушылар өздерін
бағалайды
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін
бағалайды
бөлімдері бірдей жай бөлшектерді
қосу
|
|
Ет тартқыш
Чемодан
Қоқыс жәшік
|
бөлімдері бірдей жай бөлшектерді
азайту
|
бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді
қосу
|
бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді
азайту
|
7.Үйге тапсырма
|