Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында WordWall программасы арқылы ой қозғау сұрақтарын
ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және
жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
1.Адамның тыныс алу жүйесінің орталық
мүшесі?
2. Адамда ауа өтетін жолдар?
3.Иіс сезу рецепторлары
орналасқан?
4.Өкпе обыры ауруы туралы?
5.Туберкулез...
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен
қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау:
Бұл жерде саралаудың
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір
оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға
жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
https://wordwall.net/ru/resource/45351957
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
10
мин.
|
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша видеоролик
көрсетіледі, суреттер көрсетіп тақырыпты ашады.
Жаңа тақырып бойынша 3 топқа
үш түрлі сурет беріліп талданады
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Оқушылар
тақтада көрсетілген сурет бойынша түсініктерін
жеткізеді
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Бөліп шығару мүшелерін
сипаттап көрсетеді.
|
Интерактивті тақта көздерін пайдаланып
бөліп шығару мүшелерімен танысады.
|
3 мин.
|
Лабораториялық жұмыс .
Апельсиннен этил спиртін қалай алуын түсіндіреді.
|
Оқушылар берілген
материалдарды пайдаланып лабораториялық жұмыс жасайды
|
|
Лабораториялық жұмысқа
қажетті заттар.
|
10 мин.
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
1-тапсырма
Тарсия әдісі арқылы оқушыларға тапсырма
беру
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Тапсырманы
орындап,түсіндіреді
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Қосымша материалдар
https:/www.tarsiamaker.co.uk/
|
5-мин.
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
2-тапсырма LEARNING
APPS платформасы
арқылы сәйкестендіру тапсырмасынорындайды
|
|
ДК экраны
https://learningapps.org/display?v=pne09kwcj23
|
5 мин.
|
Тапсырмалар айдарындағы 3- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
3-тапсырма
Тірі организмдердің бөліп шығаратын
мүшесін және бөлінетін өнімді анықтайды
|
Бөліп шығаратын
мүше
|
Бөлінетін
өнім
|
|
|
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы түсіндіріп, кестені дәптерге
сызып, толтырады.
2.Зәр шығару жүйесінің жұмысын жақсартуға
арналған 3-4 минуттық жаттығу жасайды.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
5. мин.
|
«Mentimeter» платформасы арқылы кері байланыс
ұсынады
|
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша сілтеме
аоқылы кері байланыс жасайды
|
|
https://www.menti.com
https://www.menti.com/algn754t2wp3
|