Материалдар / Ашық сабақ. Бөліп шығарудың маңызы 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Бөліп шығарудың маңызы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ашық сабаққа арналған әр түрлі платформаларды пайдаланып құрадым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2023
217
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Бөліп шығарудың тірі ағзалар үшін маңызы. Жануарлардағы бөліп шығару өнімдері. Зат алмасудың соңғы өнімдері.».

Бөлім:

Бөліп шығару

Педагогтің аты-жөні:

Қопашова Фаризат

Күні:

13.01.2023

Сыныбы:7 Б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бөліп шығарудың тірі ағзалар үшін маңызы. Жануарлардағы бөліп шығару өнімдері. Зат алмасудың соңғы өнімдері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.5.1 - ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңыздылығын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар бөліп шығару мүшелері және олардың фукцияларымен танысады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар бөліп шығару процесіне қатысатын мүшелерді біледі

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар зат аласудың соңғы өнімдерін сипаттап бере алады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3.Rondom-grup-generator платформасы арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам

ДК экраны

https://www.classtools.net/random-group-generator/


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында WordWall программасы арқылы ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1.Адамның тыныс алу жүйесінің орталық мүшесі?

2. Адамда ауа өтетін жолдар?

3.Иіс сезу рецепторлары орналасқан?

4.Өкпе обыры ауруы туралы? 5.Туберкулез...


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

https://wordwall.net/ru/resource/45351957

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.

Оқушыларға жаңа тақырып бойынша видеоролик көрсетіледі, суреттер көрсетіп тақырыпты ашады.

Жаңа тақырып бойынша 3 топқа үш түрлі сурет беріліп талданады

Оқулықты оқып танысып шығады. Оқушылар тақтада көрсетілген сурет бойынша түсініктерін

жеткізеді



Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Бөліп шығару мүшелерін сипаттап көрсетеді.

Интерактивті тақта көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


3 мин.

Лабораториялық жұмыс . Апельсиннен этил спиртін қалай алуын түсіндіреді.

Оқушылар берілген материалдарды пайдаланып лабораториялық жұмыс жасайды


Лабораториялық жұмысқа

қажетті заттар.

10 мин.

Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Тарсия әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беру


Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Тапсырманы орындап,түсіндіреді

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Қосымша материалдар

https:/www.tarsiamaker.co.uk/


5-мин.

Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма LEARNING APPS платформасы арқылы сәйкестендіру тапсырмасынорындайды


ДК экраны

https://learningapps.org/display?v=pne09kwcj23

5 мин.

Тапсырмалар айдарындағы 3- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


3-тапсырма

Тірі организмдердің бөліп шығаратын мүшесін және бөлінетін өнімді анықтайды


Бөліп шығаратын мүше

Бөлінетін өнім





Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тапсырманы түсіндіріп, кестені дәптерге сызып, толтырады.

2.Зәр шығару жүйесінің жұмысын жақсартуға арналған 3-4 минуттық жаттығу жасайды.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Рефлексия

5. мин.

«Mentimeter» платформасы арқылы кері байланыс ұсынады



Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша сілтеме аоқылы кері байланыс жасайды





https://www.menti.com

https://www.menti.com/algn754t2wp3



























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!