Материалдар / Ашық сабақ Бөлшектеу

Ашық сабақ Бөлшектеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың білімін қалыптастырып қана қоймай, оларға тың мәліметтер беру. Жеке тұлғаны дамыту, талдау, салыстыра білу қабілеттерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Шілде 2018
523
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы №45 «Ақ Орда» мектеп-гимназиясының бейнелеу және сызу пәнінің мұғалімі Шаймерден Азатхан Серікұлы

9 «Ә»мерзімі: 07. 04. 2018ж мұғалім: Шаймерден А
Тақырыбы 53Бөлшектеу
МақсатыОқушылардың білімін қалыптастырып қана қоймай, оларға тың мәліметтер беру.Жеке тұлғаны дамыту, талдау, салыстыра білу қабілеттерін дамыту.

Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеӨз ойларын түйіндей білуге үйренеді, тапырмаларды орындау арқылы негізгі ойларын ықшамды түрде жаза білу дағдылары қалыптасады, тілдік қорлары дамиды

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, Жигсо, Аялдамавтор орындығы
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі



















Тренинг
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлуАлтын ереже құру қажеттігі туралы айту.Әр топқа бағалау парағын таратып беру.Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсартуОқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап Миға шабуылҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау апқылы оқушыларды диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауМұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру
ТүсінуБөлшектеуі тақырыбын қалай мегерген бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беруүшін Жигсо 2 әдісін пайдалану

Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыруБағалауды басқаруЖауаптарын қабылдап, бағыт беруЖаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

.Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек
Қолдану«Бөлшектеу» «Аялдама» ойыныБойынша тақырыпты ашу үшін тапсырмалар қолдану Жаңа сабақты түсініп мағанасын ашу , ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сақина саламақ әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар беру, олар сол сұрақ арқылы түсініктері салмақты түрде айта біледіОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Сергіту сәті«Кірпі биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау«Автор » орындығы Тақырып туралы ойларын жеткізу

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және сұрақтар беру арқылы жұмыс істеуоппен талқылату. Ортадан білімді оқушы шығып өз ойын сыныпқа жеткізу

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға шығып тамаша жазған оқушы ортаға орындыққа отырып оқыйды. Қосымша сұрақтарға жауап береді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

ЖинақтауКубизм әдісі6 қырлы кубик 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ