Сабақтың
мақсаты
|
Жай бөлшектерді оқиды,
жазады, салыстырады;
|
Ойлау дағдылары: білу,
түсіну, қолдану, талдау, жинақтау
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Мен күлгенді ұнатамын» ойын
жаттығуы
Педагог балаларға:тұңжыраған
және көңілсіз, жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;
қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,
адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады. балалар айнаға қарап, әдемі
ақкөңіл кейіпте күлімдейді. Мұғалім «Мен күлгенді ұнатамын »
жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге
болатынын түсіндіреді. «Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам
күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және
айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер
береді.»
Ширату
Оқушыларға бір сәт көздерін жұмып, ойша Алматы қаласына
саяхатқа шығу тапсырылады.Жолда табиғаттың көрікті жерлерін
тамашалай отырып, Алматыға жеттік.Көзімізді ашайық. Астанадан
Алматыға дейін біз жолда
тәуліктің бөлігін
жүріппіз, жолға қанша уақыт кетті?
Саяхат, жолдағы уақыт жайында
әңгімелесу.
Жолға кететін уақыттың
ұзақтығы неге байланысты?
|
Мұғалімнің қойған
сұрақтарына жауап береді.
|
ҚБ
Жарайсыңдар!
Керемет!
Тамаша!
|
Оқулық
Дәптер
Тақта
Бор
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Оқушылар бөлшек туралы түсінікті бекіту үшін тапсырмалар
жазылған карточкаларды алады.
Тіктөртбұрыштың бөлігін жасыл түспен
бояп қой.
Фигураның бөлігін сарымен
және бөлігін қызылмен бояп
қой.
Фигураның бөлігін қызғылт түспен
боя.
Фигураның
қандай бөлігі боялмай қалғанын жаз.
ОҚулықпен
жұмыс
№1 тапсырманы
орындау.Бөлшектерді ататып, оларды кему ретімен
жаздыру.
– «Бүтінді
бөлікке бөлу» деген нені білдіреді?(Тең бөліктерге
бөлу).
– Бөлшектің
бөлімі нені білдіреді? (Бөлім бүтінді неше бөлікке бөлгенін
көрсетеді).
– Бөлшектің алымы нені білдіреді? (Алым неше тең
бөлікті алғанын көрсетеді).
|
Карточкалардағы
тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор
-бөлшектерді
жазады
Дескриптор
-бөлшектерді
өсу және кему ретімен жазады
|
Оқулық
Дәптер
Тақта
Бор
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия.
«Аяқталмаған сөйлем»
1. Мен
сабақта … жұмыс істедім.
2. Мен
сабақта өз жұмысымда …
3. Сабақ мен
үшін … көрінді.
4. Сабақ
үшін мен…
5. Менің
көңіл-күйім…
6. Сабақтың
материалы маған...
|
Бүгінгі алған білімдері
туралы ойларын айтады.
|
ҚБ
Жарайсыңдар!
Керемет!
Тамаша!
|
|