Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Болымды және болымсыз етістік"3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Естебаева А |
|
Күні: |
23.02.2023 |
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Болымды және болымсыз етістік |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: сөз таптарын ажыратып, болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтай алады. Көптеген оқушылар: етістіктердің мағынасындағы өзгешелікті анықтай алады. Кейбір оқушылар: болымды, болымсыз етістіктер қолданып сөйлемдер құрай алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Психологиялық ахуал «Көңілді сәлемдесу » Балалар көңілді әуенмен жаттығу жасайды. «Қима қағаздар » әдісімен топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру. 1 тапсырма Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу «Таза тақта» әдісімен өтеді: 1Қандай сөз таптарын білесің? 2Етістік деген не?Сұрақтары қандай? Мысал келтір.
Туынды етістік дегеніміз не ? Қандай атақты тұлғаларды білесің ,біреуін сипаттап бер Тақтамыз ашылды, тақтадағы жаңа сабақ тақырыбына назар аударамыз. Олай болса, бүгінгі сабағымызда етістіктің тағы бір түрі болымды және болымсыз етістікті анықтауға бағытталған тапсырмалар орындайтын боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. Бейнежазба көрсетіледі Дәптермен жұмыс: - Балалар, күннің жадын,
тақырыпты жазыңдар! Тақырыпты жазып болған
соң: - |
Балалар көңілді әуенмен жаттығу жасайды. . Топқа бірігеді Сұраққа жауап береді. . Балалар бейнежазбаны мұқият тыңдайды |
Дескриптор: -Тақырыпқа қатысты сұраққа дұрыс жауап береді Бағалау: «шапалақтау» әдісі Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру. |
Аудио жазба Стикерлер, тақта Қима қағаздар |
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ, Д) 3- тапсырма- Тақтамен, дәптермен жұмыс. 28-жаттығу. Етістіктерді салыстырып оқыңдар. Олардың мағынасында қандай өзгешелік бар екеніне назар аударыңдар. жүз – жүзбе күл – күлме төк – төкпе жаз –жазба бар – барма тақ – тақпа - Қосымшалы етістіктерді көшіріп жазыңдар. Түбір мен қосымшаны тиісті белгімен белгілеңдер 29-жаттығу. Мақалды жатқа, көркем жазыңдар. Атаңның баласы болма, Адамның баласы бол. -Мақалдың мағынасын түсіндіріңдер. -Қарамен жазылған етістіктерді салыстырып, олардың мағынасында қандай өзгешелік бар екенін айтыңдар. -Өздерің жасаған қорытындыны анықтамамен салыстырыңдар. Анықтама:
Сергіту сәті «Серпілген доп» әдісі Болымды етістікті болымсыз етістікке айналдырады. (Т) 6-тапсырма--«Ойлан, топтас, талқыла» әдісі. І топ Болымды етістіктерді пайдаланып әдептілік ережесін құрап 5 сөйлем жазады ІІ топ болымсыз етістіктіпайдаланып сыныптағы тәртіп ережесін құрастырып 5 сөйлем жазады ІІІ топ тыйым сөздерді құрап 5 сөйлем жазады Қорытынды Сонымен болымды , болымсыз етістік дегеніміз не? |
Сыныппен бірге тапсырманы талдайды. Дәптерге жазады. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Билеп сергиді.
Тапсырманы орындайды.
Баллар сұраққа жауап береді. |
Дескриптор: Етістіктерді оқиды, салыстырады Қосымшалы етістіктерді көшіріп жазып, түбір мен қосымшаны тиісті белгімен белгілейді
Мақалды жатқа, көркем жазады-. Мақалдың мағынасын түсіндіреді-. етістіктерді салыстырып, Болымды, болымсыз етістіктерді анықтайды -
бағалау : «Жүрекше «әдісі
Дескриптор: Әдептілік ережесін құрады Болымды етістіктер қалай жасалғаннын түсіндіреді Тәртіп ережесін құрастырады Болымсыз етістіктерді ң жасалу жолын түсіндіреді Тыйым сөздерді жазады Болымды болымсыз екенін ажыратады Бағалау: «медальон»әдісі |
Оқулық, дәптер Оқулық, дәптер |
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Тик ток » әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы:3 сөйлем құрастыру ереже жаттау |
Кері байланыс жасайды. Тапсырманы жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
жүз-жүзбе
жаз-жазба
күл-күлме
бар-барма
төк-төкпе
тақ-тақпа
Болымды етістік