Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Авторы:Мергалиева Айнагуль Амирбековна

    Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласының №8 ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі


    Бунақденелілер қалай дамиды?

    Бөлім:

    Жануарлар

    Педагогтің аты-жөні

    Мергалиева А.А

    Күні:

    06.10.2020

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бунақденелілер қалай дамиды?


    Оқу мақсаттары

    4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.

    Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушы

    ның әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар


    Сабақтың басы


    Психологиялық ахуал орнату

    Мейірімді жүрекпен,

    Ақ пейілді тілекпен .

    Амандасып алайық,

    Бір жадырап қалайық!

    Жұмыс ережесін келісу!!!!!!!!!

    Алдыңғы білімді еске түсіру

    Сабақтын тақырыбын адасқан әріптерді орнына қою арқылы табу.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Ой қозғау

    Жұмбақ жасыру

    Ұшып жүрген гүл көрдім,

    Қонғанда ұстап үлгердім.

    Ине бел, қылқа мойын қара батыр,

    Қара тауды арқалап бара жатыр.

    Еңбегі бапты,

    Емгені тәтті.

    Өмірлік нәрін

    Гүлдерден тапты.

    Өзім үшін сені ұрам,
    Сен үшін өзімді ұрам,
    Сен үшін өзімді ұрсам-
    Ағады менің қаным,
    Жарылады сенің қарның.

    Жедел жауап

    Бунақденелілер деген не? Жәндіктер

    Олрдың бунақденелілер деп аталу себебі неде? Денелері бунақтардан тұрады.

    Бунақденелілердің құрылысымен танысу

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Қоңыз ,инелік,үй шыбын,түкті ара,шегіртке,маса,тарақан, дәуіт

    Бунақденеләлердәі денелері бунақтардан тұрады. Бунақденелілердің 3 жұп немесе 6 аяғы бар,көпшілігінде қанаттары болады. Негізгі ерекшелігі-денесі айқын 3 бөліктен тұрады. Олар:бас,көкірек және құрсақ бөлімі деп аталады.

    \ Бунақденелілерге: қоңыздар, көбелек, шыбындар, масалар, көбелектер, баларалар, құмырсқалар, инеліктер жатады.

    Карточка тарату

    Бунақденелілер қалай қозғалады? Олар жер бетінде жорғалап, ауада ұшып тіршілік етеді. Ал кейбіреулері суда суаршын, суқандала, суқандала, сушалқақ, зұламат өмір сүреді. Адам мен жануарларда паразитті тіршілік ететін бүрге, бит, қандала, топырақ астында тіршілік ететін бұзаубас бар. 

    Оқушылар

    Өлең жолдарын оқып, амандасады


    Сабақтын тақырыбын анықтайды






    Жұмбақтардың жауабын шешеді










    Оқушылар сұрақтарға жауап береді слайдпен танысады.










    Оқушылар берілген суреттердегі жәндіктерді сипаттап қалай қозғалатындығын айтады















    Жұмбақ жауабын айтқан оқушыға смайлик жапсыру








    Дұрыс жауап берген оқушыға смайлик жапсыру


    Оқушылар бір бірін бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.



    Дұрыс жауап берген оқушыға смайлик жапсыру





    Оқушылар

    Жасаған постерлер




    Слайд 1

    Слайд 2



    Слайд 3
















    Слайд 4















    Жәндіктер суреті бар карточкалар

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    Көбелек. Көбелек қалай пайда болады? Ойланып көр. Бейнеролик көрсету

    Сызба бойынша көбелектің даму кезеңдерімен таныс. Суретке қарап, әр сатыдағы өзгерістерді сипатта. Жұлдызқұрт неден пайда болады? Ол неге айналады? Қуыршақ қай кезде ашылады деп ойлайсың?

    Зертте.

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Оқушыларға бунақденелілердің 3 жане 4 сатыдан тұратынын хабарлау

    Тура даму, шала түрленіп даму, толық түрленіп даму.

    Постер құру

    Көбелектің даму сатысы 4 саты

    Шегірткенің даму сатысы 3 саты.


    Бунақденелілердің пайдасы мен зияны.

    Тақтадағы ақ бетке берілген карточкалардан зиянды және пайдалы жәндіктерді жапсырып жазу.

    Тапсырмалар себеті

    1. Тапсырма 4 саты арқылы дамитын бунақденелілердің суретін салу.

    2. Мозайка құру

    3. Пазл жинау

    4. Көбелектің пайдасын жазу

    5. Маса мен шыбынның зиянды қаситтерін жазу.

    6. Шегірткенің даму сатысын сызбамен белгілеу

    7. Көбелектің даму сатысын сызбамен белгілеу

    8. Баларасының пайдасы туралы жазу

    9. Бунақденелілер немен қоретенетінің жазу.



    Оқушылар бейнероликті тамашалайды







    Талдайды








    Оқушылар тақтаға шығып постер құрады



    Оқушылар бейнеролик тамашалап пайдасы мен зияны туралы біледі



    Себеттегі тапсырмаларды орындайды












    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау,



    Мадақтау








    Смайлик









    Смайлик мадақтау


    Слайд 5


    Оқулық











    Слайд 6







    Слайд 7,8,9,10,11,12

    Постер , бунақ денелілер суреті




    Слайд 13-18





    Жұмыс дәптері

    компьютер




    Сабақтың соңы

    Қонды ара,

    Ұшты шыбын.

    Жүзді суда,  суқандала.

    Түрленеді қоңыз шала,

    Гүлге қонды, көбелек ала

    Шаншып-сорғыш  сары маса

    Шағып алып, болды таса.

    Етті еңбек топ құмырсқа.  кіріседі көп жұмысқа,

               Типыл қылды бар егісті. 

    Азиялық ол  көкқасқа.      

     Барлығы қанша    (  8 жәндік)

    Рефлексия

    Саған сабақ ұнаса ,

    тапсырмаларды сәтті орындасаң,

    көбелекті жасыл түске боя

    Егерде сен сабақтан белгілі бір қиындықтарды кездестірсең, сары түске боя

    Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып ,мұғалімнің көмегі қажет болса қызыл түске боя

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мергалиева Айнагуль Амирбековна
    06 Желтоқсан 2020
    1558
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Бунақденелілер қалай дамиды? 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Бунақденелілер қалай дамиды? 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Авторы:Мергалиева Айнагуль Амирбековна

    Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласының №8 ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі


    Бунақденелілер қалай дамиды?

    Бөлім:

    Жануарлар

    Педагогтің аты-жөні

    Мергалиева А.А

    Күні:

    06.10.2020

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бунақденелілер қалай дамиды?


    Оқу мақсаттары

    4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.

    Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушы

    ның әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар


    Сабақтың басы


    Психологиялық ахуал орнату

    Мейірімді жүрекпен,

    Ақ пейілді тілекпен .

    Амандасып алайық,

    Бір жадырап қалайық!

    Жұмыс ережесін келісу!!!!!!!!!

    Алдыңғы білімді еске түсіру

    Сабақтын тақырыбын адасқан әріптерді орнына қою арқылы табу.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Ой қозғау

    Жұмбақ жасыру

    Ұшып жүрген гүл көрдім,

    Қонғанда ұстап үлгердім.

    Ине бел, қылқа мойын қара батыр,

    Қара тауды арқалап бара жатыр.

    Еңбегі бапты,

    Емгені тәтті.

    Өмірлік нәрін

    Гүлдерден тапты.

    Өзім үшін сені ұрам,
    Сен үшін өзімді ұрам,
    Сен үшін өзімді ұрсам-
    Ағады менің қаным,
    Жарылады сенің қарның.

    Жедел жауап

    Бунақденелілер деген не? Жәндіктер

    Олрдың бунақденелілер деп аталу себебі неде? Денелері бунақтардан тұрады.

    Бунақденелілердің құрылысымен танысу

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Қоңыз ,инелік,үй шыбын,түкті ара,шегіртке,маса,тарақан, дәуіт

    Бунақденеләлердәі денелері бунақтардан тұрады. Бунақденелілердің 3 жұп немесе 6 аяғы бар,көпшілігінде қанаттары болады. Негізгі ерекшелігі-денесі айқын 3 бөліктен тұрады. Олар:бас,көкірек және құрсақ бөлімі деп аталады.

    \ Бунақденелілерге: қоңыздар, көбелек, шыбындар, масалар, көбелектер, баларалар, құмырсқалар, инеліктер жатады.

    Карточка тарату

    Бунақденелілер қалай қозғалады? Олар жер бетінде жорғалап, ауада ұшып тіршілік етеді. Ал кейбіреулері суда суаршын, суқандала, суқандала, сушалқақ, зұламат өмір сүреді. Адам мен жануарларда паразитті тіршілік ететін бүрге, бит, қандала, топырақ астында тіршілік ететін бұзаубас бар. 

    Оқушылар

    Өлең жолдарын оқып, амандасады


    Сабақтын тақырыбын анықтайды






    Жұмбақтардың жауабын шешеді










    Оқушылар сұрақтарға жауап береді слайдпен танысады.










    Оқушылар берілген суреттердегі жәндіктерді сипаттап қалай қозғалатындығын айтады















    Жұмбақ жауабын айтқан оқушыға смайлик жапсыру








    Дұрыс жауап берген оқушыға смайлик жапсыру


    Оқушылар бір бірін бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.



    Дұрыс жауап берген оқушыға смайлик жапсыру





    Оқушылар

    Жасаған постерлер




    Слайд 1

    Слайд 2



    Слайд 3
















    Слайд 4















    Жәндіктер суреті бар карточкалар

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    Көбелек. Көбелек қалай пайда болады? Ойланып көр. Бейнеролик көрсету

    Сызба бойынша көбелектің даму кезеңдерімен таныс. Суретке қарап, әр сатыдағы өзгерістерді сипатта. Жұлдызқұрт неден пайда болады? Ол неге айналады? Қуыршақ қай кезде ашылады деп ойлайсың?

    Зертте.

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Оқушыларға бунақденелілердің 3 жане 4 сатыдан тұратынын хабарлау

    Тура даму, шала түрленіп даму, толық түрленіп даму.

    Постер құру

    Көбелектің даму сатысы 4 саты

    Шегірткенің даму сатысы 3 саты.


    Бунақденелілердің пайдасы мен зияны.

    Тақтадағы ақ бетке берілген карточкалардан зиянды және пайдалы жәндіктерді жапсырып жазу.

    Тапсырмалар себеті

    1. Тапсырма 4 саты арқылы дамитын бунақденелілердің суретін салу.

    2. Мозайка құру

    3. Пазл жинау

    4. Көбелектің пайдасын жазу

    5. Маса мен шыбынның зиянды қаситтерін жазу.

    6. Шегірткенің даму сатысын сызбамен белгілеу

    7. Көбелектің даму сатысын сызбамен белгілеу

    8. Баларасының пайдасы туралы жазу

    9. Бунақденелілер немен қоретенетінің жазу.



    Оқушылар бейнероликті тамашалайды







    Талдайды








    Оқушылар тақтаға шығып постер құрады



    Оқушылар бейнеролик тамашалап пайдасы мен зияны туралы біледі



    Себеттегі тапсырмаларды орындайды












    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау,



    Мадақтау








    Смайлик









    Смайлик мадақтау


    Слайд 5


    Оқулық











    Слайд 6







    Слайд 7,8,9,10,11,12

    Постер , бунақ денелілер суреті




    Слайд 13-18





    Жұмыс дәптері

    компьютер




    Сабақтың соңы

    Қонды ара,

    Ұшты шыбын.

    Жүзді суда,  суқандала.

    Түрленеді қоңыз шала,

    Гүлге қонды, көбелек ала

    Шаншып-сорғыш  сары маса

    Шағып алып, болды таса.

    Етті еңбек топ құмырсқа.  кіріседі көп жұмысқа,

               Типыл қылды бар егісті. 

    Азиялық ол  көкқасқа.      

     Барлығы қанша    (  8 жәндік)

    Рефлексия

    Саған сабақ ұнаса ,

    тапсырмаларды сәтті орындасаң,

    көбелекті жасыл түске боя

    Егерде сен сабақтан белгілі бір қиындықтарды кездестірсең, сары түске боя

    Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып ,мұғалімнің көмегі қажет болса қызыл түске боя

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 4 сынып
    06.12.2020
    1558
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мергалиева Айнагуль Амирбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации