|
Мектеп |
Көкшетау қаласы «№ 1 орта мектеп-гимназиясы» КММ |
|||
|
Мұғалім |
Касимова Зейнегуль Кудайбергенкызы |
|||
|
Сынып |
4 |
|||
|
Пән |
Қазақ тілі |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
№ 2 сабақ. Бурабайдағы демалыс |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу. 4.5.1.2 көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану. |
|||
|
Тілдік міндеттер |
аудан, орталық, алыс, еркін |
|||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстан қалалары |
|||
|
Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері |
Уақыт |
|||
|
- Сәлеметсіздер ме! Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Бурабайдағы демалыс». Мақсатымыз:
Сабағымызды «Кел, ойнайық!» тапсырмасымен бастаймыз, бұл тапсырма алдыңғы білімді жаңа біліммен ұштастыру және білім мен түсінікті жетілдіру ретінде оқушылардың айтылым дағдысын дамытуға арналған. Ұяшықта жасырылған сандарды аша отырып, сұрақтарға жауап беру.
|
10 мин 3 |
|||
|
«Есте сақта!» айдары бойынша –да/-де, -та/-те жалғауларының дұрыс жалғану ретімен танысамыз. Жатыс септігі зат пен қимылдың, яғни есім мен етістіктердің орнын, көлемін, мекенін және мезгілін білдіреді. Кімде? неде? қайда? деген сұрақтарға жауап береді. Мысалы, Арманда (кімде?) қызық кітаптар көп. Жатыс септіктің формалық көрсеткіші -та, -те, -да, -де.
Кестедегі ережені басшылыққа ала отырып, «Сәйкесін тап» әдісі бойынша сөздер мен жалғауларды сәйкестендіреді.
|
||||
|
Мұғалім оқушыларға «Бурабайдың» суретін көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қойылады: Бұл қай жер? Бұл жер туралы не білесіңдер? Сендер Бурабайда болдыңдар ма? Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды. Оқушылардың жауаптарын тыңдап болған соң, Бурабай туралы қысқаша мәлімет береді. Қосымша мәлімет: Бурабай – Көкшетаудағы ең әсем жер. Бурабай көлі емдік қасиетімен танымал. Суы таза, жұмсақ, тұщы. Бурабайда демалыс орындары көп. Бурабай аудан орталығынан алыс. Адамдар Бурабайға демалу үшін барады. |
10 мин |
|||
|
«Жаттығайық» айдары бойынша мәтін тыңдалады. «Тыңда және жауап бер» айдарында оқушылар тыңдалған мәтіннің мазмұны негізінде сұраққа жауап береді, кестені толтырады. |
||||
|
|
||||
|
Үй тапсырмасы |
6-бет 2-тапсырма |
|
||
|
Сабақ қорытындысы |
Бүгінгі сабақта «қайда?» сұрағының мағынасымен танысып, «қайда?» сұрағына дұрыс жауап беруді, жатыс септігінің –да/де, -та/те жалғауларын дұрыс қолдан үйрендік. Бурабайға қысқаша шолу жасап, тапсырмалар орындадық. Келесі кездескенше сау болыңыздар! |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Бурабайдағы демалыс 4-сынып
Ашық сабақ Бурабайдағы демалыс 4-сынып
|
Мектеп |
Көкшетау қаласы «№ 1 орта мектеп-гимназиясы» КММ |
|||
|
Мұғалім |
Касимова Зейнегуль Кудайбергенкызы |
|||
|
Сынып |
4 |
|||
|
Пән |
Қазақ тілі |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
№ 2 сабақ. Бурабайдағы демалыс |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу. 4.5.1.2 көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану. |
|||
|
Тілдік міндеттер |
аудан, орталық, алыс, еркін |
|||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстан қалалары |
|||
|
Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері |
Уақыт |
|||
|
- Сәлеметсіздер ме! Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Бурабайдағы демалыс». Мақсатымыз:
Сабағымызды «Кел, ойнайық!» тапсырмасымен бастаймыз, бұл тапсырма алдыңғы білімді жаңа біліммен ұштастыру және білім мен түсінікті жетілдіру ретінде оқушылардың айтылым дағдысын дамытуға арналған. Ұяшықта жасырылған сандарды аша отырып, сұрақтарға жауап беру.
|
10 мин 3 |
|||
|
«Есте сақта!» айдары бойынша –да/-де, -та/-те жалғауларының дұрыс жалғану ретімен танысамыз. Жатыс септігі зат пен қимылдың, яғни есім мен етістіктердің орнын, көлемін, мекенін және мезгілін білдіреді. Кімде? неде? қайда? деген сұрақтарға жауап береді. Мысалы, Арманда (кімде?) қызық кітаптар көп. Жатыс септіктің формалық көрсеткіші -та, -те, -да, -де.
Кестедегі ережені басшылыққа ала отырып, «Сәйкесін тап» әдісі бойынша сөздер мен жалғауларды сәйкестендіреді.
|
||||
|
Мұғалім оқушыларға «Бурабайдың» суретін көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қойылады: Бұл қай жер? Бұл жер туралы не білесіңдер? Сендер Бурабайда болдыңдар ма? Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды. Оқушылардың жауаптарын тыңдап болған соң, Бурабай туралы қысқаша мәлімет береді. Қосымша мәлімет: Бурабай – Көкшетаудағы ең әсем жер. Бурабай көлі емдік қасиетімен танымал. Суы таза, жұмсақ, тұщы. Бурабайда демалыс орындары көп. Бурабай аудан орталығынан алыс. Адамдар Бурабайға демалу үшін барады. |
10 мин |
|||
|
«Жаттығайық» айдары бойынша мәтін тыңдалады. «Тыңда және жауап бер» айдарында оқушылар тыңдалған мәтіннің мазмұны негізінде сұраққа жауап береді, кестені толтырады. |
||||
|
|
||||
|
Үй тапсырмасы |
6-бет 2-тапсырма |
|
||
|
Сабақ қорытындысы |
Бүгінгі сабақта «қайда?» сұрағының мағынасымен танысып, «қайда?» сұрағына дұрыс жауап беруді, жатыс септігінің –да/де, -та/те жалғауларын дұрыс қолдан үйрендік. Бурабайға қысқаша шолу жасап, тапсырмалар орындадық. Келесі кездескенше сау болыңыздар! |
|
||
шағым қалдыра аласыз















