Ашық сабақ Бутербродттар мен сусындар 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Бутербродттар мен сусындар 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тамақ әзірлеу технологиясы бағыты бойынша алынған материал соның ішінде салат әзірлеу ол дәрумендерге толы тағам.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тамақтану мәдениеті

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Бутербродтар мен сусындарды дайындау технологиясы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.3.1 Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).

5.2.4.4 Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясын білу және қолдану.

Сабақ мақсаттары

  • Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану

  • Бутербродтар мен сусындардың зиянды және зиянсыз түрлерін қарастыру/салыстыру.

  • Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясымен танысу және практика кезінде жасау.

Жетістік критерийлері

  • Адам денесіне зиянды және зиянсыз тағамдарды айыра алады,

  • АКТ ақпараттарын қолдана алады,

  • Сусындарды әзірлеу технологиясын біледі және практика кезінде қолданады,

  • Сусындарды әзірлеу үшін керекті құралдар мен тағамдарды қолданады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіреді (сөйлеу дағдылары) және сипаттайды;

  • өзінің іс-әрекетіне және дайын жұмыстарды орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, таныстыра алады;


Пәндік терминология

  • Рационы, жабдықтар/құралдар/құрылғылар, фастфуд, бургер, чипсы, фри, бутерброд т.б;


Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

  • Мен … пайдалы қасиеттерін білемін.

  • Мен … өзгертер едім не жақсартар едім.

  • Фастфудтың зияны туралы ...

  • Менің ойымша ... тиімді болады.


Құндылықтарды дарыту

Өзіне және өзгелерге құрмет

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.

Еңбек және шығармашылық

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, жаратылыстану, химия-тағам өнімдерінің құрамы мен ерекшеліктері, пайдалы және зиянды тағамдарды талқылау

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу.

Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу.

Бастапқы білім


Оқушылар жалпы асүй жабдықтарын танысып, материалдар мен құралдарды дұрыс қолданудағы қауіпсіздік техникасымен танысты. Асханалық құрал-саймандармен, құрылғылар жұмыс істеу және оларды қолданудың қауіпсіздік ережелері туралы мәліметтер мен білім алды.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Сабақ басында:

  • Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.

  • Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру.







8 мин

















3 мин








12 мин















3 мин















12 мин

Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.


https://www.youtube.com/watch?v=fkZRMrqVZH8

көрсетіліп оқушыларға фасфудтың зияны туралы бейнеролик көрсетіледі.


  • Фастфуд туралы нені білдік?

  • Сендер үшін не жаңалық болды?

  • Адам денсаулығына фастфуд қалай әсер етеді?


Оқушылар өзара топта немесе жұпта өз ойымен сынып ішінде бөлісіп, шағын 1 беттік презентация жұмысын жасайды.

https://www.youtube.com/watch?v=SwyPv3nXG68

бейнероликте пайдалы бутербродтың жасалу жолы көрсетіп, төмендегі кестені толтыру қажет.

  • Бұл бейнероликтің ерекшелігі

  • Аспазшы қандай азық-түлікті қолданды?


Фастфуд

Бутерброд

Адам ағзасына тиімді/тиімсіз жақтары

+/-




Практикалық жұмыс

Сыныпқа эксперимент жасау/Топқа бөлу

Сұрақтар қою: Біз шай дайындау үшін неге суды қайнатамыз?


Эксперимент процесі:

Алдын-ала үш шыны ыдыс дайындау, ішін демделген шаймен толтыру (түйіршікті/жапырақталған /қалтадағы буылған).


1 ыдысты бөлме температурасындағы

сумен толтыру.

2 ыдысты салқын сумен толтыру.

3 ыдысты қайнаған сумен толтыру.

Оқушылар болып жатқан үрдісті 1-2 минут ішінде байқап белгілейді.

Шай

Үрдіс

1 ыдысты бөлме температурасы


2 ыдысты салқын су


3 ыдысты қайнаған су



Қалыптастырушы бағалау:

Әр топ эксперимент кезінде барлық байқаған үдерістерін сұрақтар қоя отырып қорғайды.

  • Сусындарды әзірлеу технологиясын біледі және практика кезінде қолданады,

  • Сусындарды әзірлеу үшін керекті құралдар мен тағамдарды қолданады.

  • Берілген уақытты ұтымды пайдаланады

  • Қорытынды жасайды


Қысқаша білім.

https://www.youtube.com/watch?v=tGHxcgDVKOo

қосымша бейнеролик көрсету.


Презентация 2бет


https://www.youtube.com/watch?v=fkZRMrqVZH8


Наутбук, интерактивті тақта.



https://www.youtube.com/watch?v=SwyPv3nXG68


презентация 3бет

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия:

оқушылардың назарына келесі сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады.

Презентация 4 бет


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушылар Зерттеу жұмысын толық әрі нақты орындайды. Қосымша ақпараттар қолданады.

Қалыптастырушы бағалау

Өзара бағалау

Қауіпсіздік техникасы: Ноутбук немесе компьютермен жұмыс жасаған соң міндетті түрде өшіру

Сергіту сәті ретінде сабақ ортасында оқушыларға жаттығу жасатуға немесе бір-біріне жақсы тілектер айтқызуға болады


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2020
368
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі