|
Сабақ: № 9 Тақырыбы: «Буын» Пәні: Сауат ашу |
Мектеп: Т.Амандосов атындағы орта мектебі. |
|
|
Күні: 10.04.19ж. |
Мұғалімнің аты: Назирова Э.Р. |
|
|
Ортақ тақырып: |
Біздің кафеде |
|
|
Сынып: 1 «В» |
Қатысқандар: 19 |
Қатыспағандар:0 |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау 1.1.6.1 сөйлеу барысында сипаттау/салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану) 1.1.5.1 түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу 1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды) 1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау |
|
|
Бағалау критерийлері |
1. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. 2. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды. 3. Жуан және жіңішке дауыстыларды анықтайды, ажыратады. 4. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады. 5. Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. |
|
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді. |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдау арқылы мәтінді баяндайды. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. |
||
|
Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Тілдік мақсат |
|
|
|
2.1 Оқу түрлерін қолдану 3.8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау 1.4 Оқиғаны болжау 1.2 өлеңнің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
||
|
Алдыңғы оқу: |
Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. Біздің кафеде. Буын. |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|
Басы Ортасы |
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Ұйымдастыру Бір,екі,үш Сынып іші тып-тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты біз бастаймыз. Сабағымыз сәтті өтсін деп, жылылықпен бір –бірімізге күліп, көңілді кейіп көрсетейік. Бар зейініміз сабақта болсын.
ҚБ Мадақтау, смайликтермен бағалау. Кері байланыс: «Бас бармақ»
Балапан уық ыдыс нан БУЫН (кеспе әріптерден құрап тақтаға жазады)
Буын дегеніміз не? Буын мен сөздің айырмашылығы неде? Сонда сөздегі буын саны қандай дыбыстарға байланысты екен? Мадақтау, бағалау
Олай болса, балалар, кафемізді жабдықтауға еңбектеніп кірісейік. Оқулықпен жұмыс:
Демек, балалар,
Дескриптор: Білім алушы: 1. Мәтінді түсініп, тұтас не буындап оқиды. 2. Берілген сұрақтарға жауап береді. 3. Өз ойларын жинақтап айтады. Кері байланыс «Бас
бармақ» Осы жерде кафенің шамшырақтарын жабыстырамыз. Мадақтау, бағалау. Жазылым: (келесі тапсырма) Топпен жұмыс 1 2-топ: сүйек сөздерін буынға бөліп жазады 3-топ: мысық дауысты дыбыстарды ажыратып сызады. Дескриптор: Білім алушы: -сөздерді буынға бөліп жазады. - дауысты дыбыс түрлерін анықтап, тиісті сызықтармен сызып белгілейді.
Мадақтау. Бағалау. ҚБ 3-топқа парақша таратып беремін. Әңгіменің желісі бойынша жануарлар мен хайуанаттардың әрқайсысының жақсы көретін тағамдарымен сәйкестендіріп сызады.
-осы жерде кафенің орындықтарыменен столын жабыстырып шығамыз.
( осы кезде жұптық және жеке жұмыс таратып беремін)
Дескриптор: білім алушы
Кері байланыс: « Үш шапалақ» әдісі Мадақтау, бағалау. ( бұл тапсырмалар орындалып болғаннан кейін, кафенің кариналары менен сағатын және гүлдерін орналастырады) Сергіту сәті. «Массаж жасау» әдісін қолданамын.
«Кім жылдам?» ойыны. Шарты:
Үй жұмысына: ереже жаттау және 24-бет, Не дәмді әңгімесін оқып, рөлге бөліп айтуға дайындалу. 25-бет, № 4-жаттығуды дәптерге орындап келу. Кері байланыс: Бекіту сұрақтарын қоямын: «Бес саусақ» әдісі
Алдарына қойылған салфеткаларын алып, қасында отырған көрші балалар бір-біріне жақсы тілек жазады да, бір-біріне оқып ұсынады. Кері байланыс: «Бағдаршам» Түйін.
Ең соңында дайын болған біздің сынып кафесін тақтаға ілеміз. |
Өткен сабақ бойынша қайталау жұмыстары жүргізіледі. Әріптерді орны-орнына қойып сөз құрайды. Білтіндерін айтады. Жұмбақты шешеді Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқиды Өлең желісі бойынша топтастырады |
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажыратады. Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Буынға дұрыс бөліп айтады, жазады. Буын санын ажыратады. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Бес саусақ» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Үш шапалақ» әдісі «Тізбектелген оқу» әдісі Жатқа жазады. Берілген дауысты жуан, жіңішкелігіне қарай анықтап тауып астын сызады. Сөздердің дыбыстық сызбасын сызады. |
Пәнаралық байланыс – дүниетану,қазақ тілі.Денсаулық және қауіпсіздік. Оқушылардың топтық жұмыстары кезінде өзара әлеуметтік әрекеттестік орнату |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Буын" 1 сынып
Ашық сабақ "Буын" 1 сынып
|
Сабақ: № 9 Тақырыбы: «Буын» Пәні: Сауат ашу |
Мектеп: Т.Амандосов атындағы орта мектебі. |
|
|
Күні: 10.04.19ж. |
Мұғалімнің аты: Назирова Э.Р. |
|
|
Ортақ тақырып: |
Біздің кафеде |
|
|
Сынып: 1 «В» |
Қатысқандар: 19 |
Қатыспағандар:0 |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау 1.1.6.1 сөйлеу барысында сипаттау/салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану) 1.1.5.1 түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу 1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды) 1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау |
|
|
Бағалау критерийлері |
1. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. 2. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды. 3. Жуан және жіңішке дауыстыларды анықтайды, ажыратады. 4. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады. 5. Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. |
|
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді. |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдау арқылы мәтінді баяндайды. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. |
||
|
Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Тілдік мақсат |
|
|
|
2.1 Оқу түрлерін қолдану 3.8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау 1.4 Оқиғаны болжау 1.2 өлеңнің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
||
|
Алдыңғы оқу: |
Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. Біздің кафеде. Буын. |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|
Басы Ортасы |
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Ұйымдастыру Бір,екі,үш Сынып іші тып-тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты біз бастаймыз. Сабағымыз сәтті өтсін деп, жылылықпен бір –бірімізге күліп, көңілді кейіп көрсетейік. Бар зейініміз сабақта болсын.
ҚБ Мадақтау, смайликтермен бағалау. Кері байланыс: «Бас бармақ»
Балапан уық ыдыс нан БУЫН (кеспе әріптерден құрап тақтаға жазады)
Буын дегеніміз не? Буын мен сөздің айырмашылығы неде? Сонда сөздегі буын саны қандай дыбыстарға байланысты екен? Мадақтау, бағалау
Олай болса, балалар, кафемізді жабдықтауға еңбектеніп кірісейік. Оқулықпен жұмыс:
Демек, балалар,
Дескриптор: Білім алушы: 1. Мәтінді түсініп, тұтас не буындап оқиды. 2. Берілген сұрақтарға жауап береді. 3. Өз ойларын жинақтап айтады. Кері байланыс «Бас
бармақ» Осы жерде кафенің шамшырақтарын жабыстырамыз. Мадақтау, бағалау. Жазылым: (келесі тапсырма) Топпен жұмыс 1 2-топ: сүйек сөздерін буынға бөліп жазады 3-топ: мысық дауысты дыбыстарды ажыратып сызады. Дескриптор: Білім алушы: -сөздерді буынға бөліп жазады. - дауысты дыбыс түрлерін анықтап, тиісті сызықтармен сызып белгілейді.
Мадақтау. Бағалау. ҚБ 3-топқа парақша таратып беремін. Әңгіменің желісі бойынша жануарлар мен хайуанаттардың әрқайсысының жақсы көретін тағамдарымен сәйкестендіріп сызады.
-осы жерде кафенің орындықтарыменен столын жабыстырып шығамыз.
( осы кезде жұптық және жеке жұмыс таратып беремін)
Дескриптор: білім алушы
Кері байланыс: « Үш шапалақ» әдісі Мадақтау, бағалау. ( бұл тапсырмалар орындалып болғаннан кейін, кафенің кариналары менен сағатын және гүлдерін орналастырады) Сергіту сәті. «Массаж жасау» әдісін қолданамын.
«Кім жылдам?» ойыны. Шарты:
Үй жұмысына: ереже жаттау және 24-бет, Не дәмді әңгімесін оқып, рөлге бөліп айтуға дайындалу. 25-бет, № 4-жаттығуды дәптерге орындап келу. Кері байланыс: Бекіту сұрақтарын қоямын: «Бес саусақ» әдісі
Алдарына қойылған салфеткаларын алып, қасында отырған көрші балалар бір-біріне жақсы тілек жазады да, бір-біріне оқып ұсынады. Кері байланыс: «Бағдаршам» Түйін.
Ең соңында дайын болған біздің сынып кафесін тақтаға ілеміз. |
Өткен сабақ бойынша қайталау жұмыстары жүргізіледі. Әріптерді орны-орнына қойып сөз құрайды. Білтіндерін айтады. Жұмбақты шешеді Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқиды Өлең желісі бойынша топтастырады |
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажыратады. Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Буынға дұрыс бөліп айтады, жазады. Буын санын ажыратады. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Бес саусақ» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Үш шапалақ» әдісі «Тізбектелген оқу» әдісі Жатқа жазады. Берілген дауысты жуан, жіңішкелігіне қарай анықтап тауып астын сызады. Сөздердің дыбыстық сызбасын сызады. |
Пәнаралық байланыс – дүниетану,қазақ тілі.Денсаулық және қауіпсіздік. Оқушылардың топтық жұмыстары кезінде өзара әлеуметтік әрекеттестік орнату |
шағым қалдыра аласыз













