Материалдар / Ашық сабақ "Буюмни бадиий куйдириш, безаш" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Буюмни бадиий куйдириш, безаш" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Технология пәні бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
378
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Фани:Бадиий меҳнат. Бўлим:II
Дарс мавзуси:Буюмни бадиий куйдириш, безаш№94 умумий ўрта мактаби .
Куни:Мирзалиев Ф
Синфи:7Қатнашганлар: Қатнашмаганлар:
Дарснинг мақсадлари7.1.2.1-Дизайн. Қўл саньат таърифини ҳамда санъатнинг турли асарлари ва маданий хусусиятларининг, келиб чикиш тарихини ўрганиш

.
Ютуқ мезонлари.





-Барча:мавзу ҳақида маълумотга эга ;


-Кўпчилиги: бадиий куйдириб ишлаш усуллари ҳақидасўзлай олади;Кўпчилиги:бадиий куйдириб ишлаш усулларидан фойдалана олади;
Баҳолаш критериясиТушуниш:бадиий куйдириб ишлаш усуллари ҳақида билади;Қўллаш:бадиий куйдириб ишлаш усулларидан фойдалана олади;Таҳлил:бадиий куйдириб ишлаш усулларини таҳлиллайди.
Тил мақсадиЎқиш:янги мавзу билан танишади;Сўзлаш:бадиий куйдириб ишлашга оид манбалар ҳақида сўзлайди;Тинглаш:ўқувчилар тўплаган маълумотлар тингланади;Ёзиш:мавзуга оид терминларни ёзиш.
Инсоний қадриятларни сингдириш.-она –Ватанни севиш ва қадрлаш бурчимиз эканлигини тушунтириш;-меҳнатсеварлик бахт калити ,осуда ва фаровон ҳаёт гарови эканлигини англатиш.-халқ манфаатини ўз манфаатидан юқори қўшишга ўргатиш.
Фанлараро боғланишЎз-ўзини англаш,тарих,география...
ЎзлаштирилганБилимПирография санъати
Дарс вақтининг тақсимланиши:

Режалаштирилган машғулот турлариРесурслар
Боши:





Саломлашиш. “Харита”усули асосида руҳий ҳозирлик ўтказадилар.Акт,диск,моноблок,дарслик,
Ўртаси:











Савол-жавоб ўтказиш орқали янги мавзу ҳақида тушунча берилади.Ўқувчиларга бадиий меҳнат дарси жараёнида амалий ишлаганда қандай хавфсизлик чораларини қўллаш кераклиги тушунтирилади.Турли асбоб –ускуналар,меҳнат қуролларидан фойдаланиш қоидалари ўргатилади. Янги мавзу ҳақида тушунча бериб борилади.Ўқувчиларга бадиий куйдириб ишлаш усуллари ҳақида маълумот берилади.Бадиий куйдириш нима ,унинг ўзига хос хусусиятлари ҳақида тушунча берилади. Ўқувчилар билан бирга “Ғилдирик”усули асосида ўзлаштирган билимларини мустаҳкамлашади..Ўқувчиларга мавзуга оид топшириқлар берилади, мустақил бадиий куйдириб безак беришади.ишлайдилар.Ўқувчиларнинг бажарган топшириқлари кўриб чиқилади ва рағбатлантирилади.Янги мавзуга оид терминлар ёзилади.Ўқувчилар янги маълумотлар топади.
Тарқатмалар,рангли стикерлар,маркерлар
Якуни:





Ўтилган мавзуни мустаҳкамлаш.Ўқувчилар ўзаро савол-жавоб ўтказадилар.Ўртоқлари бир-бирларини баҳолашадилар.Баҳолаш.Рефлексия ўтказиш “Агар мен...” усулида.



А-4варағи,тарқатма,,расмлар.
Қўшимча маълумотлар
Турли терминлари билан ишлаш.М-н:табиий ранглар,турли шакллар.

Баҳолаш-ўқувчиларнинг топшириқни бажаришларига қараб баҳолаш турларидан фойдаланиш.Фанлараро боғлиқлик Мусиқа,математика...
РефлексияЎқитувчи рефлексияси
Дарснинг мақсад ва вазифаси тўлиқ амалга ошдими?Бугун Ўқувчилар нимани ўрганишди?





Топшириқлар тўғри танландими?Вақтдан тўғри фойдаландингизми?































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!