Құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
|
Сабақ: 2-бөлім. Жолың болсын, жолаушы М.Мақатаев «Ертең біз жол жүреміз» 1-бөлімше. Сапарың сәтті болсын! |
Мектеп: КММ «№1 мектеп-гимназия» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 15.03.19 |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмабай Анар Асылбекқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 9 (Т2) |
Қатысқандар: 15 |
Қатыспағандар: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
9.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.2.4.1 - коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары (бағалау критерийі) |
Барлық білім алушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнын түсініп, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, диалогқа қатысады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білім алушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін бойынша тірек сөздерді табу арқылы ақпараттың нақтылығын біледі, топта талқылайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір білім алушылар орындай алады: ақпаратты өмірмен байланыстыра отырып, шынайылығын анықтайды, өз ойларын қорытуда сөйлеу этикеті формаларын дұрыс қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну: жаңа сөздердің мағынасын түсіну, мәтіннің мазмұнын түсіну Қолдану: жаңа сөздермен сөйлем құрастыру Жинақтау: диалог құрастырады, өз ойын жеткізеді Талдау: ақпаратты өмірмен байланыстырады, мәтінді талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жолсапар (зт), бағын(ет), жүрдек(сн), жолшыбай(үс), аялда(ет), жолазық(зт), жолайрық (зт), апат(сн), жолсерік(зт), жиіле(ет), жолдама(зт), жол-жөнекей(үс), бекет(зт), аралық(зт), тасмал(зт), жүргінші(зт), зуылда(ет), құн(зт), сақтан(ет), сәтті(сн), куәлік(зт), зымырандай(сн), жедел(үс), бекер(үс), әрі-бері(үс). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Жолың болсын!, Сапарың оң болсын!, Сапарың сәтті болсын!, Жортқанда жолың болсын!, Аман барып, сау қайт! ишара: сұхбат алушы және сұхбат берушінің бет әлпет мимикасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
7.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау; 8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау; 7.2.2.1 – талап ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу; 8.2.2.1 - түрлі жанрдағы көркем мәтіндерге сүйене отырып,көңіл-күйді білдіруде ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 2 мин 2 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Білім алушылар бір-біріне стикерге жазып, жылы лебіздерін білдіріп, жақсы көңіл-күй атмосферасын қалыптастыру үшін «Жылы лебіз» әдісі қолданылады. Топтарға түрлі-түсті маркерлер арқылы бөлу І топ – Жолаушы ІІ топ – Аялдама Ж Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін ауызша ой салу үшін «Миға шабуыл» әдісі қолданылады. - Балалар, өткен тақырыпты еске түсіріп, сұрақтарға жауап беріңіздер.
Бүгінгі біздің тақырыбымыз – Сапарың сәтті болсын! Қызығушылықты ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында қазақша баталарды тыңдатамын. |
Сабақтың мақсаты тақтада жазылған |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7 мин 4 мин 5 мин 7 мин 5 мин |
Ұ Мәтіналды жұмыс - Бата деген не? - ........................... - Ол туралы не білесің? - .................................... - Батаның қандай түрлерін білесің? - .................................................... - «Сапарың сәтті болсын!» деп қай кезде айтады? - ........................................................................... - Осы бата айтылатын жағдаяттарды жұбыңа санамалап айтып бер. - ......................................................................................
Қалыптастырушы бағалау: мұғалім оқушыларды мадақтау арқылы бағалайды. Кері байланыс: «БББ» кестесі арқылы кері байланыс орнату
Т
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну 1-тапсырма. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді оқу, көргенін жылдам жазу арқылы мағынасын есте сақтау үшін «Қақпа» әдісі қолданылды. Орындалу барысы: сынып топқа бөлінеді. 1 оқушы кестені толтырады, 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасайды, 1 оқушы гол салады (яғни, сөзбен сөйлем құрайды)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













