Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Cапарың сәтті болсын 9 - сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Сабақ: 2-бөлім. Жолың болсын, жолаушы М.Мақатаев «Ертең біз жол жүреміз» 1-бөлімше. Сапарың сәтті болсын! |
Мектеп: КММ «№1 мектеп-гимназия» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 15.03.19 |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмабай Анар Асылбекқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 9 (Т2) |
Қатысқандар: 15 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
9.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.2.4.1 - коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары (бағалау критерийі) |
Барлық білім алушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнын түсініп, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, диалогқа қатысады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білім алушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін бойынша тірек сөздерді табу арқылы ақпараттың нақтылығын біледі, топта талқылайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір білім алушылар орындай алады: ақпаратты өмірмен байланыстыра отырып, шынайылығын анықтайды, өз ойларын қорытуда сөйлеу этикеті формаларын дұрыс қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну: жаңа сөздердің мағынасын түсіну, мәтіннің мазмұнын түсіну Қолдану: жаңа сөздермен сөйлем құрастыру Жинақтау: диалог құрастырады, өз ойын жеткізеді Талдау: ақпаратты өмірмен байланыстырады, мәтінді талдайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жолсапар (зт), бағын(ет), жүрдек(сн), жолшыбай(үс), аялда(ет), жолазық(зт), жолайрық (зт), апат(сн), жолсерік(зт), жиіле(ет), жолдама(зт), жол-жөнекей(үс), бекет(зт), аралық(зт), тасмал(зт), жүргінші(зт), зуылда(ет), құн(зт), сақтан(ет), сәтті(сн), куәлік(зт), зымырандай(сн), жедел(үс), бекер(үс), әрі-бері(үс). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Жолың болсын!, Сапарың оң болсын!, Сапарың сәтті болсын!, Жортқанда жолың болсын!, Аман барып, сау қайт! ишара: сұхбат алушы және сұхбат берушінің бет әлпет мимикасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
7.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау; 8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау; 7.2.2.1 – талап ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу; 8.2.2.1 - түрлі жанрдағы көркем мәтіндерге сүйене отырып,көңіл-күйді білдіруде ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған кезеңдері уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 2 мин 2 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Білім алушылар бір-біріне стикерге жазып, жылы лебіздерін білдіріп, жақсы көңіл-күй атмосферасын қалыптастыру үшін «Жылы лебіз» әдісі қолданылады. Топтарға түрлі-түсті маркерлер арқылы бөлу І топ – Жолаушы ІІ топ – Аялдама Ж Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін ауызша ой салу үшін «Миға шабуыл» әдісі қолданылады. - Балалар, өткен тақырыпты еске түсіріп, сұрақтарға жауап беріңіздер.
Бүгінгі біздің тақырыбымыз – Сапарың сәтті болсын! Қызығушылықты ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында қазақша баталарды тыңдатамын. |
Сабақтың мақсаты тақтада жазылған |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 7 мин 4 мин 5 мин 7 мин 5 мин |
Ұ Мәтіналды жұмыс - Бата деген не? - ........................... - Ол туралы не білесің? - .................................... - Батаның қандай түрлерін білесің? - .................................................... - «Сапарың сәтті болсын!» деп қай кезде айтады? - ........................................................................... - Осы бата айтылатын жағдаяттарды жұбыңа санамалап айтып бер. - ......................................................................................
Қалыптастырушы бағалау: мұғалім оқушыларды мадақтау арқылы бағалайды. Кері байланыс: «БББ» кестесі арқылы кері байланыс орнату
Т
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну 1-тапсырма. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді оқу, көргенін жылдам жазу арқылы мағынасын есте сақтау үшін «Қақпа» әдісі қолданылды. Орындалу барысы: сынып топқа бөлінеді. 1 оқушы кестені толтырады, 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасайды, 1 оқушы гол салады (яғни, сөзбен сөйлем құрайды)
|