Материалдар / Ашық сабақ Cапарың сәтті болсын 9 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Cапарың сәтті болсын 9 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып орыс бөліміне арналған сабақ жоспары. Жаңа бағдарлама бойынша жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2019
4240
17 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ: 2-бөлім. Жолың болсын, жолаушы

М.Мақатаев «Ертең біз жол жүреміз»

1-бөлімше. Сапарың сәтті болсын!

Мектеп: КММ «№1 мектеп-гимназия»

Күні: 15.03.19

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмабай Анар Асылбекқызы

СЫНЫП: 9 (Т2)

Қатысқандар: 15

Қатыспағандар: 0

Оқу мақсаттары

9.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.2.4.1 - коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу

Сабақ мақсаттары

(бағалау критерийі)




Барлық білім алушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнын түсініп, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, диалогқа қатысады.

Білім алушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін бойынша тірек сөздерді табу арқылы ақпараттың нақтылығын біледі, топта талқылайды.

Кейбір білім алушылар орындай алады: ақпаратты өмірмен байланыстыра отырып, шынайылығын анықтайды, өз ойларын қорытуда сөйлеу этикеті формаларын дұрыс қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну: жаңа сөздердің мағынасын түсіну, мәтіннің мазмұнын түсіну

Қолдану: жаңа сөздермен сөйлем құрастыру

Жинақтау: диалог құрастырады, өз ойын жеткізеді

Талдау: ақпаратты өмірмен байланыстырады, мәтінді талдайды

Тілдік мақсат


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жолсапар (зт), бағын(ет), жүрдек(сн), жолшыбай(үс), аялда(ет), жолазық(зт), жолайрық (зт), апат(сн), жолсерік(зт), жиіле(ет), жолдама(зт), жол-жөнекей(үс), бекет(зт), аралық(зт), тасмал(зт), жүргінші(зт), зуылда(ет), құн(зт), сақтан(ет), сәтті(сн), куәлік(зт), зымырандай(сн), жедел(үс), бекер(үс), әрі-бері(үс).

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Жолың болсын!, Сапарың оң болсын!, Сапарың сәтті болсын!, Жортқанда жолың болсын!, Аман барып, сау қайт!

ишара: сұхбат алушы және сұхбат берушінің бет әлпет мимикасы


Алдыңғы оқу:

7.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;

8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау;

7.2.2.1 – талап ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу;

8.2.2.1 - түрлі жанрдағы көркем мәтіндерге сүйене отырып,көңіл-күйді білдіруде ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу;

Жоспар

Жоспарланған

кезеңдері











уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері




Ресурстар



Басы

2 мин













2 мин









Психологиялық ахуал қалыптастыру. Білім алушылар бір-біріне стикерге жазып, жылы лебіздерін білдіріп, жақсы көңіл-күй атмосферасын қалыптастыру үшін «Жылы лебіз» әдісі қолданылады.

Топтарға түрлі-түсті маркерлер арқылы бөлу

І топ – Жолаушы

ІІ топ – Аялдама


Ж

Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін ауызша ой салу үшін «Миға шабуыл» әдісі қолданылады.

- Балалар, өткен тақырыпты еске түсіріп, сұрақтарға жауап беріңіздер.


  • Жазу деген не?

  • ....................................................................

  • Қазақ жазуының даму жолы қандай?

  • ..........................................................................

  • Латын әліпбиінің тиімді, тиімсіз тұстары қандай?

  • ............................................................................


Бүгінгі біздің тақырыбымыз – Сапарың сәтті болсын!

Қызығушылықты ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында қазақша баталарды тыңдатамын.
























Сабақтың мақсаты тақтада жазылған







Ортасы

7 мин




























































4 мин














































































5 мин
































7 мин



































5 мин




Ұ

Мәтіналды жұмыс

- Бата деген не?

- ...........................

- Ол туралы не білесің?

- ....................................

- Батаның қандай түрлерін білесің?

- ....................................................

- «Сапарың сәтті болсын!» деп қай кезде айтады?

- ...........................................................................

- Осы бата айтылатын жағдаяттарды жұбыңа санамалап айтып бер.

- ......................................................................................

Дескриптор

Білім алушылар

-жауаптарын кеңейтті;

-ойын нақты жеткізе алды;

-сабақтың тақырыбын айқындады

Қалыптастырушы бағалау: мұғалім оқушыларды мадақтау арқылы бағалайды.

Кері байланыс: «БББ» кестесі арқылы кері байланыс орнату

Білдім

Білемін

Білгім келеді





Т

Бағалау критерийі

Білім алушылар

- жаңа сөздердің мағынасын түсінеді, біледі


Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну

1-тапсырма. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді оқу, көргенін жылдам жазу арқылы мағынасын есте сақтау үшін «Қақпа» әдісі қолданылды. Орындалу барысы: сынып топқа бөлінеді. 1 оқушы кестені толтырады, 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасайды, 1 оқушы гол салады (яғни, сөзбен сөйлем құрайды)

Жаңа сөз

Сіздің ойыңызша, оның мағынасы қандай?

Сөздіктегі анықтамасы

Сөзді пайдалана отырып құрылған сөйлем

Сапар




Жолаушы




Жол-жөнекей




аялда




жолсерік






770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!