Оқу ісі жөніндегі орынбасары:
|
Пән: Геометрия Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Стереометрия Күні: 24.04.2018ж Сынып: 9 «А» |
Мектеп:№ 27 жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Жанбаева А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Цилиндр, конус, шар және олардың кескіндері. |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Айналу денелері, олардың қасиеттері мен формулаларымен таныстыру. |
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Айналу денелерімен, формуласымен танысады, кескіндерін салып үйренеді. Көптеген оқушылар: Формуланы пайдаланып есептер шығарады Кейбір оқушылар: Берілген тақырыпқа сай қосымша тапсырмаларды ғаламтордан ізденіп, есептерге қолданады. |
|
Бағалау критерийлері: |
Цилиндр, конус, шар және олардың кескіндері тақырыбын түсініп, есептер шығару |
|
Тілдік мақсаттар |
Цилиндр, конус, шар, аудан, биіктік, радиус, диаметр, толық бетінің ауданы |
|
Құндылықтарды дарыту |
Нақтылыққа тәрбиелеу |
|
Пәнаралық байланыстар |
Сызу |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Айналу денелерінің кескіндері, оқулық жұмыс дәптері, логикалық тапсырмалар, телефон интернетке қосылған |
|
Бастапқы білім |
Стереометрия негізі |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5минут |
Оқушылармен амандасу. Оқушылар мұғалімнің алдында тұрған фигуралардың санына қарап 3 топқа бөлінеді: «Цилиндр, конус, шар». Үй тапсырмасы: Өтілген формулаларды қайталау, соған байланысты дәптерлеріне жазу 3тапсырма - 5, 2тапсырма - 4 , 1-тапсырма- 3, мүлдем орындалмаса- 0 |
Үлестірмелі қағаздар Бағалау парақшалары |
||
|
Сабақтың ортасы 7 минут 7 минут 3 минут 7минут 6 минут |
І топ тапсырмасы: «Айналу денелерімен танысу». ІІ топ тапсырмасы: «Айналу денелеріне өмірден мысалдар келтіру». ІІІ топ тапсырмасы: «Айналу денелеріне қатысты формулалармен таныстыру» «5» - топта өз үлесін қосу, «4»- кескінді салудағы сауаттылық, «3»- ойын нақты жеткізе білу, «2»- постерді әдемі сала білу. «0»- мүлде қатыспау. (Оқушылар өз ойларын айтады, постерде салады, мысалдар келтіреді. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды) Жаңа сабақты түсіндіремін
Жаңа тақырыптың қалай түсінгенін білу мақсатында «Досыма хат» әдісі арқылы топтар бір – бірлеріне сұрақтар жазады.(жазылған хаттарды «Қар лақтыру» әдісі арқылы бір – біріне береді) Есептер шығару 1)R=4см, h=4см. Sб.б, Sт.б, V-? Sб.б=2π RН=2π*4*4=32π Sт.б=2π (R+Н)=2π(4+4)=16π V=π R2 Н=π*42*4=64π S=2* R*Н=2*4*4=32 3) R=2дм, h=5дм. Sб.б, Sт.б, V-? Sб.б=2π RН=2π*2*5=20π Sт.б=2π (R+Н)=2π(2+5)=20π V=π R2 Н=π*22*5=20π S=2* R*Н=2*2*5=20 1)R=3см, h=4см. Sб.б, Sт.б, V-? 1=5 Sб.б=2π Rl=2π*3*5=30π Sт.б=2πRl+πR2=2π3*5+π*32=39π V=1/3π R2 Н=1/3π*32*4=12π S= R*Н=3*4=12 3)R=8дм, h=6дм. Sб.б, Sт.б, V-? 1=10дм Sб.б=2π Rl=2π*8*10=160π Sт.б=2πRl+πR2=2π8*10+π*82=224π V=1/3π R2 Н=1/3π*82*6=128π S= R*Н=8*6=48 Оқулықпен жұмыс (жеке жұмыс) № 280 Қабырғалары 6 см және 10 см тіктөртбұрышты кіші қабырғасынан айналдырғанда шыққан цилиндрдің биіктігін және диаметрін табыңдар №281 Тікбұрышты АВС үшбұрышының қабырғалары белгілі: АВ – 5 дм, ВС – 4см, АС – 3дм. Үшбұрыш 1) АС катетінен айналғанда 2)ВС катетінен айналғанда шыққан дененің биіктігін және диметрін табыңдар |
«Жас ғалым» әдісі Постер қорғайды Слайд Үлестірмелі қағаздар Тақтамен жұмыс |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар бүгінгі тақырыпты қалай түсінгені туралы стикерге жазып, А4 параққа жапыстырады. Үйге тапсырма: №282 макет жасау |
Стикерлер А4 парақ |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
|
Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беремін. |
«Жас ғалым» әдісі, «Екі жұлдыз бір ұсыныс»әдісі, «Досыма хат» әдісі, «Қар лақтыру» әдісі және оқулықпен жұмыс. Оқушылар осы әдістерде өз – өздерін бағалап отырады. |
Жағымды психологиялық ахуал орнату. Сыныпты желдетіп аламын. |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
||
|
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||
Бағалау парақшасы
|
Аты - жөні |
Үй тапсырмасы |
Постер қорғау |
Қар лақтыру |
Есептер шығару |
Оқулықпен жұмыс |
Баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» - топта өз үлесін қосу, «4»- кескінді салудағы сауаттылық, «3»- ойын нақты жеткізе білу, «2»- постерді әдемі сала білу. «0»- мүлде қатыспау.
Бағалау парақшасы
|
Аты - жөні |
Үй тапсырмасы |
Постер қорғау |
Қар лақтыру |
Есептер шығару |
Оқулықпен жұмыс |
Баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» - топта өз үлесін қосу, «4»- кескінді салудағы сауаттылық, «3»- ойын нақты жеткізе білу, «2»- постерді әдемі сала білу. «0»- мүлде қатыспау.
Бағалау парақшасы
|
Аты - жөні |
Үй тапсырмасы |
Постер қорғау |
Қар лақтыру |
Есептер шығару |
Оқулықпен жұмыс |
Баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» - топта өз үлесін қосу, «4»- кескінді салудағы сауаттылық, «3»- ойын нақты жеткізе білу, «2»- постерді әдемі сала білу. «0»- мүлде қатыспау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Цилиндр, конус, шар және олардың кескіндері"
Ашық сабақ "Цилиндр, конус, шар және олардың кескіндері"
Оқу ісі жөніндегі орынбасары:
|
Пән: Геометрия Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Стереометрия Күні: 24.04.2018ж Сынып: 9 «А» |
Мектеп:№ 27 жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Жанбаева А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Цилиндр, конус, шар және олардың кескіндері. |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Айналу денелері, олардың қасиеттері мен формулаларымен таныстыру. |
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Айналу денелерімен, формуласымен танысады, кескіндерін салып үйренеді. Көптеген оқушылар: Формуланы пайдаланып есептер шығарады Кейбір оқушылар: Берілген тақырыпқа сай қосымша тапсырмаларды ғаламтордан ізденіп, есептерге қолданады. |
|
Бағалау критерийлері: |
Цилиндр, конус, шар және олардың кескіндері тақырыбын түсініп, есептер шығару |
|
Тілдік мақсаттар |
Цилиндр, конус, шар, аудан, биіктік, радиус, диаметр, толық бетінің ауданы |
|
Құндылықтарды дарыту |
Нақтылыққа тәрбиелеу |
|
Пәнаралық байланыстар |
Сызу |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Айналу денелерінің кескіндері, оқулық жұмыс дәптері, логикалық тапсырмалар, телефон интернетке қосылған |
|
Бастапқы білім |
Стереометрия негізі |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5минут |
Оқушылармен амандасу. Оқушылар мұғалімнің алдында тұрған фигуралардың санына қарап 3 топқа бөлінеді: «Цилиндр, конус, шар». Үй тапсырмасы: Өтілген формулаларды қайталау, соған байланысты дәптерлеріне жазу 3тапсырма - 5, 2тапсырма - 4 , 1-тапсырма- 3, мүлдем орындалмаса- 0 |
Үлестірмелі қағаздар Бағалау парақшалары |
||
|
Сабақтың ортасы 7 минут 7 минут 3 минут 7минут 6 минут |
І топ тапсырмасы: «Айналу денелерімен танысу». ІІ топ тапсырмасы: «Айналу денелеріне өмірден мысалдар келтіру». ІІІ топ тапсырмасы: «Айналу денелеріне қатысты формулалармен таныстыру» «5» - топта өз үлесін қосу, «4»- кескінді салудағы сауаттылық, «3»- ойын нақты жеткізе білу, «2»- постерді әдемі сала білу. «0»- мүлде қатыспау. (Оқушылар өз ойларын айтады, постерде салады, мысалдар келтіреді. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды) Жаңа сабақты түсіндіремін
Жаңа тақырыптың қалай түсінгенін білу мақсатында «Досыма хат» әдісі арқылы топтар бір – бірлеріне сұрақтар жазады.(жазылған хаттарды «Қар лақтыру» әдісі арқылы бір – біріне береді) Есептер шығару 1)R=4см, h=4см. Sб.б, Sт.б, V-? Sб.б=2π RН=2π*4*4=32π Sт.б=2π (R+Н)=2π(4+4)=16π V=π R2 Н=π*42*4=64π S=2* R*Н=2*4*4=32 3) R=2дм, h=5дм. Sб.б, Sт.б, V-? Sб.б=2π RН=2π*2*5=20π Sт.б=2π (R+Н)=2π(2+5)=20π V=π R2 Н=π*22*5=20π S=2* R*Н=2*2*5=20 1)R=3см, h=4см. Sб.б, Sт.б, V-? 1=5 Sб.б=2π Rl=2π*3*5=30π Sт.б=2πRl+πR2=2π3*5+π*32=39π V=1/3π R2 Н=1/3π*32*4=12π S= R*Н=3*4=12 3)R=8дм, h=6дм. Sб.б, Sт.б, V-? 1=10дм Sб.б=2π Rl=2π*8*10=160π Sт.б=2πRl+πR2=2π8*10+π*82=224π V=1/3π R2 Н=1/3π*82*6=128π S= R*Н=8*6=48 Оқулықпен жұмыс (жеке жұмыс) № 280 Қабырғалары 6 см және 10 см тіктөртбұрышты кіші қабырғасынан айналдырғанда шыққан цилиндрдің биіктігін және диаметрін табыңдар №281 Тікбұрышты АВС үшбұрышының қабырғалары белгілі: АВ – 5 дм, ВС – 4см, АС – 3дм. Үшбұрыш 1) АС катетінен айналғанда 2)ВС катетінен айналғанда шыққан дененің биіктігін және диметрін табыңдар |
«Жас ғалым» әдісі Постер қорғайды Слайд Үлестірмелі қағаздар Тақтамен жұмыс |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар бүгінгі тақырыпты қалай түсінгені туралы стикерге жазып, А4 параққа жапыстырады. Үйге тапсырма: №282 макет жасау |
Стикерлер А4 парақ |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
|
Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беремін. |
«Жас ғалым» әдісі, «Екі жұлдыз бір ұсыныс»әдісі, «Досыма хат» әдісі, «Қар лақтыру» әдісі және оқулықпен жұмыс. Оқушылар осы әдістерде өз – өздерін бағалап отырады. |
Жағымды психологиялық ахуал орнату. Сыныпты желдетіп аламын. |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
||
|
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||
Бағалау парақшасы
|
Аты - жөні |
Үй тапсырмасы |
Постер қорғау |
Қар лақтыру |
Есептер шығару |
Оқулықпен жұмыс |
Баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» - топта өз үлесін қосу, «4»- кескінді салудағы сауаттылық, «3»- ойын нақты жеткізе білу, «2»- постерді әдемі сала білу. «0»- мүлде қатыспау.
Бағалау парақшасы
|
Аты - жөні |
Үй тапсырмасы |
Постер қорғау |
Қар лақтыру |
Есептер шығару |
Оқулықпен жұмыс |
Баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» - топта өз үлесін қосу, «4»- кескінді салудағы сауаттылық, «3»- ойын нақты жеткізе білу, «2»- постерді әдемі сала білу. «0»- мүлде қатыспау.
Бағалау парақшасы
|
Аты - жөні |
Үй тапсырмасы |
Постер қорғау |
Қар лақтыру |
Есептер шығару |
Оқулықпен жұмыс |
Баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» - топта өз үлесін қосу, «4»- кескінді салудағы сауаттылық, «3»- ойын нақты жеткізе білу, «2»- постерді әдемі сала білу. «0»- мүлде қатыспау.
шағым қалдыра аласыз
















