Сабақтың мақсаты:
|
- Сүтқоректілердің маңызы туралы түсінік
беру.
- Жаңа технологияның әдіс-тәсілдерін қолдана
отырып, оқушылардың жаңаша білім алуларына қабілеттерін
арттыру.
-
Оқушыны жан-жақты, терең, еркін ойлауға, ұстамдылыққа, өз ойын
бөлісуге, өзгенің де ойын тыңдай білуге
тәрбиелеу.
|
Кіріспе
|
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
үшін «Көңіл күйімізді жаттықтыру» тренингін
өткіземін.
Біз бақытты баламыз
Ойнап-күліп, аламыз.
Жетілсін деп санамыз
Оқып білім аламыз.
(Оқушыларды 3 топқа бөлеміз. Әр
топқа сүтқоректілердің суреттері бар қағаздар
таратамыз.)
І
топ: Жәндіктер.
ІІ
топ: Балықтар.
ІІІ
топ: Жорғалаушылар.
Үй
жұмысы:
І
топ: Балықтың пайдасы.
ІІ
топ: Қосмекенділердің
мекендейтін ортасы.
ІІІ
топ: Жорғалаушылардың түрлері.
Осы тақырыптар бойынша постер
қорғайды.
Топтар бір-бірін
бағалайды.
«Бас бармақ» әдісін
қолдану.
|
Оқушылар түрлі мимикалық іс-әрекет жасау арқылы
көңіл күйлерін білдіреді.
Оқушылар постерлерін
қорғайды.
Оқушылар тобымен ақылдаса отырып, тапсырмаларды
орындайды.
|
Интерактивті тақта,
слайд.
Интерактивті тақта.
Постер қорғау.
|
Негізгі бөлім
|
Сүтқоректілер жайлы
түсіндіру.
iMektep.kz сайтынан сүтқоректілер туралы
видеоролик көрсету.
Топтық жұмыс. №1
тапсырма
Сүтқоректілерді тиісті топтарға
жіктеу.
Оқушыларды смайликтер арқылы
бағалау.
Оқушыларға оқулықтан тапсырма беру. (113 бет, №1
тапсырманы орындау.)
№2
тапсырма.
Жақсы орындаған топты мадақтау: «Қане,
балалар, жарайсыңдар! Басымызды сипап
қояйықшы».
Бекітуге арналған тапсырмалар орындатамын.
Жануарлардың дұрыс атауын және олардың қандай топқа жататынын
көрсету.
№3
тапсырма.
Топтар бір-бірін
бағалайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін
қолдану.
р\н
|
білемін
|
Білгім
келеді
|
Жаңа
ақпарат
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
Оқушылар көргендерін есте
сақтайды.
Оқушылар тобымен ақылдаса отырып, тапсырмаларды
орындайды.
Кластерді толтырады.
Оқушылар жаңа тақырыппен жұмыс
жасайды.
Оқушылар тобымен ақылдаса отырып, тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар тобымен ақылдаса отырып, тапсырмаларды
орындайды.
|
Интерактивті тақта.
Интерактивті тақтамен
жұмыс.
Постер қорғау.
Оқулықпен,
дәптермен жұмыс.
Интерактивті тақтамен
жұмыс.
|
Қорытынды
|
Қорытынды тест алу.
Үйге тапсырма.
Сүтқоректілер жайлы оқу, қосымша дерек
жинау.
Бағалау. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды
бағалау.
Рефлексия.
Бүгінгі сабақ
қалай болды?
Кері байланыс.
|
Оқушылар тестке өткен тақырып бойынша жауап
береді.
Үйде постер немесе буклет дайындап
келеді.
Оқушылар бағаланады.
Сабақта түсінгендерін бағдаршам түсімен
білдіреді.
|
Сүтқоректілердің
суреттері.
Бір-бірін бағалайды, мұғалім
бағалайды.
Стикерлер.
|