Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    7.2А Функция. Функцияның графигі.

    Мектеп: Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы орта мектеп


    Күні: 7 .12.2020ж.

    Мұғалімнің аты-жөні:Серікова Бақыткүл Төреқожақызы


    Сынып:7 «Ә»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Cызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы


    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырыпты оқып білу


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу ;

    7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;


    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуын зерттей алады


    Бағалау критерийі

    Оқушы:

    Білу және түсіну

    k мен b-ға байланысты сызықтық функциялардың графиктері қалай орналасатынын біледі (параллель, қиылысады, қиылыспайды)

    Жоғары деңгейдегі дағдылар

    Координаталық жазықтықта екі түзудің салыстырмалық орналасуын зерттейді




    Тілдік мақсаттар


    Тілдік оқыту мақсаттары:

    Оқушылар:

    • сызықтық функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды;

    • сызықтық функциялардың коэффициенттердің арасындағы тәуелділікке және олардың графиктерінің өзара орналасуының ерекшеліктеріне түсінік береді;

    Пәндік лексика және терминология:

    – функция графигі;

    – сызықтық функция;

    – сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;

    – түзулер параллель;

    – түзулер қиылысады

    – түзулер қиылыспайды.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    – функцияның графигі... (координаталар басы нүктесі және т.б) арқылы өтеді;

    – функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);

    – график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;

    – график ординаталар осін... нүктесінде қияды;



    Құндылықтарды дарыту


    Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытын тиімді ұйымдастыру, сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлай білу.

    Құндылықтарды дарыту сабақта барлық жоспарлаған іс- әрекеттердің кезеңдері арқылы жүзеге асырылады.



    Пәнаралық байланыстар

    Информатика



    АКТ қолдану дағдылары

    АКТ тиімді қолдану үшін оқуға қажет пайдаланушылардың дағдылары.



    Бастапқы білім

    Шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.




    Сабақ барысы



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар



    Сабақтың басы



    Сабақтың басында мұғалім ерекше көңіл аударады:

    - оқушылардың зейін қоюына

    - оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын анықтайды

    - оқушылардың «жақын даму аймағын» анықтайды

    - сабақтың аяғындағы күтілетін нәтижелер

    Слай 1-2



    Сабақтың ортасы


    Үй жұмысын тексеру: №22.4 Функцияның графигін салыңдар.

    1) 3)

    2) 4)


    Оқушылардың алдыңғы тақырыпты меңгеруін анықтау.

    Келесі сұрақтарға жауап беріңіздер:

    1. Қандай функцияны сызықтық функция деп атайды?

    2. Сызықтық функцияның графигі не болады?

    3. Сызықтық функциялардың өзара орналасуы неге тәуелді?

    4. k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері қиылысады және параллель түзулер болады?

    Дескрипторлар:

    - сызықтық функцияның анықтамасын біледі және түсінеді;

    - сызықтық функцияның графигі түзу екенін біледі және түсінеді;

    - сызықтық функцияның графиктерінің ширектерде орналасуын біледі және түсінеді.

    Ал, енді қорытынды жасасақ: сызықтық функциясы

    y=kх+b формуламен беріледі, графигі – түзу , екі нүкте арқылы түзу сызуға болады . y= kx функцияның графигін салу үшін О(0;0) нуктесінен басқа тағы бір нүктесі жеткілікті. Сызықтық функцияның графигі абцисса осіне параллель.

    1. Жаңа материалмен жұмыс – 15 мин:

    https://www.youtube.com/watch?v=D6_PY0erxCI видеоны көріп аламыз.

    Бұл кезеңде оқушыларда өмір бойы білім алуға бейімделу құндылығы дамиды. Сонымен қатар жұптасып бекітуге тапсырмаларды орындау барысында оқушыларда оқуға бейімділігі, ақпаратты өзбетінше табу, жағдайды талдау дағдылары дамиды.

    Мұғалім келесі функциялардың графиктерін салады , , , және салынған түзулердің өзара орналасуын сипаттайды :

    1) және функциялардың графиктері параллель;

    2) және қиылысады және т.с.с.

    Қорытынды: k-ның бірдей мәндерінде сызықтық функциялардың графиктері параллель түзулер болады, ал әртүрлі мәндерінде – графиктер қиылысады.

    Мұғалім: Қарастырылған мысалдар негізінде қорытындыларды дәлелдейік. Екі сызықтық функция берілсін және Олар координаталары С нүктесінде қиылысады деп ұйғарайық. Бұл кезде нүкте әрбір түзудің бойында жатады және оның координаталары әрбір түзудің теңдеуін қанағаттандырады. Сондықтан теңдеуге және -дің мәндерін қойғанда келесі теңдіктер шығады және

    Бұл теңдіктерде сол жақтары бірдей болғандықтан, оң жақтарын да теңестіруге болады: Қиылысу нүктесінің абсциссасын табу үшін сызықтық теңдеуді шығарып алдық. Оны мына түрде жазайық: Бұл теңдеуді шешу барысында үш жағдай кездеседі:

    1. Егер (яғни ), онда теңдеудің жалғыз ғана шешімі бар. Бұл түзулер қиылысатынын білдіреді (әрине бір нүктеде).

    2. Егер (яғни

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Серікова Бақыткүл Төреқожақызы
      12 Наурыз 2021
      441
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Ашық сабақ Cызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы 7 сынып

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Ашық сабақ Cызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы 7 сынып

      Материал туралы қысқаша түсінік
      7 сынып алгебра пәні
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қысқа мерзімді жоспар

      Сабақ жоспары

      Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

      7.2А Функция. Функцияның графигі.

      Мектеп: Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы орта мектеп


      Күні: 7 .12.2020ж.

      Мұғалімнің аты-жөні:Серікова Бақыткүл Төреқожақызы


      Сынып:7 «Ә»

      Қатысқандар саны:

      Қатыспағандар саны:


      Сабақтың тақырыбы

      Cызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы


      Сабақтың түрі

      Жаңа тақырыпты оқып білу


      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

      7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың қоэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу ;

      7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;


      Сабақтың мақсаты

      Оқушылар сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуын зерттей алады


      Бағалау критерийі

      Оқушы:

      Білу және түсіну

      k мен b-ға байланысты сызықтық функциялардың графиктері қалай орналасатынын біледі (параллель, қиылысады, қиылыспайды)

      Жоғары деңгейдегі дағдылар

      Координаталық жазықтықта екі түзудің салыстырмалық орналасуын зерттейді




      Тілдік мақсаттар


      Тілдік оқыту мақсаттары:

      Оқушылар:

      • сызықтық функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды;

      • сызықтық функциялардың коэффициенттердің арасындағы тәуелділікке және олардың графиктерінің өзара орналасуының ерекшеліктеріне түсінік береді;

      Пәндік лексика және терминология:

      – функция графигі;

      – сызықтық функция;

      – сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;

      – түзулер параллель;

      – түзулер қиылысады

      – түзулер қиылыспайды.

      Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

      – функцияның графигі... (координаталар басы нүктесі және т.б) арқылы өтеді;

      – функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);

      – график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;

      – график ординаталар осін... нүктесінде қияды;



      Құндылықтарды дарыту


      Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытын тиімді ұйымдастыру, сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлай білу.

      Құндылықтарды дарыту сабақта барлық жоспарлаған іс- әрекеттердің кезеңдері арқылы жүзеге асырылады.



      Пәнаралық байланыстар

      Информатика



      АКТ қолдану дағдылары

      АКТ тиімді қолдану үшін оқуға қажет пайдаланушылардың дағдылары.



      Бастапқы білім

      Шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.




      Сабақ барысы



      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



      Ресурстар



      Сабақтың басы



      Сабақтың басында мұғалім ерекше көңіл аударады:

      - оқушылардың зейін қоюына

      - оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын анықтайды

      - оқушылардың «жақын даму аймағын» анықтайды

      - сабақтың аяғындағы күтілетін нәтижелер

      Слай 1-2



      Сабақтың ортасы


      Үй жұмысын тексеру: №22.4 Функцияның графигін салыңдар.

      1) 3)

      2) 4)


      Оқушылардың алдыңғы тақырыпты меңгеруін анықтау.

      Келесі сұрақтарға жауап беріңіздер:

      1. Қандай функцияны сызықтық функция деп атайды?

      2. Сызықтық функцияның графигі не болады?

      3. Сызықтық функциялардың өзара орналасуы неге тәуелді?

      4. k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері қиылысады және параллель түзулер болады?

      Дескрипторлар:

      - сызықтық функцияның анықтамасын біледі және түсінеді;

      - сызықтық функцияның графигі түзу екенін біледі және түсінеді;

      - сызықтық функцияның графиктерінің ширектерде орналасуын біледі және түсінеді.

      Ал, енді қорытынды жасасақ: сызықтық функциясы

      y=kх+b формуламен беріледі, графигі – түзу , екі нүкте арқылы түзу сызуға болады . y= kx функцияның графигін салу үшін О(0;0) нуктесінен басқа тағы бір нүктесі жеткілікті. Сызықтық функцияның графигі абцисса осіне параллель.

      1. Жаңа материалмен жұмыс – 15 мин:

      https://www.youtube.com/watch?v=D6_PY0erxCI видеоны көріп аламыз.

      Бұл кезеңде оқушыларда өмір бойы білім алуға бейімделу құндылығы дамиды. Сонымен қатар жұптасып бекітуге тапсырмаларды орындау барысында оқушыларда оқуға бейімділігі, ақпаратты өзбетінше табу, жағдайды талдау дағдылары дамиды.

      Мұғалім келесі функциялардың графиктерін салады , , , және салынған түзулердің өзара орналасуын сипаттайды :

      1) және функциялардың графиктері параллель;

      2) және қиылысады және т.с.с.

      Қорытынды: k-ның бірдей мәндерінде сызықтық функциялардың графиктері параллель түзулер болады, ал әртүрлі мәндерінде – графиктер қиылысады.

      Мұғалім: Қарастырылған мысалдар негізінде қорытындыларды дәлелдейік. Екі сызықтық функция берілсін және Олар координаталары С нүктесінде қиылысады деп ұйғарайық. Бұл кезде нүкте әрбір түзудің бойында жатады және оның координаталары әрбір түзудің теңдеуін қанағаттандырады. Сондықтан теңдеуге және -дің мәндерін қойғанда келесі теңдіктер шығады және

      Бұл теңдіктерде сол жақтары бірдей болғандықтан, оң жақтарын да теңестіруге болады: Қиылысу нүктесінің абсциссасын табу үшін сызықтық теңдеуді шығарып алдық. Оны мына түрде жазайық: Бұл теңдеуді шешу барысында үш жағдай кездеседі:

      1. Егер (яғни ), онда теңдеудің жалғыз ғана шешімі бар. Бұл түзулер қиылысатынын білдіреді (әрине бір нүктеде).

      2. Егер (яғни

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Математика Ашық сабақ 7 сынып
        12.03.2021
        441
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Серікова Бақыткүл Төреқожақызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации