Пәні: Сауат
ашу
Сынып:
1
|
Мектеп: Алматы облысы Көксу ауданы
Жетіжал орта мектебі коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Мұғалім: Карипова Арай
Ермековна
|
Сабақтың
тақырыбы
Менің достарым. Д дыбысы мен
әрпі.
|
Қатысқандар саны:
23
Қатыспағандар саны:
-
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.9.1 сөздегі
дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және
жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс
дыбыстау
1.1.9.2 дыбыстардың мағына
ажыратушылық қызметін түсіну
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Д дыбысы мен
әрпі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
3
минут
|
Бала, бала,
балапан
Қане, қайсы,
алақан.
Саусақтарың
әйбат,
Былай-былай
ойнат.
Бала, бала,
балапан
Қане, қайсы,
алақан.
Саусақтарың
әйбат,
Былай-былай
ойнат.
– Балалар, олай болса орнымызға отырып,
смайликтерге өз көңіл – күйлеріңді сызып
көрсетіңдер.
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
|
№1
Тыңдалым.
Достары көп
Мараттың,
Ойнайды олар
аулада.
Ағасымен
Болаттың
Барады олар тауға
да.
-Бұл өлең бе, әлде
әңгіме ме?
-Бұны балалардан сұрап
көрелік.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Тарсылдатпай
едендi
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш, бiр,
екi, үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi,
үш.
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
5
минут
5
минут
6
минут
7
минут
|
№2
Оқылым.
Дала аула Дана
Дулат
Далада аулада Данада
Дулатта
Сұрақтың жауабын
сызбаға қарап болжа.
-Сенің досың бар
ма?
№3 Ойын «Кім
жылдам»
Оқушылар тақтаға
айтылған сөздерден дыбыстық талдау жасауы
тиіс.
№4 Сурет бойынша
жұмыс
Топтық
жұмыс
Әр топқа суреттер
таратылып беріледі. Сол сурет бойынша «д» әрпіне байланысты әңгіме
құрайды.
№5 «Гүл
алаңы»
Әр гүлдің
жапырағында буындар жазылған. Сол буындардан сөздер құрауы
тиіс.
|
Оқулық,
дәптерлер.
Дыбыстық
текшелер
Суреттер
плакат
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
Бас
бармақтар
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|