|
4 «А»-сынып |
Қазақ тілі |
12.03.2015 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Дара және күрделі сан есім
|
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға дара және күрделі сан есім алған білімдерін түрлі тапсырмалар арқылы бекіту |
|
|
Міндеті |
1.Сан есімнен алған білім
дағдыларын кеңейту, сан есімнің құрамдық түрлерін меңгерту,
мәтіннен дара, күрделі сан есімдерді таба білуге үйрету; |
|
|
Жұмыс нәтижесі |
1.Жаттығу жұмыстарын
талдау арқылы еркін
ойлау, өз
көзқарасын жеткізу, дәлелдей
білу, өзгені
тыңдау, тұжырым жасай
білу қабілеттері жетіледі; 3.Сан
есімді ажырата біледі; сауатты
жаза біледі; |
|
|
Сілтеме |
Оқулық: Қазақ тілі 4-сынып ____________ |
|
|
Қолданылған әдістері мен тәсілдері |
Жана тәсілдер: жеке,топтық жұмыс. АКТ: интерактив тақта. Блум таксономиясы. Сыныпты геометриялық фигуралар арқылы бөлу. |
|
|
Ресурстар |
Постер, түсті қағаз, маркерлер, тест |
|
|
Сабақтың өтілетін уақыты |
45 минут |
|
|
Сабақ жоспары |
|
|
|
Үйге тапсырма |
16-жаттығу,147-бет |
|
|
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер. |
Күтілетін нәтиже: |
Бағалау |
||||
|
Критерийлер |
Дескрип-тор |
Ұпай |
Ұпай |
Жиын-тық баға |
||||
|
Білу (5мин) |
Үй жұмысын тексеру. Қызығушылығын оятады. |
Сұрақ-жауап. «Миға шабуыл" Қандай сөз таптарынбілеміз? Етістіктердің сұрақтары қандай? Етістік нені білдіреді? |
Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. |
Білім көлемін зерделеу |
Сұраққа толық жауап берді |
|
|
|
|
Сұраққа жартылай жауап берді |
|
|||||||
|
Сұраққа жауап беруге қиналды |
|
|
||||||
|
Түсіну (10мин) |
Мәтін мазмұнының негізгі идеясын игерту |
Оқулық бойынша жұмыс: І-топ 434-жаттығу ІІ-топ 435- жаттығу III-топ 436-жаттығу Өзара топта талдайды |
Тақырыптың мәнін игеру деңгейін анықтау. |
Басты идеясын табады. |
Тапсырма толық орындалды |
|
|
|
|
Тапсырма жартылай орындалды |
|
|||||||
|
Орындауда қиналды |
|
|||||||
|
Қолдану (10мин) |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. |
Топтастыру әдісі Сергіту сәті(2мин) |
Алған білімін тәжірибеде қолдана алады. |
Тақырыпты түсінгенін анықтау |
"Есте сақтау " ойыны арқылы толық жауап жазды
|
|
|
|
|
"Есте сақтау " ойыны арқылы жартылай жауап жазды |
|
|
||||||
|
"Есте сақтау " ойыны арқылы жауап жазуда қиналды |
|
|
||||||
|
Талдау (7мин) |
Тақырыпқа дара етістікке байланысты талдау жасау. |
Суретпен постер қорғау / Дара етістік / |
Дара етістікке талдау жасай алады. |
Құстардың түрлерін талдай жасай алу мүмкіндігін анықтау. |
Тапсырманы толық орындады |
|
|
|
|
Тапсырма жартылай орындалды |
|
|
||||||
|
тапсырманы орындауға қиналды |
|
|
||||||
|
Жинақ тау (6мин) |
Алған білімдерін жинақтап,ой қорыту. |
Тестік жұмыс |
Білімдерін нақтылап,ой қорытынды жасайды. |
Білімдерін жинақтап,тұжырымдай алады. |
Сұрақтардың дұрыс құрастыруы және толық жауап беруі |
|
|
|
|
Сұрақтарды құрастыруда қателіктердің болуы және жартылай жауап беруі |
|
|
||||||
|
Жауап беруде қиналды |
|
|
||||||
|
Бағалау (2мин) |
Ойын шыңдауға итермелеу. |
Смайликтер |
Ой қорытып бағалайды. |
Өзіндік ой-пікірін білдіре алуы. |
.сабақты толық түсінді |
|
|
|
|
. сабақты жартылай түсінді |
|
|
||||||
|
Сабақты тусіну барысында қиналды |
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Дара және күрделі сан есім,"
Ашық сабақ "Дара және күрделі сан есім,"
|
4 «А»-сынып |
Қазақ тілі |
12.03.2015 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Дара және күрделі сан есім
|
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға дара және күрделі сан есім алған білімдерін түрлі тапсырмалар арқылы бекіту |
|
|
Міндеті |
1.Сан есімнен алған білім
дағдыларын кеңейту, сан есімнің құрамдық түрлерін меңгерту,
мәтіннен дара, күрделі сан есімдерді таба білуге үйрету; |
|
|
Жұмыс нәтижесі |
1.Жаттығу жұмыстарын
талдау арқылы еркін
ойлау, өз
көзқарасын жеткізу, дәлелдей
білу, өзгені
тыңдау, тұжырым жасай
білу қабілеттері жетіледі; 3.Сан
есімді ажырата біледі; сауатты
жаза біледі; |
|
|
Сілтеме |
Оқулық: Қазақ тілі 4-сынып ____________ |
|
|
Қолданылған әдістері мен тәсілдері |
Жана тәсілдер: жеке,топтық жұмыс. АКТ: интерактив тақта. Блум таксономиясы. Сыныпты геометриялық фигуралар арқылы бөлу. |
|
|
Ресурстар |
Постер, түсті қағаз, маркерлер, тест |
|
|
Сабақтың өтілетін уақыты |
45 минут |
|
|
Сабақ жоспары |
|
|
|
Үйге тапсырма |
16-жаттығу,147-бет |
|
|
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер. |
Күтілетін нәтиже: |
Бағалау |
||||
|
Критерийлер |
Дескрип-тор |
Ұпай |
Ұпай |
Жиын-тық баға |
||||
|
Білу (5мин) |
Үй жұмысын тексеру. Қызығушылығын оятады. |
Сұрақ-жауап. «Миға шабуыл" Қандай сөз таптарынбілеміз? Етістіктердің сұрақтары қандай? Етістік нені білдіреді? |
Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. |
Білім көлемін зерделеу |
Сұраққа толық жауап берді |
|
|
|
|
Сұраққа жартылай жауап берді |
|
|||||||
|
Сұраққа жауап беруге қиналды |
|
|
||||||
|
Түсіну (10мин) |
Мәтін мазмұнының негізгі идеясын игерту |
Оқулық бойынша жұмыс: І-топ 434-жаттығу ІІ-топ 435- жаттығу III-топ 436-жаттығу Өзара топта талдайды |
Тақырыптың мәнін игеру деңгейін анықтау. |
Басты идеясын табады. |
Тапсырма толық орындалды |
|
|
|
|
Тапсырма жартылай орындалды |
|
|||||||
|
Орындауда қиналды |
|
|||||||
|
Қолдану (10мин) |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. |
Топтастыру әдісі Сергіту сәті(2мин) |
Алған білімін тәжірибеде қолдана алады. |
Тақырыпты түсінгенін анықтау |
"Есте сақтау " ойыны арқылы толық жауап жазды
|
|
|
|
|
"Есте сақтау " ойыны арқылы жартылай жауап жазды |
|
|
||||||
|
"Есте сақтау " ойыны арқылы жауап жазуда қиналды |
|
|
||||||
|
Талдау (7мин) |
Тақырыпқа дара етістікке байланысты талдау жасау. |
Суретпен постер қорғау / Дара етістік / |
Дара етістікке талдау жасай алады. |
Құстардың түрлерін талдай жасай алу мүмкіндігін анықтау. |
Тапсырманы толық орындады |
|
|
|
|
Тапсырма жартылай орындалды |
|
|
||||||
|
тапсырманы орындауға қиналды |
|
|
||||||
|
Жинақ тау (6мин) |
Алған білімдерін жинақтап,ой қорыту. |
Тестік жұмыс |
Білімдерін нақтылап,ой қорытынды жасайды. |
Білімдерін жинақтап,тұжырымдай алады. |
Сұрақтардың дұрыс құрастыруы және толық жауап беруі |
|
|
|
|
Сұрақтарды құрастыруда қателіктердің болуы және жартылай жауап беруі |
|
|
||||||
|
Жауап беруде қиналды |
|
|
||||||
|
Бағалау (2мин) |
Ойын шыңдауға итермелеу. |
Смайликтер |
Ой қорытып бағалайды. |
Өзіндік ой-пікірін білдіре алуы. |
.сабақты толық түсінді |
|
|
|
|
. сабақты жартылай түсінді |
|
|
||||||
|
Сабақты тусіну барысында қиналды |
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз













