Ашық сабақ "Дәрумендердің пайдасы" 7-класс, қазақ тілі пәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Дәрумендердің пайдасы" 7-класс, қазақ тілі пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері үшін ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Сабақ : қазақ тілі

Мектеп атауы: № 51 гимназия

Күні: 28.02.2020.

Мұғалімнің аты – жөні: Бектұрғанова Үміт

Сынып: 7Д

Қатысатын оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Сабақтың тақырыбы

8-бөлім: Дұрыс тамақтану. Морфология.

3. Дәрумендердің пайдасы.

Сабақтың түрі

Жаңа білімді игеру сабағы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.О5. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.

7.Ж2. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазу.

7.ӘТН4.4. Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

Сабақтың мақсаттары

- Мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.

- Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазады.

- Одағай түрлерін ажырата біледі,қолданады.

Бағалау критерийлері

- Мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.

- Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазады.

- Одағай түрлерін ажырата біледі,қолданады.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: морфология,одағайдың түрлері.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:дәрумен, адам ағзасы,ақуыз,май,көміртегі,минералды тұздар,жеміс-жидектер,денсаулық.

Құндылықтарға баулу:

Дәрумендердің адам ағзасына пайдасын ұғыну;

Өзара сыйластық,бір-бірінің пікіріне құрметпен қарау,жеке тұлға ретінде өзін тану және дамыту,жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды.

Пәнаралық байланыс

Бейнеролик көру барысында биология және химия пәндерімен байланыс жасалады.

Осыған дейін меңгерілген білім

Алдыңғы біліммен байланыстыру: Қазақтың сусындары.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

1минут




2минут






Сабақтың ортасы

3минут




5 минут













5 минут







3 минут




5+5 минут



1+2 минут





Сабақтың соңы

5минут




2 минут





1минут

Ұйымдастыру. 3 топқа бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

-Бүгінгі көңіл күйлеріңіз қандай? Оқушылар бас бармақ арқылы өз көңіл күйін көрсетеді.

-Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз.

-Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз.

- Белсенділік танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз.

Үй тапсырмасын «Үстел үстіндегі қалам» әдісі арқылы тексеру.

Сұрақтар:

  1. Қандай сөздерді одағай сөздер деп айтамыз?

  2. Одағайдың түрлерін ата.

  3. Жә,тәйт,тек сөздері қандай одағай?

  4. Қазақ халқы мал етінен қандай тағамдар дайындаған?

  5. Сүт өнімдерінен қандай тағамдар жасаған? «Мұғалімнің бағалауы» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүзеге асады.

«Даналардан шыққан сөз» айдары. Даналық сөз айтылып, мағынасы ашылады, тәрбиелік мәні ұғындырылады.

Қызығушылықты ояту. Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсетіледі.

«Ой шақыру» стратегиясы.

-Бұл бейнеролик не туралы?

-Дәрумен деген не?

Оқушылар қойылған сұрақтарға байланысты өз ойларын айтады. Жаңа тақырыппен байланыстырылады. Сабақтың мақсаты таныстырылады.


ЖЖ.Оқушылар бейнежазбадағы айтылған мәліметтер бойынша жұпта өз ойларын ортаға салады, талқылайды. Дәптерлеріне тақырыпқа байланысты жалпы бір сұрақ, нақты бір сұрақ жазады. Дәптер алмастыру арқылы жұбының жазған сұрағына жазбаша жауап береді.

Жазған сұрақтары жауабымен бірге оқытылып, қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады.

Дескриптор

-Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтар қоя біледі,сұрақтарға жауап бере алады.

-Мәтіндегі ақпаратты күнделікті өмірден мысалдар келтіре отырып байланыстырады.

- Есімдіктерді сөйлем ішінен тауып, зат есім, сын есімнің орнына қолдануын айтады.

- Осы бейнежазбадағы айтылған мәліметтер өмірде кездесті ме? Балалардың жауабы тыңдалады.Формативті бағалау.

-Балалар,топтың атауларына назар аудардық па?

1-топ: «Бұлақ».

2-топ: «Өзен».

3-топ:«Көл».

Топтың атаулары мен тақырыпты байланыстырылады. Химия - биология пәнінің мұғалімі Ерназарова Сәуле

судың химиялық құрамына байланысты бейнежазба көрсетеді.

Әр топқа тапсырмалар беріліп,талдау жасалады. Қалыптастырушы бағалау жүзеге асады.

Ж. 8-тапсырма. 1-топ: 1-2 сөйлем.

2-топ: 3-4 сөйлем.

3-топ: 5-6 сөйлем.

Сөйлемдердегі есімдіктерді теріп жазып, қай сөз табының орнына жұмсалып тұрғанын айту. Смайликтермен бағалап отыру.

Сабақты бекіту.

«Қарлы кесек» ойыны арқылы сабақ мақсаттарына сәйкес сұрақтар қойып, жауап береді.

Рефлексия:

  • Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?)

Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз бойынша нені түзетесіз?) Оқушылар стикерге сабақ барысы бойынша өз ойларын жазады.

Үй тапсырмасы беріледі: « Судың да сұрауы бар» тақырыбында эссе жазу.

Қорытындылау.

Табиғаттың ең маңызды бөлігі саналатын су қорымызды сақтайық! «Су-тіршілік нәрі». Осыны ұмытпайық! Бүгінгі сабақты аяқтаймын. Келесі сабақта жүздескенше,аман болайық!








Қаламдар

Смайликтер



https://tagul.com/cloud/20

https://www.youtube.com/watch?v=Pi-POcnr0bE







Дескриптор











Топтың аттары жазылған қағаздар





Зертханалық құрал-жабдықтар



Смайликтер

Сұрақтар жазылатын қағаздар







Рефлексия

-Бүгін оқушылар

не білді?


-Сыныптағы ахуал

қандай болды?


- Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?


- Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе?


- Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:



2




Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:



2:



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2020
1071
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі