Бекітемін:
|
Сабақ : қазақ тілі |
Мектеп атауы: № 51 гимназия |
|||||||
|
Күні: 28.02.2020. |
Мұғалімнің аты – жөні: Бектұрғанова Үміт |
|||||||
|
Сынып: 7Д |
Қатысатын оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Бөлім тақырыбы Сабақтың тақырыбы |
8-бөлім: Дұрыс тамақтану. Морфология. 3. Дәрумендердің пайдасы. |
|||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.О5. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. 7.Ж2. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазу. 7.ӘТН4.4. Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
- Мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады. - Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазады. - Одағай түрлерін ажырата біледі,қолданады. |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
- Мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады. - Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазады. - Одағай түрлерін ажырата біледі,қолданады. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: морфология,одағайдың түрлері. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:дәрумен, адам ағзасы,ақуыз,май,көміртегі,минералды тұздар,жеміс-жидектер,денсаулық. |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Дәрумендердің адам ағзасына пайдасын ұғыну; Өзара сыйластық,бір-бірінің пікіріне құрметпен қарау,жеке тұлға ретінде өзін тану және дамыту,жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнеролик көру барысында биология және химия пәндерімен байланыс жасалады. |
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Алдыңғы біліммен байланыстыру: Қазақтың сусындары. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 1минут 2минут Сабақтың ортасы 3минут 5 минут 5 минут 3 минут 5+5 минут 1+2 минут Сабақтың соңы 5минут 2 минут
1минут |
Ұйымдастыру. 3 топқа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. -Бүгінгі көңіл күйлеріңіз қандай? Оқушылар бас бармақ арқылы өз көңіл күйін көрсетеді. -Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз. -Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз. - Белсенділік танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз. Үй тапсырмасын «Үстел үстіндегі қалам» әдісі арқылы тексеру. Сұрақтар:
«Даналардан шыққан сөз» айдары. Даналық сөз айтылып, мағынасы ашылады, тәрбиелік мәні ұғындырылады. Қызығушылықты ояту. Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсетіледі. «Ой шақыру» стратегиясы. -Бұл бейнеролик не туралы? -Дәрумен деген не? Оқушылар қойылған сұрақтарға байланысты өз ойларын айтады. Жаңа тақырыппен байланыстырылады. Сабақтың мақсаты таныстырылады. ЖЖ.Оқушылар бейнежазбадағы айтылған мәліметтер бойынша жұпта өз ойларын ортаға салады, талқылайды. Дәптерлеріне тақырыпқа байланысты жалпы бір сұрақ, нақты бір сұрақ жазады. Дәптер алмастыру арқылы жұбының жазған сұрағына жазбаша жауап береді. Жазған сұрақтары жауабымен бірге оқытылып, қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады.
- Осы бейнежазбадағы айтылған мәліметтер өмірде кездесті ме? Балалардың жауабы тыңдалады.Формативті бағалау. -Балалар,топтың атауларына назар аудардық па? 1-топ: «Бұлақ». 2-топ: «Өзен». 3-топ:«Көл». Топтың атаулары мен тақырыпты байланыстырылады. Химия - биология пәнінің мұғалімі Ерназарова Сәуле судың химиялық құрамына байланысты бейнежазба көрсетеді. Әр топқа тапсырмалар беріліп,талдау жасалады. Қалыптастырушы бағалау жүзеге асады. Ж. 8-тапсырма. 1-топ: 1-2 сөйлем. 2-топ: 3-4 сөйлем. 3-топ: 5-6 сөйлем. Сөйлемдердегі есімдіктерді теріп жазып, қай сөз табының орнына жұмсалып тұрғанын айту. Смайликтермен бағалап отыру. Сабақты бекіту. «Қарлы кесек» ойыны арқылы сабақ мақсаттарына сәйкес сұрақтар қойып, жауап береді. Рефлексия:
Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз бойынша нені түзетесіз?) Оқушылар стикерге сабақ барысы бойынша өз ойларын жазады. Үй тапсырмасы беріледі: « Судың да сұрауы бар» тақырыбында эссе жазу. Қорытындылау. Табиғаттың ең маңызды бөлігі саналатын су қорымызды сақтайық! «Су-тіршілік нәрі». Осыны ұмытпайық! Бүгінгі сабақты аяқтаймын. Келесі сабақта жүздескенше,аман болайық! |
Қаламдар Смайликтер
https://www.youtube.com/watch?v=Pi-POcnr0bE
Дескриптор
Топтың аттары жазылған қағаздар
Зертханалық құрал-жабдықтар
Смайликтер Сұрақтар жазылатын қағаздар
|
||||||
|
Рефлексия -Бүгін оқушылар не білді?
-Сыныптағы ахуал қандай болды?
- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Дәрумендердің пайдасы" 7-класс, қазақ тілі пәні
Ашық сабақ "Дәрумендердің пайдасы" 7-класс, қазақ тілі пәні
Бекітемін:
|
Сабақ : қазақ тілі |
Мектеп атауы: № 51 гимназия |
|||||||
|
Күні: 28.02.2020. |
Мұғалімнің аты – жөні: Бектұрғанова Үміт |
|||||||
|
Сынып: 7Д |
Қатысатын оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Бөлім тақырыбы Сабақтың тақырыбы |
8-бөлім: Дұрыс тамақтану. Морфология. 3. Дәрумендердің пайдасы. |
|||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.О5. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. 7.Ж2. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазу. 7.ӘТН4.4. Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
- Мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады. - Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазады. - Одағай түрлерін ажырата біледі,қолданады. |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
- Мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады. - Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазады. - Одағай түрлерін ажырата біледі,қолданады. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: морфология,одағайдың түрлері. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:дәрумен, адам ағзасы,ақуыз,май,көміртегі,минералды тұздар,жеміс-жидектер,денсаулық. |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Дәрумендердің адам ағзасына пайдасын ұғыну; Өзара сыйластық,бір-бірінің пікіріне құрметпен қарау,жеке тұлға ретінде өзін тану және дамыту,жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнеролик көру барысында биология және химия пәндерімен байланыс жасалады. |
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Алдыңғы біліммен байланыстыру: Қазақтың сусындары. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 1минут 2минут Сабақтың ортасы 3минут 5 минут 5 минут 3 минут 5+5 минут 1+2 минут Сабақтың соңы 5минут 2 минут
1минут |
Ұйымдастыру. 3 топқа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. -Бүгінгі көңіл күйлеріңіз қандай? Оқушылар бас бармақ арқылы өз көңіл күйін көрсетеді. -Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз. -Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз. - Белсенділік танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз. Үй тапсырмасын «Үстел үстіндегі қалам» әдісі арқылы тексеру. Сұрақтар:
«Даналардан шыққан сөз» айдары. Даналық сөз айтылып, мағынасы ашылады, тәрбиелік мәні ұғындырылады. Қызығушылықты ояту. Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсетіледі. «Ой шақыру» стратегиясы. -Бұл бейнеролик не туралы? -Дәрумен деген не? Оқушылар қойылған сұрақтарға байланысты өз ойларын айтады. Жаңа тақырыппен байланыстырылады. Сабақтың мақсаты таныстырылады. ЖЖ.Оқушылар бейнежазбадағы айтылған мәліметтер бойынша жұпта өз ойларын ортаға салады, талқылайды. Дәптерлеріне тақырыпқа байланысты жалпы бір сұрақ, нақты бір сұрақ жазады. Дәптер алмастыру арқылы жұбының жазған сұрағына жазбаша жауап береді. Жазған сұрақтары жауабымен бірге оқытылып, қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады.
- Осы бейнежазбадағы айтылған мәліметтер өмірде кездесті ме? Балалардың жауабы тыңдалады.Формативті бағалау. -Балалар,топтың атауларына назар аудардық па? 1-топ: «Бұлақ». 2-топ: «Өзен». 3-топ:«Көл». Топтың атаулары мен тақырыпты байланыстырылады. Химия - биология пәнінің мұғалімі Ерназарова Сәуле судың химиялық құрамына байланысты бейнежазба көрсетеді. Әр топқа тапсырмалар беріліп,талдау жасалады. Қалыптастырушы бағалау жүзеге асады. Ж. 8-тапсырма. 1-топ: 1-2 сөйлем. 2-топ: 3-4 сөйлем. 3-топ: 5-6 сөйлем. Сөйлемдердегі есімдіктерді теріп жазып, қай сөз табының орнына жұмсалып тұрғанын айту. Смайликтермен бағалап отыру. Сабақты бекіту. «Қарлы кесек» ойыны арқылы сабақ мақсаттарына сәйкес сұрақтар қойып, жауап береді. Рефлексия:
Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз бойынша нені түзетесіз?) Оқушылар стикерге сабақ барысы бойынша өз ойларын жазады. Үй тапсырмасы беріледі: « Судың да сұрауы бар» тақырыбында эссе жазу. Қорытындылау. Табиғаттың ең маңызды бөлігі саналатын су қорымызды сақтайық! «Су-тіршілік нәрі». Осыны ұмытпайық! Бүгінгі сабақты аяқтаймын. Келесі сабақта жүздескенше,аман болайық! |
Қаламдар Смайликтер
https://www.youtube.com/watch?v=Pi-POcnr0bE
Дескриптор
Топтың аттары жазылған қағаздар
Зертханалық құрал-жабдықтар
Смайликтер Сұрақтар жазылатын қағаздар
|
||||||
|
Рефлексия -Бүгін оқушылар не білді?
-Сыныптағы ахуал қандай болды?
- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













