|
Үйірмесі: қызықты грамматика |
17.11.2016ж. |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дауыссыз еліне саяхат |
|
||
|
Сілтемелер: |
|
|
||
|
Жалпы мақсаттар: |
оқушыларға дыбыстардың жіктелуі, дауыссыз дыбыстар олардың түрлері, жасалу жолдары туралы толық мағлұмат беру |
|
||
|
Негізгі мақсаттар: |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Топтық жұмыс жүргізу; Бағалауды үйрену. |
|
||
|
Оқыту нәтижелері: |
Белсенділіктері, қызығушылықтары артады; Бір-бірімен пікір алмасады; Талдау жұмыстарын жасап үйренеді |
|
||
|
Сабақтың әдіс – тәсілі: |
Топтық жұмыс, талдау жүргізу, қарама - қарсы шабуыл, сыни тұрғыдан ойлау |
|
||
|
Сабақтың көрнекілігі: |
Оқулық, слайд, суреттер |
|
||
|
Кезең |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру |
Оқушылармен амандасып, сыныпқа ынтымақтастық атмосферасын орнату. |
Көтеріңкі көңіл-күйде топтарға бөлінеді, топ басшысын сайлайды. |
||
|
Басталуы |
Үй тапсырмасы.
|
Оқушылар үй тапсырмасын қайталап еске түсіру «Қайталау-оқу анасы» |
||
|
І Білу |
Ерте ерте, ертеде ешкі жүні бөртеде «Қазақ тілі» елінде «Фонетика» патшалығында «Дыбыс» деген қарт өмір сүріпті. Қарттың екі баласы болыпты. Үлкен ұлы дауысты дыбыс, кенже баласы дауыссыз дыбыс. Біз алдыңғы сабақта үлкен баласы дауысты дыбыстардың қасиетімен және оның ұрпақтарымен танысқамыз. Ал бүгін кене баласы дауыссыз дыбыстардың қасиетімен және оның ұрпақтарымен танысамыз.
|
|
||
|
ІІ Түсіну |
|
|
||
|
ІІІ Қолдану |
|
Берілген тапсырманы дұрыс шеше алсаңыз мақал-мәтел шығады |
||
|
IV Талдау |
|
Сематикалық карта арқылы талдау жасау |
||
|
V Жинақтау
Дауысты дыбыстар |
«Венн диаграмма» әдісі
Дауыссыз дыбыстар Ортақ қасиеті |
|
||
|
Келесі тапсырма (үйге тапсырма) |
Дауыссыз дыбыстарды жаттап келу |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Дауыссыз дыбыстар еліне саяхат"
Ашық сабақ "Дауыссыз дыбыстар еліне саяхат"
|
Үйірмесі: қызықты грамматика |
17.11.2016ж. |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дауыссыз еліне саяхат |
|
||
|
Сілтемелер: |
|
|
||
|
Жалпы мақсаттар: |
оқушыларға дыбыстардың жіктелуі, дауыссыз дыбыстар олардың түрлері, жасалу жолдары туралы толық мағлұмат беру |
|
||
|
Негізгі мақсаттар: |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Топтық жұмыс жүргізу; Бағалауды үйрену. |
|
||
|
Оқыту нәтижелері: |
Белсенділіктері, қызығушылықтары артады; Бір-бірімен пікір алмасады; Талдау жұмыстарын жасап үйренеді |
|
||
|
Сабақтың әдіс – тәсілі: |
Топтық жұмыс, талдау жүргізу, қарама - қарсы шабуыл, сыни тұрғыдан ойлау |
|
||
|
Сабақтың көрнекілігі: |
Оқулық, слайд, суреттер |
|
||
|
Кезең |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру |
Оқушылармен амандасып, сыныпқа ынтымақтастық атмосферасын орнату. |
Көтеріңкі көңіл-күйде топтарға бөлінеді, топ басшысын сайлайды. |
||
|
Басталуы |
Үй тапсырмасы.
|
Оқушылар үй тапсырмасын қайталап еске түсіру «Қайталау-оқу анасы» |
||
|
І Білу |
Ерте ерте, ертеде ешкі жүні бөртеде «Қазақ тілі» елінде «Фонетика» патшалығында «Дыбыс» деген қарт өмір сүріпті. Қарттың екі баласы болыпты. Үлкен ұлы дауысты дыбыс, кенже баласы дауыссыз дыбыс. Біз алдыңғы сабақта үлкен баласы дауысты дыбыстардың қасиетімен және оның ұрпақтарымен танысқамыз. Ал бүгін кене баласы дауыссыз дыбыстардың қасиетімен және оның ұрпақтарымен танысамыз.
|
|
||
|
ІІ Түсіну |
|
|
||
|
ІІІ Қолдану |
|
Берілген тапсырманы дұрыс шеше алсаңыз мақал-мәтел шығады |
||
|
IV Талдау |
|
Сематикалық карта арқылы талдау жасау |
||
|
V Жинақтау
Дауысты дыбыстар |
«Венн диаграмма» әдісі
Дауыссыз дыбыстар Ортақ қасиеті |
|
||
|
Келесі тапсырма (үйге тапсырма) |
Дауыссыз дыбыстарды жаттап келу |
|
||
шағым қалдыра аласыз
аттық шеңбері. Тәтті
кәмпиттер арқылы топқа бөлу.




















