Материалдар / Ашық сабақ "Дауыссыз к мен г" 2 сынып
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ашық сабақ "Дауыссыз к мен г" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні бойынша ашық сабақ
Авторы:
24 Желтоқсан 2018
3287
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

САБАҚ:

Дауыссыз к мен г

Достық- ұлы туымыз

Мектеп: «Украин жалпы ортабілімберу мектебі» КММ

Күні: 17.10.2018ж

Мұғалімніңесімі:Султанова С.А.


СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны: 5

Қатыспағандар: 0

Сабақнегізделгеноқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.3.1 –дауыссыз дыбыс түрлерінеажыратужәне к-г дыбыстарыныңемлесінсақтапжазу.

2.2.3.1 – өлеңдерді мәнерлеп, түсініп оқу, негізгі ойды анықтау.

2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздердің мағынасынтүсіну

2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және

емлесін сақтап жазу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардыңбасымбөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбіроқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалаукритерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған жапырақтар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі, әдебиеттікоқу, математика

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелердіжазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5минут


Қазақтілі-балтілім,

Өзіңбардашалқимын.

Тілімненнәртабамын,

Тілімекімтағармін.

Психологиялықахуал.

Өзімізге:Сәттілік, қуаныш!

Қонағымызға:Жақсыкөңіл –күй!

Елімізге:Ашықаспан ,молшылықтілейміз!







Ұранымыз




шаттық шеңбері




Ортасы





Жеке жұмыс






Кері байланыс

«Ертегілер еліне» саяхат жасаймыз.

«Мақта қыз бен мысық» ертегісіндегікейіпкерлергетапсырмалардыорындауарқылыкөмектесу.

  1. Сиырдың тапсырмасы:


Үй тапсырмасын тексеру.


1.Ережені сұрау.

2. Мысалкелтірту. Жүрек-жүрек, серік-серігі.

2.Ағаштың тапсырмасы:

Ой қозғау.Өткен сабақты қорытындылау


-Дыбыстар нешеге бөлінеді?

-Дауыссыздыбыстарнешегебөлінеді?

-К дыбысықандайдыбыс?

-Г дыбысықандайдыбыс?

3. Қыздардың тапсырмасы:

«Сұрақ-жауап» әдісі

Оқылым-тыңдалым

41-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы.

Өлең не туралы?

Өлеңдегі негізгі ойды анықта.

Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерді жаз. Бұл сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған?Оның себебін түсіндір.

4. Дүкеншінің тапсырмасы:


« Кім жылдам?» әдісі


42-жаттығу. Бір оқушы оқиды.

Бірін-бірі тексеру







1-көрініс











2-көрініс

Дәптерменжұмыс


ҚБ-жұлдызшалар



3-көрініс



Дәптерменжұмыс




ҚБ-жапырақтар

Сергіту сәті

2 минут

Оқушыларғапсихологияляқтренинг.

Екеуінтаңдау.

Көрермендергепсихогеометриялықтест.

Біреуінтаңдау.

4-көрініс


Көкеністерменжемістердің,геометриялықфигуралардыңсуреттері

Топтықжұмыс




Аяқталуы 10минут

5. Тауықтың тапсырмасы:

Жазылым.

3. Шығармашылықтапсырма


Топқабөлу:

«Жапырақтар»арқылыоқушылардытопқабөлемін. 43-жаттығудағы тапсырмағабайланыстықосымшатапсырмаларберемін.

Босторкөздергетиістіәріптердіқойып, шыққанмақалдыжазу.

6. Тышқанның тапсырмасы:

«Түртіп алу» әдісі

45-жаттығу. Сөздердітоптастырыпжазу.

Бүршік,жиек,кірпік, киік, төсек, түлек.

Көлігі,тірлігі,еңбегі, бүйрегі,үйрегі, көйлегі.

Үйгетапсырма:44-жаттығу,ережелерді қайталау

Қорытындылау. Топтастыру әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.


Shape2 Shape1 дауыссыз дыбыс

Shape6 Shape5 Shape4 Shape3

Г

К








дауыссыз

қShape7 атаң көрік

Shape10 Shape9

әShape12 Shape11 ріп ұяң

дыбыс әріп

5-көрініс


Видеожазба


Дәптерменжұмыс

ҚБ-жұлдызшалар



6-көрініс




Ауызша




Үйге тапсырма: 44-жаттығу. 59-бетте.

Саралау – Сізқосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларғатапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенінтексеруді

қалайжоспарлайсыз?



Кері байланыс: «Табысқа жету сатысы»

Білемін

Істейаламын

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

қандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандай түзетулер

енгіздімжəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіругекөмектесетін не білдім?





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі