Материалдар / Ашық сабақ Дауыссыз Л мен Р 2 сынып

Ашық сабақ Дауыссыз Л мен Р 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2020
1307
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------

Сабақ: қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы:

Дауыссыз л мен р

Мектеп:

Күні: 05.11.2018 жыл

Мұғалімнің аты:

Сынып: 2«А»

Қатысқандар: 16

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.4.1.3 Дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу; 2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау; 2.3.1.1 Мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу ; 2.3.5.1 Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады:

Дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажыратады, және дауыссыз п-б, дыбыстарының емлесін сақтап жазады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіннің мазмұнына бағытталған сұрақтар қоя біледі;

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды;

Бағалау критерийлері


1. Дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажыратады, және дауыссыз п-б, дыбыстарының емлесін сақтап жазады;

2. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;

3. Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтырады;

Тілдік мақсат


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1. дауыссыз дыбыстар қаншаға бөлінеді?

2. Сұхбат дегеніміз не?

3. П,б іәріптері қандай дыбыстарға жатады?

Алдыңғы оқу

Дауыссыз л мен р

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл – сыныптасымның көмегімен түсіндім;

Сары- көмек қажет, түсінбедім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

Сары ,қызыл ,жасыл , житондар

Ортасы




Тыңдалған ақпараттан білім алушылар тұжырым жасайды.

51-жаттығу: « Өлеңді жатқа жаз»ҰЖ

Дескриптор:

1. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды;

2. Өлеңді көшіріп жазады, р дыбысынан басталатын сөздердің астын сызады;

3 .Айтылуы мен жазылуын салыстырады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


52-жаттығу:« Әріпті өзгерт»ӨЖ


Дескриптор:

1. Берілген сөздерді оқиды;

2.Сөздердің бірінші әрпін л әрпіне өзгертіп жазады;

3. Өзгеріске ұшыраған сөзге мән береді;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


Сергіту сәті


5 3-жаттығу: «Мәтін құра» ТЖ


Дескриптор:

1. Берілген мәтінді тізбектеп оқиды;

2. Мәтіннің негізгі ойын табады:

3.Сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін сипаттайды;

4. Құрылымдық бөліктерін анықтайды;

5.Мәтіннен л дыбысынан басталатын сөздерді табады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»


54-жаттығу: «Ойлан»ЖЖ


Дескриптор:

1. Суретке қарап заттарды атайды;

2. Жұптасып ребустың жауабын табады;

3. Шешуіндегі затты сиапаттап жазады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


«Әңгіме құра» ТЖ


Дескриптор:

1. Берілген тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрайды;

2. Әңгіменің негізгі ойын табады;

3. Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды;

4. Бір-біріне түсіндіреді, бағалайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»



Бейджик

Тер



















іс-қимылмен көрсетеді














Соңы




Үй тапсырмасы: 60-бет 50 жаттығу әңгіме құрау


Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер




Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс – музыка, көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!