Сабақтың
уақыты
|
Педагогтің іс-
әрекеті
|
Оқушының іс-
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасады. Оқушылардың бүгінгі күніне сәттілік
тілеп, сабақты бастайды.
«Class
dojo» бойынша топқа бірігуге
нұсқау береді.
|
Мұғаліммен амандасады. Оқу құралдарын реттеп, сабаққа
дайындалады.
«Class dojo
» бойынша топтарға бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы
бағаланады.
|

|
7
мин
|
ІІ Үй тапсырмасы
«Baamboozle» платформасы арқылы сұрақтар қоя
отырып , өткен тақырыпты еске
түсіреді.
«Ой толғау» тәсілі
арқылы
сұрақтар қоя отырып , жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.

1.Кеме қалай суға
батпайды?
2. Желдетілген құтқару шеңбері
суда қалай қалқып тұр?
3.Адам суда қалай қалқиды және
жүзеді?
|
Оқушылар «Baamboozle» платформасы арқылы жауап береді.,
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Ой толғау» тәсілі арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды
1.Кеме қалай суға
батпайды?
-
Кеменің корпусы темірден
жасалған, бірақ ол суға
батпайды.
-
Себебі
оның ішіндегі ауа көлемі
үлкен, сондықтан орташа тығыздығы
судан аз болады.
-
Бұл Архимед заңының
қолданылуын көрсетеді.
2. Желдетілген
құтқару шеңбері суда қалай қалқып
тұр?
-
Құтқару шеңбері жеңіл
материалдан жасалған және ішінде ауа көп болғандықтан, суда жақсы
қалқып тұрады.
-
Адам құтқару шеңберін
ұстағанда, оның жалпы тығыздығы азаяды, сондықтан су бетінде
қалады.
3. Адам суда қалай
қалқиды және жүзеді?
-
Егер адам денесін бос ұстаса
және көбірек ауа жұтып тұрса, ол суда жақсы
жүзеді.
-
Егер адам қорқып, қол-аяғын
көп қозғалта бастаса, ол батуы мүмкін, себебі дененің формасы
өзгеріп, суды ығыстыру қабілеті
азаяды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»
т
.б
|
Интерактивті
тақта

https://www.baamboozle.com/game/3011047
|
15
мин
|
ІV Жаңа сабақ
Мұғалім
оқушыларға
топтық тәжірибелік тапсырма береді.
1
топ: "Су ішіндегі әртүрлі
денелер"
Бір стақан суға жұмыртқа салу
→ ол батады.
Егер тұз қосып араластырса,
жұмыртқа қалқып шығады (тығыздық өзгеруінің әсерін
көрсету).
2
топ: "Архимед күшін
өлшеу"
Динамометрге бекітілген денені
суға батырып, оның салмағының өзгеруін
өлшеу.
3
топ: "Кемені қалай жасауға
болады?"
Оқушыларға пластилин немесе
фольгадан су бетінде қалқитын және бататын пішін жасау тапсырмасы
беріледі.
4
топ: "Салмақсыздықтағы
парашют"
Қапшықтың төрт бұрышына жіп
байлап, оның ұштарын ойыншыққа бекітіп, биіктен тастап, оның баяу
түсуін бақылаңыз.
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта тәжірибелік
жұмыс жасайды.
1
топ: "Су ішіндегі әртүрлі
денелер"
2
топ: "Архимед күшін
өлшеу"
3
топ: "Кемені қалай жасауға
болады?"
4
топ: "Салмақсыздықтағы
парашют"
|
Дескриптор
Тәжірибелік жұмысты нұсқау бойынша жасай алады-(2
балл)
Тәжірибеден қортынды шығарады, баяндайды- (2
балл)
Жалпы балл-4
|
Тәжірибеге қажетті
заттар

|
15
мин
|
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Жеке жұмыс:
1-тапсырма:
Темірден жасалған
шардың көлемі 0,002 м³, ал массасы 15,6 кг. Бұл шар суға батып кете
ме, әлде жүзе ме?
2-тапсырма:
Көлемі 5 м³ және
массасы 4000 кг болатын ағаш сал суда қалқып жүр. Оның қандай
бөлігі суға батып тұр?
Жұптық
тапсырма:
Сүңгуір қайықтың массасы 17 000 кг, ал оның көлемі 20 м³.
Қайық толықтай суға батырылғанда, оған әсер ететін Архимед күшін
анықтаңыз. Судың тығыздығы 1000 кг/м³, ал еркін түсу үдеуі 9.8 м/с²
деп алыңыз.
Сонымен қатар, сүңгуір қайық суға толық батып, тепе-теңдік
жағдайда қалуы үшін оның балласт цистерналарына қанша су алу қажет
екенін есептеңіз.
|
Жеке жұмыс:
1-тапсырма:

2-
тапсырма:

Жұптық
жұмыс:


|
Дескриптор Берілгендерді түсіну
және формулаларды дұрыс қолдану- (1
балл)
Есепті шешу және
дұрыс есептеулер жүргізу-(1 балл)
Нәтижені дұрыс және нақты беру-(1 балл)
Жалпы балл-3
Дескриптор :
Есепті шешу және
дұрыс есептеулер жүргізу-(2 балл)
Нәтижені дұрыс және нақты беру-(1
балл)
Жалпы балл-3
|


Жұмыс
дәптер


Жұмыс
дәптер
|
Сабақтың
соңы:
4
мин
|
Кері байланыс:
« Mentimeter» платформасы
арқылы кері байланыс жасауды
ұсынады
Бағалау:
«Class-dojo» платформасы
арқылы
|
Оқушылар «
Mentimeter» платформасы арқылы кері байланыс
жасайды

|
Кері байланыс:
« Mentimeter» платформасы арқылы
Жалпы балл:
10
|

|
1
мин
|
Үй тапсырмасы:
Тапсырма:
Сен су бетінде жүзе алатын
кеменің моделін жасауың
керек.
✅ Берілгені:
Саған тек қағаз, пластик
бөтелке, пенопласт немесе алюминий фольга
беріледі.
Кеменің массасы ең аз, бірақ
көтере алатын жүктің массасы ең көп болуы
керек.
? Тапсырма:
-
Қай материалды таңдағаныңды
түсіндір.
-
Кеменің формасын қандай етіп
жасайсың? Неге?
-
Егер сен кемеге қосымша салмақ
(мысалы, тас) салсаң, ол қай кезде батып
кетеді?
-
Кеме Архимед заңы бойынша
қалай жұмыс істейді?
|
|
|
|