2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ: Денелердің жүзу шарттары 7-сынып

Ашық сабақ: Денелердің жүзу шарттары 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Денелердің жүзу шарттары 7-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

7.3 Қысым

Педагогтің аты- жөні:

Жакенов М.М

Күні:

27.02.2025ж

Сыныбы: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Денелердің жүзу шарттары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7.3.1.14 кері итеруші күшті анықтау және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттеу;

Сабақтың мақсаты:

Кері итеруші күшті анықтауды және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттеуді үйренеді

Құндылыққа баулу:

Жасампаздық пен жаңашылдық;

Ынтымақтастық пен шығармашылық

Сабақтың барысы:

Сабақтың уақыты

Педагогтің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасады. Оқушылардың бүгінгі күніне сәттілік тілеп, сабақты бастайды.

«Class dojo» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.

Мұғаліммен амандасады. Оқу құралдарын реттеп, сабаққа дайындалады.

«Class dojo » бойынша топтарға бірігеді.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.


7 мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Baamboozle» платформасы арқылы сұрақтар қоя отырып , өткен тақырыпты еске түсіреді.





«Ой толғау» тәсілі арқылы сұрақтар қоя отырып , жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.


1.Кеме қалай суға батпайды?

2. Желдетілген құтқару шеңбері суда қалай қалқып тұр?

3.Адам суда қалай қалқиды және жүзеді?

Оқушылар «Baamboozle» платформасы арқылы жауап береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.





«Ой толғау» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды

1.Кеме қалай суға батпайды?

  • Кеменің корпусы темірден жасалған, бірақ ол суға батпайды.

  • Себебі оның ішіндегі ауа көлемі үлкен, сондықтан орташа тығыздығы судан аз болады.

  • Бұл Архимед заңының қолданылуын көрсетеді.

2. Желдетілген құтқару шеңбері суда қалай қалқып тұр?

  • Құтқару шеңбері жеңіл материалдан жасалған және ішінде ауа көп болғандықтан, суда жақсы қалқып тұрады.

  • Адам құтқару шеңберін ұстағанда, оның жалпы тығыздығы азаяды, сондықтан су бетінде қалады.

3. Адам суда қалай қалқиды және жүзеді?

  • Егер адам денесін бос ұстаса және көбірек ауа жұтып тұрса, ол суда жақсы жүзеді.

  • Егер адам қорқып, қол-аяғын көп қозғалта бастаса, ол батуы мүмкін, себебі дененің формасы өзгеріп, суды ығыстыру қабілеті азаяды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т .б

Интерактивті тақта

https://www.baamboozle.com/game/3011047

15 мин

ІV Жаңа сабақ

Мұғалім оқушыларға топтық тәжірибелік тапсырма береді.


1 топ: "Су ішіндегі әртүрлі денелер"

Бір стақан суға жұмыртқа салу → ол батады.

Егер тұз қосып араластырса, жұмыртқа қалқып шығады (тығыздық өзгеруінің әсерін көрсету).

2 топ: "Архимед күшін өлшеу"

Динамометрге бекітілген денені суға батырып, оның салмағының өзгеруін өлшеу.

3 топ: "Кемені қалай жасауға болады?"

Оқушыларға пластилин немесе фольгадан су бетінде қалқитын және бататын пішін жасау тапсырмасы беріледі.

4 топ: "Салмақсыздықтағы парашют"

Қапшықтың төрт бұрышына жіп байлап, оның ұштарын ойыншыққа бекітіп, биіктен тастап, оның баяу түсуін бақылаңыз.


Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта тәжірибелік жұмыс жасайды.

1 топ: "Су ішіндегі әртүрлі денелер"

2 топ: "Архимед күшін өлшеу"

3 топ: "Кемені қалай жасауға болады?"

4 топ: "Салмақсыздықтағы парашют"


Дескриптор

Тәжірибелік жұмысты нұсқау бойынша жасай алады-(2 балл)

Тәжірибеден қортынды шығарады, баяндайды- (2 балл)

Жалпы балл-4


Тәжірибеге қажетті заттар


15 мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.

Жеке жұмыс:

1-тапсырма:

Темірден жасалған шардың көлемі 0,002 м³, ал массасы 15,6 кг. Бұл шар суға батып кете ме, әлде жүзе ме?







2-тапсырма:

Көлемі 5 м³ және массасы 4000 кг болатын ағаш сал суда қалқып жүр. Оның қандай бөлігі суға батып тұр?









Жұптық тапсырма:

Сүңгуір қайықтың массасы 17 000 кг, ал оның көлемі 20 м³. Қайық толықтай суға батырылғанда, оған әсер ететін Архимед күшін анықтаңыз. Судың тығыздығы 1000 кг/м³, ал еркін түсу үдеуі 9.8 м/с² деп алыңыз.

Сонымен қатар, сүңгуір қайық суға толық батып, тепе-теңдік жағдайда қалуы үшін оның балласт цистерналарына қанша су алу қажет екенін есептеңіз.


Жеке жұмыс:

1-тапсырма:


2- тапсырма:


Жұптық жұмыс:

Рисунок 8










Рисунок 284434690

Дескриптор Берілгендерді түсіну және формулаларды дұрыс қолдану- (1 балл)

Есепті шешу және дұрыс есептеулер жүргізу-(1 балл)
Нәтижені дұрыс және нақты беру-(1 балл)

Жалпы балл-3















Дескриптор :

Есепті шешу және дұрыс есептеулер жүргізу-(2 балл)
Нәтижені дұрыс және нақты беру-(1 балл)


Жалпы балл-3



Жұмыс дәптер




















Жұмыс дәптер


Сабақтың соңы:

4 мин

Кері байланыс:

« Mentimeter» платформасы

арқылы кері байланыс жасауды ұсынады






Бағалау:

«Class-dojo» платформасы арқылы

Оқушылар « Mentimeter» платформасы арқылы кері байланыс жасайды


Кері байланыс:

« Mentimeter» платформасы арқылы






Жалпы балл: 10

1 мин

Үй тапсырмасы:

Тапсырма:

Сен су бетінде жүзе алатын кеменің моделін жасауың керек.

Берілгені:

Саған тек қағаз, пластик бөтелке, пенопласт немесе алюминий фольга беріледі.

Кеменің массасы ең аз, бірақ көтере алатын жүктің массасы ең көп болуы керек.

? Тапсырма:

  • Қай материалды таңдағаныңды түсіндір.

  • Кеменің формасын қандай етіп жасайсың? Неге?

  • Егер сен кемеге қосымша салмақ (мысалы, тас) салсаң, ол қай кезде батып кетеді?

  • Кеме Архимед заңы бойынша қалай жұмыс істейді?






01 Наурыз 2025
155
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі