Күні
|
19.01.17
|
Сынып
|
7
«А»
|
Сабақтың атауы
|
«Денелердің өзара әрекеттесуі» тарауын
қайталау
|
Сілтеме
|
Интеракивті тақта, слайдтар, Рымкеевич есептер
жинағы, топтарға арнайы дайындалған тапсырмалар, семантикалық
карта
|
Білімділік
мақсаты:
|
Оқушыларға түрлі тапсырмалар бере отырып,тарауды
кең ауқымда қайталау
|
Тәрбиелік
мақсаты
|
оқушыларды физикалық
мәдениетке, үнемшілдікке, шапшаңдыққа, зейінділікке
тәрбиелеу
|
Дамытушылық
мақсаты
|
қабілеттерін дамыту, ой-өріс,
ойлау қабілеттерін шыңдау
|
Мұғалімдер үшін оқыту
нәтижесі
|
1.Мұғалім оқушыларға тек бағыт-бағдар
беруші;
2.
Бір-біріне көмектеседі;
3.
Оқушыларды мадақтап отыру
4. Бағалау критерийлерін ұсына отырып,
оқушылардың өзін-өзі бағалауына жағдай жасау
|
Сабақта туындаған негізгі
идеялар
|
Күш және оның түрлері, деформация құбылыс оның
пайда болуы мен түрлері, үйкеліс күші және оны техникада ескеруге
байланысты әртүрлі әдістерді пайдалану
|
Күтілетін нәтиже
|
-
Тарауды қайталауға арналған түрлі тапсырмаларды
орындату арқылы, қорытынды жасай алатын болады;
-
Өз беттерімен шешім қабылдап, есеп
шығару дағдылары қалыптасады;
|
Сабақтың типі:
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі:
|
Қайталау
сабағы
Сыни тұрғыдан ойлау
Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап, топпен жұмыс,
бағалау
|
Сабақтың жүру
барысы:
І.Ұйымдастыру (3
мин)
- оқушылармен
амандасу;
- сыныптың психилогиялық
ахуалын орнату;
- «Конфет тарату» ойыны арқылы
топтарға бөлу;
Инерция тобы және Күш
тобы
- бағалау критерийлерін
түсіндіру.
ІІ. Ой
қозғау (түрлі әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға
тапсырмалар беріп, өткен тарауды қайталау)
А.
«Семантикалық карта» толтыру
(4
мин)
№
|
Физикалық шама атауы
|
Белгіленуі
|
Формуласы
|
Өлшем
бірлігі
|
|
|
|
|
|
Ә.
«Крестиктер-нөлдіктер»
әдісі арқылы топтарға қайталау сұрақтарын
қою: (5
мин)
1.Күш қандай шама?
2.Деформация дегеніміз не және оның
түрлері?
3.Дененің салмағын қандай формуламен
өрнектеледі?
4.Күшті өлшеу үшін қандай прибор
қолданылады?
5.Массасы 1 кг денеге әсер ететін ауырлық күші
неге тең?
6.Күштің өлшем бірлігі?
7.Қандай күш ауырлық күші деп
аталады?
8.Қандай күшті теңәрекееті күш деп
атаймыз?
9.Үйкелістің түрлерін ата?
Б.
«Бірге ойлаймыз»
әдісі арқылы топтарға парақшаларға жазылған
есептері ұсыну, оқушылар есептерін шығарып
А – 4
қағазында қорғайды. (10
мин)
Инерция тобына арналған тапсырмалар
1.
Массалары 2,5 кг; 800г денелердің әрқайсысына әсер ететін ауырлық
күші неге тең?
2.
Арқан тартысу ойынына төрт кісі қатысады. Олардың екеуі арқанды бір
жаққа қарай 330 Н және 380Н күшпен, ал қалған екеуі қарама-қарсы
жаққа қарай 300 және 400Н күшпен тартады. Арқан қай жаққа қарай
қозғалады және бұл күштердің тең әсерлі күші неге
тең?
3.
Жердегі теңіздер мен мұхиттардың тасуы мен қайтуын қандай күштер
туғызады?
4.
Мына күштерді ньютонмен өрнекте: 420кН, 15кН, 7кН
Күш
тобына арналған тапсырмалар
1.Массасы 70кг адам, массасы 20кг жәшікті иығына
салып көтеріп тұр.Адам Жерді қандай күшпен
қысады?
2.Адамның салмағы 800Н. Оның массасы
қандай?
3.Көктайғақта жолға неге құм
себеді?
4.Массасы 10 кг дененің салмағын
есептеңдер?
ІІІ. Қызығушылықты ояту
(13
мин)
«Ойлан, тап, бөліс»
әдісі арқылы топтарға топ атына байланысты постер
қорғауға тапсырма беру:
1 топ –
Инерция
2 топ -
Күш
ІV. Бекіту сұрақтары (4
мин)
«Ағашты жеміспен толтыру»
әдісі арқылы бекіту сұрақтарына жауап
беру:
1 топ
сұрақтары:
-
Денеге еш нәрсе әрекет етпесе,
ол қандай күйде болады?
-
Деформация деп нені
айтады?
-
Дененің салмағы дегеніміз
не?
-
Күнделікті өмірде өздеріңе
үйкелістің қандай түрлері жиі кездеседі?
-
Динамометр түрлерін
ата?
2 топ
сұрақтары:
-
Инерция деп нені
айтады?
-
Денелердің өзара әрекеттесуі
деген не?
-
Массасы мен тығыздығы бойынша
дененің көлемін қалай есептейді?
-
Серпімділік күші қандай
жағдайда пайда болады?
-
Неліктен денелердің Айға
тартылуы Жердегіге қарағанда аз?
V. Бағалау (3
мин): Жиынтық бағалау (критерий
арқылы)
№
|
Топтын
аты:
|
«Семантикалық карта»
толтыру
5
ұпай
|
«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі
5
ұпай
|
«Бірге ойлаймыз» әдісі
10
ұпай
|
«Ойлан, тап,
бөліс»әдісі
5
ұпай
|
Барлығы
«5»- 25-21
ұпай
«4»- 20-15
ұпай
«3»-14-9
|
|
|
|
|
|
|
|
VІ. Рефлексия (2
мин): 2 жұлдыз, 1
тілек
VІІ. Үйге
тапсырма: (1
мин)1. VІ тарауды
қайталау;
2.«Физика –менің өмірімде»
баяндама жазу