|
Пәні: Дүниетану |
Ортақ тақырып Дені саудың жаны сау Бөлім: Мен және қоғам Бөлімше: Денсаулық пен қауіпсіздік. Сабақтың тақырыбы: Денің сау болсын десең... |
||
|
Күні: 16.06.2017ж |
Ақсу ауданы Сағакүрес орталау мектебінің бастаушы сынып мұғалімі Медетбаева Кулянда Консултановна |
||
|
Сынып: 1 |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді. |
||
|
Оқушылардың басым бөлігі: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсініп , айтып береді. |
|||
|
Кейбір оқушылар: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді , өмірде пайдасын айтып бере алады. |
|||
|
Бағалау критерийлері: |
жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді |
||
|
Ойлау деңгейлерінің дағдылары |
Білу, қолдану, талдау. |
||
|
Тілдік мақсат |
Сабаққа қатысты сөздік қор мен терминдер қолданады. денсаулық – здоровье – health; дене мүшелері – части тела – parts of the body; дене шынықтыру жаттығулары – физические упражнения – physical exercises. |
||
|
Алдыңғы оқу: |
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың өндіру көзін анықтау |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтары |
||
|
Акт қолдану |
Ғаламтор, видео қолдану, «Адамның дене мүшелері», плакаты А4 көлеміндегі 3 парақ қағаз, әріптер жазылған үлестірмелі парақшалар, жауап жазылған үлестірме парақшалар. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|
|
Басталуы |
Ширату жаттығулары. Сағаттың тілімен иіліп оңға бір, Сағаттың тілімен иіліп солға бір, Тик-так, тик-так, Тик-так, тик-так.
Сабақтың тақырыбы: Денің сау болсын десең... Табыс критерии: Дене жаттығуларының маңыздылығын біледі. Денсаулықты қалай сақтауды түсінеді. |
Оқулық 80-81 бб. Дәптер 55-жұмыс парағы – 57 бет |
|
|
Ортасы |
Жұптық жұмыс. Біздің ұқсастығымыз неде? «Робот» ойынын ойнаймыз. Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Бір-біріне мұқият қарап, кезек бойынша дене мүшелерін атайды. Содан кейін әр оқушы өз әріптесінің нұсқауын анық орындауы тиіс. Мысалы, екі қолды алға созып, жүрелеп отыру, еңкею, үстелге жақындау, бір парақ қағазды алу және т.б. Тапсырмаларды дұрыс орындау нұсқаудың анық берілуіне байланысты екенін ескертіңіз. Әр оқушы кезектесіп, екі рөлді де орындауы қажет. Оқушылардан дене мүшелерінің негізгі атқаратын қызметін атату. |
«Робот» ойынын |
|
|
|
Ой қозғау. «Миға шабуыл» Сұрақ:- Ауырып қалған жағдайда не істеу қажет? (МТ) Денсаулық – табиғат сыйы. Оны күту қажет. Адам денсаулығын күтпесе ауырып қалуы мүмкін. Сауығып кетуге дәрігерлер көмектеседі. Рөлдік ойын «Дәрігердің қабылдауында»
Дәрігер кеңесімен. Дене шынықтыру жаттығулары денсаулық үшін маңызды. Олар ағзаны нығайтады. Епті және күшті болуымызға көмектеседі. |
«Ұқсастығын тап» ойыны. «Миға шабуыл» әдісі |
|
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті. Бір оқушы шығып жаттығу жасайды қалған оқушылар қайталайды. |
Іс-қимыл жаттығулар. |
|
|
|
4.Топтық жұмыс. Топ ережесіне тоқталу. 1.Әр топ мүшесі ортақ нәтижеге жету үшін жұмыс жасау керек. 2. Міндетті түрде бір-бірін тыңдау керек..
Жеке жұмыс: «Сөз ішіндегі жасырынған сөз» тапсырмасы.
Дескриптор:
|
Топ ережесі. Постермен жұмыс. Зерттеу жұмысы «Өзіңді тексер» кестесі. |
|
|
Аяқталуы |
Бірінші топ «денсаулық», екінші топ «ағза», үшінші топ «дене мүшелері» сөздерімен қазақ тілінде сөйлем құрайды. Тапсырманы орындау үшін 3 минут беріледі. Тексеру уақытында барлық сынып оқушылардың жаңа сөздерді үш тілде дауыстап айтуы керек.
|
Кері байланыс. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ дені саудың жаны сау 1- сынып
Ашық сабақ дені саудың жаны сау 1- сынып
|
Пәні: Дүниетану |
Ортақ тақырып Дені саудың жаны сау Бөлім: Мен және қоғам Бөлімше: Денсаулық пен қауіпсіздік. Сабақтың тақырыбы: Денің сау болсын десең... |
||
|
Күні: 16.06.2017ж |
Ақсу ауданы Сағакүрес орталау мектебінің бастаушы сынып мұғалімі Медетбаева Кулянда Консултановна |
||
|
Сынып: 1 |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді. |
||
|
Оқушылардың басым бөлігі: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсініп , айтып береді. |
|||
|
Кейбір оқушылар: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді , өмірде пайдасын айтып бере алады. |
|||
|
Бағалау критерийлері: |
жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді |
||
|
Ойлау деңгейлерінің дағдылары |
Білу, қолдану, талдау. |
||
|
Тілдік мақсат |
Сабаққа қатысты сөздік қор мен терминдер қолданады. денсаулық – здоровье – health; дене мүшелері – части тела – parts of the body; дене шынықтыру жаттығулары – физические упражнения – physical exercises. |
||
|
Алдыңғы оқу: |
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың өндіру көзін анықтау |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтары |
||
|
Акт қолдану |
Ғаламтор, видео қолдану, «Адамның дене мүшелері», плакаты А4 көлеміндегі 3 парақ қағаз, әріптер жазылған үлестірмелі парақшалар, жауап жазылған үлестірме парақшалар. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|
|
Басталуы |
Ширату жаттығулары. Сағаттың тілімен иіліп оңға бір, Сағаттың тілімен иіліп солға бір, Тик-так, тик-так, Тик-так, тик-так.
Сабақтың тақырыбы: Денің сау болсын десең... Табыс критерии: Дене жаттығуларының маңыздылығын біледі. Денсаулықты қалай сақтауды түсінеді. |
Оқулық 80-81 бб. Дәптер 55-жұмыс парағы – 57 бет |
|
|
Ортасы |
Жұптық жұмыс. Біздің ұқсастығымыз неде? «Робот» ойынын ойнаймыз. Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Бір-біріне мұқият қарап, кезек бойынша дене мүшелерін атайды. Содан кейін әр оқушы өз әріптесінің нұсқауын анық орындауы тиіс. Мысалы, екі қолды алға созып, жүрелеп отыру, еңкею, үстелге жақындау, бір парақ қағазды алу және т.б. Тапсырмаларды дұрыс орындау нұсқаудың анық берілуіне байланысты екенін ескертіңіз. Әр оқушы кезектесіп, екі рөлді де орындауы қажет. Оқушылардан дене мүшелерінің негізгі атқаратын қызметін атату. |
«Робот» ойынын |
|
|
|
Ой қозғау. «Миға шабуыл» Сұрақ:- Ауырып қалған жағдайда не істеу қажет? (МТ) Денсаулық – табиғат сыйы. Оны күту қажет. Адам денсаулығын күтпесе ауырып қалуы мүмкін. Сауығып кетуге дәрігерлер көмектеседі. Рөлдік ойын «Дәрігердің қабылдауында»
Дәрігер кеңесімен. Дене шынықтыру жаттығулары денсаулық үшін маңызды. Олар ағзаны нығайтады. Епті және күшті болуымызға көмектеседі. |
«Ұқсастығын тап» ойыны. «Миға шабуыл» әдісі |
|
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті. Бір оқушы шығып жаттығу жасайды қалған оқушылар қайталайды. |
Іс-қимыл жаттығулар. |
|
|
|
4.Топтық жұмыс. Топ ережесіне тоқталу. 1.Әр топ мүшесі ортақ нәтижеге жету үшін жұмыс жасау керек. 2. Міндетті түрде бір-бірін тыңдау керек..
Жеке жұмыс: «Сөз ішіндегі жасырынған сөз» тапсырмасы.
Дескриптор:
|
Топ ережесі. Постермен жұмыс. Зерттеу жұмысы «Өзіңді тексер» кестесі. |
|
|
Аяқталуы |
Бірінші топ «денсаулық», екінші топ «ағза», үшінші топ «дене мүшелері» сөздерімен қазақ тілінде сөйлем құрайды. Тапсырманы орындау үшін 3 минут беріледі. Тексеру уақытында барлық сынып оқушылардың жаңа сөздерді үш тілде дауыстап айтуы керек.
|
Кері байланыс. |
|
шағым қалдыра аласыз


















