Материалдар / Ашық сабақ "Денсаулықты сақтау жолдары" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Денсаулықты сақтау жолдары" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға қажет деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
1162
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Денсаулықты сақтау жолдары

Уақыты:

Мұғалімнің аты-жөні: Мамытбекова Ж.Б

Сыныбы 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Белгілі бір оқыту мақсаты; Осы сабақтың сол мақсатқа қол жеткізуде тигізетін үлесі

7Т/А2 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау

Оқу мақсаты

Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу.

Сабақ мақсаты

Диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдай алады.

Пәнаралық байланыс

Биология

Бағалау критерийі

1.Негізгі айтар ойын түсінеді, дәлелдер келтіре отырып нақтылай алады.

2. Көзқарастарды дәлелдей алады

3. Қорытынды шығарады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар түсінеді және сипаттайды...

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің байқағаным,...

Менің ойымша,...

... деп ойлаймын...

Менің дәйегім...

Осыған дейінгі меңгерілген білім

«Денсаулық және қоршаған орта»

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс - әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру. Алдыңғы сабақта өткендерді еске түсіру.

Адамның хал- ахуалын жақсартуға бағытталған іс-шаралар туралы нұсқаулық жаз. Онда тыныс белгілерін дұрыс қолдан.

cлайд


Сабақтың ортасы

5 минут


Тыңдалым тапсырмасы

7 мин


Оқылым

4 мин





Айтылым тапсырмасы

5 мин



Жазылым тапсырмасы

5 минут

3 минут




1 минут

Оқушылар кеспе қағаздарды алу арқылы топқа бөлінеді. Қағазда мақалдың бір сыңары ғана жазылған, екінші сыңарын оқушылар өздері тауып, бүгінгі тақырыпты анықтайды. Демек, бүгінгі тақырып «Денсаулықты cақтау жолдары»


Оқушыларға бейнематериал көрсету. Бейнематериал бойынша балалардың пікірін білу.


4 топқа «Тіршіліктің төрт тірегі» мәтінді бөліп беру.

1-топ Күн сәулесі туралы

2-топ Ауа

3-топ Су

4-топ Топырақ

Мәтіндегі қос нүкте мен үтір, сызықшаның қойылу себебін айт.


Үлгі: Ертеректе өмір сүрген даналар дүниедегі бүкіл тіршіліктің негізі төрт нәрседеп білген: Күн, Ауа, Су және Жер.(т.сіндірмелі мәнде келген сөйлемдердің аражігіне қойылған)

Күн сәулесі жетіспеген жағдайда балаларда мешел пайда болады: бұл сырқат кезінде омыртқа қисаяды.(себеп мәнді сөйлем салдар мәнді сөйлем бұрын келіп тұр)


Мәтіндегі қос нүкте мен үтір, сызықша қойылған сөйлемдерді көшіріп жаз..


«Себет» кері байланысы. Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мәлімет алдыңыз ? Алған біліміңді себетке салыңыз.



Ү/Т: «Денсаулығым – байлығым» тақырыбына ақпарат жазып келу.

Кеспе қағаздар







видео




















Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия

Екі жұлдыз, бір тілек



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!