Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    10.4A Aқпараттық жүйелер

    Мектеп: Өскемен қaласы әкімдігінің «№6 орта мектебі» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нұрсағатова Мәдина Қайратқызы

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар

    Оқулық: Информатика. Р.А.Қaдырқұлов, Г.К.Hұрмұханбетовa – Алматы: «Aлматыкітап баспасы», 2019

    Сабақтың тақырыбы

    5.2. Деректер қорының негізгі ұғымдары


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.1.1 «реляциондық деректер қоры» ұғымын түсіндіру

    10.3.1.2 жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру

    Сабақтың мақсаты

    «Реляциондық деректер базасы» түсінігін түсіндіреді;

    Терминдердің анықтамаларын тұжырымдайды: өріс, жазба, индекс;

    Реляциондық деректер базасы элементтерін анықтайды.

    Бағалау критерийі

    - дерекқор модельдерінің анықтамалары мен схемалық көрінісін, айырмашылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды;

    - жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастырады;

    - деректер базасында өріс пен жазбаларды, бастапқы кілтті анықтайды.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар істей алады:

    - деректер базасын қолдану аумақтарын талқылайды;

    - тақырыптың негізгі терминдеріне анықтама береді.
    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Мәліметтер базасы-База данных-Database

    Индекс-Индекс-Index

    Жазба-Запись-Recording

    Өріс-Поле-Field

    Бастапқы кілт-Первичный ключ-Primary key

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    Жазбалар – бұл …

    Өріс үшін … мен мәліметтер типін таңдаймын …, өйткені …

    Кілттік өріс ретінде ... өрісін қолдануды ұсынамын, өйткені ...


    Құндылықтарға баулу



    «Мәңгiлiк Ел» жалпыұлттық идеясының «Зaйырлы қоғам және жоғары рухaният» құндылығы.

    Құндылықтарға баулу топтық, жұптық, өзіндік жұмыс кезінде, басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу арқылы іске асырылады.

    Пәнаралық байланыс

    Aғылшын тілі, орыс тілі

    Алдыңғы білім


    9.3. Деректер базасы, электрондық кестеде деректер базасын құру

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин






    4 мин

    Ұйымдастыру: сыныппен сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу, сыныпта психологиялық жағымды ахуал орнату.


    Castlots.org сайты арқылы сыныпты онлайн кездейсоқ 3 топқа бөлу.


    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

    «Миға шабуыл» әдісі

    (С) Интерактивті тақтада суреттер көрсетілген (жазба кітапшасы, журнал, архив, картотека)

    Сурет бойынша білім алушыларға сұрақ қою:

    Қала тұрғындары туралы деректерді қалай сақтауға болады?

    Біз үлкен көлемдегі деректерді қалай сақтап, өңдейміз?

    Деректер базасы дегеніміз не?

    Деректер базасын жасау не үшін қажет?

    Деректер базасын жинақтауға арналған қандай программаларды білесіңдер?


    Білім алушылар ауызша өз жауаптарын ұсынады. Деректерді сақтау әдістерінің тиімділігі туралы талқылауды ұйымдастырамын.


    Мақсаты: Білім алушыларға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді, талқылау жұмысы болады.


    Сабақтың тақырыбын хабарлау: Деректер қорының негізгі ұғымдары. Сабақ мақсаттары, ОМ таныстыру.


    https://castlots.org/razdelit-na-gruppy/


    Презентация




















    Презентация

    Сабақтың ортасы

    5 мин











    12 мин
























    5 мин


















    2 мин


    5 мин


    Тапсырма 1.

    (К, М) Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында «Кинометафора» әдісі арқылы «Деректер қорының негізгі ұғымдары» туралы бейнероликті мұқият көріңіз.

    Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

    Дескриптор:

    - бейнероликтен қажетті ақпарат алады;

    - бейнеролик бойынша ой қорытады.

    Кері байланыс: «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы мұғаліммен білім алушылар арасында жүзеге асады.


    Тапсырма 2.

    (Қ, Т) Оқулықтан оқу барысында тақырыпты «INSERT» стратегиясы арқылы оқып тақырып бойынша «Клaстер» дайындап, өздеріңіздің ойларыңызды ортаға салыңыздар.

    1-топ: «Деректер базасының түрлері. Реляциялық ДБ»

    2-топ: «Деректер базасын басқару жүйесімен жұмыс істеу негіздері»

    3-топ: «Access программасының негізгі нысандары»

    Қолданылатын әдіс-тәсілдер: «INSERT», «Кластер»

    Мақсаты: Оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыра отырып, ақпаратты сүзіп, жинақтап, жылдам ой қорытып тұжырымдайды, шығармашылық қабілеттері дамиды.

    Дескриптор:

    - дерекқор модельдерінің анықтамалары мен схемалық көрінісін, айырмашылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды;

    - Access ДББЖ жұмыс істеу алгоритмін көрсетеді;

    - Access программасының негізгі нысандарын және қызметтерін сипаттайды.

    Кері байланыс: «Мaдaқтaу сэндвичі» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


    (Қ, Ж) Тапсырма 3.

    «Терминдер әлемі» әдісі арқылы төменде берілген ұғымдарды сипаттап, дәптерге жазыңыз.

    Мақсаты: оқушылардың бойында пәндік академиялық тілді қалыптастыру.

    Реляциондық деректер қоры ____________________

    Өріс ________________________________________

    Жазба _______________________________________

    Индекс ______________________________________

    Дескриптор:

    - реляциондық деректер қоры ұғымын сипаттайды;

    - өріс ұғымын сипаттайды;

    - жазба ұғымын сипаттайды;

    - индекс ұғымын сипаттайды.

    Кері байланыс: «Плюс, минус» әдісі арқылы білім алушы мен мұғалім арасында жүзеге асады, өзін-өзі бағалайды, тақтадан жауаптар көрсетіледі.


    Сергіту сәті. Көзге арналған жаттығулар.


    (Қ, Ө) Тапсырма 4

    Сәйкестендіру тесті әдісі арқылы онлайн-тапсырма «Кестелік ДБ элементтерін анықтаңыз»:

    Мақсаты: идеялары жинақталады, қорытындыланады, жылдам ой қорыту дағдылары қалыптасады.

    Дескриптор:

    - Деректер базасын анықтайды

    - ДБ өрісті, өріс мәндерін анықтайды

    - ДБ жазбаларды анықтайды

    - ДБ жазба нөмерлерін анықтайды

    - ДБ бастапқы кілтті анықтайды

    Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы мұғаліммен білім алушы арасында жүзеге асырылады.






    https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/9-synyp/lesson/derekqory-turaly-tusinik



    Оқулық

    Плакат

    Түрлі-түсті маркерлер

    Стикерлер
















    Дәптер

















    https://www.youtube.com/watch?v=P-8Njkp78bg



    Ноутбук


    https://learningapps.org/1066000


    Сабақтың соңы

    4 мин


    Сaбaққа рефлексия:

    Мақсaты:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрсағатова Мәдина Қайратқызы
    24 Қараша 2022
    839
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Деректер қорының негізгі ұғымдары" 10-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Деректер қорының негізгі ұғымдары" 10-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ "Деректер қорының негізгі ұғымдары" тақырыбы 10-сыныпқа арналған қысқамерзімді жоспар. Сабақтың мақсаты: «Реляциондық деректер базасы» түсінігін түсіндіреді; Терминдердің анықтамаларын тұжырымдайды: өріс, жазба, индекс; Реляциондық деректер базасы элементтерін анықтайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    10.4A Aқпараттық жүйелер

    Мектеп: Өскемен қaласы әкімдігінің «№6 орта мектебі» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нұрсағатова Мәдина Қайратқызы

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар

    Оқулық: Информатика. Р.А.Қaдырқұлов, Г.К.Hұрмұханбетовa – Алматы: «Aлматыкітап баспасы», 2019

    Сабақтың тақырыбы

    5.2. Деректер қорының негізгі ұғымдары


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.1.1 «реляциондық деректер қоры» ұғымын түсіндіру

    10.3.1.2 жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру

    Сабақтың мақсаты

    «Реляциондық деректер базасы» түсінігін түсіндіреді;

    Терминдердің анықтамаларын тұжырымдайды: өріс, жазба, индекс;

    Реляциондық деректер базасы элементтерін анықтайды.

    Бағалау критерийі

    - дерекқор модельдерінің анықтамалары мен схемалық көрінісін, айырмашылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды;

    - жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастырады;

    - деректер базасында өріс пен жазбаларды, бастапқы кілтті анықтайды.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар істей алады:

    - деректер базасын қолдану аумақтарын талқылайды;

    - тақырыптың негізгі терминдеріне анықтама береді.
    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Мәліметтер базасы-База данных-Database

    Индекс-Индекс-Index

    Жазба-Запись-Recording

    Өріс-Поле-Field

    Бастапқы кілт-Первичный ключ-Primary key

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    Жазбалар – бұл …

    Өріс үшін … мен мәліметтер типін таңдаймын …, өйткені …

    Кілттік өріс ретінде ... өрісін қолдануды ұсынамын, өйткені ...


    Құндылықтарға баулу



    «Мәңгiлiк Ел» жалпыұлттық идеясының «Зaйырлы қоғам және жоғары рухaният» құндылығы.

    Құндылықтарға баулу топтық, жұптық, өзіндік жұмыс кезінде, басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу арқылы іске асырылады.

    Пәнаралық байланыс

    Aғылшын тілі, орыс тілі

    Алдыңғы білім


    9.3. Деректер базасы, электрондық кестеде деректер базасын құру

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин






    4 мин

    Ұйымдастыру: сыныппен сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу, сыныпта психологиялық жағымды ахуал орнату.


    Castlots.org сайты арқылы сыныпты онлайн кездейсоқ 3 топқа бөлу.


    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

    «Миға шабуыл» әдісі

    (С) Интерактивті тақтада суреттер көрсетілген (жазба кітапшасы, журнал, архив, картотека)

    Сурет бойынша білім алушыларға сұрақ қою:

    Қала тұрғындары туралы деректерді қалай сақтауға болады?

    Біз үлкен көлемдегі деректерді қалай сақтап, өңдейміз?

    Деректер базасы дегеніміз не?

    Деректер базасын жасау не үшін қажет?

    Деректер базасын жинақтауға арналған қандай программаларды білесіңдер?


    Білім алушылар ауызша өз жауаптарын ұсынады. Деректерді сақтау әдістерінің тиімділігі туралы талқылауды ұйымдастырамын.


    Мақсаты: Білім алушыларға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді, талқылау жұмысы болады.


    Сабақтың тақырыбын хабарлау: Деректер қорының негізгі ұғымдары. Сабақ мақсаттары, ОМ таныстыру.


    https://castlots.org/razdelit-na-gruppy/


    Презентация




















    Презентация

    Сабақтың ортасы

    5 мин











    12 мин
























    5 мин


















    2 мин


    5 мин


    Тапсырма 1.

    (К, М) Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында «Кинометафора» әдісі арқылы «Деректер қорының негізгі ұғымдары» туралы бейнероликті мұқият көріңіз.

    Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

    Дескриптор:

    - бейнероликтен қажетті ақпарат алады;

    - бейнеролик бойынша ой қорытады.

    Кері байланыс: «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы мұғаліммен білім алушылар арасында жүзеге асады.


    Тапсырма 2.

    (Қ, Т) Оқулықтан оқу барысында тақырыпты «INSERT» стратегиясы арқылы оқып тақырып бойынша «Клaстер» дайындап, өздеріңіздің ойларыңызды ортаға салыңыздар.

    1-топ: «Деректер базасының түрлері. Реляциялық ДБ»

    2-топ: «Деректер базасын басқару жүйесімен жұмыс істеу негіздері»

    3-топ: «Access программасының негізгі нысандары»

    Қолданылатын әдіс-тәсілдер: «INSERT», «Кластер»

    Мақсаты: Оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыра отырып, ақпаратты сүзіп, жинақтап, жылдам ой қорытып тұжырымдайды, шығармашылық қабілеттері дамиды.

    Дескриптор:

    - дерекқор модельдерінің анықтамалары мен схемалық көрінісін, айырмашылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды;

    - Access ДББЖ жұмыс істеу алгоритмін көрсетеді;

    - Access программасының негізгі нысандарын және қызметтерін сипаттайды.

    Кері байланыс: «Мaдaқтaу сэндвичі» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


    (Қ, Ж) Тапсырма 3.

    «Терминдер әлемі» әдісі арқылы төменде берілген ұғымдарды сипаттап, дәптерге жазыңыз.

    Мақсаты: оқушылардың бойында пәндік академиялық тілді қалыптастыру.

    Реляциондық деректер қоры ____________________

    Өріс ________________________________________

    Жазба _______________________________________

    Индекс ______________________________________

    Дескриптор:

    - реляциондық деректер қоры ұғымын сипаттайды;

    - өріс ұғымын сипаттайды;

    - жазба ұғымын сипаттайды;

    - индекс ұғымын сипаттайды.

    Кері байланыс: «Плюс, минус» әдісі арқылы білім алушы мен мұғалім арасында жүзеге асады, өзін-өзі бағалайды, тақтадан жауаптар көрсетіледі.


    Сергіту сәті. Көзге арналған жаттығулар.


    (Қ, Ө) Тапсырма 4

    Сәйкестендіру тесті әдісі арқылы онлайн-тапсырма «Кестелік ДБ элементтерін анықтаңыз»:

    Мақсаты: идеялары жинақталады, қорытындыланады, жылдам ой қорыту дағдылары қалыптасады.

    Дескриптор:

    - Деректер базасын анықтайды

    - ДБ өрісті, өріс мәндерін анықтайды

    - ДБ жазбаларды анықтайды

    - ДБ жазба нөмерлерін анықтайды

    - ДБ бастапқы кілтті анықтайды

    Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы мұғаліммен білім алушы арасында жүзеге асырылады.






    https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/9-synyp/lesson/derekqory-turaly-tusinik



    Оқулық

    Плакат

    Түрлі-түсті маркерлер

    Стикерлер
















    Дәптер

















    https://www.youtube.com/watch?v=P-8Njkp78bg



    Ноутбук


    https://learningapps.org/1066000


    Сабақтың соңы

    4 мин


    Сaбaққа рефлексия:

    Мақсaты:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 10 сынып
    24.11.2022
    839
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрсағатова Мәдина Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации