Тапсырма
1.
(К, М) Жаңа тақырыпты түсіндіру
мақсатында «Кинометафора» әдісі
арқылы «Деректер қорының негізгі
ұғымдары» туралы бейнероликті мұқият
көріңіз.
Мақсаты:
Оқушының ой-өрісін, ойлау
қабілетін дамыту.
Дескриптор:
- бейнероликтен қажетті ақпарат
алады;
- бейнеролик бойынша ой
қорытады.
Кері
байланыс: «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы
мұғаліммен білім алушылар арасында жүзеге
асады.
Тапсырма
2.
(Қ,
Т) Оқулықтан оқу барысында
тақырыпты «INSERT» стратегиясы арқылы
оқып тақырып
бойынша «Клaстер» дайындап, өздеріңіздің
ойларыңызды ортаға салыңыздар.
1-топ: «Деректер базасының
түрлері. Реляциялық ДБ»
2-топ: «Деректер базасын
басқару жүйесімен жұмыс істеу негіздері»
3-топ:
«Access
программасының негізгі
нысандары»
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«INSERT», «Кластер»
Мақсаты: Оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным
түсінігін қалыптастыра отырып, ақпаратты сүзіп, жинақтап, жылдам ой
қорытып тұжырымдайды, шығармашылық қабілеттері
дамиды.
Дескриптор:
- дерекқор модельдерінің
анықтамалары мен схемалық көрінісін, айырмашылықтары мен
ерекшеліктерін анықтайды;
-
Access ДББЖ жұмыс істеу
алгоритмін көрсетеді;
- Access программасының
негізгі нысандарын және қызметтерін
сипаттайды.
Кері
байланыс: «Мaдaқтaу
сэндвичі» әдісі
арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.
(Қ, Ж) Тапсырма
3.
«Терминдер
әлемі» әдісі арқылы төменде берілген
ұғымдарды сипаттап, дәптерге жазыңыз.
Мақсаты: оқушылардың бойында пәндік
академиялық тілді қалыптастыру.
Реляциондық деректер қоры
____________________
Өріс
________________________________________
Жазба
_______________________________________
Индекс
______________________________________
Дескриптор:
- реляциондық деректер қоры
ұғымын сипаттайды;
- өріс ұғымын
сипаттайды;
- жазба ұғымын
сипаттайды;
- индекс ұғымын
сипаттайды.
Кері
байланыс: «Плюс,
минус» әдісі
арқылы білім алушы мен мұғалім
арасында жүзеге асады, өзін-өзі бағалайды, тақтадан жауаптар
көрсетіледі.
Сергіту
сәті. Көзге арналған
жаттығулар.
(Қ, Ө) Тапсырма
4
Сәйкестендіру тесті әдісі
арқылы онлайн-тапсырма «Кестелік ДБ элементтерін
анықтаңыз»:
Мақсаты: идеялары жинақталады,
қорытындыланады, жылдам ой қорыту дағдылары
қалыптасады.
Дескриптор:
- Деректер базасын
анықтайды
- ДБ өрісті, өріс мәндерін
анықтайды
- ДБ жазбаларды
анықтайды
- ДБ жазба нөмерлерін
анықтайды
- ДБ бастапқы кілтті
анықтайды
Кері
байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы
мұғаліммен білім алушы арасында жүзеге
асырылады.
|